Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa świetlicy wiejskiej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa świetlicy wiejskiej

Data zamieszczenia: 2023-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA PŁOTY
pl. Konstytucji 3 Maja 1
72-310 Płoty
powiat: gryficki
913033405, faks 913210745
um@ploty.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Płoty
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 913033405, faks 9132
Termin składania ofert: 2023-04-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Słudwia gmina Płoty
Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1:
ZADANIE NR 1:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne polegające na ,,Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Słudwia gmina Płoty" w formule ,,zaprojektuj i wybuduj". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy - załącznik nr 11 do SWZ.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na miejscu inwestycji. Wykonawcy, którzy są zainteresowani jej przeprowadzeniem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia za pośrednictwem e-maila na adres: a.porebska@ploty.pl lub p.sobczak@ploty.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem.
Realizacja zadania będzie dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych na podstawie wstępnej promesy z dnia 02.08.2022r. do wniosku NR Edycja3PGR/2021/892/PolskiLad z dnia 07.02.2022r.
Uwagi dotyczące wykonywania robót budowlanych:
Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót w celu dokonania weryfikacji dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
CZĘŚĆ NR 2:
ZADANIE NR 2:
Opis przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym prowadzonym w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" pn. ,,Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Słudwia gmina Płoty". Realizacja zadania będzie dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych na podstawie wstępnej promesy z dnia 02.08.2022r. do wniosku NR Edycja3PGR/2021/892/PolskiLad z dnia 07.02.2022r.
.
1) Wymagani inspektorzy nadzoru:
a) Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
b) Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej
c) Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej
Osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie wykonywać obowiązki i będzie posiadać uprawnienia, o których mowa w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego opisane są w załączniku nr 10A do SWZ - projekt Umowy.

CPV: 45000000-7, 71221000-3,71222000-0,71240000-2, 71330000-0,71540000-5,45210000-2,45100000-8,45232410-9,45330000-9-

Dokument nr: 2023/BZP 00151979, ZP.271.4.2023.IM

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-14 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ad41bbb-cc7e-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne,
Adres strony prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7ad41bbb-cc7e-11ed-9355-06954b8c6cb9
oraz poczty elektronicznej: inwestycje2@ploty.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. postępowanie prowadzone jest w
języku polskim,
2. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami(z zastrzeżeniem
sposobu przygotowania i złożenia oferty) odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej,
3. korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne,
4. adres strony prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7ad41bbb-cc7e-11ed-9355-06954b8c6cb9
5. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk "Przeglądaj
postępowania/konkursy"),
6. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-7ad41bbb-cc7e-11ed-9355-06954b8c6cb9
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy",
8. przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania,
9. sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie, wskazane w rozdziale "Dokumenty lub oświadczenia, składane w toku postępowania o
zamówienie publiczne" oraz "Opis sposobu przygotowania i składania oferty" niniejszej specyfikacji, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności (KIR), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
10. Dodatkowe wymagania dotyczące korespondencji:
1) Przy przekazywaniu korespondencji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wykonawca zapewnia gotowość odbioru i
odczytania co najmniej plików w formacie *.pdf.
2) W przypadku kompresji plików, zamawiający wskazuje format z rozszerzeniem .zip, lub
.7Z, które widnieją w załączniku nr 2 do Rozporządzenia KRI [5]. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w
rozporządzeniu występują: .gif .bmp .numbers .pages. .rar Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone
nieskutecznie.
3) Zamawiający wskazuje formaty danych, w szczególności wśród wskazanych w Rozporządzeniu KRI [5], w jakich wykonawca
powinien złożyć ofertę oraz pozostałe wymagane oświadczenia i dokumenty: *.pdf, *.jpg (.jpeg), *.doc, *.docx, *.odt, *.ods, *.txt, lub
*.xls4 ze szczególnym wskazaniem na .pdf. Złożenie przez wykonawcę oferty, oświadczeń i dokumentów w innym formacie, będzie
stanowić podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7ad41bbb-cc7e-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Załącznikiem nr 12 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Załącznikiem nr 12 do SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-14 10:00
Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl/pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.