Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont kotła węglowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont kotła węglowego

Data zamieszczenia: 2023-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Celsium Sp. z o.o
ul. 11-go Listopada 7
26-110 Skarżysko-Kamienna
powiat: skarżyski
tel.{041) 252 89 80, fax (041) 252 89 83, tel.: 723 732 419, 662 299 462
celsium@celsium.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Skarżysko-Kamienna
Wadium: 10 000,00 PLN
Nr telefonu: tel.{041) 252 89 80,
Termin składania ofert: 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu na realizację zadania:
,,Remont kotła węglowego WR-25, zlokalizowanego w Centralnej Ciepłowni w Skarźysku-Kamiennej przy Ul. 11 Listopada 7"
Zamawiający ogłasza postępowanie na wybór wykonawcy zadania pn.:
,,Remont kotła węglowego WR-25, zlokalizowanego w Centralnej Ciepłowni w Skarźysku-Kamiennej przy Ul. 11 Listopada 7"
i zaprasza do składania ofert.
III. Zakres przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu Zamówienia obejmuje wykonanie zadania polegającego na remoncie kotła węglowego WR-25 zabudowanego w Centralnej Ciepłowni przy Ul. 11 Listopada 7 w Skarźysku-Kamiennej, a w szczególności:
1. Opracowanie Planu BIOZ przed przystąpieniem do realizacji zadania, który musi być zatwierdzony przez Specjalistę ds. BHP Zamawiającego.
2. Wykonanie prac:
a) Wykonanie projektu technicznego wymiany orurowania oraz uzgodnienie z Urzędem Dozoru Technicznego
b) Demontaż opancerzenia, obmurza i orurowania kotła
c) Utylizacja wszelkich odpadów i materiałów powstałych podczas demontażu
d) Wykonanie nowego orurowania z rur 0 38 mm x 3,2 mm, gatunek P265GH. W skład orurowania wchodzą:
o Ekran przedni część górna
o Ekran przedni część dolna
o Wymiana króćców gwintowanych na kolektorze górnym (122 szt.)
o Wymiana korków gwintowanych na kolektorze górnym (122 szt.) wraz z nowymi podkładkami kulistymi oraz uszczelkami
o Wymiana króćców kolektora górnego (122 szt.) do połączeń z rurami ekranu przedniego części górnej
o Wymiana króćców kolektora dolnego (122 szt.} do połączeń z rurami ekranu przedniego części dolnej
e) Montaż orurowania
f) Wykonanie próby ciśnieniowej oraz odbiór przez UDT
g) DOSTAWA materiałów oraz wykonanie obmurza kotła w technologii:
o 12 cm cegła szamotowa gat. AS (ściana przednia)
o Demontaż istniejącego sklepienia zapłonowego i montaż nowego w technologii kształtek prefabrykowanych
o Mieszanka BOS 135/5 gr. 8 cm, LPT4gr. 6 cm, ZLPCgr. 2 cm (strop kotła)
h) Zabezpieczenie konstrukcji nośnej kotła powłoką antykorozyjną, poprzez oczyszczenie i pomalowanie farbą Urekor
i) Wykonanie izolacji kotła wełną mineralną o grubości 10 cm i gęstości 80 kg/m3 oraz blachą czarną o grubości 3 mm pomalowaną farbą podkładową oraz nawierzchniową
j) Wykonanie izolacji stropu kotła wełną mineralną o grubości 10 cm i gęstości 80 kg/m3 oraz
blachą ryflowaną o grubości 4 mm pomalowaną farbą podkładową k) Montaż zdemontowanych elementów kotła I) Przeprowadzenie ruchu próbnego kotła.
3. Zorganizowanie robót w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym.
4. Uporządkowanie terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót.
5. Zakres rzeczowy przedmiotu Zamówienia polega na wykonaniu zadania ,,pod klucz". Wszystkie niezbędne materiały dostarcza i montuje Wykonawca.
IV. Warunki techniczno-technologiczne realizacji przedmiotu zamówienia
1. W czasie wykonywania prac należy zapewnić warunki bhp i p.poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami, prace prowadzić w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu osób i mienia.
2. Należy uporządkować teren do stanu sprzed rozpoczęcia robót, a wszelkie pozostałości np. gruz i inne odpady wywieźć na odpowiednie składowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odzyskany złom stalowy należy przekazać protokolarnie Zamawiającemu.
3. Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, uzgodnioną i zatwierdzoną dokumentacją, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami.
4. Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną w miejscu realizowanego zadania, na własną odpowiedzialność i na własny koszt. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o przeprowadzonej wizji lokalnej' pod rygorem odrzucenia oferty.
5. Wykonawca ma prawo do uzyskania wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
6. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
6.1. Zorganizowania we własnym zakresie i na swój koszt zaplecza robót,
6.2. Zapewnienia organizacji robót i dostaw materiałów w sposób wykluczający powstanie zniszczeń (należy przewidzieć odpowiednie zabezpieczenia),
6.3. W przypadku spowodowania szkód bezzwłocznie usunąć je na własny koszt i ponieść koszty ewentualnych odszkodowań,
6.4. Zatrudnienia pracowników w odpowiedniej ilości i odpowiednich kwalifikacjach oraz zastosowania odpowiedniego sprzętu,
6.5. Przeprowadzenia niezbędnych prób, odbiorów i nadzorów na swój koszt.
7. Wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia muszą spełniać warunki
określone w art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz.U. Nr 89, poz. 414 z późn. zm.). Należy przedłożyć stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie.

Otwarcie ofert: Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.04.2023 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
3. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie w terminie do dnia 12.04.2023 r. do godz. 11.00.

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji: od 15.05.2023 r. do 15.07.2023 r.-zakończenie realizacji zamówienia, dostarczenie dokumentacji powykonawczej i zgłoszenie odbioru całości zamówienia.

Wymagania:
V. Warunki jakie musi spełnić Oferent
1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłata wadium na konto Zamawiającego w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN); nr konta: Bank Millennium S.A., 601160 2202 0000 0002 7890 2369.
Dopuszcza się możliwość wniesienia wadium w formie ubezpieczenia lub gwarancji bankowej. Wadium zostanie zwrócone w ciągu pięciu dni od obustronnie podpisanej Umowy z wybranym Wykonawcą. Zatrzymuje się wadium jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówił podpisania Umowy.
2. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 % ceny ofertowej.
3. Dysponowanie kadrą posiadającą uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami do wykonania tego zadania.
4. Dopuszcza się możliwość zlecenia przez Wykonawcę, za zgodą Zamawiającego, części robót podwykonawcom na zasadach określonych w art.6471 kodeksu cywilnego oraz w istotnych Postanowieniach Umowy. Podwykonawca winien posiadać odpowiednie uprawnienia do realizacji podzleconego zakresu robót. Wykonawca ponosi całkowita odpowiedzialność za podzlecony zakres robót, tak w zakresie terminów jak i jakości oraz sposobu realizacji.
5. Ofertę musi złożyć na załączonym formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
6. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Oferent winien przedstawić cenę ryczałtową netto oraz brutto (z obowiązującym podatkiem VAT) obejmującą całość przedmiotu zamówienia.
7. Wymagany okres gwarancji na całość zadania minimum 3 lata.
2. Płatność jedną fakturą VAT po odbiorze końcowym zadania. Dopuszcza się wystawianie faktur częściowych, po odbiorach częściowych wykonanych prac. Maksymalna wartość faktur częściowych nie może przekroczyć 70% wartości całego zadania.
3. Termin płatności wyniesie 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT.
VII. Składanie ofert (przygotowanie, terminy)
1. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Oferta powinna być złożona w zapieczętowanej kopercie. Koperta adresowana na Zamawiającego powinna zawierać opis:
,,Remont kotła węglowego WR-25, zlokalizowanego w Centralnej Ciepłowni w Skarżysku-Kamiennej przy ul. 11 Listopada 7"
5. Oferent zobowiązany jest do zawarcia Umowy w terminie 14 dni od doręczenia mu informacji o wyborze jego oferty.
VIII. Termin związania ofertą ustala się na 60 dni od dnia jej złożenia
IX. Ocena ofert
1. Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zarząd Celsium Sp. z o.o. uwzględniając:
1.1. cenę ofertową,
1.2. oferowane warunki gwarancji,
1.3. referencje Oferenta.
2. Zamawiający nie określa procentowych wielkości wag poszczególnych kryteriów, o których mowa w pkt 1.
3. Oferent nie może się powoływać na okoliczność, iż oferta, którą wybrano, zawiera cenę wyższą niż jego oferta.
4. Z przeprowadzonego postępowania Komisja sporządzi protokół, który po zatwierdzeniu przez Zarząd stanowił będzie podstawę do zawarcia Umowy.
5. Informację o rozstrzygnięciu postępowania Zamawiający umieści na stronie internetowej Spółki.
6. Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
7. Oferent nie może żądać zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
X. Opis warunków formalno-prawnych, które powinien spełnić oferent
W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków ofertę należy uzupełnić o następujące dokumenty:
1. Aktualny odpis z właściwego KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie później niż 6 miesięcy przed terminem złożenia oferty.
2. Oświadczenie o nie wszczęciu postępowania upadłościowego, naprawczego lub likwidacyjnego wobec firmy Wykonawcy.
3. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie - umowa regulująca ich współpracę.
4. Zaświadczenie o nadaniu numeru NIP.
5. Zaświadczenie o nadaniu numeru REGON.
6. Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu podatków oraz właściwego ZUS o terminowym regulowaniu składek, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia ofert.
7. Oświadczenie o przeprowadzonej wizji lokalnej.
8. Referencje potwierdzające wykonanie podobnych robót, opis rozwiązań techniczno-technologicznych zawierający m. in.: zestawienie gwarantowanych parametrów techniczno-eksploatacyjnych,
9. Deklarowany okres gwarancji, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz warunki gwarancji.
Uwaga: Kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnione osoby.

Kontakt:
il. Osoby upoważnione do kontaktu z oferentami
o Ryszard Jeż - w zakresie przedmiotu zamówienia i przeprowadzenia wizji lokalnej, e-mail: ryszard.jez@celsium.pl, tel.: 723 732 419,
o Piotr Brzozowski - w zakresie przedmiotu zamówienia i procedur przetargowych, e-mail: piotr.brzozowski@celsium.pl, tel. 662 299 462.
Informacje udziela się w dni robocze, w godzinach: 800 - 1400.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.