Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Drawsko ul. Starogrodzka 30 78-500 Drawsko Pomorskie powiat: drawski Tel.: 94 363 20 46, Fax: 94 363 21 94, tel.: 94 361 55 67 drawsko@szczecinek.lasy.gov.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Drawsko Pomorskie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: 94 363 20 46, |
Termin składania ofert: | 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty na zadanie pn.: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: ,,Przebudowa kwatery myśliwskiej Dzikowo." 2. Przedmiot umowy obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego (branża budowlana, sanitarna i elektryczna) na przebudowie kwatery myśliwskiej Dzikowo obejmującej w szczególności: 1. Przebudowę wraz ze zmiana sposobu użytkowania części budynku ,,A" z funkcji mieszkalnej na funkcję niemieszkalną - administracyjną na potrzeby PGL LP z pokojami gościnnymi obejmującą: - wymianę pokrycia dachowego z blachodachówki na dachówkę ceramiczna, - wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, - częściową wymianę i wzmocnienie konstrukcji dachowej, - wymianę drewnianych schodów wewnętrznych na schody żelbetowe, - docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz bloczkami gazobetonowymi, - wymianę posadzek na parterze i poddaszu wraz z ich dociepleniem, - wymurowanie nowych ścianek działowych z bloczków gazobetonowych, - wymianę stolarki okiennej z PCV - wymianę wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej, - wymianę tynków wewnętrznych z malowaniem, - wykonanie sufitów podwieszanych z płyt GKF na ruszcie stalowym, - naprawę i wymianę tynków i elementów architektonicznych na elewacji - wykonanie instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacyjnej, instalacji co., której źródłem zasilania będzie pompa ciepła powietrze - woda, instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacji strukturalnej, instalacji monitoringu, instalację detekcji zadymienia. 2. Przebudowę budynku ,,B" i przylegających do budynku schodów zewnętrznych obejmującą: - przebudowę drewnianych schodów zewnętrznych przylegających do budynku, - demontaż bram garażowych, - uzupełnienie ścian zewnętrznych dla montażu stolarki drzwiowej zewnętrznej i stolarki okiennej, - montaż ścianek działowych z płyt g-k na ruszcie metalowym, - wymianę tynków wewnętrznych z malowaniem, - wykonanie sufitów podwieszanych z płyt GKF na ruszcie stalowym, - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem z wykończeniem tynkiem mineralnym, elementami drewnianymi - deska 19x121mm oraz płytkami klinkierowymi, - wykonanie instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacyjnej, instalacji co., której źródłem zasilania będzie pompa ciepła powietrze - woda, instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacji strukturalnej, instalacji monitoringu, instalacji fotowoltaicznej. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie w szczególności: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa, obowiązującymi normami, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej oraz umową zwartą z Wykonawcą robót; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, jak również zatwierdzenie materiałów przewidzianych do montażu; c) systematyczne monitorowanie i dokumentowanie postępów realizacji inwestycji w ramach zadania oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu zadania wraz z zaproponowaniem programów naprawczych; d) współpraca z autorami dokumentacji projektowej w trakcie realizacji zadania, a w razie potrzeby wnioskowanie do Zamawiającego o dokonanie zmian lub uzupełnień w dokumentacji projektowej; e) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek lub ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych prac w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenia; f) kontrolowanie i kompletowanie wymaganych certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca robót jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy; g) kontrolowanie terminowości realizacji inwestycji; h) zapewnienie kompletności dokumentacji związanej z realizacją zadania, w tym w szczególności przekazywanych Zamawiającemu wymaganych odrębnymi przepisami świadectw, certyfikatów, atestów, oświadczeń, zgłoszeń itp.; i) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających lub zakryciu zanikających oraz odbiorów częściowych, przy czym Inspektor nie może zaakceptować prac ulegających zakryciu bez akceptacji Zamawiającego; j) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich uczestników realizacji zadania; k) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów, prób i badań przeprowadzanych w trakcie realizacji prac; I) organizowanie rady budowy z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy, inspektorów nadzoru oraz innych zaproszonych osób. Celem rad budowy będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania Przedmiotu Umowy. Terminy rad budowy będą ustalane w uzgodnieniu z Zamawiającym i Wykonawcą, nie rzadziej jednak niż raz na miesiąc. Rady budowy będą prowadzone i protokołowane przez działający w imieniu Zamawiającego Nadzór, a kopie protokołu będą w ciągu 3 dni dostarczone Wykonawcy; m) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, przygotowanie 2 dokumentów do odbioru końcowego, a także na żądanie Inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy; n) stwierdzenie zakończenia robót budowalnych, sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości dokumentów odbiorowych, w tym dokumentacji powykonawczej; o) egzekwowanie usunięcia przez Wykonawcę usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów; p) bieżące rozwiązywanie problemów technicznych; q) udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji inwestycji oraz egzekwowanie realizacji zaleceń, usunięcia uchybień ujawnionych podczas kontroli, a takie udzielanie wyjaśnień; r) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadania, po zrealizowaniu całego zakresu zamówienia objętego umową; s) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach, zagrożeniach i ryzyku przy realizacji zadania; t) pomocy w dochodzeniu od Wykonawcy robót należnych kar, odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych; u) uczestnictwo w przeglądach w okresie gwarancji oraz kontrola usunięcia ujawnionych wad; v) inne czynności wynikające z umowy na realizację nadzorowanego zadania. Dokument nr: SA.270.10.2023 Otwarcie ofert: 6. Termin otwarcia ofert: 04 kwietnia 2023 r. godz. 11:00 Składanie ofert: 5. Miejsce i termin złożenia oferty - sekretariat Nadleśnictwa Drawsko, Ul. Starogrodzka 30, do dnia 04 kwietnia 2023 roku do godz. 10:00. Jedynym kryterium branym przy ocenie ofert będzie cena. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty za pomocą poczty elektronicznej na adres: drawsko@szczecinek.lasy.gov.pl 9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim wg załączonego wzoru oraz dostarczyć osobiście, kurierem, pocztą tradycyjną lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: drawsko@szczecinek.lasy.gov.pl Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z terminem wykonania robót przez Wykonawcę tj. 240 dni od dnia przekazania placu budowy dla Wykonawcy. Przewidywany termin podpisania umowy z Wykonawcą kwiecień - maj 2023 r. Wymagania: . Okres gwarancji: min. 60 miesięcy. 7. Warunki płatności: przelew do 21 dni od daty złożenia faktury częściowej, faktury końcowej. Kontakt: 8. Osoba upoważniona do kontaktu z dostawcami: Grzegorz Graca, tel.: 94 361 55 67, grzegorz.graca@szczecinek.lasy.go.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025