Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
940z dziś
6995z ostatnich 7 dni
25392z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego

Data zamieszczenia: 2023-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: GŁÓWNY INSPEKTORAT JAKOŚCI HANDLOWEJ ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH
Al. Jerozolimskie 98
00-807 Warszawa
powiat: Warszawa
+48222557800
przetargi@ijhars.gov.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/745915
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48222557800
Termin składania ofert: 2023-04-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozdział 1 - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Ul. Reymonta 11/13, 60-791 Poznań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale III SWZ oraz w formularzu cenowym dla Rozdziału 1 stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ
Rozdział 2 - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale III SWZ oraz w formularzu cenowym dla Rozdziału 2 stanowiącym załącznik nr 2B do SWZ
Rozdział 3 - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Ul. Zagnańska 91, 25-558 Kielce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale III SWZ oraz w formularzu cenowym dla Rozdziału 3 stanowiącym załącznik nr 2C do SWZ
Rozdział 4 - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale III SWZ oraz w formularzu cenowym dla Rozdziału 4 stanowiącym załącznik nr 2D do SWZ
Rozdział 5 - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale III SWZ oraz w formularzu cenowym dla Rozdziału 5 stanowiącym załącznik nr 2E do SWZ
Rozdział 6 - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Ul. Poprzeczna 19, 10-282 Olsztyn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale III SWZ oraz w formularzu cenowym dla Rozdziału 6 stanowiącym załącznik nr 2F do SWZ
Rozdział 7 - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Ul. H. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale III SWZ oraz w formularzu cenowym dla Rozdziału 7 stanowiącym załącznik nr 2G do SWZ

CPV: 38000000-5, 33793000-5,38437100-8,38437110-1,38437000-7,44164310-3,33157200-7,19520000-7, 33793000-5,38437110-1

Dokument nr: 2023/BZP 00152725, BAD.241.2.2.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-07 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/745915
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platforma zakupowa Open Nexus: https://platformazakupowa.pl/pn/ijhars
poczta elektroniczna: przetargi@ijhars.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korzystania z Platformy, w szczególności w zakresie logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych przy użyciu Platformy opisane zostały w Instrukcjach dla Wykonawców dostępnych pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o.o., dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub spakowanych folderów, przy maksymalnej wielkości pojedynczego pliku 150 MB. Podczas komunikacji występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .txt, .xls, .xlsx. Zamawiający dopuszcza formaty archiwów .zip, .7z, .rar i inne, pod warunkiem możliwości ich otwarcia programem .seven.zip. Ofertę wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz innymi dokumentami i oświadczeniami składanymi wraz z ofertą (np. oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy; zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby; pełnomocnictwem - jeżeli dotyczy) Wykonawca składa na Platformie w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, za pośrednictwem dostępnego na Platformie Formularza do składania oferty lub wniosku. Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk ,,Przejdź do podsumowania".
Po zakończeniu etapu składania oferty system zaszyfruje ofertę Wykonawcy, tak by ta była niedostępna dla Zamawiającego do terminu otwarcia ofert zgodnie z art. 221 ustawy Pzp. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku. Z uwagi na to, że oferta jest zaszyfrowana nie można jej edytować. Przez zmianę oferty rozumie się złożenie nowej oferty i wycofanie poprzedniej, jednak należy to zrobić przed upływem wyznaczonego w postępowaniu na składanie ofert terminu. Złożenie nowej oferty i wycofanie poprzedniej w postępowaniu, w którym dopuszczono złożenie tylko jednej oferty przed upływem terminu składania ofert powoduje wycofanie oferty poprzednio złożonej. Za datę złożenia oferty (wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz innymi dokumentami i oświadczeniami składanymi wraz z ofertą) przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku ,,Złóż ofertę" i wyświetleniu komunikatu, że oferta została złożona. Czas wyświetlany na Platformie synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar. Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu muszą zostać złożone, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Należy podpisać każdy załączany plik osobno (zalecane) lub podpisać plik zawierający skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, co jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych działając zgodnie z obowiązkiem zawartym w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO". Szczegółowe informacje na temat RODO zostały zamieszczone w pkt 24 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych działając zgodnie z obowiązkiem zawartym w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO". Szczegółowe informacje na temat RODO zostały zamieszczone w pkt 24 SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/745915
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-07 09:30
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także inne oświadczenia lub dokumenty składane wraz z ofertą na Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/ijhars za pośrednictwem Formularza do składania oferty lub wniosku dostępnego na Platformie

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.