Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup materiałów hutniczych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup materiałów hutniczych

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZE PAK SPÓŁKA AKCYJNA
Kazimierska 45
62-510 Konin
powiat: Konin
632473177
robak.pawel@zepak.com.pl
https://zepak.logintrade.net/zapytania_email,1493960,b037d401e67ded4f141c2145dbffa5f4.html
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Wadium: ---
Nr telefonu: 632473177
Termin składania ofert: 2023-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup materiałów hutniczych dla PAK-PCE Biopaliwa i Wodór Sp. z o.o.
Treść zapytania:
Szanowni Państwo,
Zamawiający - ZE PAK S.A. zaprasza do złożenia oferty techniczno-handlowej.
1.Przedmiot zamówienia.
DOSTAWA do Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych, nieregenerowanych materiałów hutniczych
Wraz z dostawą prosimy o złożenie niezbędnych świadectw, atestów i certyfikatów dotyczących przedmiotu zamówienia.
Dostawca winien zapoznać się ze szczegółami każdej z pozycji w zakładce "czytaj".
Złożenie Oferty jest równoznaczne ze spełnieniem ww. warunków.
2.Termin dostawy.
28.04.2023 r.
3.Warunki dostawy.
1) Miejsce dostawy: PAK-PCE Biopaliwa i Wodór Sp. z o.o.
2) Oferta winna być skalkulowana na bazie formuły DDP wg Incoterms 2010. Dostawca ponosi koszty i ryzyko dostarczenia towaru do Zamawiającego. Ubezpieczenie dostaw podczas transportu leży po stronie Dostawcy.
4.Warunki płatności.
Płatność przelewem w terminie 30 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
Zamawiający działając na podstawie art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 118) oświadcza, iż posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 pkt 6) tej ustawy.
5.Termin przyjmowania ofert.
1) Oferty można składać do dnia 11.04.2023 r., godz. 12.00
2) Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie zostaną rozpatrzone.
6.Sposób przygotowania oferty.
1) Oferty należy składać z wykorzystaniem platformy zakupowej.
2) Składając ofertę na platformie zakupowej z wykorzystaniem formularza oferty (tabela z podaniem ceny) w przypadku braku oferowania którejkolwiek pozycji, pole w kolumnie Oferta należy pozostawić puste (niewypełnione). Podanie wartości 0 zł w polu cena oznacza złożenie oferty na produkt w kwocie 0 zł.
3) Poza uzupełnieniem formularza na platformie zakupowej, należy również dołączyć:
- skan podpisanej oferty techniczno-handlowej,
- oświadczenie o statusie podatnika VAT,
- oświadczenie o wypełnieniu przez Dostawcę/Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
4) Dostawcy, z którymi ZE PAK S. A. nie miał możliwości współpracy w zakresie przedmiotu zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty wykaz min. 3 zrealizowanych prac, o podobnym charakterze, w okresie ostatnich 3 lat, na kwotę porównywalną ze składaną ofertą.
7.Koszty przygotowania oferty.
1) Dostawca przygotuje ofertę na swój koszt.
2) Wszelkie inne koszty związane z uczestnictwem Dostawcy w niniejszym postępowaniu aż do udzielenia zamówienia są również ponoszone przez Wykonawcę i nie będą zwracane przez Zamawiającego.
8.Okres związania Ofertą.
Dostawca jest zawiązany ofertą przez okres 30 dni, a bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonego w pkt. 5 Zapytania Ofertowego. W sytuacji, gdy przeprowadzona zostanie dogrywka w formie negocjacji lub aukcji i Oferent nie zmieni swojej oferty w dogrywce, oferta pozostaje wiążąca w okresie ujętym w niniejszym zaproszeniu.
9.Gwarancja.
1) Dostawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji liczonej od daty dostawy. W przypadku wystąpienia wad Zamawiający niezwłocznie powiadomi Dostawcę o wadach na piśmie, a Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad na swój koszt, w terminie do dni od daty powiadomienia. Termin usunięcia wad może być wydłużony za zgodą Zamawiającego.
2) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w uzgodnionym terminie zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 0,2% łącznej wartości netto zamówienia za każdy dzień opóźnienia, nie więcej niż 10% tej wartości, a Zamawiający może podjąć własne działania na koszt i ryzyko Wykonawcy, nie tracąc żadnych uprawnień wynikających z gwarancji. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas usunięcia wad, a w przypadku wymiany towaru na nowy, wolny od wad, biegnie od początku.
10.Warunki formalne udziału w postępowaniu.
1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Dostawcy, którzy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym.
2) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Dostawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) Dostawca ubiegający się o zamówienie, winien mieć pełne i niezaprzeczalne prawo do oferowania dostawy materiałów będących przedmiotem postępowania na terenie Polski i ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku jakichkolwiek roszczeń ze strony osób trzecich. W przypadku wystąpienia roszczeń osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich, wynalazczych i innych związanych z wykonaniem zamówienia, roszczenia te przejmuje Dostawca.
4) W celu spełnienia powyższych warunków Dostawca jest zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w trakcie składania oferty poprzez platformę zakupową.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania od Dostawcy dostarczenia dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych wymagań (np. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie z ,,CEIDG" Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, stosowne zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego i oddziału ZUS lub KRUS, referencje, wykazy pracowników).
6) Zamawiający może wykluczyć z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę/dostawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wykonał lub nienależycie je wykonał.
11.Wyjaśnienia do Zapytania Ofertowego.
1) Do dnia 11.04.2023 r., godz. 10.00. Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego.
2) Pytania należy przesłać poprzez platformę zakupową lub e-mailem na adres: robak.pawel@zepak.com.pl
3) Treść wyjaśnień będzie przekazana e-mailem, faksem lub poprzez aktualizację Zapytania Ofertowego na platformie zakupowej.
4) W przypadku, gdy Dostawca złoży ofertę przed aktualizacją Zapytania Ofertowego, musi ona zostać złożona ponownie.
12.Istotne postanowienia umowy.
Przy podpisywaniu ewentualnej umowy, zastrzegamy sobie prawo do wprowadzenia zapisów o karach umownych: za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy w wysokości 0,2% wartości wynagrodzenia netto za każdy dzień zwłoki (nie więcej niż 10% wartości wynagrodzenia netto); za odstąpienie od realizacji umowy lub przerwanie prac w wysokości 10% wartości wynagrodzenia netto.
13.Zastrzeżenia.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego przeprowadzenia.
2) Zamawiającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty lub zamknięcia postępowania zakupowego w dowolnym momencie bez wybrania oferty i bez podania przyczyn takiej decyzji.
3) Zamawiający po zakończeniu postępowania zastrzega sobie prawo żądania potwierdzenia złożonej oferty.
14.Pozostałe postanowienia.
1) Zamawiający nie zwraca materiałów przesłanych w związku z postępowaniem zakupowym.
2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
4)Zamawiający może wykluczyć z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę/dostawcę, który w okresie 3 lat przed rozpoczęciem postępowania nie wykonał lub nienależycie wykonał inne zamówienie.
5)Oferta, której treść nie odpowiada treści Zapytania Ofertowego zostanie odrzucona.
6)W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych, dostępna jest na stronie internetowej https://www.zepak.com.pl/pl/o-firmie/rodo.html. Dostawcy/Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej.
7)Dostawca/Wykonawca/ podwykonawca/ podmiot trzeci, ma obowiązek, podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby udziału w postępowaniu, wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art.13 i 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał.
8)Złożenie oferty handlowej jest potwierdzeniem poprawności danych teleadresowych umieszczonych w internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego.
9)Złożenie oferty handlowej jest potwierdzeniem posiadania pełnomocnictwa do składania przez osobę zamieszczającą ofertę na Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego.
10)Złożenie oferty handlowej jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem treści zaproszenia do składania ofert, Regulaminu korzystania z Platformy Zakupowej dostarczanej przez Logintrade Sp. z o.o. oraz Ogólnych Warunków Zakupów umieszczonych na stronie internetowej https://zepak.logintrade.net/rejestracja/.
11) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie wewnętrznych przepisów Zamawiającego, tj. zgodnie z Regulaminem Wyboru Dostawców ZE PAK S.A. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania Ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych i ta Ustawa nie ma zastosowania w niniejszym postępowaniu.
12)Zamawiający przewiduje zastosowanie negocjacji handlowych lub aukcji elektronicznej (aukcje nie są aukcjami elektronicznymi w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) w drugim etapie postępowania, do którego zostaną zakwalifikowane najkorzystniejsze oferty. Zamawiający poinformuje Dostawców o wszelkich postanowieniach dotyczących przeprowadzenia drugiego etapu poprzez Internetową Platformę Zakupową, e-mailem lub faksem.
13) Kryteria oceny ofert: Cena 100%.
15. Język postępowania
1. Językiem obowiązującym podczas całego przebiegu niniejszego postępowania jest język polski.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Jeśli Dostawca/Wykonawca składa dokumenty wydane w języku obcym, musi załączyć je w oryginalnym brzmieniu wraz z tłumaczeniem tych dokumentów na język polski.
Tłumaczenie musi być podpisane/poświadczone przez osobę/osoby podpisującą/podpisujące ofertę, tzn. uprawnioną/uprawnione do reprezentacji Dostawcy/Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem, wydanym przez właściwy organ rejestrowy (np. Krajowy Rejestr Sądowy), bądź przez stosownie umocowanych pełnomocników, albo przez tłumacza przysięgłego.
Tłumaczenia powinny być opatrzone tekstem ,,za zgodność tłumaczenia z oryginałem".
W przypadku niezgodności pomiędzy wersją obcojęzyczną i wersją polską dokumentu, rozstrzygająca jest wersja polska.
3. Wszystkie dokumenty dotyczące ewentualnych podwykonawców zagranicznych dostarczane przez Dostawcę/Wykonawcę w ofercie muszą być również sporządzone, lub przetłumaczone na język polski.
4. Odstępstwa od ww. wymagań mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego.
Produkty:
Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link
1. BLACHA 15X1000X2000 X5CrNi18-10Blacha nierdzewna kwasoodporna 0H18N9/X5CrNi18-10, EN 1.4301, AISI 304 2 arkusze 15x1000x2000 480 kg 000000000411184850
2. KĄTOWNIK 30X30X3 S235JR1x12m lub 2x6m 3x30x30 16 kg 000000000354032100
3. KĄTOWNIK 40X40X4 S235JR1x12m lub 2x6m 4x40x40 30 kg 000000000345073350
4. KĄTOWNIK 50X50X5 S235JR1x12m lub 2x6m 5x50x50 47 kg 000000000345062170
5. KĄTOWNIK 60X60X6 S235JR1x12m lub 2x6m 6x60x60 65 kg 000000000345051180
6. CEOWNIK 65 S235JR1x12m lub 2x6m 85 kg 000000000346119160
7. CEOWNIK 80 S235JR1x12m lub 2x6m 104 kg 000000000346111160
8. CEOWNIK 100 S235JR1x12m lub 2x6m 127 kg 000000000321020170
9. BLACHA 1,5X1250X2500 S235JR3x arkusz 1,5x1250x2500 110 kg 000000000420091330
10. BLACHA 2X1250X2500 S235JR3x arkusz 2x1250x2500 147 kg 000000000420090700
11. BLACHA KL.1 #3,0X1250X2500 S235JR3x arkusz 3x1250x2500 220 kg 000000000420069180
12. BLACHA KL.1 4X1000X2000 S235JR3x arkusz 4x1000x2000 188 kg 000000000420043180
13. BLACHA 6X1000X2000 S235JR3x arkusz 6x1000x2000 283 kg 000000000410412020
14. BLACHA 8X1250X2500 S235JR3x arkusz 8x1250x2500 589 kg 000000000410376180
15. BLACHA 3X1000X2000 X5CrNi18-10Blacha nierdzewna kwasoodporna 0H18N9/X5CrNi18-10, EN 1.4301, AISI 304 2 arkusze 3x1000x2000 96 kg 000000000411185880
16. BLACHA 6X1000X2000 X5CrNi18-10Blacha nierdzewna kwasoodporna 0H18N9/X5CrNi18-10, EN 1.4301, AISI 304 4 arkuszy 6x1000x2000 385 kg 000000000411184820
17. BLACHA 8X1000X2000 X5CrNi18-10Blacha nierdzewna kwasoodporna 0H18N9/X5CrNi18-10, EN 1.4301, AISI 304 4 arkusze 8x1000x2000 504 kg 000000000411184870
18. BLACHA 10X1000X2000 X5CrNi18-10Blacha nierdzewna kwasoodporna 0H18N9/X5CrNi18-10, EN 1.4301, AISI 304 2 arkusze 10x1000x2000 320 kg 000000000411184840

Dokument nr: Z708/110827

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zepak.logintrade.net/zapytania_email,1493960,b037d401e67ded4f141c2145dbffa5f4.html

Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert:
28- 03- 2023 09: 00
Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert:
11- 04- 2023 12: 00
Data i godz. zakończenia zadawania pytań:
11- 04- 2023 10: 00
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zepak.logintrade.net/zapytania_email,1493960,b037d401e67ded4f141c2145dbffa5f4.html

Miejsce i termin realizacji:
28.04.2023 r.
Miejsce dostawy: PAK-PCE Biopaliwa i Wodór Sp. z o.o.

Wymagania:
Kryteria formalne (warunki udziału w postępowaniu):
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się i akceptujemy wszystkie warunki określone w Zapytaniu Ofertowym.

Uwagi:
Kryteria oceny oferty
Cena - 100%
Dodatkowe warunki formalne:
Oferowane materiały winny spełniać wymagania techniczne określone w przedmiocie zamówienia.
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Kupiec:
Paweł Robak
tel: 632473177
e-mail: robak.pawel@zepak.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.