wielkopolskie (Poznań)
świętokrzyskie (Kielce)
śląskie (Bytom)
mazowieckie (Piaseczno)
łódzkie (Kalinko)
łódzkie (Rzgów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont - wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz wymiana oświetlenia klatek schodowych na LED |
Data zamieszczenia: | 2023-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Śródmieście" ul. Ofiar Oświęcimia 6 71-503 Szczecin powiat: Szczecin tel. 91 423 93 00 wewn. 382, wewn. 370, fax 91 423 93 16, 501-780-644 kancelaria@smsrodmiescie.szczecin.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | 20.000,00 PLN |
Nr telefonu: | tel. 91 423 93 00 we |
Termin składania ofert: | 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Remont - wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz wymiana oświetlenia klatek schodowych na LED w budynku mieszkalnym położonym w Szczecinie przy Ul. Czesława 5". Specyfikacja: 2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz dokumentacja projektowa będzie dostępna w formie elektronicznej, celem uzyskania dostępu do dokumentacji przetargowej należy zgłosić się do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: e-mail: kancelaria@smsrodmiescie.szczecin.pl. Składanie ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 12.04.2023 r. do godz. 9.00. Oferty należy przygotować wg. wzoru dostępnego u Zamawiającego i złożyć w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kancelaria@smsrodmiescie.szczecin.pl Miejsce i termin realizacji: Przewidywany termin wykonania prac: 13.11.2023 Wymagania: IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki: 1. przynajmniej od trzech lat prowadzą działalność w branży, której przedmiot zamówienia dotyczy, 2. w ostatnich trzech latach wykonali co najmniej trzy roboty o zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia i wartości powyżej 350.000,00 zł każda, 3. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 4. w okresie ostatnich 12 miesięcy zatrudniają co najmniej 10 pracowników w ramach umowy o pracę, 5. siedziba lub przedstawicielstwo Wykonawcy (minimum od 12 miesięcy) znajduje się na terenie województwa zachodniopomorskiego 6. wpłacą wadium w kwocie 20.000,00 zł VI. WYŁONIENIE WYKONAWCY Wykonawca zostanie wybrany w terminie 7 dni od daty wyznaczonej na składanie ofert. VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert. VIII. KRYTERIA OCENY OFERTY Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: 1. cena - waga - 60% 2. doświadczenie - waga - 10% 3. roboty dodatkowe - waga - 15% 4. okres gwarancji - waga - 15% X. OŚWIADCZENIA ZAMAWIAJĄCEGO 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, odwołania warunków zbierania ofert, a w szczególności warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert lub unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny w dowolnym terminie. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji celem wyboru najkorzystniejszej oferty. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty bez podania przyczyny. 4. Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Art. 66 Kodeksu cywilnego. Kontakt: . Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: - Anna Małyszka - tel. 91 423 93 00 wewn. 382, fax 91 423 93 16, 501-780-644 - Janusz Michalak - tel. 91 423 93 00 wewn. 370, fax 91 423 93 16. |
© eurobudowa.pl 2004-2025