Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1098z dziś
7153z ostatnich 7 dni
25551z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa wewnętrznych linii zasilania dla budynków

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa wewnętrznych linii zasilania dla budynków

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Felińskiego 2b
01-513 Warszawa
powiat: Warszawa
ias.warszawa@mf.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa wewnętrznych linii zasilania dla budynków przy Ul. Ciołka 11 A i Astronomów 3 w Warszawie - nr ZP/7/2023.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wewnętrznych linii zasilających (WLZ) z rozdzielnicy nN stacji transformatorowej do budynków biurowych położonych przy Ul. Ciołka 11A i Astronomów 3 w Warszawie dla zasilania podstawowego i rezerwowego oraz dostosowanie instalacji odbiorczej w budynkach, w szczególności:
1) wybudowanie nowych złącz kablowych w każdym z budynków wraz układami pomiarowymi (złą-cza kablowo-pomiarowe);
2) układanie kabli w rowach kablowych oraz kanałach, przywrócenie nawierzchni terenu do stanu pierwotnego, połączenie stacji transformatorowej z budynkami liniami kablowymi enN/1kv 4x2YKY1x120 + FeZn30x4;
3) przebudowa rozdzielni głównych RGnN i pożarowych Rp. poż., montaż aparatury rozdzielczej;
4) montaż układów pomiarowych i automatyki SZR (samoczynne załączanie rezerwy);
5) wykonanie pomiarów i badań linii kablowych;
6) dokonanie zgłoszenia gotowości instalacji wewnętrznej do przyłączenia do sieci Stoen Operator oraz dokonanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i formalności koniecznych do zasilenia budyn-ków z nowych przyłączy - stacji transformatorowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
1) dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty:
a) projekt budowlany pn. ,,Projekt przyłącz elektrycznego dla zasilania w energią elektryczną Zespołu budynków biurowych Urzędu Skarbowego w Warszawie";
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR);
c) przedmiar robót, mający charakter pomocniczy/informacyjny,
ww. dokumentacja stanowi Załącznik 1 do SWZ.
2) wzór umowy - stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45311200-2,45311100-1

Dokument nr: 2023/BZP 00154086, ZP/7/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-13 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx,
xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,
xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format
kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu
otwarcia ofert.
Pozostałe wymagania i informacje zostały opisane w Rozdziale 8 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-13 10:00
Miejsce składania ofert: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/7/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wewnętrznych linii zasilających (WLZ) z rozdzielnicy nN stacji transformatorowej do budynków biurowych położonych przy ul. Ciołka 11A i Astronomów 3 w Warszawie dla zasilania podstawowego i rezerwowego oraz dostosowanie instalacji odbiorczej w budynkach, w szczególności:
1) wybudowanie nowych złącz kablowych w każdym z budynków wraz układami pomiarowymi (złą-cza kablowo-pomiarowe);
2) układanie kabli w rowach kablowych oraz kanałach, przywrócenie nawierzchni terenu do stanu pierwotnego, połączenie stacji transformatorowej z budynkami liniami kablowymi enN/1kv 4x2YKY1x120 + FeZn30x4;
3) przebudowa rozdzielni głównych RGnN i pożarowych Rp. poż., montaż aparatury rozdzielczej;
4) montaż układów pomiarowych i automatyki SZR (samoczynne załączanie rezerwy);
5) wykonanie pomiarów i badań linii kablowych;
6) dokonanie zgłoszenia gotowości instalacji wewnętrznej do przyłączenia do sieci Stoen Operator oraz dokonanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i formalności koniecznych do zasilenia budyn-ków z nowych przyłączy - stacji transformatorowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
1) dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty:
a) projekt budowlany pn. ,,Projekt przyłącz elektrycznego dla zasilania w energią elektryczną Zespołu budynków biurowych Urzędu Skarbowego w Warszawie";
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR);
c) przedmiar robót, mający charakter pomocniczy/informacyjny,
ww. dokumentacja stanowi Załącznik 1 do SWZ.
2) wzór umowy - stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji przedmiotu zamówenia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w złożonym w postępowaniu oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Rozdziale 5 SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy . Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przewidywane okoliczności zmiany umowy zostały opisane w § 16 projektowanych postanowień umowy - wzór umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji przedmiotu zamówenia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-05-12

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.