Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1156z dziś
5617z ostatnich 7 dni
24289z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont Hali Lodowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont Hali Lodowej

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju
ul. Kraszewskiego 7
33-380 Krynica-Zdrój
powiat: nowosądecki
tel. 18 471 53 20, tel. 18 472 55 00, 18 472 38 24.
urzad@umkrynica.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Krynica-Zdrój
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 18 471 53 20, t
Termin składania ofert: 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Remont Hali Lodowej w Krynicy-Zdroju" (Etap VIII)
ROBOTY BUDOWLANE, ROBOTY REMONTOWE, DOSTAWY, DEMONTAŻE, MONTAŻE ORAZ NIEODPŁATNY MONTAŻ WYKŁADZINY GUMOWEJ WOKÓŁ TAFLI LODOWISKA na HALI LODOWEJ w KRYNICY-ZDROJU (ETAP VIII)
Gmina Krynica-Zdrój ogłasza przetarg na realizację przedsięwzięcia pod nazwą ,,Remont Hali Lodowej" (Etap VIII), na wykonanie robót budowalnych i dostaw i demontaże i montaże oraz nieodpłatny montaż wykładziny gumowej wokół tafli lodowiska (wraz z wyłożeniem nią boksów dla graczy, boksu sędziów, boksów ławki kar), których zakres został opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do Ogłoszenia o przetargu.
Na Hali Lodowej w ramach Igrzysk Europejskich Kraków- Małopolska 2023 będą rozgrywane sporty walki tj. judo i taekwondo. Podczas tych zawodów wokół tafli lodowiska będzie wyłożona wykładzina dostarczona przez Spółkę Igrzyska Europejskie Sp. z o.o.. W dniu 05.07.2023 r. Igrzyska Europejskie Sp. z o.o. zwraca obiekt Gminie Krynica-Zdrój i od 06.07.2023 r. będzie możliwym przystąpienie do nieodpłatnego montażu wykładziny gumowej wokół tafli lodowiska (wraz z wyłożeniem nią boksów dla graczy, boksu sędziów, boksów ławki kar).
Zamawiający w dacie ogłoszenia przetargu posiada wstępną informację z Ministerstwa Sportu dotyczącą dodatkowego dofinansowania zadań związanych z przedsięwzięciem pod nazwą ,,Remont hali lodowej", w kwocie 2.000.000,00 PLN, które będą wydatkowane w 2023 roku.
Zamawiający na zakres prac ujęty w niniejszym etapie postępowania (Etap VIII) zamierza przeznaczyć nie więcej niż kwotę 2.090.000 PLN.
Zamawiający uzyskał dofinansowanie na realizację tego przedsięwzięcia ze środków Skarbu Państwa, co wynika, z podpisanej umowy z Ministerstwem Sportu i Turystyki w dniu 06.06.2022 r. o dofinansowanie ze środków Budżetu Państwa zadania inwestycyjnego w ramach programu wsparcia przygotowania III Igrzysk Europejskich w 2023 r. w zakresie realizacji inwestycji sportowych.

Dokument nr: IiM.7021.1.25.2023

Otwarcie ofert: o Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.04.2023 r. o godz. 10.00, w Urzędzie Miejskim w Krynicy-Zdroju (Sala Ślubów, sala nr 14);

Specyfikacja:
Hala lodowa jest dostępna do przeprowadzona wizji w godz.ch 7.30- 15.30, od poniedziałku do piątku, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod numerem 18 472 38 24.

Składanie ofert:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - adres:
Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju
ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7
33-380 Krynica-Zdrój
pokój nr 11 - parter (Dziennik podawczy)
w terminie do dnia 04.04.2023 r. do godz. 15:30
Dziennik podawczy jest czynny:
poniedziałek: od 8.00 do 16.00
wtorek-piątek: od 7.30 do 15.30

Miejsce i termin realizacji:
Zamawiający wyznacza końcowy termin zakończenia prac budowlanych i dostaw i demontaże i montaże na 31 maja 2023 roku oraz nieodpłatnego montażu wykładziny gumowej wokół tafli lodowiska (wraz z wyłożeniem nią boksów dla graczy, boksu sędziów, boksów ławki kar) do dnia 31.07.2023 r.

Wymagania:
Do prawidłowego złożenia oferty koniecznym jest złożenie kompletu dokumentacji opisanej w punkcie 3.

3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:
1) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN, na dowód czego przedłoży wraz z ofertą kopię policy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem;
2) wobec, którego nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1. Oferent może złożyć jedną ofertę - wzór oferty stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia o przetargu.
2. Ofertę sporządza się w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem.
3. Oferta powinna być podpisana przez upoważnione do tego osoby, które musi wynikać z załączonych do Oferty dokumentów.
4. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim.
5. Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna.
6. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualny wydruk informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, a w przypadku składania oferty przez pełnomocnika lub prokurenta stosowne pełnomocnictwo lub potwierdzenie udzielenia prokury, jeżeli nie wynika ona z aktualnego wydruku informacji z Krajowego Rejestru Sądowego.
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie pisemnej.
8. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent.
9. Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej do zamawiającego, która będzie posiadać następujące oznaczenia:

5. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

6. DOKUMENTACJA KONIECZNA DO PRAWIDŁOWEGO ZŁOŻENIA OFERTY

Oferent jest zobowiązany złożyć ofertę, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Ogłoszenia o przetargu z dołączonymi następującymi załącznikami:
o Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną i stanem faktycznym, w tym przeprowadzeniem wizji w terenie, stanowiące Załącznik nr 4 do Ogłoszenia o przetargu,
o Oświadczenie o braku podstaw do wyłączenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 5 ust. 3 Ustawy z dnia 2 grudnia 2021 r. o wsparciu przygotowania III Igrzysk Europejskich w 2023 roku, stanowiące Załącznik nr 5 do Ogłoszenia o przetargu,
o Oferenci mogący wykazać się doświadczeniem opisanym w punkcie 4 powinny złożyć oświadczenie pisemne, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6, do Ogłoszenia o przetargu wskazujące wykonanie robót budowanych o parametrach wymaganych przez Zamawiającego, wraz z referencjami i pozwoleniami na użytkowanie potwierdzającymi prawidłowe wykonanie tych robót,
o Certyfikat niepalności lub trudnozapalności wykładzin gumowych,
o Aktualny wydruk informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, a w przypadku składania oferty przez pełnomocnika lub prokurenta stosowne pełnomocnictwo lub potwierdzenie udzielenia prokury, jeżeli nie wynika ona z aktualnego wydruku informacji z Krajowego Rejestru Sądowego,
o Kserokopia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Oferenta na kwotę co najmniej 1.000.000,00 PLN,
o Oferta powinna być podpisana przez upoważnione do tego osoby, co musi wynikać z załączonych do Oferty dokumentów.
Zamawiający wyznacza 7-dniowy termin na składanie ofert od daty publikacji Ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Krynica-Zdrój, w zakładce ,,Zamówienia Publiczne i Ogłoszenia/Zamówienia Publiczne - Ogłoszenia/ 2022". W związku z powyższym termin składania ofert upływa 04.04.2023 r. o godzinie 15.30.
Oferty będą składane pisemnie, w zapieczętowanych kopertach, na dziennik podawczy znajdujący się w Urzędzie Miejskim w Krynicy-Zdroju. Koperta będzie opisana w następujący sposób: ,,Oferta na remont hali lodowej Etap VIII".
. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie.
o Przetarg zostanie rozstrzygnięty przez komisję przetargową powołaną przez Burmistrza Krynicy-Zdroju, która dokona wyboru oferty na podstawie następujących kryteriów:
a. Kryterium cena (Kc)
- 60% cena wskazana przez Oferenta, waga ta będzie oceniania w ten sposób, że w ofercie najtańszej będzie przyznane 60 punktów, waga ta będzie wyliczana wg następującego wzoru:

Kryterium cena (Kc),
najniższa cena spośród ocenianych ofert
Kc = ----------------------------------------------------- x 60
cena ocenianej oferty
Maksymalna liczba punktów, jaką w tym kryterium uzyska oferta wynosi 60.
Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

b. Kryterium ,,Doświadczenie wykonawcy" (Kdw)
- 40% doświadczenie Oferenta, które będzie oceniane poprzez spełnienie następujących wymagań:
1. Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie Obiektu, w którym rozpiętość wiązarów konstrukcji dachu wynosiła co najmniej 50 metrów- waga 20% (20 punktów);
2. Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie Obiektu sportu lub rekreacji ( kategoria obiektu budowlanego V), w którym zostało wykonanych nie mniej niż 2500 miejsc siedzących oraz uzyskanie na wykonane prace pozwolenia na użytkowanie- waga 20% (20 punktów).

c. Zamawiający wybierze wykonawcę, którego oferta uzyska najwyższy wskaźnik wynikowy: /W/ wg wzoru:
W = (Kc + Kdw)
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

o Weryfikacja ofert w części ,,Doświadczenie oferenta" będzie dokonywana na podstawie przedłożonych referencji i pozwoleniami na użytkownie, a w razie takiej konieczności komisja będzie mogła domagać się od Oferenta w tej materii dodatkowych dokumentów i wyjaśnień.
o Przetarg może zostać unieważniony w przypadku nie złożenia żadnej oferty lub złożenia ofert, które w ocenie wagi ,,Doświadczenie oferenta" nie otrzyma punktów.
o Przetarg może zostać unieważniony w przypadku złożenia oferty na kwotę wyższą niż Zamawiający zamierza przeznaczyć na ten Etap prac- 2.090.000,00 PLN
o W przetargu zostanie wyłoniona oferta, która dla Zamawiającego najkorzystniejsza tj. osiągnie najwyższą sumę punktów.
o Zamawiający nie przewiduje w postępowaniu procedury odwoławczej.
o Komisja spisuje protokół oraz informację o udzieleniu zamówienia, która niezwłocznie jest publikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Krynica-Zdrój, w zakładce ,,Przetargi".

9. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY

1. Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o wyniku postępowania podając nazwę wybranego wykonawcy, jego siedzibę oraz cenę zamówienia.
2. W przypadku rozstrzygnięcia przetargu podpisanie umowy nastąpi w ciągu pięciu dni roboczych od dokonania wyboru Wykonawcy robót.
3. Zamawiający niezwłocznie zamieści na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej informację o udzieleniu zamówienia, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zawarł umowę o realizację zamówienia, albo informację o nieudzieleniu zamówienia.
4. Przekazanie placu budowy nastąpi protokolarnie, wraz z odczytem stanu liczników bez zbędnej zwłoki po zawarciu umowy o roboty budowlane.
10. PŁATNOŚCI

Zamawiający przewiduje jedną płatność końcową, która zostanie dokonana po robotach budowlanych, dostawach demontażach i montażach, które wynikają z przedmiaru stanowiącego integralną część Oferty Wykonawcy.
Faktura będzie płatna w terminie do 30 dni od daty jej wystawienia.
Oferent jest zobowiązany do nieodpłatnego montażu wykładzin gumowych wokół tafli lodowiska (w tym w boksach zawodników, boksie sędziowskim i boksach kar)) w terminie od 06.07.2023 r. do 31.07.2023 r.

11. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

1. Zamawiający żąda od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, przed zawarciem umowy.
2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy
3. Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
5. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
6. Zamawiający zwraca 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
7. 30% kwoty pozostawionej na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady jest zwracane nie później niż w 15. dniu po upływie okresu rękojmi za wady.

12. INNE

o Zamawiający będzie posługiwał się podczas realizacji robót budowlanych inspektorami nadzoru oraz będzie korzystał z inspektorów nadzoru autorskiego.
o W umowie z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta klauzula rękojmi i gwarancji za wykonane prace, która będzie obowiązywać przez pięć lat.
o W umowie zostaną określone kary umowne oraz zastrzeżenie o możliwości dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, jeżeli kwota kary umownej nie będzie pokrywać wysokości szkody.

13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Ogłoszenie może zostać zmienione przed upływem terminu składnia ofert przewidzianym w niniejszym ogłoszeniu. W takiej sytuacji Zamawiający w opublikowanym ogłoszeniu uwzględni informację o zmianie. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
2. Treść pytań dotyczących ogłoszenia wraz z wyjaśnieniami Zamawiający opublikuje w miejscu, w którym opublikował ogłoszenie.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Adres poczty elektronicznej zamawiającego: urzad@umkrynica.pl
6. Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynica-zdroj.pl
8. W przypadku gdy wybrany wykonawca odstąpi od zawarcia umowy z zamawiającym, zamawiający zawrze umowę z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.