Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: URZĄD GMINY W CELESTYNOWIE
ul. Regucka 3
05-430 Celestynów
powiat: otwocki
tel. 22 789-70-60 w.119, w.121, w.114, 789-71-21, 789-70-86, 789-71-19, 779-59-84 fax 789-70-11
ug@celestynow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Celestynów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 789-70-60 w.
Termin składania ofert: 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nr RIZPiFZ.271.18.2023
Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia poniżej kwoty, której wartość nie przekracza równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: ,,Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ostrów w formule zaprojektuj i wybuduj"
Postępowanie prowadzone jest w związku z obowiązującymi dokumentami: ustawą o finansach publicznych, w oparciu o ,,Regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych".

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad przebudową Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Ostrów w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia polegającego na przebudowie stacji uzdatniania wody w miejscowości Ostrów w formule zaprojektuj i wybuduj dostępne są na stronie internetowej biuletynu informacji publicznej Gminy Celestynów pod linkiem:
https://celestynow.logintrade.net/zapytania_email,113363,da1ae6237a91365b310a84bd4375b764.html
12) Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska,
13) Sprawdzanie i pisemne odbieranie robót budowlanych, uczestniczenie i nadzór podczas prób i odbiorów technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych wchodzących w skład wykonywanego przedmiotu umowy i przekazywanie ich do użytkowania;
14) Organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę;
15) Monitorowanie, sprawdzanie oraz pisemne zatwierdzanie harmonogramu zaawansowania prac przez wykonawców, nie rzadziej niż raz w miesiącu;
16) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP, akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, tablic informacyjnych, odcinków wyłączonych w ruchu;
17) Żądanie od Wykonawców zadań, kierowników robót dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymanie dalszych prac wykonywanych niezgodnie z dokumentacją projektową oraz sztuką budowlaną;
18) Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach dotyczących budowy, na każde wezwanie Zamawiającego, odbywanych w siedzibie Zamawiającego lub na placu budowy;
19) Stała kontrola terenu budowy podczas wykonywania robót budowlanych. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor nadzoru jest zobowiązany do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego, mailowego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego lub niezwłocznie w nagłych przypadkach lub zagrażających bezpieczeństwu na budowie. W celu weryfikacji obecności na budowie Zamawiający ma prawo do żądania podpisywania list obecności lub zastosowania innych form sprawdzenia. Konieczność pracy Inspektora Nadzoru w dni ustawowo wolne od pracy lub /i/ w godz.ch popołudniowych, wieczornych nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
20) Uczestniczenie w czynnościach odbiorów częściowych, a także odbiorach specjalistycznych, dostawców mediów;
21) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego, sporządzenie listy ewentualnych wad i usterek z terminem ich usunięcia oraz innych dokumentów związanych z warunkami kontraktu;
22) Prowadzenie i przechowywanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział
w realizacji umów, ze szczególnych uwzględnieniem uwag i wniosków kierowanych do Zamawiającego mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń, katastrof budowlanych itp.;
23) Uczestniczenie w przekazaniu budowy do użytkowania, skompletowanie dokumentów oraz współpraca z Zamawiającym przy uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektów;
24) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych;
25) Informowanie Zamawiającego i Wykonawców o konieczności zmiany kierownika budowy lub robót;
26) Składanie Zamawiającemu raportów miesięcznych z danymi postępu prac w formie tabelarycznej, z uwzględnieniem wskaźników postępu zakresu rzeczowego oraz zagrożeń wykonania poszczególnych elementów robót;
27) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej dokumentującej postęp robót;
28) Sprawdzenie i akceptowanie kosztorysu powykonawczego, sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, dokumentacji powykonawczej, zatwierdzenie faktur wystawionych przez Wykonawcę, wypełnianie i podpisywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu robót;
29) Udział w organizowanych przez Zamawiającego przeglądach okresowych mających na celu usunięcie wad i nieprawidłowości stwierdzonych przy realizacji robót.

Dokument nr: RIZPiFZ.271.18.2023

Składanie ofert:
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1. Ofertę zapakowaną i oznaczoną zgodnie z punktem 6 należy dostarczyć do siedziby zamawiającego tj. Urząd Gminy w Celestynowie, Ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 04 kwietnia 2023 r. do godz. 12:00
3. Oferty złożone po terminie, określonym w ust. 2 nie będą rozpatrywane.
4. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę, ponosząc koszty jej przygotowanie i złożenia.
5. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w zamkniętej kopercie, gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w formie elektronicznej.
6. Koperta powinna zostać oznakowana w następujący sposób:
URZĄD GMINY W CELESTYNOWIE Ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów
oraz napis:
Oferta w postępowaniu na Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: ,,Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ostrów w formule zaprojektuj i wybuduj" Nr postępowania RIZPiFZ.271.18.2023 Nie otwierać przez dniem 04 kwietnia 2023 r. godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2024 r.

Wymagania:
3. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji, kontroli i doradztwa technicznego zgodnie z ustawą Prawo budowlane;
2) zapewnienie własnych środków i zasobów oraz wykwalifikowanego personelu odpowiedniego dla realizacji przedmiotu zamówienia;
3) Wydawanie wykonawcom inwestycji lub kierownikom budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych niezwłocznie wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrycia elementów zakrytych, przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych prac;
4) Wykonawca nie jest uprawniony samodzielnie zwolnić Wykonawcy inwestycji jakichkolwiek obowiązków, zobowiązań lub odpowiedzialności wynikających z umowy na wykonanie inwestycji;
5) Wykonawca nie jest uprawniony samodzielnie zlecić Wykonawcy inwestycji jakichkolwiek dodatkowych lub zamiennych robót, które nie wynikają z umowy na wykonanie inwestycji;
6) Zapoznanie się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, STWiORB, przedmiarami robót, dokumentacją prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem) - po Wykonaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej przez Wykonawcę robót budowlanych;
7) Wyjaśnianie wątpliwości Zamawiającego dotyczących dokumentacji projektowej oraz wykonywanych robót budowlanych;
8) Weryfikacji rozwiązań projektowych z punktu widzenia technicznego i ekonomicznego, biorąc pod uwagę przyszłą eksploatację obiektu;
9) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
10) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, pisemna akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych do wbudowania, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, nie posiadających wymaganych certyfikatów, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz niezgodnych z dokumentacją projektową;
11) Monitorowanie, sprawdzanie zgodności i autentyczności przedstawionych certyfikatów materiałów i urządzeń, prawidłowości ubezpieczeń, gwarancji, praw własności, za które Wykonawcy są odpowiedzialni zgodnie z warunkami umów;
III. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY.
W celu wykazania się przez Wykonawcę spełnianiem warunków udziału w postępowaniu do oferty załączyć należy:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. *
Warunek udziału w postępowaniu zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego:
? min. jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pozwalające na realizację zakresu przedmiotu zamówienia i posiadający aktualny wpis na listę członków izby inżynierów budownictwa,
o min. jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pozwalające na realizację zakresu przedmiotu zamówienia i posiadający aktualny wpis na listę członków izby inżynierów budownictwa,
o min. jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pozwalające na realizację zakresu przedmiotu zamówienia i posiadający aktualny wpis na listę członków izby inżynierów budownictwa.
1. Inspektor nazoru - 1 osoba Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, zdobytego po uzyskaniu uprawnień, na stanowisku Kierownika budowy lub inspektora nadzoru (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) na robotach związanych z budową lub przebudową stacji uzdatniania wody, które zdobył w ciągu ostatnich 10 (dziesięciu) lat przed upływem terminu składania ofert.
2. Inspektor nadzoru - 1 osoba Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Doświadczenie
- posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, zdobytego po uzyskaniu uprawnień, na stanowisku Kierownika budowy lub inspektora nadzoru (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) na robotach związanych z budową lub przebudową stacji uzdatniania wody, które zdobył w ciągu ostatnich 10 (dziesięciu) lat przed upływem terminu składania ofert. 3. Inspektor nadzoru - 1 osoba Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Doświadczenie - posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, zdobytego po uzyskaniu uprawnień, na stanowisku Kierownika Budowy lub Inspektora nadzoru (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) na robotach związanych z budową lub przebudową stacji uzdatniania wody, które zdobył w ciągu ostatnich 10 (dziesięciu) lat przed upływem terminu składania ofert.
3) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) - Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
1. Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.
4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność oryginałem przez Wykonawcę.
5. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
6. Wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym/ kosztorysowym.*
7. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarciu mowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
8. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego najpierw dokonuje oceny ofert, a następnie bada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, spełnia warunki udziału w postępowaniu.
9. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
11. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
13. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
V. SPOSÓB OBLICZENIA CENY.
1. Cena oferty powinna zawierać wszystkie zobowiązania (koszty) niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Wykonawca określi wartość oferty w uwzględnieniem wszystkich kosztów niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zamówienia wynikających wprost z zapytania ofertowego oraz załączników do zapytania oraz ujmie wszystkie inne koszty i składniki w nich nie zawarte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia i zawarcia umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
4. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym upusty i rabaty.
7. Koperta powinna także zawierać nazwę i adres Wykonawcy (dopuszcza się pieczątkę Wykonawcy).
8. Wykonawca może przed terminem do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem wyznaczonym do składnia ofert.
9. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty musi być oznaczone jak określa pkt 5 oraz dodatkowo opisane zmiana lub wycofanie.
10. Wykonawca nie może wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści złożonej oferty po upływie terminu składania ofert.
VIII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJĄCYM.
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Strony mogą przekazywać sobie faksem, za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że oferta Wykonawcy pod rygorem nieważności musi być złożona na piśmie.
3. Przed upływem terminu składania ofert zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego.
4. Dokonaną modyfikację zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali zapytanie ofertowe oraz zamieści na stronie internetowej. Wszystkie zamiany dokonane przez zamawiającego stają się wiążące dla Wykonawców.
5. Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści zapytania ofertowego niezbędny jest czas na wprowadzenie zmian w ofertach, o czym zostaną powiadomieni wszyscy Wykonawcy, którym przekazano zapytanie ofertowe oraz informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego.

Uwagi:
VI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBIORZE OFERTY.
Przy ocenie ważnych ofert zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena - 100 %

Kontakt:
2. Osobami upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami są:
Jakub Nowak tel. 22 789-70-60 wew. 119, 121, e-mail: j.nowak@celestynow.pl
Anna Pacek 22 789-70-60 wew. 114, e-mail: a.pacek@celestynow.pl
GMINA CELESTYNÓW
Urząd Gminy w Celestynowie
ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów
www.celestynow.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.