wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Lubin)
łódzkie (Kalinko)
świętokrzyskie (Kielce)
śląskie (Dąbrowa Górnicza)
śląskie (Dąbrowa Górnicza)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac budowlanych obejmujących wymianę okien piwnicznych w budynkach |
Data zamieszczenia: | 2023-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Przyszłość" w Opolu ul. Katowicka 23 45-061 Opole powiat: Opole tel. 77 453 86 01 (2,3) wew. 40, 52, 61,60; centrum@osm.opole.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | tel. 77 453 86 01 (2 |
Termin składania ofert: | 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych obejmujących wymianę okien piwnicznych w budynkach położonych w zasobach Administracji Osiedla ,,Centrum": Zadanie 1: Wymiana 49 szt okien piwnicznych oraz 3 szt parapetów w budynkach mieszkalnych oraz w lokalach użytkowych: 1) Opole, Ul. 1 Maja 52-56 - 15 szt okien 2) Opole, Ul. Andersa 1A-B - 12 szt okien i 2 parapety 3) Opole, Ul. Kośnego 18-18A- 17 szt okien i 1 parapet 4) Opole, Ul. Oleska 37 - 5 szt okien zakres i parametry okien - według specyfikacji technicznej - zał. nr 1 Zadanie 2: Wymiana 74 szt okien piwnicznych w budynkach mieszkalnych położonych w Opolu przy Ul. Nysy Łużyckiej 56-64: 1) Opole, Ul. Nysy Łużyckiej 56 -18 szt okien 2) Opole, Ul. Nysy Łużyckiej 58-5 szt okien 3) Opole, Ul. Nysy Łużyckiej 60 -19 szt okien 4) Opole, Ul. Nysy Łużyckiej 62 -14 szt okien 5) Opole, Ul. Nysy Łużyckiej 64 -18 szt okien. zakres i parametry okien - według specyfikacji technicznej - zał. nr 1 Uwagi: - Podane wymiary stolarki okiennej są informacyjne. Wykonawca we własnym zakresie winien dokonać wizji lokalnej oraz szczegółowych obmiarów stolarki okiennej. - Cena ofertowa winna uwzględniać wszystkie wymagania SIWZ. - Ofertę można składać na dowolną ilość zadań - Oferowana cena winna obejmować: - dostawę i wbudowanie wszystkich materiałów koniecznych do prawidłowego wykonania prac, - wykonanie wszelkich robót niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, - wykonanie koniecznych prac rozbiórkowych i towarzyszących, - wykonanie prac porządkowych. - Roboty należy prowadzić w sposób nie utrudniający przemieszczania się użytkownikom budynków; - Należy utrzymywać czystość i porządek w trakcie prowadzenia prac; - W przypadku prowadzenia prac na klatkach schodowych i korytarzach lub korzystania z nich do transportu materiałów i sprzętu należy codzienne sprzątać po robotach klatki schodowe i korytarze na sucho i mokro celem uniknięcia przenoszenia na obuwiu gruzu i kurzu do mieszkań; - Połączenia tynków istniejących i uzupełniających nie mogą być zauważalne; - Na całej powierzchni ościeży należy wykonać nowe tynki o takiej samej strukturze jak tynki istniejące - Kolor farby należy dobrać w taki sposób by nie odróżniał się od istniejących wymalowań; - W przypadku wystąpienia konieczności malowania nie tylko ościeży to ściana i sufit winny być malowane w całości (do krawędzi) lub w sposób uzgodniony z Zamawiającym - Kolor stolarki i ślusarki należy uzgodnić z Zamawiającym przed ich wykonaniem (w kwocie ofertowej należy zastosować cenę kolorów standardowych oraz podać ewentualną dopłatę do kolorów nie standardowych) Otwarcie ofert: 9. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT 1) Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 13.04.2023 o godz. 10;00 w siedzibie OSM ,,Przyszłość" przy Ul. Katowickiej 23, pok. nr 4. 2) Otwarcie kopert, podanie nazw i adresów oferentów oraz oferowanych cen wykonania zamówienia odbędzie się publicznie z udziałem oferentów. Składanie ofert: 7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni Opole Ul. Katowicka 23 pok. 1 w terminie do dnia 12.04.2023 r. do godz. 14.00. Miejsce i termin realizacji: 3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamawiający planuje wykonać zadania w terminie do: Zad.1: 30.06.2023r. Zad.2: 30.07.2023r. Wymagania: 4. WARUNKI ZAMÓWIENIA W przetargu mogą brać udział Oferenci, którzy: a) złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 b) opracują ofertę zgodnie z pkt. 6 i złożą ważną ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami w terminie i miejscu wskazanym w pkt. 7 c) płatność w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, po wykonaniu i odbiorze całości prac w podziale na zadania. 5. WADIUM Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium. 6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferta powinna być napisana w języku polskim, w czytelny sposób. Oferta musi być w całości spięta lub zszyta w sposób trwały, uniemożliwiający jej przypadkowe zdekompletowanie. Wszystkie strony oryginału oferty powinny być ponumerowane oraz podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta. Wszelkie poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby uprawnionej. Ceny ofertowe powinny być podane cyfrowo i słownie, (bez podatku VAT). Oferty należy składać w nieprzejrzystych kopertach. Koperta winna być zaadresowana na adres - OSM ,,Przyszłość" 45-061 Opole ul. Katowicka 23 oraz oznakowana: ,,Oferta - okna piwniczne" OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. - oferowaną cenę wykonania zamówienia oddzielnie dla każdego zadania, - kosztorysy ofertowe (wartość pozycji z narzutami z podsumowaniem elementów) z podaniem składników cenotwórczych, w podziale na budynki, - potwierdzenie terminu wykonania prac zgodnie z pkt. 3 Specyfikacji lub informację w jakim terminie licząc od dnia podpisania umowy Oferent wykona przedmiot zamówienia, - aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokument potwierdzający status prawny Oferenta i dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie obejmującym zamówienie, - polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż wartość oferowanych do wykonania prac, - referencje (przygotowane zgodnie z kryteriami wyboru ofert)] - oświadczenie Oferenta, że prace zostaną wykonane z materiałów posiadających dopuszczenie do stosowania, a do odbioru końcowego zostaną dołączone kserokopie tych dokumentów z adnotacją, że materiał został wbudowany na konkretnym budynku przy realizacji zleconych prac i podpisem kierownika budowy lub Oferenta, pod rygorem odmowy zapłaty za wykonane prace, - oświadczenie, że niezaplanowane roboty dodatkowe, których wartość nie przekroczy 10% wartości umownej zostaną wykonane i będą wyceniane wg składników cenotwórczych jak w kosztorysie ofertowym, ceny materiałów nie wyższe jak średnie wg Sekocenbud; za roboty dodatkowe uznaje się wszystkie prace zlecone przez Zamawiającego (nieujęte w przedmiarze, projekcie i SIWZ) niezbędne do prawidłowego wykonania; robotami dodatkowymi nie są prace wynikające z przyjętej technologii robót; - oświadczenie o minimum pięcioletnim okresie udzielanej gwarancji, - imienne wskazanie kierownika budowy/ robót, - oświadczenie Oferenta, że uważa się za związanego z ofertą do czasu rozstrzygnięcia przetargu, - oświadczenie Oferenta, że akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. 8. KRYTERIA WYBORU OFERT I ICH ZNACZENIE OCENA OFERT a. Cena - 94 % b. Wiarygodność Oferenta - 6 % 6 % - referencje za zrealizowane prace o podobnym charakterze z ostatnich 3 lat, pod warunkiem załączenia referencji na zrealizowane prace na kwotę nie mniejszą niż 50 tyś. zł (kwoty wynikające z referencji nie będą sumowane w celu spełnienia postawionego warunku, maksymalnie po 3% za każdą referencję za zrealizowane prace na kwotę niemniejszą niż 50 tyś. zł, maksymalnie 6%). Pod uwagę będą brane wyłącznie referencje podmiotów, prowadzących działalność z zakresu zarządzania nieruchomościami lub będących właścicielami nieruchomości, które zostały wystawione i podpisane przez osoby lub organy uprawnione do podpisywania umów. Referencie winny obejmować informacje o należytym wykonaniu prac (bez usterek) oraz wykonaniu prac w terminie zgodnym z zawarta umowa. 3) Po otwarciu kopert z ofertami Zamawiający ma uprawnienia do odrzucenia oferty: ?=> z powodu braku lub niewłaściwego przygotowania oferty lub któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt.6, ?=> z powodu braku wymaganych podpisów, ?=> z powodu braku proponowanej ceny wynagrodzenia. 4) Informacja o wynikach postępowania przetargowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej Spółdzielni oraz na tablicy ogłoszeń OSM ,,Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23. 10. ZAWARCIE UMOWY Z Oferentem, którego oferta zostanie przyjęta w postępowaniu przetargowym, zostanie podpisana umowa wg wzoru, który stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. 12. ZAMAWIAJĄCEMU PRZYSŁUGUJE PRAWO - unieważnienia zamówienia bez podania przyczyn, - wybrania oferty, której cena w sposób znaczący odbiega od cen pozostałych Oferentów, - wybrania oferty, której termin jest niezgodny ze Specyfikacją, - ograniczenia zakresu robót objętych zamówieniem, - wyboru różnych Oferentów na poszczególne zadania, bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Oferentów. Kontakt: 11. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ Wszelkich szczegółowych wyjaśnień udzielają pracownicy: - Działu ds. Obsługi Technicznej i Eksploatacji OSM. "Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23 pok. 7, 8, 9 i 10, tel. 77 453 86 01 (2,3) wew. 40, 52, 61,60; e-mail: dzialtechniczny@osm. opole.pl - Administracji Osiedla ,,Centrum" Opole ul. Kośnego 31B - tel. 77 453 86 01; e-mail: centrum@osm.opole.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025