Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5617z ostatnich 7 dni
23070z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac budowlanych obejmujących wymianę okien piwnicznych w budynkach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac budowlanych obejmujących wymianę okien piwnicznych w budynkach

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Przyszłość" w Opolu
ul. Katowicka 23
45-061 Opole
powiat: Opole
tel. 77 453 86 01 (2,3) wew. 40, 52, 61,60;
centrum@osm.opole.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel. 77 453 86 01 (2
Termin składania ofert: 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych obejmujących wymianę okien piwnicznych w budynkach położonych w zasobach Administracji Osiedla ,,Centrum":
Zadanie 1:
Wymiana 49 szt okien piwnicznych oraz 3 szt parapetów w budynkach mieszkalnych oraz w lokalach użytkowych:
1) Opole, Ul. 1 Maja 52-56 - 15 szt okien
2) Opole, Ul. Andersa 1A-B - 12 szt okien i 2 parapety
3) Opole, Ul. Kośnego 18-18A- 17 szt okien i 1 parapet
4) Opole, Ul. Oleska 37 - 5 szt okien
zakres i parametry okien - według specyfikacji technicznej - zał. nr 1 Zadanie 2:
Wymiana 74 szt okien piwnicznych w budynkach mieszkalnych położonych w Opolu przy Ul. Nysy Łużyckiej 56-64:
1) Opole, Ul. Nysy Łużyckiej 56 -18 szt okien
2) Opole, Ul. Nysy Łużyckiej 58-5 szt okien
3) Opole, Ul. Nysy Łużyckiej 60 -19 szt okien
4) Opole, Ul. Nysy Łużyckiej 62 -14 szt okien
5) Opole, Ul. Nysy Łużyckiej 64 -18 szt okien.
zakres i parametry okien - według specyfikacji technicznej - zał. nr 1
Uwagi:
- Podane wymiary stolarki okiennej są informacyjne. Wykonawca we własnym zakresie winien dokonać wizji lokalnej oraz szczegółowych obmiarów stolarki okiennej.
- Cena ofertowa winna uwzględniać wszystkie wymagania SIWZ.
- Ofertę można składać na dowolną ilość zadań
- Oferowana cena winna obejmować:
- dostawę i wbudowanie wszystkich materiałów koniecznych do prawidłowego wykonania prac,
- wykonanie wszelkich robót niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia,
- wykonanie koniecznych prac rozbiórkowych i towarzyszących,
- wykonanie prac porządkowych.
- Roboty należy prowadzić w sposób nie utrudniający przemieszczania się użytkownikom budynków;
- Należy utrzymywać czystość i porządek w trakcie prowadzenia prac;
- W przypadku prowadzenia prac na klatkach schodowych i korytarzach lub korzystania z nich do transportu materiałów i sprzętu należy codzienne sprzątać po robotach klatki schodowe i korytarze na sucho i mokro celem uniknięcia przenoszenia na obuwiu gruzu i kurzu do mieszkań;
- Połączenia tynków istniejących i uzupełniających nie mogą być zauważalne;
- Na całej powierzchni ościeży należy wykonać nowe tynki o takiej samej strukturze jak tynki istniejące
- Kolor farby należy dobrać w taki sposób by nie odróżniał się od istniejących wymalowań;
- W przypadku wystąpienia konieczności malowania nie tylko ościeży to ściana i sufit winny być malowane w całości (do krawędzi) lub w sposób uzgodniony z Zamawiającym
- Kolor stolarki i ślusarki należy uzgodnić z Zamawiającym przed ich wykonaniem (w kwocie ofertowej należy zastosować cenę kolorów standardowych oraz podać ewentualną dopłatę do kolorów nie standardowych)

Otwarcie ofert: 9. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1) Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 13.04.2023 o godz. 10;00
w siedzibie OSM ,,Przyszłość" przy Ul. Katowickiej 23, pok. nr 4.
2) Otwarcie kopert, podanie nazw i adresów oferentów oraz oferowanych cen wykonania zamówienia odbędzie się publicznie z udziałem oferentów.

Składanie ofert:
7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni Opole Ul. Katowicka 23 pok. 1 w terminie do dnia 12.04.2023 r. do godz. 14.00.

Miejsce i termin realizacji:
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamawiający planuje wykonać zadania w terminie do:
Zad.1: 30.06.2023r.
Zad.2: 30.07.2023r.

Wymagania:
4. WARUNKI ZAMÓWIENIA
W przetargu mogą brać udział Oferenci, którzy:
a) złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3
b) opracują ofertę zgodnie z pkt. 6 i złożą ważną ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami w terminie i miejscu wskazanym w pkt. 7
c) płatność w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, po wykonaniu i odbiorze całości prac w podziale na zadania.
5. WADIUM
Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna być napisana w języku polskim, w czytelny sposób.
Oferta musi być w całości spięta lub zszyta w sposób trwały, uniemożliwiający jej przypadkowe zdekompletowanie.
Wszystkie strony oryginału oferty powinny być ponumerowane oraz podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta. Wszelkie poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby uprawnionej. Ceny ofertowe powinny być podane cyfrowo i słownie, (bez podatku VAT).
Oferty należy składać w nieprzejrzystych kopertach. Koperta winna być zaadresowana na adres - OSM ,,Przyszłość" 45-061 Opole ul. Katowicka 23 oraz oznakowana: ,,Oferta
- okna piwniczne"
OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
- oferowaną cenę wykonania zamówienia oddzielnie dla każdego zadania,
- kosztorysy ofertowe (wartość pozycji z narzutami z podsumowaniem elementów) z podaniem składników cenotwórczych, w podziale na budynki,
- potwierdzenie terminu wykonania prac zgodnie z pkt. 3 Specyfikacji lub informację w jakim terminie licząc od dnia podpisania umowy Oferent wykona przedmiot zamówienia,
- aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokument potwierdzający status prawny Oferenta i dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie obejmującym zamówienie,
- polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż wartość oferowanych do wykonania prac,
- referencje (przygotowane zgodnie z kryteriami wyboru ofert)]
- oświadczenie Oferenta, że prace zostaną wykonane z materiałów posiadających dopuszczenie do stosowania, a do odbioru końcowego zostaną dołączone kserokopie
tych dokumentów z adnotacją, że materiał został wbudowany na konkretnym budynku przy realizacji zleconych prac i podpisem kierownika budowy lub Oferenta, pod rygorem odmowy zapłaty za wykonane prace,
- oświadczenie, że niezaplanowane roboty dodatkowe, których wartość nie przekroczy 10% wartości umownej zostaną wykonane i będą wyceniane wg składników cenotwórczych jak w kosztorysie ofertowym, ceny materiałów nie wyższe jak średnie wg Sekocenbud; za roboty dodatkowe uznaje się wszystkie prace zlecone przez Zamawiającego (nieujęte w przedmiarze, projekcie i SIWZ) niezbędne do prawidłowego wykonania; robotami dodatkowymi nie są prace wynikające z przyjętej technologii robót;
- oświadczenie o minimum pięcioletnim okresie udzielanej gwarancji,
- imienne wskazanie kierownika budowy/ robót,
- oświadczenie Oferenta, że uważa się za związanego z ofertą do czasu rozstrzygnięcia przetargu,
- oświadczenie Oferenta, że akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji,
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3
- oświadczenie o spełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
8. KRYTERIA WYBORU OFERT I ICH ZNACZENIE
OCENA OFERT
a. Cena - 94 %
b. Wiarygodność Oferenta - 6 %
6 % - referencje za zrealizowane prace o podobnym charakterze z ostatnich 3 lat, pod warunkiem załączenia referencji na zrealizowane prace na kwotę nie mniejszą niż 50 tyś. zł (kwoty wynikające z referencji nie będą sumowane w celu spełnienia postawionego warunku, maksymalnie po 3% za każdą referencję za zrealizowane prace na kwotę niemniejszą niż 50 tyś. zł, maksymalnie 6%).
Pod uwagę będą brane wyłącznie referencje podmiotów, prowadzących działalność z zakresu zarządzania nieruchomościami lub będących właścicielami nieruchomości, które zostały wystawione i podpisane przez osoby lub organy uprawnione do podpisywania umów. Referencie winny obejmować informacje o należytym wykonaniu prac (bez usterek) oraz wykonaniu prac w terminie zgodnym z zawarta umowa.
3) Po otwarciu kopert z ofertami Zamawiający ma uprawnienia do odrzucenia oferty:
?=> z powodu braku lub niewłaściwego przygotowania oferty lub któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt.6,
?=> z powodu braku wymaganych podpisów,
?=> z powodu braku proponowanej ceny wynagrodzenia.
4) Informacja o wynikach postępowania przetargowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej Spółdzielni oraz na tablicy ogłoszeń OSM ,,Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23.
10. ZAWARCIE UMOWY
Z Oferentem, którego oferta zostanie przyjęta w postępowaniu przetargowym, zostanie podpisana umowa wg wzoru, który stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji.
12. ZAMAWIAJĄCEMU PRZYSŁUGUJE PRAWO
- unieważnienia zamówienia bez podania przyczyn,
- wybrania oferty, której cena w sposób znaczący odbiega od cen pozostałych Oferentów,
- wybrania oferty, której termin jest niezgodny ze Specyfikacją,
- ograniczenia zakresu robót objętych zamówieniem,
- wyboru różnych Oferentów na poszczególne zadania,
bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Oferentów.

Kontakt:
11. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ
Wszelkich szczegółowych wyjaśnień udzielają pracownicy:
- Działu ds. Obsługi Technicznej i Eksploatacji OSM. "Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23 pok. 7, 8, 9 i 10, tel. 77 453 86 01 (2,3) wew. 40, 52, 61,60;
e-mail: dzialtechniczny@osm. opole.pl
- Administracji Osiedla ,,Centrum" Opole ul. Kośnego 31B - tel. 77 453 86 01; e-mail: centrum@osm.opole.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.