dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Sosnowiec)
dolnośląskie (Wrocław)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa drogi |
Data zamieszczenia: | 2023-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Trzcianka Sikorskiego 7 64-980 Trzcianka powiat: czarnkowsko-trzcianecki 673527311, faks 672163750 ratusz@trzcianka.pl https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Trzcianka |
Wadium: | 100 000,00 zł |
Nr telefonu: | 673527311, faks 6721 |
Termin składania ofert: | 2023-04-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa drogi w strefie inwestycyjnej "Trzcianka-Południe" Krótki opis przedmiotu zamówienia 5.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi w strefie inwestycyjnej pn. Trzcianka - Południe, w następującym zakresie: I. Opracowania formalno-administracyjne - uzyskanie decyzji ZRID, w zakresie elementów: drogi i sieci kanalizacji deszczowej II. Prace projektowe - opracowanie projektów technicznych wszystkich branż - uzyskanie od Zamawiającego akceptacji projektów technicznych Uwaga! Zamawiający dostarczy mapy do celów projektowych. III. Realizacja robót: - sieć kanalizacji deszczowej o długości około 2 100,0 m - podczyszczalnik wód opadowych i roztopowych wraz z wylotem - 1 kpl. - droga o nawierzchni utwardzonej o długości około 1 490,0 m CPV: 45233200-1, 34922000-6,34928472-7,34992000-7,45000000-7,45231000-5, 45232130-2,45100000-8,45110000-1,45200000-9 Dokument nr: 2023/BZP 00152607, RI.271.24.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-14 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, - komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, - procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS, - Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., - włączona obsługa JavaScript, - zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf, - Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, - oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Ofertę oraz oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 składa się pod rygorem nieważności, podpisaną: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub - zaufanym podpisem elektronicznym, lub - osobistym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do składania podpisu. Formaty plików: Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez wykonawców muszą być zgodne z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg .jpeg ze szczególnym wskazaniem na .pdf W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: - .zip - . 7Z Wśród rozszerzeń powszechnych, a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały zawarte w rozdziale nr 25 SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-14 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.24.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 5.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi w strefie inwestycyjnej pn. Trzcianka - Południe, w następującym zakresie: I. Opracowania formalno-administracyjne - uzyskanie decyzji ZRID, w zakresie elementów: drogi i sieci kanalizacji deszczowej II. Prace projektowe - opracowanie projektów technicznych wszystkich branż - uzyskanie od Zamawiającego akceptacji projektów technicznych Uwaga! Zamawiający dostarczy mapy do celów projektowych. III. Realizacja robót: - sieć kanalizacji deszczowej o długości około 2 100,0 m - podczyszczalnik wód opadowych i roztopowych wraz z wylotem - 1 kpl. - droga o nawierzchni utwardzonej o długości około 1 490,0 m 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 34922000-6 - Urządzenia do znakowania dróg 34928472-7 - Oznakowanie 34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone 45000000-7 - Roboty budowlane 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71355000-1 - Usługi pomiarowe 71300000-1 - Usługi inżynieryjne 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione zgodnie z kryteriami, zawartymi w rozdziale nr 20 SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 16.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie: 16.1.1. jedną robotę o wartości minimum 4 000 000,00 zł brutto, w zakresie budowy drogi z kanalizacją deszczową. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SWZ). 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ). 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Oświadczenie o przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę zał. nr 4 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wadium, którego zamawiający wymaga w przypadku tego postępowania wynosi 100 000,00 zł. Szczegóły dotyczące wpłaty wadium znajdują się w rozdziale nr 7 SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione zgodnie z kryteriami, zawartymi w rozdziale nr 20 SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-05-13 |
© eurobudowa.pl 2004-2024