dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
małopolskie (Krynica-Zdrój)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa foteli obrotowych i krzeseł różnych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie ul. Saperska 1 10-073 Olsztyn powiat: Olsztyn Tel.: +48 261321600, Faks: +48 261321689 rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl https://portal.smartpzp.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olsztyn |
Wadium: | 18 800,00 PLN |
Nr telefonu: | Tel.: +48 261321600, |
Termin składania ofert: | 2023-05-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: DOSTAWA foteli obrotowych i krzeseł różnych - postępowanie nr 21/D Numer referencyjny: 21/D II.1.2)Główny kod CPV 39111000 Siedziska II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli obrotowych i krzeseł różnych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załączniku nr 2 do SWZ. 2.Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Magazyn Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Olsztynie, 21. WOG w Elblągu, 22. WOG w Olsztynie, 24.WOG w Giżycku, 25. WOG w Białymstoku 3.Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres: minimum 12 - maksimum 36 miesięcy od daty dostawy; 4.Wymagany termin wykonania zamówienia z uzyskaniem efektu rzeczowego: 60 dni od daty podpisania umowy. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39113000 Różne siedziska i krzesła 39113100 Fotele II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL62 Warmińsko-mazurskie Kod NUTS: PL84 Podlaskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Olsztyn, Bemowo Piskie, Giżycko, Mrągowo, Węgorzewo Białystok II.2.4)Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli obrotowych i krzeseł różnych: 1) Fotel biurowy obrotowy na metalowej podstawie z regulowanym podnoszeniem - wyściełany, w ilości 130 szt.; 2) Fotel biurowy obrotowy na metalowej podstawie z regulowanym podnoszeniem - wyściełany, w ilości 30 szt.; 3) Krzesło obrotowe na metalowej podstawie z regulowanym podnoszeniem - wyściełane, w ilości 480 szt.; 4) Fotel gabinetowy do komputera, w ilości 25 szt.; 5) Krzesło biurowe na metalowej podstawie - twarde , w ilości 700 szt.; 6) Krzesło biurowe na metalowej podstawie wyściełane, w ilości 550 szt.; 7) Krzesło biurowe drewniane wyściełane, w ilości 135 szt; 8) Krzesło biurowe drewniane wyściełane, w ilości 60 szt.; 9) Krzesło gabinetowe drewniane wyściełane, w ilości 10 szt. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załączniku nr 2 do SWZ. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: o Magazyn Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Olsztynie, Ul. Saperska 1; o 21. WOG w Elblągu, SOI w Elblągu, Ul. Kwiatkowskiego 15; o 22. WOG w Olsztynie, magazyn Ul. Dąbrowskiego 2; o 24.WOG w Giżycku, SOI w Bemowie Piskim/Orzysz, Ul. Wojska Polskiego 33; o 24. WOG w Giżycku, SOI w Giżycku, Ul. 1 maja 11; o 24. WOG w Giżycku, SOI w Giżycku, Mrągowo, Ul. Półwysep Czterech Wiatrów 1; o 24. WOG w Giżycku, SOI w Gołdapi, Ul. Partyzantów 29; o 24.WOG w Giżycku, SOI w Węgorzewie, Ul. Gen. J. Bema 16; o 25. WOG w Białymstoku, magazyn, Ul. Kawaleryjska 70. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres: minimum 12 - maksimum 36 miesięcy od daty dostawy. 4. Wymagany termin wykonania zamówienia z uzyskaniem efektu rzeczowego: 60 dni od daty podpisania umowy. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 510 362.34 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 18 800,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy osiemset złotych 00/100), 2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Portalu e-usług SmartPZP CPV: 39111000, 39113000, 39113100 Dokument nr: 188401-2023, 21/D Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 04/05/2023 Czas lokalny: 12:00 Miejsce: Złożenie ofert następuje poprzez użycie Portalu e-usług SmartPZP - Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: kierownik Sekcji Zamówień Publicznych RZI w Olsztynie - mgr inż. Sebastian Michalik Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 04/05/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Olsztyn, Bemowo Piskie, Giżycko, Mrągowo, Węgorzewo Białystok Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 01/08/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24/03/2023 Kontakt: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie ul. Saperska 1 Olsztyn Kod NUTS: PL622 Olsztyński 10-073 Polska Osoba do kontaktów: Sebastian Michalik E-mail: rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl Tel.: +48 261321600 Faks: +48 261321689 |
© eurobudowa.pl 2004-2024