Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu pokrycia dachowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu pokrycia dachowego

Data zamieszczenia: 2023-03-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa "CZYN"
ul. S. Leszczyńskiego 7
76-200 Słupsk
powiat: Słupsk
tel. 59 307 02 90
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Wadium: 5.000,00 zł.
Nr telefonu: tel. 59 307 02 90
Termin składania ofert: 2023-04-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Remont pokrycia dachowego z wymianą obróbek blacharskich - Zygmunta Augusta 18
w Słupsku.
Postępowanie przetargowe prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ,,Regulaminu zlecania dostaw i usług Obcym Wykonawcom oraz udzielania zamówień na roboty budowlane w Słupskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Czyn" w Słupsku zatwierdzonego Uchwałą Rady Nadzorczej Nr 9/2012 z dnia 16.02.2012 roku, w wersji stanowiącej tekst jednolity wprowadzony Uchwałą Rady Nadzorczej nr 3/2023 z dnia 22.02.2023 roku.
IŁ OKREŚLANIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego z wymianą obróbek i odnowieniem kominów budynku mieszkalnego położonego w Słupsku przy Ul. Banacha 9.
Zakres robót:
Remont pokrycia dachu głównego oraz nad doświetlami klatkowymi:
1. - rozbiórka obróbek blacharskich na ogniomurach, obróbek blacharskich nie nadających się do użytku,
2. - rozebranie fragmentów rur spustowych z blachy powlekanej w celu wykonania obróbek papowych przy naświetlach,
3. - likwidacja kominków wentylacyj nych pcv,
4. - utylizacja materiałów z rozbiórki,
5. - wykonanie obróbek blacharskich ogniomurów na płycie OSB gr 22 mm,
6. - wymiana obróbek blacharskich przy ścianach doświetli dachowych,
7. - uzupełnienie brakujących kapturków na kominkach wentylacyjnych,
8. - pokrycie dachu papą termozgrzewalną nawierzchniową o gr. minimum 5,2 mm
9. - demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej,
10. - wykonanie obróbek papowych, z wywinięciem papy pod czapki attyki, na kominach, na ścianach doświetli klatkowych, na ścianach wystających ponad niską połać (przy zmianie wysokości dachu),
11- dostawa i montaż listew dociskowych na obróbkach papowych, wraz z uszczelnieniem szczelin masami elastycznymi,
12. - wymiana obróbek blacharskich na ścianach podłużnych, przy zmianie wysokości dachu
13. - mycie, gruntowanie, malowanie kominów wraz z demontażem i ponownym montażem siatek na wylotach kominów,
14. - dostawa i montaż klinów styropianowych przy ścianach, przy zmianie wysokości dachu, przy kominach,
13. - uszczelnienie przejść rur wentylacyjnych na czapkach kominowych.
Zakres prac do wykonania obejmuje - załącznik nr 7 przedmiar robót, stanowi on materiał pomocniczy uszczegóławiający przewidywany zakres prac do wykonania wraz z orientacyjnymi wymiarami, wielkości w nim podane należy zweryfikować przed złożeniem oferty. Roboty, których nie ma w przedmiarze, a Oferent uzna, że ich wykonanie jest konieczne do prawidłowego wykonania zadania, należy ująć w wycenie jako osobną pozycję.
Roboty pozostałe niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy:
- materiał rozbiórkowy Wykonawca obowiązany będzie usunąć na koszt własny z terenu nieruchomości i przedstawi dokument potwierdzający ich utylizację,
- zabezpieczenie terenu w czasie prowadzenia robót wraz z utrzymaniem porządku i prawidłowym jego oznakowaniem,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
2. Podstawę wyceny oraz sposób wykonania prac stanowi opis przedmiotu zamówienia w SIWZ.
3. Nazwy własne, które występują w specyfikacji określają wymagany minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń i można zastąpić je materiałami lub urządzeniami równoważnymi, za zgodą Zamawiającego.
4. Wszystkie materiały użyte do wykonania robót muszą być dopuszczone do obrotu lub stosowania w budownictwie na podstawie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994r-Prawo Budowane - (Dz.U.2021.2351 j t.)
5. Na wszystkie zastosowane i wbudowane materiały Wykonawca przedłoży stosowne atesty, aprobaty techniczne, świadectwa dopuszczenia do stosowania w obiektach mieszkalnych.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów dostarczonych na plac budowy oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia, odstąpienia od realizacji części lub całości przedmiotu zamówienia, przesunięcia terminu realizacji prac.
7. Zaleca się zapoznanie z miejscem realizacji zamówienia w celu samodzielnego rozpoznania warunków realizacji przedmiotu zamówienia i uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, prawidłowej oceny zakresu robót i zawarcia umowy.

Otwarcie ofert: XII TRYB OTWARCIA OFERT.
Przewodniczący Komisji Przetargowej otworzy koperty z ofertami w dniu 13.04.2023 r o godz. 10;00 w pokoju nr 23 przy Ul. Leszczyńskiego 7 w Słupsku.
W części jawnej przetargu Oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert.

Składanie ofert:
VII MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie pokój nr 27. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 13.04.2023 r do godz. 9;45.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia - 31.08.2023 r.
2. Okres realizacji nie może być dłuższy niż 90 dni roboczych, a ostateczne terminy realizacji zawarte w umowie będą terminami ostatecznymi, nie podlegającymi aneksowaniu, o ile strony nie postanowią inaczej.

Wymagania:
IV CENA OFERTY.
1. Oferta winna zawierać: ryczałtową cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia.
2.Ostateczna ryczałtowa cena brutto zawierająca wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia musi być podana w ofercie wg wzoru określonego załącznikiem nr 2 cyframi i słownie.
3. Ceny brutto podane w ofercie nie mogą ulec zmianie i będą określone w umowie w formie ryczałtu.

V WYMOGI. KTÓRE MUSI SPEŁNIĆ OFERENT ORAZ WYKAZ DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WIARYGODNOŚĆ OFERENTA.
W przetargu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ ) .
W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków i dla uznania ważności, oferta musi zawierać dokumenty ponumerowane wg kolejności:
1. Wstępny termin rozpoczęcia i zakończenia prac - w druku wzoru oferty.
2. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wpłacenie wadium.
3. Kserokopię uprawnień współpracującego kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
4. Wyciąg z rejestru sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia ( wystawiony w ciągu ostatnich 3 miesięcy).
5. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami, wystawione w ostatnich 3 miesiącach, poprzedzających wyznaczony termin składania ofert.
6. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami, wystawione w ostatnich 3 miesiącach, poprzedzających wyznaczony termin składania ofert.
7. Polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł.
8. Wymagany okres gwarancji minimum 3 lata na prace określone zamówieniem.
9. Oświadczenie Oferenta o zapoznaniu się z treścią i o akceptacji warunków zawartych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji
10. Informacja o firmie: ilość, okres zatrudnienia oraz kwalifikacje pracowników, posiadany sprzęt.
11. Wykaz zrealizowanych, w okresie ostatnich 3 lat robót równorzędnych lub porównywalnych do przedmiotu zamówienia, potwierdzonych referencjami lub opiniami Zamawiających.
12. Kosztorys ofertowy.
W/w dokumenty powinny być wystawione i podpisane przez osobę upoważnioną, z tą samą datą, co data oferty.
Kserokopie lub odpisy winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną (podpisującą ofertę).

VI OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I TERMIN JEJ ZŁOŻENIA.
Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę cenową na przedmiot zamówienia określony ofertą. Oferta musi być sporządzona na piśmie w 1 egzemplarzu, w języku polskim zakończona podpisem osoby uprawnionej przez Oferenta wg załącznika nr 2 do specyfikacji.
Ofertę umieścić należy w kopercie, zabezpieczonej w sposób uniemożliwiający jej otwarcie przed wyznaczonym terminem i opatrzonej napisem:
,,Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Czyn" ul. Leszczyńskiego 7, 76 - 200 Słupsk
z dopiskiem ,,Oferta na remont pokrycia dachowego z wymiana obróbek blacharskich -Zygmunta Augusta 18 w Słupsku"
Nie otwierać przed 13.04.2023 r do godz. 10;00

VIII WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Warunkiem udziału w przetargu - przyjęcia oferty, jest wpłacenie wadium w wysokości 5.000,00 zł. Wadium należy wpłacić na konto Zamawiającego PKO BP 1/0 Słupsk Nr 86 1020 4649 0000 7802 0137 2119
2. Zwrot wadium Oferentom, których oferta nie zostanie wybrana, nastąpi przelewem w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania umów z wybranymi Wykonawcami.
3. Wniesione na przetarg wadium dla zamówień, których wartość brutto przekracza 10.000,00 zł,-zostaje zarachowane na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4.Oferent, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
- odmówi podpisania umowy, na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji załącznik nr 1,
- odmówi wniesienia uzupełnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy do pełnej wysokości
- zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Oferenta.

IX ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA PRZEDMIOTU UMOWY.
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia w dniu podpisania umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% wartości przyjętej łącznej oferty brutto .
2. Forma wnoszenia zabezpieczenia : w pieniądzu.
3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na konto Zamawiającego:
PKO BP 1/0 Słunsk Nr 86 1020 4649 0000 7802 0137 2119.
4. Rozliczenie kwoty wniesionego zabezpieczenia nastąpi na warunkach podanych w umowie stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji.

X INFORMACJE DOTYCZĄCE POROZUMIENIA SIE.
1 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
2.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamawiający obowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert od dnia ogłoszenia przetargu.
3. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął po terminie składania wniosków, o którym mowa w ust. 2 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
4. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ust.2.
5 .Treść zapytania wraz z wyjaśnieniami Zamawiający jednocześnie przekazuje Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli SIWZ udostępniona była na stronie internetowej - zamieszcza na tej stronie.
6. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian co do przedmiotu określonego w SIWZ może co najmniej 2 dni przed otwarciem ofert, zmienić SIWZ poprzez jej zawężenie lub rozszerzenie w zakresie niezbędnym co do potrzeb Zamawiającego, informując jednocześnie Wykonawców, którym przekazał SIWZ, a jeżeli SIWZ udostępniona była na stronie internetowej - zamieszcza informacji na tej stronie.
7. Pracownikami uprawnionymi ze strony Spółdzielni do wyjaśnień zarówno specyfikacji jak i sposobu przygotowania oferty jest Klaudiusz Nosewicz codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 11;00 - 14;00, tel. 577 447 686 od dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu.
Przewodniczący Komisji odczyta nazwy i adres Oferentów oraz termin złożenia ofert.
Po otwarciu ofert odczyta proponowane przez Oferentów ceny brutto ofert oraz potwierdzenie wpłaty wadium.
Na tym część jawna zostanie zakończona.

Uwagi:
XI KRYTERIA OCENY I WYBORU OFERENTA.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.