dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
małopolskie (Krynica-Zdrój)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Klucze |
Data zamieszczenia: | 2023-03-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A ul. Towarowa 1 44-330 Jastrzębie-Zdrój powiat: Jastrzębie-Zdrój tel.: 32 756 4079. tel.: 32 756 4978 aukcje@zwp.jsw.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Jastrzębie-Zdrój |
Wadium: | 22 000,00 zł |
Nr telefonu: | tel.: 32 756 4079. t |
Termin składania ofert: | 2023-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Aukcja Nr 339-1/A/23 (numer aukcji wg operatora 6811 ) (tryb postępowania - Aukcja elektroniczna) Nazwa aukcji: 339-1/A/23 - Klucze 6. Lista produktów Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary 1. 1. klucze uderzeniowe 1 pakiet 2. 2. klucze uderzeniowe GEDORE 1 pakiet 3. 3. klucze do rur 1 pakiet 4. 4. klucze maszynowe 1 pakiet 5. 5. klucze płasko-oczkowe 1 pakiet 6. 6. klucze imbusowe 1 pakiet 7. 7. klucze imbusowe WALTER 1 pakiet 8. 8. klucze oczkowe dwunastokątne 1 pakiet 9. 9. klucze oczkowe dwunastokątne dwustronnie wygięte 1 pakiet 10. 10. klucze oczkowo-szczękowe 1 pakiet 11. 11. klucze oczkowe WALTER 1 pakiet 12. 12. klucze płasko-oczkowe z grzechotką 1 pakiet 13. 13. klucze płasko-oczkowe z podwójną grzechotką 1 pakiet 14. 14. klucze nastawne SZWED 1 pakiet 15. 15. klucze rurkowe 1 pakiet 16. 16. klucze KNIPEX 1 pakiet 17. 17. klucze GEDORE 1 pakiet 18. 18. zestawy kluczy GEDORE 1 pakiet 19. 19. klucze MALINEX 1 pakiet 20. 20. klucz hartowany w całym przekroju 40-45 HRC GIG - KDR GOROTECH 4 szt. Dokument nr: 6811, 339-1/A/23 Otwarcie ofert: Termin rozpoczęcia licytacji: 2023-04-12 09:00 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-05 23:59 III. Warunkiem dopuszczenia do udziału w aukcji jest przesłanie: - formularza ofertowego (został zamieszczony w załączniku do ogłoszenia), - dokumentów wskazanych w załączniku nr 2 Specyfikacja techniczna, na adres mailowy aukcje@zwp.jsw.pl lub złożenie ich osobiście w formie papierowej w Kancelarii Głównej w ZWP JSW S.A. pokój 019 w terminie składania ofert. Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Oferta do aukcji składana jest w jednej z następujących form: - w formie pisemnej - przez przesłanie oferty do aukcji w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, Ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. - w formie wiadomości e-mail - jest składana jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Wykonawca podaje numer aukcji. - w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej) - składana jest w formie plików w formacie pdf obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości mailowej Wykonawca podaje numer aukcji. Miejsce i termin realizacji: 15. Termin dostawy/wykonania do 12 m-cy od dnia zawarcia umowy 16. Sposób dostawy/wykonania Na koszt sprzedającego na magazyny ZWP JSW S.A. przy zakładach JSW S.A. Wymagania: 1. Języki Język polski 2. Opis Aukcja japońska multiobiektowa - oznacza, że uczestnicy widzą aktualną cenę, którą narzuca system i mają możliwość jej akceptacji w określonym czasie. Po zakończeniu danego etapu uczestnicy, którzy zaakceptowali cenę przechodzą do kolejnego etapu z wartością niższą, a Ci którzy go nie zaakceptowali odpadają z gry. W przypadku dwóch lub więcej pozycji Aukcja prowadzona jest równolegle na zadania postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Należy pamiętać o zalogowaniu się na 5 minut przed rozpoczęciem aukcji. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w aukcji. Dokument wydrukowano przez Paulina Matusiak w systemie Logintrade.NET z platformy jsw.logintrade.net: 2023-03-31 09:21 Strona 1 z 83. Informacje dodatkowe Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulamin określający sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu wskazanym w pkt. 12 Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: aukcje@zwp.jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. 4. Waluta PLN 8. Reguły Licytacja otwarta Aukcja japońska multiobiektowa Aukcja zniżkowa Cena dotyczy jednej jednostki Czas na decyzję: 120 sekund 10. Widok Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów 11. Informacje o ofertach Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Jeżeli przedmiotem Aukcji elektronicznej jest pakiet nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do rozpisania cen jednostkowych w pakiecie do wartości zgodnej lub niższej od uzyskanej w toku postępowania. 14. Warunki płatności Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty doręczenia faktury do Centrum Usług Wspólnych - jednostki organizacyjnej Odbiorcy (adres: ul. Armii Krajowej 56, 43-330 Jastrzębie-Zdrój). W przypadku gdy cena lub jej część, wynikająca z faktury VAT przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Odbiorca dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Odbiorca uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielonej płatności. 17. Warunki udziału I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz.23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert. Wysokość wadium: 22 000,00 zł Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form: 1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem: Wadium do aukcji nr: 339/A/23 Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium. 2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert: - w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, - oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12. - oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12. W szczególności treść gwarancji lub poręczenia powinna zawierać: a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 Regulaminu, b) wskazanie sumy gwarancyjnej, c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji, d) określenie terminu ważności gwarancji. Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu. Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: Poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30. 3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe: - w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto, - w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, gdy przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu. (wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia). Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelność i niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. - Sekcja Obsługi Zobowiązań). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adresy e-mail: blokady- wadium@jsw.pl Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882,Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW." Jedno wadium obowiązuje dla wszystkich części aukcji 339/A/23. Aukcja 339/A/23 jest podzielona na dwie części tylko na potrzeby licytacji (aukcja 339-1/A/23 poz. 1-20, aukcja 339-2/A/23 poz. 21- 42). 18. Prawa i obowiązki zamawiającego 1. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Organizatorowi aukcji elektronicznej przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert, unieważnienia Postępowania, w całości lub w części (w zakresie poszczególnych zadań), w każdym czasie bez podania przyczyny. 3. Oferty złożone w toku aukcji przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Reklamacje związane z przebiegiem aukcji należy składać na adres e-mail: aukcje@zwp.jsw.pl do następnego dnia roboczego do godz. 12:00 od daty zakończenia aukcji. 5. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu. 19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej 20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna 21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o aukcji - Specyfikacja techniczna 22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu do 50% bez podania przyczyn i nie będzie to stanowiło podstawy do odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zmiana umowy wyrażać się będzie w uzgodnionym przez Strony wprowadzeniu innych korzystnych dla Zamawiającego zmian, polegających między innymi na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych i właściwościach chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian do umowy, o których mowa powyżej będzie wyrażenie zgody zarówno przez wykonawcę, jak i Zamawiającego. Uwagi: 7. Kryteria oceny Lp. 1. Nazwa kryterium Cena Kontakt: 12. Kontakt w sprawach formalnych Dział Zamówień Niepublicznych Materiały, Paulina Matusiak nr tel.: 32 756 4978, e- mail:aukcje@zwp.jsw.pl 13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia Dział Inżynierii Materiałowej, Adrian Goik nr tel.: 32 756 4079. |
© eurobudowa.pl 2004-2024