Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
664z dziś
6720z ostatnich 7 dni
25117z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie nadzoru inwestorskiego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-03-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Goniądzu
Plac 11 Listopada 38
19-110 Goniądz
powiat: moniecki
tel.: 85 738 00 39, 85 738 00 43 wew. 16, 85 738 00 56
kancelaria.um@goniadz.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Goniądz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 85 738 00 39,
Termin składania ofert: 2023-04-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do składania oferty cenowej na wykonanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: Częściowa modernizacja oczyszczalni ścieków w Goniądzu.
I. Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego, tj. konstrukcyjno-budowlanego, sanitarnego i elektrycznego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Częściowa modernizacja oczyszczalni ścieków w Goniądzu, realizowanego w systemie zaprojektuj - wybuduj.
2. Zadanie inwestycyjne, nad którym będzie pełniony nadzór, będzie polegało na zaprojektowaniu wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych w imieniu Zamawiającego, a także wykonaniu robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową oraz uruchomienie, przekazanie do użytkowania, przeprowadzenie szkolenia obsługi urządzeń, wykonanie instrukcji eksploatacji i wykonanie dokumentacji powykonawczej w zakresie częściowej modernizacji istniejącej oczyszczalni ścieków w Goniądzu, przy Ul. Demokratycznej.
3. Zakres i sposób opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania pn. ,,Częściowa modernizacja oczyszczalni ścieków w Goniądzu": https://platformazakupowa.pl/transakcja/723522
W ramach nadzoru inwestorskiego Inspektor będzie zobowiązany do niżej wymienionych:
- nadzór merytoryczny nad opracowywaną przez Wykonawcę dokumentacją projektowo -
Kosztorysową;
- weryfikacja i zatwierdzenie projektu harmonogramów rzeczowo-finansowych, kosztorysów dokumentacji projektowo - kosztorysowej przedstawionych przez Wykonawcę;
- nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji;
- udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy;
- reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających;
- opiniowanie wniosków materiałowych na materiały przewidziane do wbudowania, (przekazywanych przez Wykonawców) pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej;
- uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów/instalacji i przekazywanie ich do użytkowania;
- potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń inwestycji;
- wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych/instalacyjnych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
- żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;
- kontrola terminowości wykonywania robót;
- ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach
dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych/instalacyjnych,
- dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru,
począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi - wymagana jest obecność na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy;
- zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 48 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach;
- informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej;
- prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protokołów dla Zamawiającego;
- dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy oraz weryfikowanie poprawności prowadzenia dziennika budowy;
- przygotowanie i udział w czynnościach odbioru częściowego i końcowego zadania, w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Zamawiającego;
- sporządzanie protokołów konieczności zaniechania lub wykonania robót dodatkowych;
- stwierdzenie gotowości do odbiorów zgłaszanych przez Wykonawcą elementów zadania;
- Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany będzie również do pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad robotami Wykonawcy w okresie gwarancji i rękojmi, udziału w przeglądach gwarancyjnych i udziału w odbiorze pogwarancyjnym, bez dodatkowego wynagrodzenia.

CPV: 71520000-9, 71247000-1, 71521000-6

Dokument nr: FD.271.9.2023

Składanie ofert:
V. Sposób przygotowania i termin składania ofert
1. Wypełniony i podpisany odręcznie przez osobę upoważnioną formularz oferty cenowej wraz z pozostałymi wymaganymi załącznikami może zostać złożony w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Goniądzu lub przesłany pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miejski w Goniądzu, Plac 11 Listopada 38, 19-110 Goniądz lub
2. wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz oferty cenowej wraz z pozostałymi wymaganymi załącznikami może zostać złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres skrzynki ePUAP:/200814/Skrytka ESP lub na adres mailowy: kancelaria.um@goniadz.pl
3. Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć do dnia 07.04.2023 r. do godz. 09:00.
4. Oferta powinna być zatytułowana ,,Dot. zapytania FD.271.9.2023" (wpisane w temacie maila lub na kopercie - jeśli wybrano tradycyjny, papierowy sposób składania oferty).

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji wykonania nadzoru inwestorskiego: od dnia podpisania umowy do dnia podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego zadania (planowany termin zakończenia robót: 05.01.2024 r.)

Wymagania:
II. Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:
- spełnia poniżej określone warunki dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych zapewniających należyte wykonanie zamówienia:
a) wykazuje się doświadczeniem polegającym na wykonaniu (zakończeniu), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi, polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad zakończoną robotą budowlaną, o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto, która obejmowała budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 100 m3/d.;
b) dysponuje lub będzie dysponować po 1 (jednej) osobie (skierowanej do realizacji zamówienia) na każde z wymienionych poniżej stanowisk:
- osoba do pełnienia funkcji: Inspektor Nadzoru robót konstrukcyjno- budowlanych:
Kwalifikacje zawodowe: posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)
- osoba do pełnienia funkcji: Inspektor Nadzoru robót branża sanitarna:
Kwalifikacje zawodowe: posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)
- osoba do pełnienia funkcji: Inspektor Nadzoru robót elektrycznych i AKPiA:
Kwalifikacje zawodowe: posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
2. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę - wg załącznika nr 3 do Zapytania - na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji.
4. Osoby te powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 ze zm.). Do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien zatrudnić wystarczającą liczbę wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą i zgodną z prawem budowlanym jakość wykonanych prac.
III. Dokumenty jakie powinni dostarczyć Wykonawcy:
1. Wypełniona i podpisana oferta cenowa (wg załącznika nr 1 do Zapytania)
2. Wykaz wykonanych usług (wg załącznika nr 2 do zapytania)
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane.
3. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia (wg załącznika nr 3 do Zapytania).
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w rozdz. II pkt 1 lit. b Zapytania wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
IV. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Nazwa kryterium Znaczenie kryterium 1 Cena 80 % 2 Doświadczenie wykonawcy 20 %
? Kryterium oceny ofert: Cena czyli Cena oferty brutto - waga 80 %
Oferta najtańsza otrzyma 80 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
C = Cn / Cb x 100 x 80% = liczba punktów
gdzie:
C - oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium ,,cena".
Cn - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych
Cb - cena oferty rozpatrywanej
UWAGA: Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym wszelkie koszty przejazdów potrzebnych do realizacji zamówienia. Cena za pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia, spowodowanego ewentualnym wydłużeniem terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru.
? Kryterium oceny ofert: Doświadczenie zawodowe - waga 20%
Zamawiający będzie przyznawał punkty w kryterium ,,doświadczenie zawodowe" w następujący sposób: doświadczenie wykonawcy (w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonano usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad zakończoną robotą budowlaną, o wartości minimum 1 000 000,00 zł, która obejmowała budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 100 m3/d):
1 wykonana usługa - 10 pkt,
2 wykonane usługi - 15 pkt
3 i więcej wykonanych usług - 20 pkt
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium ,,doświadczenie wykonawcy" wynosi 20. Dowodami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania za oba kryteria wynosi 100. Ofertą najkorzystniejszą jest oferta z największą ilością punktów z uwzględnieniem wag każdego kryterium i wyliczona wg wzoru: O = C + D.
VI. Warunki wykluczenia:
1. Odrzuceniu podlegają oferty:
1) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
2) złożone przez Wykonawcę niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym.
2. Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz w przypadku, gdy stwierdzi, że podane przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
VII. Informacje dodatkowe:
1. Korespondencję Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub pocztą elektroniczną.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące treści zapytania, a Zamawiający może udzielić wyjaśnień, o ile uzna to za niezbędne dla prawidłowego przygotowania oferty i w takiej sytuacji zamieści je w Biuletynie Informacji Publicznej.
3. W toku oceny ofert Zamawiający może wzywać Wykonawców do składania wyjaśnień treści oferty i złożonych dokumentów, wzywać Wykonawców do uzupełniania brakujących dokumentów lub dokumentów posiadających braki, poprawiać w ofertach oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne omyłki, polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
4. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieści w Biuletynie Informacji Publicznej.
5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

Kontakt:
6. Osoba upoważniona do kontaktu z zainteresowanymi Wykonawcami: inspektor ds. pozyskiwania środków finansowych, krajowych i unijnych, drogownictwa tel. (85) 738 00 43 wew. 16, e-mail: magdalena.laskowska@goniadz.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.