Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu dźwigów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu dźwigów

Data zamieszczenia: 2023-03-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Nieruchomości Partner Sp. z o.o
ul. Cieplaka 19
41-300 Dąbrowa Górnicza
powiat: Dąbrowa Górnicza
kom. 600 436 098 tel. 32 293 25 43, 792 70 87
j.frasonska@impel.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Wadium: ---
Nr telefonu: kom. 600 436 098 tel
Termin składania ofert: 2023-04-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie remontu dźwigów w budynku wspólnoty.
3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA,
Przedmiotem zamówienia jest remont dźwigów
1). Wymiana wciągarki przy ul Białostockiej 27
a) demontaż reduktora i silnika oraz lin nośnych
b) montaż wciągarki reduktorowej i lin nośnych dobranych i dostosowanych do istniejącego dźwigu
c) montaż posadowienia pod wciągarkę
d) montaż enkodera
c) wykonanie niezbędnych regulacji dźwigu po montażu
f) sprzątanie po wykonanych robotach, wywóz oraz utylizacja złomu oraz innych odpadów
g) wykonanie uzgodnienia UDT
h) wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych wraz ze sporządzeniem protokołu
i) przeprowadzenie odbioru UDT (wraz z dowozem niezbędnego obciążenia) skutkujące uzyskaniem pozytywnego wyniku badania technicznego i dopuszczeniem do eksploatacji
2). Wymiana wciągarki przy Ul. Białostockiej 29
a) demontaż reduktora i silnika oraz lin nośnych
b) montaż wciągarki reduktorowej i lin nośnych dobranych i dostosowanych do istniejącego dźwigu
c) montaż posadowienia pod wciągarkę
d) montaż enkodera
e) wykonanie niezbędnych regulacji dźwigu po montażu
f) sprzątanie po wykonanych robotach, wywóz oraz utylizacja złomu oraz innych odpadów
g) wykonanie uzgodnienia UDT
h) wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych wraz ze sporządzeniem protokołu.
i) przeprowadzenie odbioru UDT (wraz z dowozem niezbędnego obciążenia) skutkujące uzyskaniem pozytywnego wyniku badania technicznego i dopuszczeniem do eksploatacji.

Składanie ofert:
5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Dąbrowa Górnicza, 41-300 Ul. Cieplaka 19 - pokój nr 11.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach w formie papierowej, do dnia 14 .04 .2023r. - do godz.14.00

Miejsce i termin realizacji:
6. TERMIN WYKONANIA:
Termin realizacji; maj - czerwiec 2023r..

Wymagania:
4. WARUNKI ZAMÓWIENIA.
1) Zamawiający wymaga wykonania prac będących przedmiotem zamówienia w sposób kompletny, zgodnie z opisem technicznym przedmiotu zamówienia, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, standardami, normami, zaleceniami i wskazówkami producenta i Zamawiającego.
2) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany przez pracowników dysponującymi odpowiednimi kwalifikacjami, uprawnieniami, doświadczeniem oraz z należytą starannością.
3) Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi z materiałów, które spełniają wymagania obecnie obowiązujących norm oraz posiadają wymagane certyfikaty i parametry jakościowe.
4) Zamawiający wymaga, aby zamontowane części były fabrycznie nowe, sprawne, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz objęte min. 24-miesięczną gwarancją i rękojmią.
5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki, powstałe w wyniku nienależytego wywiązania się z zamówienia, za działania i zaniechania swoich pracowników oraz ich niewłaściwe zachowanie w związku z wykonaniem przez nich przedmiotu zamówienia, a w razie powstania szkody zobowiązany jest do jej naprawienia.
6) Wykonawca wykona prace w sposób nienaruszający interesów Zamawiającego i osób trzecich. Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty odszkodowania w pełnej wysokości lub pokrycia szkody w pełnej wysokości.
7. ZAWARTOŚĆ OFERTY:
Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z:
a) kserokopią aktualnej polisy OC,
b) referencjami (co najmniej 2),
c) zaświadczeniem o niezaleganiu opłat z tytułu składek ZUS ( 3 ostatnie miesiące )

Kontakt:
2. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTU:
Dariusz Ćmak tel 600 436 098 d.cmak@impel.pl
Jolanta Frasońska Tel. 32 293 25 43 j.frasonska@impel.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.