Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
977z dziś
7032z ostatnich 7 dni
25430z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa obiektu małej architektury - wiaty śmietnikowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa obiektu małej architektury - wiaty śmietnikowej

Data zamieszczenia: 2023-03-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Oświęcim
ul. Zaborska 2
32-600 Oświęcim
powiat: oświęcimski
zp@um.oswiecim.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Oświęcim
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. Przedmiot zamówienia
Budowa obiektu małej architektury - wiaty śmietnikowej o konstrukcji stalowej przy
ul. Zawidzkiego w Oświęcimiu na działce ewid. nr 2006/1174 obręb Oświęcim-Miasto wraz
z przebudową placu utwardzonego na kontenery do segregacji odpadów realizowana
w ramach zadania "Budowa altan śmietnikowych na terenie Miasta Oświęcim".

CPV: 45000000-7, 45223100-7, 45233250-6, 45112710-5

Dokument nr: 271.4.2023

Składanie ofert:
XII. Termin złożenia oferty cenowej:
Ofertę cenową należy złożyć do dnia 12 kwietnia 2023 r.

Miejsce i termin realizacji:
VII. Wymagany termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia do 75 dni kalendarzowych od daty przekazania placu
budowy.

Wymagania:
II. Podstawa prawna
1. Postępowanie prowadzone zgodnie z Regulaminem dotyczącym udzielania zamówień
publicznych o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł netto normującym udzielanie
zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Zarządzenie Wewnętrzne Prezydenta Miasta Oświęcim
nr 120.2.2021 z dnia 04 stycznia 2021 r.).
2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert,
a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została
najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków
udziału w postępowaniu.

IV. Opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji, odbioru, rozliczenia
i płatności
1. Opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji, odbioru, rozliczenia i płatności
oraz inne istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie niniejszego zamówienia, określone zostały wzorem
umowy załączonym do Zaproszenia.
2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot
zamówienia określony został w dokumentacji projektowej udostępnionej na stronie
internetowej Zamawiającego w miejscu publikacji niniejszego Zaproszenia.
Dokumentacja ta stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia.
Upubliczniona dokumentacja projektowa wraz z zaproszeniem stanowią całość i są
podstawą dla właściwego przygotowania i złożenia oferty, w tym dla określenia ceny
ofertowej.
3. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się w formie
wynagrodzenia kosztorysowego .

V. Sposób obliczenia ceny
1. Wykonawca winien podać cenę ofertową w PLN za wykonanie całości przedmiotu
zamówienia.
2. Cenę ofertową należy określić poprzez zestawienie planowanych kosztów w formie
kosztorysu ofertowego, sporządzonego łącznie na bazie opublikowanej przez
Zamawiającego dokumentacji, w tym m.in. przedmiaru robót, dokumentacji
projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
3. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty związane z należytym wykonaniem
zamówienia, wraz z kosztami robót i prac, osobowymi, dostaw urządzeń, środków i
materiałów oraz kosztami pracy sprzętu. Cena ofertowa winna obejmować ponadto
wszelkie elementy cenotwórcze nieskonkretyzowane przez Zamawiającego w
dokumentach niniejszego zamówienia i nieujętych wprost w Zaproszeniu i dołączonej
do niego dokumentacji, a powstające w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
4. W kosztorysie ofertowym, o którym mowa w ust. 2, należy określić ceny jednostkowe
za poszczególne pozycje robót wskazane w przedmiarze robót, a następnie przemnożyć
przez właściwy im zakres ilościowy z uwzględnieniem krotności. Tak obliczone wielkości
dla poszczególnych pozycji robót należy zsumować i obliczoną w ten sposób cenę
ofertową brutto wpisać w odpowiednią pozycję formularza ofertowego.
5. Ceny jednostkowe, o których mowa w ust. 4, należy obliczać jako sumę kosztów
bezpośredniej robocizny, materiałów i pracy sprzętu oraz kosztów pośrednich i zysku,
obliczoną na jednostkę przedmiarową robót.
6. W cenach jednostkowych, o których mowa w ust. 4, należy uwzględnić:
1) koszty związane z wykonaniem roboty, dla której dana cena jednostkową jest
wskazana, tj. m.in.:
a) użytych materiałów,
b) robocizny,
c) pracy sprzętu,
d) transportu, załadunku, rozładunku,
e) utylizacji ewentualnych odpadów,
2) koszty ogólne realizacji zamówienia:
a) organizacji zaplecza budowy, energii elektrycznej, wody oraz innych mediów
potrzebnych w okresie realizacji zadania, dostawy tablicy informującej o
dofinansowaniu,
b) obsługi inwestycji leżącej po stronie wykonawcy,
c) ubezpieczenia,
d) świadczenia gwarancyjnego i rękojmi.
7. Ceny należy określić w walucie polski złoty (PLN).
8. Pod pojęciem ceny ofertowej brutto należy przez rozumieć cenę w rozumieniu art. 3
ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów
i usług (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 178), nawet jeżeli jest płacona na rzecz
osoby niebędącej przedsiębiorcą. Cena jest wartością wyrażoną w jednostkach
pieniężnych, którą Zamawiający jest obowiązany zapłacić wykonawcy za zrealizowany
przedmiot niniejszego zamówienia. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług
oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru
(usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym.
9. Cenę ofertową brutto należy wskazać jako szacowaną łączną wartość zobowiązania
Zamawiającego wynikającego z przekazania wykonawcy do realizacji niniejszego
zamówienia, niezależnie czy zobowiązanie to powstaje w stosunku do samego
wykonawcy czy też względem podmiotów innych niż wykonawca, z zastrzeżeniem
sytuacji, o której mowa w ust. 9. W związku z powyższym w cenie ofertowej brutto
wykonawca musi uwzględnić koszt wszelkich podatków, składek czy opłat,
do zapłacenia których zobowiązany będzie Zamawiający w przypadku zawarcia umowy
z wykonawcą, niezależnie, czy koszty te ponoszone będą bezpośrednio na rzecz
wykonawcy, czy innych podmiotów niezwiązanych z wykonawcą.

VI. Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali należycie jedną robotę budowlaną
o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto odpowiadającą swym rodzajem
przedmiotowi zamówienia.
2. W formularzu ofertowym należy wskazać robotę budowlaną potwierdzającą
posiadane doświadczenie, podając jej rodzaj, wartość, datę i miejsce oraz podmiot na
rzecz którego ta robota została wykonana wraz z załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że robota budowlana została wykonana należycie, tj. została
wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie
danych wskazanych w wykazie, o którym mowa w ust 2 niniejszego rozdziału.
4. Z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wyklucza się
wykonawcę względem którego zachodzą przesłanki wykluczenia, o których mowa
w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835). Wykonawca składa
oświadczenie w zakresie, o którym mowa w zdaniu poprzednim.

VIII. Gwarancja i rękojmia
Warunki gwarancji i rękojmi określone wzorem umowy oraz wzorem dokumentu
gwarancyjnego załączonymi do Zaproszenia.

X. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XI. Instrukcja przygotowania i złożenia oferty
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zawierającą:
1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik do zaproszenia)
2) upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych
dokumentów załączonych przez wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego;
3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. Wykonawca nie jest zobowiązany do przedstawienia wyżej
wymienionego dokumentu w przypadku gdy figuruje we właściwym rejestrze
udostępnionym na stronie internetowej bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, odpowiednio w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, prowadzonych w systemie
informatycznym na właściwych stronach internetowych tj. odpowiednio:
KRS: https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu?t:lb=t,
CEIDG: https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx;
4) zestawienie planowanych kosztów (kosztorys ofertowy uproszczony).
2. Przygotowanie dokumentów:
1) wypełniony formularz ofertowy oraz inne dokumenty, które należy złożyć
do Zamawiającego w związku z postępowaniem, należy zapisać w formacie PDF
na dysku komputera, a następnie podpisać elektronicznie przy użyciu:
a) kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
b) podpisu zaufanego korzystając z platformy dostępnej po adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystajpodpis-
zaufany
c) podpisu osobistego korzystając z e-dowodu (https://www.gov.pl/web/edowod/
podpis-osobisty)
2) podpisane dokumenty należy pobrać/zapisać na dysku komputera.
3. Przesłanie dokumentów do Zamawiającego:
1) podpisane dokumenty należy przesłać do Zamawiającego przed upływem terminu
składania ofert przy użyciu serwisu ePUAP, jako pismo ogólne do podmiotu
publicznego, korzystając z platformy dostępnej po adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/sprawy-ogolne/
ogolne-sprawy-urzedowe-2/pismo-ogolne-do-podmiotu-publicznego-nowe
2) formularz dostępny pod wyżej wskazanym adresem należy wypełnić w następujący
sposób:
a) jako urząd lub instytucję, do której składasz pismo należy wskazać:
MIASTO OŚWIĘCIM (32-600 OŚWIĘCIM, WOJ. MAŁOPOLSKIE)
b) jako rodzaj pisma należy wskazać: Inne pismo
c) jako tytuł pisma i treść pisma należy wskazać: Oferta ZP.271.4.2023.III/nazwa
wykonawcy składającego ofertę/
3) dokumenty składane do Zamawiającego należy dodać jako załączniki. Rozmiar
wszystkich załączników nie może przekroczyć 150 MB;
4) tak przygotowaną korespondencję należy wysłać do Zamawiającego podpisując
podpisem elektronicznym lub pozostawiając bez podpisu.

Uwagi:
IX. Kryteria oceny oferty
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium ceny ofertowej
brutto.
2. Najkorzystniejsza oferta to oferta z najniższą ceną.
3. Sposób obliczenia ceny określony w rozdziale V Zaproszenia.

XIII. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
1. Wykonawca oświadcza, że wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub
art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1; dalej ,,RODO"), względem osób fizycznych, których dane osobowe
pozyskane zostają w związku z realizacją niniejszej umowy.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje,
że:
1) administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Oświęcim,
ul. Zaborska 2, 32-600 Oświęcim,
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta
Oświęcim, e-mail: iod@oswiecim.um.gov.pl, tel.: +48 33 84 66 221,
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
oraz zawarcia Umowy,
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy o dostępie do
informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2001 r. nr 112 poz. 1198),
5) dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia,
6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) osoba, której dane osobowe pozyskano, posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do własnych danych osobowych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych
(wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień Umowy),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy osoba uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza
przepisy RODO;
9) osobie, której dane osobowe pozyskano, nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Zamawiający przypomina o obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu
w związku z prowadzonym postępowaniem, i które Zamawiający pośrednio pozyska
od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie
co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.