Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6063z ostatnich 7 dni
24461z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i montaż systemu ewakuacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i montaż systemu ewakuacji

Data zamieszczenia: 2023-03-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Kalisza, Wydział Administracyjno - Gospodarczy
Główny Rynek 20
62-800 Kalisz
powiat: Kalisz
tel: (62) 504 97 25
jkusz@um.kalisz.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kalisz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: (62) 504 97 25
Termin składania ofert: 2023-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup i montaż systemu ewakuacji (dla budynku UM Kalisza Ul. Kościuszki) - 1 zestaw składający się z sygnalizatorów optyczno-akustycznych z certyfikatami i atestami oraz włącznikami ROP i niezbędnymi elementami (centrala, akumulator, moduł)".
3. Przedmiot zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż systemu ewakuacji (dla budynku UM Kalisza Ul. Kościuszki) - 1 zestaw składający się z sygnalizatorów optyczno-akustycznych z certyfikatami i atestami oraz włącznikami ROP i niezbędnymi elementami (centrala, akumulator, moduł) zgodnie z załączoną dokumentacją projektową wraz z niezbędnymi pracami przygotowawczymi i wykończeniowymi.
3.4. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) zakupu i montażu systemu ewakuacji (dla budynku UM Kalisza Ul. Kościuszki) - 1 zestaw składający się z sygnalizatorów optyczno-akustycznych z certyfikatami i atestami oraz włącznikami ROP i niezbędnymi elementami (centrala, akumulator, moduł);
2) przeprowadzenia szkolenia dla wyznaczonych pracowników w zakresie obsługi i funkcjonowania systemu ewakuacji;
3) przekazania instrukcji obsługi systemu w języku polskim;
4) oznakowania zamontowanego systemu ewakuacji zgodnie z przepisami;
5) posiadania ubezpieczenia OC;
6) stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do użytkowania w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o wyrobach budowlanych;
7) dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego kompletnych dokumentów świadczących, że użyte materiały (wyroby) odpowiadają co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w przepisach, o których mowa w pkt. 3 oraz innych, o ile mają zastosowanie, np. certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, autoryzacje itp.;
8) wykonania prac z zachowaniem należytej staranności;
9) wykonania prac w sposób nie naruszający interesów Zamawiającego, użytkownika i osób trzecich;
10) zachowania w czasie wykonania prac warunków BHP i P.POŻ. z uwzględnieniem przepisów pracy na wysokościach;
11) utrzymania porządku na terenie robót i wokół niego w czasie realizacji przedmiotu zadania, uporządkowania terenu niezwłocznie po zakończeniu prac;
12) wywozu odpadów na swój koszt. Wykonawca odpowiada za powstałe w toku prac odpady oraz właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami o odpadach;
13) właściwego zabezpieczenia istniejącej infrastruktury i oznakowania terenu robót montażowych oraz dbania o ich stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji zadania;
14) naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji robót istniejącej infrastruktury technicznej.
3.5. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia mienia będącego w posiadaniu Zamawiającego lub osób trzecich Wykonawca zobowiązuje się do jego naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt.
3.6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z opisem zawartym w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz zgodnie z projektem wykonawczym oraz warunkami
technicznymi wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych o ochronie przeciwpożarowej i prawa budowlanego oraz zasadami sztuki budowlanej. 3.7. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza prac oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
Prace najbardziej uciążliwe będą wykonywane po godz.ch pracy urzędu oraz w weekendy.

Dokument nr: WAG.2710.0106.2023 D2023.03.03187

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.04.2023 r. o godz. 1115 w pokoju nr 50 mieszczącym się na II piętrze budynku Urzędu Miasta Kalisza Główny Rynek 20 (Wydział Administracyjno-Gospodarczy) w ten sposób, że Zamawiający odczyta treść złożonych ofert.

Składanie ofert:
Należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.04.2023 roku do godz. 11.00 wyłącznie w Sekretariacie Wydziału Administracyjno-Gospodarczego pokój nr 50 mieszczący się na II piętrze budynku Urzędu Miasta Kalisza, Główny Rynek 20.

Miejsce i termin realizacji:
. Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy i protokolarnym przekazaniu miejsca pracy, zaś wykonanie zamówienia zakończy nie później niż w ciągu 21 dni od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
3.2. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędne umiejętności, wiedzę, środki, sprzęt i doświadczenie do wykonania prac będących przedmiotem postępowania.
3.3. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem postępowania.
5. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
5.1. Przez Wykonawcę rozumie się wyłącznie osobę, która złożyła ofertę.
5.2. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami: najniższa cena oferty brutto.
5.3. Zaproponowana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym cena brutto powinna zawierać wszystkie koszty wykonania zadania. Ryzyko błędnej kalkulacji ceny w ofercie obciąża Wykonawcę.
5.4. W toku badania ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
5.5. O wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
5.6. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert:
- niezłożonych na formularzu, o którym mowa w pkt. 6 zapytania ofertowego;
- złożonych po terminie składania ofert, o którym mowa w pkt. 7 zapytania ofertowego;
- niezgodnych z treścią niniejszego zapytania ofertowego;;
- oferujących wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób odmienny lub w innym terminie;
- niespełniających innych warunków, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym.
5.7. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcę, który podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
5.8. W przypadku odrzucenia oferty najkorzystniejszej cenowo z powodów wskazanych w pkt. 5.7. Zamawiający ma możliwość wyboru oferty spośród pozostałych, ważnych ofert lub unieważnienia postępowania.
6. Opis sposobu przygotowania oferty:
6.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na ,,Formularzu oferty", którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
6.2. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny i wyliczenia wartości zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 3 oraz zgodnie z formularzem oferty i dokumentacją projektową.
6.3. Zaproponowana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym cena brutto powinna zawierać wszystkie koszty wykonania zadania. Ryzyko błędnej kalkulacji ceny w ofercie obciąża Wykonawcę.
6.4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez tego samego Wykonawcę więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez niego.
6.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, równoważnych i wariantowych.
6.6. Ofertę oraz wszelkie dokumenty z nią składane należy przygotować w języku polskim w sposób czytelny, trwały.
6.7. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy (ujawnioną w odpowiednim rejestrze) posiadającą stosowne pełnomocnictwo (które w takim przypadku należy dołączyć do oferty). Złożony podpis musi być czytelny i umożliwiający identyfikację podpisującego (dopuszczalny podpis z pieczątką imienną).
6.8. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania.
6.9. Oferta oraz dokumenty do niej dołączone winny być przygotowane zgodnie z wymogami zawartymi w zapytaniu ofertowym i odpowiadać jego treści.
6.10. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
6.11. Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
6.11.1. ofertę na ,,Formularzu ofert", którego wzór stanowią załączniki do niniejszego zapytania ofertowego;
6.11.2. kosztorys ofertowy (uproszczony) lub kalkulację kosztorysową; 7. Termin i miejsce składania ofert:
7.1. Pisemną ofertę zgodnie z załączonym formularzem ofertowym należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem wykonawcy, opatrzoną napisem: Oznaczenie sprawy WAG.2710.0106.2023 ,,Oferta na zakup i montaż systemu ewakuacji (dla budynku UM Kalisza ul. Kościuszki) - 1 zestaw składający się z sygnalizatorów optyczno-akustycznych z certyfikatami i atestami oraz włącznikami ROP i niezbędnymi elementami (centrala, akumulator, moduł) " (nie otwierać przed terminem otwarcia ofert)
7.2. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku na opakowaniu którejkolwiek z wyżej wymienionych informacji. Nie jest dopuszczalne złożenie oferty na inny adres Zamawiającego.
7.3. Za dostarczenie oferty w inne miejsce niż wskazane powyżej lub pozostawienie awizo Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności.
7.4. Termin dostarczenia (złożenia) pisemnej oferty Zamawiającemu jest jej wpływ do miejsca oznaczonego przez Zamawiającego jako miejsce składania ofert (a nie np. Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Kalisza lub inny sekretariat działający w strukturze organizacyjnej Zamawiającego).
7.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie opakowania w trakcie dostawy oferty przez kuriera lub pocztę.
9. Projekt umowy.
Projekty umów stanowią załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
10. Wycofanie lub zmiana złożonej oferty.
10.1. Złożenie oferty, jej wycofanie i zmiana może nastąpić jedynie w formie pisemnej. Złożenie tych pism w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych.
10.2. Wykonawca może wycofać złożoną ofertę pod warunkiem złożenia Zamawiającemu przed upływem terminu do składania ofert pisemnego oświadczenia w tej sprawie.
10.3. W przypadku, gdy Wykonawca chce dokonać zmiany, modyfikacji, uzupełnienia złożonej oferty, może tego dokonać wyłącznie przed upływem terminu do składania ofert. Pisemne oświadczenie w tej sprawie wraz ze zmianami musi zostać dostarczone Zamawiającemu w zamkniętej kopercie oznakowanej jak oferta, z dodatkowym widocznym napisem ,,Zmiana oferty". Koperty tak oznakowane zostaną otwarte po otwarciu koperty z ofertą Wykonawcy, której zmiany dotyczą.
11. Informacje o sposobie porozumiewania się.
11.1. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną na adres e-mail:wag@um.kalisz.pl;
11.2. W przypadku otrzymania przez Wykonawcę pisma od Zamawiającego nieczytelnego, o nie pełnej treści itp. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić o tym niezwłocznie Zamawiającego.
11.3. Korespondencję należy kierować na adres: Wydział Administracyjno - Gospodarczy
Urząd Miasta Kalisza, Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz.
11.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
12. Informacje dodatkowe:
12.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, powiadomiony będzie pisemnie lub telefonicznie o terminie, miejscu i sposobie podpisania umowy.
12.2. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
12.3. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy lub odmawia podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
12.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienie niniejszego postępowania na każdym etapie, w tym przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, bez podania przyczyn, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert bądź prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia.
12.5. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które nie ma zastosowania do niniejszego postępowania (art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pzp).
12.6. Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
12.7. Decyzja Zamawiającego o wykluczeniu Wykonawcy, odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
12.8. Nie prowadzi się indywidualnych negocjacji na temat cen, terminów wykonania zamówienia i terminów składania ofert, za wyjątkiem sytuacji, w której zostały złożone oferty o takiej samej cenie. Wówczas Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

Kontakt:
11.4. Osobą uprawioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Starszy Specjalista Joanna Kusz tel: (62) 504 97 25, e-mail: jkusz@um.kalisz.pl; Wydział Administracyjno -Gospodarczy Urząd Miasta Kalisza Główny Rynek 20 pokój nr 48a.
Godziny pracy: poniedziałek - piątek 730 do 1530.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.