pomorskie (Słupsk)
wielkopolskie (Poznań)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pozimowe zebranie i zutylizowanie środków uszorstniających z placów, parkingów, chodników, ulic dróg gminnych i chodników powiatowych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Suszec ul. Lipowa 1 43-267 Suszec powiat: pszczyński tel. 32/ 449 30 50, fax. 32/ 449 30 51, tel. 32/ 449 30 70 gmina@suszec.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Suszec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32/ 449 30 50, |
Termin składania ofert: | 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest uprzątniecie z terenu dróg gminnych, placów, parkingów, chodników gminnych oraz powiatowych zgodnie z wykazem, wykorzystanych podczas akcji zima środków uszorstniających i ich utylizacja we własnym zakresie. Poszczególne ilości powierzchni do zbierania zestawiono w poniższej tabelce w m2: Rodzaj elementu Drogi gminne Drogi Powiatowe Ilość powierzchni fm2l i 2 3 4 Ulice 11 085,98 0,00 11 085,98 Chodniki 7 690,78 28 601,68 36 292,46 Place i parkingi 14 975,82 0,00 14 975,82 Razem: 33.752,58 28.601,68 62 354,26 Dokładna lokalizacja placów, parkingów, ulic i chodników z których należy zebrać środki uszorstniające przedstawiona została w załącznikach mapowych. Składanie ofert: 3. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT TERMIN SKŁADANIA ofert: 06.04.2023 r. do godz. 10;00 (Otwarcie ofert nastąpi w dniu złożenia ofert) Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Suszec Ul. Lipowa 1 43-267 Suszec - sekretariat (I piętro) > Wykonawca winien zamieścić ofertę w kopercie zaadresowanej na Urząd Gminy Suszec oraz posiadającej oznaczenie: ,,Pozimowe zebranie i zutylizowanie środków uszorstniający^ z placów, parkingów, chodników, ulic dróg gminnych i chodników powiatowych na terenie Gminy Suszec" Nie otwierać przed 06.04.2023 r., godz. 10.00 W przypadku braku w/w informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed terminem otwarcia. Zamawiający nie ponosi również odpowiedzialności za nieterminowe złożenie oferty w przypadku składania oferty za pośrednictwem publicznego operatora pocztowego lub pocztą kurierską, a tym samym za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert w formie elektronicznej na adres e-mail: gmina@suszec.pl W głównej treści wiadomości proszę zamieści informację ,,Nie otwierać przez 06.04.2023 r. godz. 10:00" i. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. Miejsce i termin realizacji: 13. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: o Dla sprzątania chodników powiatowych ustala się na dzień: 15.04.2023 r. o Dla sprzątania placów, parkingów, chodników i ulic dróg gminnych ustala się na dzień: 12.05.2023 r. Wymagania: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert w formie elektronicznej na adres e-mail: gmina@suszec.pl. W głównej treści wiadomości proszę zamieści informację ,,Nie otwierać przez 06.04.2023 r. godz. 10:00" 4. WARUNKI UCZESTNICTWA: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają właściwe uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, lub - zatrudniają osoby posiadające właściwe uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 5. Dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w wykonaniu zamówienia: aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, jeżeli oferent prowadzi działalność gospodarczą, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. UDZIAŁ PODWYKONAWCÓW W REALIZACJI ZAMÓWIENIA a. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom. b. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy /podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firmy podwykonawcy/ firm podwykonawców. W przeciwnym wypadku Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zamierza powierzyć podwykonawcy /podwykonawcom żadnej części zamówienia. c. Za działanie lub zaniechanie podwykonawcy/ podwykonawców WYKONAWCA ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne. 8. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT: a. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę. b. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w jednym egzemplarzu. c. Oferta musi być wypełniona zgodnie z treścią zał. nr 1 i podpisana przez osoby (osobę) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (podpis(y) winien być opatrzony pieczęcią imienna osoby (osób) uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, a w przypadku braku pieczęci należy złożyć czytelny podpis określający imię i nazwisko w/w osoby (osób). d. Jeżeli upoważnienie osób podpisujących ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty, (tj. nie wynika wprost z dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. e. Do oferty należy dołączyć wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 5 Zaproszenia. f. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści Zaproszenia zostanie odrzucona. g. Pożądane jest, aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane i złączone w sposób uniemożliwiający wysuniecie się którejkolwiek kartki. h. Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty musza być parafowane przez osobę(y) upoważnione do podpisywania oferty. 9. SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY: a. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, wraz z podatkiem VAT. b. Cena oferty musi być podana w złotych polskich i powinna być wyrażona cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. c. W cenie ofertowej wykonawca winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na jej wysokość. d. Wykonawca w ofercie cenowej określi stawkę za zebranie środków uszorstniających z 1 m2 powierzchni placów, parkingów, chodników, ulic dróg gminnych oraz chodników powiatowych na terenie Gminy Suszec e. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 11. ROZLICZENIA POMIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM. A PRZYSZŁYM WYKONAWCA ODBYWAĆ SIE BĘDĄ W ZŁOTYCH POLSKICH. 12. ZAWARCIE UMOWY a. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia przedstawia załącznik nr 2 do Zaproszenia. b. Zamawiający w informacji o wyniku postępowania, przesłanej do Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, określi termin i miejsce zawarcia umowy. c. Niedopełnienie obowiązku podpisania umowy w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, uznane zostanie za uchylenie się od jej podpisania. d. W przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny 14. Zamawiający, w uzasadnionym przypadku dopuszcza możliwość negocjacji ceny ofert z WYKONAWCAMI, którzy spełnili wszystkie wymagane warunki udziału w postępowaniu. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130 000 złotych, wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Suszec nr ZPU.0050.2.2021 z dnia 25.01.2021 r. Postępowanie zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 130.000,00 zł może zostać zamknięte bez wyłonienia WYKONAWCY, a WYKONAWCY którzy złożyli oferty nie mogą wnosić do zamawiającego żadnych roszczeń związanych z odwołaniem i/lub zamknięciem postępowania. Uwagi: 10. KRYTERIUM, KTÓRYM ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY - NAJNIŻSZA CENA BRUTTO. Kontakt: 7. OSOBY UPOWAŻNIONE DO POROZUMIEWANIA SIE Z WYKONAWCAMI: Elżbieta Dera i/lub Marek Godziek - sprawy merytoryczno - techniczne; tel. 32/ 449 30 70 siedziba zamawiającego, pok. nr 8, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godz. od 7.30 do 15.30. |
© eurobudowa.pl 2004-2025