Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie usługi piaskowania i malowania kontenerów na odpady

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usługi piaskowania i malowania kontenerów na odpady

Data zamieszczenia: 2023-04-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu
ul. Grudziądzka 159
87-100 Toruń
powiat: Toruń
56 63 98 119, tel.: 691 517 145
sekretariat@mpo.torun.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: 56 63 98 119, tel.:
Termin składania ofert: 2023-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie usługi piaskowania i malowania 4 sztuk kontenerów na odpady o pojemności 13 m3 i 24 m3.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest piaskowanie i malowanie 2 sztuk kontenerów na odpady o pojemności 13 m3 oraz
2 sztuk kontenerów na odpady o pojemności 24 m3.
Zakres rzeczowy usługi:
1) Kontener 24m3 ( długość 6500mm szerokość 2580mm wysokość 1700mm ):
a) Piaskowanie w całości(rama główna, konstrukcja kratownicowa oraz poszycie z dwóch stron),
b) Malowanie farbą podkładową podkład epoksydowy lub podobny całości (rama główna, konstrukcja kratownicowa oraz poszycie z dwóch stron),
c) Malowanie farbą nawierzchniową RAL 600l (rama główna, konstrukcja kratownicowa oraz poszycie zewnętrzne) w standardzie przemysłowym, farba poliuretanowa lub podobna.
2) Kontener 13m3 ( długość 5000mm szerokość 2600mm wysokość 1150mm )
a) Piaskowanie w całości(rama główna, konstrukcja kratownicowa oraz poszycie z dwóch stron),
b) Malowanie farbą podkładową podkład epoksydowy lub podobny całości (rama główna, konstrukcja kratownicowa oraz poszycie z dwóch stron),
c) Malowanie farbą nawierzchniową RAL 600l (rama główna, konstrukcja kratownicowa oraz poszycie zewnętrzne) w standardzie przemysłowym, farba poliuretanowa lub podobna.
2. Transport kontenerów do i z miejsca zamawiającego po stronie zamawiającego w granicach Torunia lub po stronie wykonawcy poza obszarem Torunia.

Dokument nr: PI/P-26/2023

Składanie ofert:
4. Ofertę należy składać w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferta elektroniczna winna być przygotowana tak jak oferta składana w formie pisemnej - skany podpisanych dokumentów należy przesłać na adres mailowy Zamawiającego: sekretariat@mpo.torun.pl.
W tytule maila powinna znaleźć się informacja: OFERTA_ZAPYTANIE_OFERTOWE_ remont 4 sztuk kontenerów na odpady w ZUOK.
5. Oferty należy przesyłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.04.2023 do godz. 10:00 na wskazany powyżej adres e-mail.

Miejsce i termin realizacji:
IX. Termin wykonania zamówienia
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 30 dni od daty otrzymania zlecenia papierowego w formie skanu na adres mailowy dołączony w ofercie.

Wymagania:
II. Tryb udzielenie zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego otwartego, przewidzianego dla postępowań, których wartość szacunkowa jest niższa niż 130 000 zł, w sposób przejrzysty, proporcjonalny
1 zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców.
2. Do zamówienia, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U.2022 poz. 1710 ze zm.) ww. ustawa nie ma zastosowania.
3. Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość usługi nie więcej niż dwóch kontenerów jednocześnie.
4. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji pisemnej na wykonane prace, liczone od daty odbioru kontenera.
IV. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie, znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz dysponują odpowiednimi zdolnościami technicznymi i zawodowymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
V. Oferta powinna zawierać:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania.
2. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta jest składana przez pełnomocnika
VI. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny za realizację całego zadania - cena 100%.
VII. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
1. Ofertę należy sporządzić z należytą starannością w języku polskim, w formie elektronicznej (skan podpisanego formularza stanowiącego załącznik 1 do Zapytania). Zamawiający nie dopuszcza możliwości wprowadzania przez wykonawców zmian w zakresie formularza.
2. Oferta winna być podpisana przez wykonawcę zgodnie z regułami jego reprezentacji. Należy dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik.
3. W przypadku wprowadzania poprawek do treści oferty jeszcze przed jej złożeniem, każdą poprawkę należy nanieść czytelnie, przekreślając wcześniejszy błędny zapis i wpisując obok niego zapis poprawny. Obok tak sporządzonej poprawki należy umieścić podpis wykonawcy zgodny z regułami jego reprezentacji oraz wpisać datę naniesienia poprawki.
6. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
VIH. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
X. Sposób porozumiewania się i dane kontaktowe
W toku postępowania Zamawiający i Wykonawcy będą się porozumiewać, w tym składać wnioski i oświadczenia pisemnie lub drogą elektroniczną. Adres e-mail Zamawiającego do korespondencji: sekretariat@mpo.torun.pl.
XI. Udzielenie zamówieniaT
Do wybranego Wykonawcy zostanie skierowane zlecenie w formie skanu na maila zgodnie ze złożoną ofertą.
XII. Postanowienia umowy/zamówienia
1. Rozliczenie za wykonane usługi nastąpi na podstawie faktury dostarczonej do Zamawiającego.
2. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru podpisany przez zamawiającego i wykonawcę.
3. Płatność za wykonaną usługę dokonana będzie przelewem na konto Wykonawcy na podstawie faktury VAT wystawionej za całość zlecenia.
4. Zamawiający dokona zapłaty należności za wykonane dostawy w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej faktury VAT w formie przelewu bankowego na konto Wykonawcy.
XIII. Unieważnienie postępowania
Zamawiający może unieważnić postępowanie bez dokonywania wyboru którejkolwiek z ofert bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania.
XIV. Środki ochrony prawnej
Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej wskazane w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Pan Sławomir Kalota tel.: 691 517 145.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.