Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zaprojektowanie oraz wykonanie stałego systemu asekuracji poziomej |
Data zamieszczenia: | 2023-04-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIASTO ŻYWIEC RYNEK 2 34-300 Żywiec powiat: żywiecki tel. 33 475 42 49, 33 475 42 00 sekretariat@zywiec.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Żywiec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 33 475 42 49, 3 |
Termin składania ofert: | 2023-04-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprojektowanie oraz wykonanie stałego systemu asekuracji poziomej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na dachu wysokim dwuspadowym budynku Ratusza - Urzędu Miejskiego w Żywcu, który jest pokryty miedzią. 2) . Wykonawca będzie zobowiązany do zaprojektowania (przygotowania dokumentacji wykonawczej - przedmiar robót, projekt budowlany, wykonanie dokumentacji powykonawczej), wykonania (montażu) stałego systemu asekuracji oraz przekazania pełnej dokumentacji obejmującej następujący zakres prac: a) , modernizacja istniejącego wejścia na dach wraz z montażem drabinki dojścia do włazu z poziomu poddasza, w zakresie jego dostosowania do aktualnych przepisów BHP, P/poż. Prawa budowlanego, b) . wykonanie zabezpieczenia na powierzchni dachu od strony wschodniej do strony zachodniej Ratusza polegającego na zamocowaniu specjalistycznych punktów asekuracji (montaż asekurantów). W/w prace muszą zostać zaprojektowane oraz wykonane zgodnie z przepisami BHP, Prawa budowlanego, Polskimi Normami oraz warunkami technicznymi na dachu dwuspadowym, który jest pokryty miedzią. System zabezpieczeń musi zapewnić możliwość bezpiecznego dostępu do każdego elementu połaci dachowych budynku Ratusza. Wykonanie wymienionych prac nie może ingerować w obecną konstrukcję dachu. Wykonanie zamówienia nie będzie wymagało zmiany powierzchni pokrycia dachowego. Wykonawca będzie zobowiązany do zaprojektowania oraz zastosowania bezinwazyjnego systemu specjalistycznych punktów asekuracyjnych z uwagi na brak możliwości przewiercenia pokrycia dachu. Założenia do opracowania projektu i wykonania stałego systemu asekuracji poziomej stanowią załącznik nr 6. Prace w tym zakresie należy zaprojektować i prowadzić zgodnie z warunkami konserwatorskimi określonymi w piśmie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Katowicach nr B-NR.5183.211.2023.KD IK 2352/2023 z dni 13 marca 2023 r. (załącznik nr 7). 3) . Budynek Ratusza zlokalizowany jest w Żywcu, Rynek 2, 34-300 Żywiec. Ze względu na posiadane walory zabytkowe budynek objęty jest ochroną konserwatorską przez wpis do rejestru zabytków pod nr A-550/88. Przed rozpoczęciem prac projektowych zaleca się przeprowadzenie oględzin dachu (wizji lokalnej). Rzuty dachu budynku Ratusza w Żywcu przy Ul. Rynek 2 stanowią załącznik nr 5 4) . Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: a) , opracowanie dokumentacji projektowej stałego systemu asekuracji i modernizacji istniejącego wejścia na dach, b) . uzyskanie, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, uzgodnienia lub pozwolenia konserwatorskiego, c) . uzyskanie, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, pozwolenia budowlanego / dokonanie, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, d) . montaż stałego systemu asekuracji, e) . modernizacja istniejącego wejścia na dach wraz z montażem drabinki dojścia do włazu z poziomu poddasza, w zakresie jego dostosowania do aktualnych przepisów BHP, P/poż. Prawa budowlanego, f) . wykonanie zabezpieczenia na powierzchni dachu od strony wschodniej do strony zachodniej Ratusza polegającego na zamocowaniu specjalistycznych punktów asekuracji (montaż asekurantów), g) . wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej systemu. 5) . Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona: w formie analogowej (kreślonej) w czterech egzemplarzach oraz w jednym egzemplarzu w formie cyfrowej (pliki w formacie PDF). 6) . Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na zamontowany system asekuracji na okres 24 miesięcy, zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 4. Dokument nr: ON.2512.4.2023 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 28.04.2023 r. godz. 09:15 na sali konferencyjnej (obok sali Ratuszowej). Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.04.2023 r. do godz. 09:00 w formie pisemnej - w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Żywcu, Ul. Rynek 2, 34-300 Żywiec - biuro podawcze, parter, pok. nr 9 bud. A, za pośrednictwem poczty, kuriera, posłańca lub osobiście, z zastrzeżeniem że oferta składana za pośrednictwem poczty lub kuriera musi wpłynąć do siedziby Zamawiającego w określonym powyżej terminie, Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 października 2023 r., w następujących etapach: 1) . dokumentacja projektowa systemu - do 60 dni od dnia zawarcia umowy, 2) . instalacja i montaż i systemu - do 3 miesięcy od dnia zatwierdzenia dokumentacji projektowej. Wymagania: 2. KOMUNIKACJA 1) . Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2022 r. póz. 896 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020 r. póz. 344). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy na zasadach ogólnych, określonych w art. 6471 Kodeksu cywilnego. WARUNKI UDZIAŁU I PODSTAWY WYKLUCZENIA Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1) . Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami, umożliwiającymi wykonanie zamówienia, w szczególności posiadającymi aktualne badania zezwalające na prace na wysokościach. Powyższe wymogi Wykonawca potwierdzi poprzez oświadczenie złożone w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1. 2) . Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 7 ust. 1 w zw. z ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. póz. 129 z późn. zm.), zwanej dalej ,.ustawą sankcyjną", tj.: a). Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006", i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014", albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej, b) . Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2022 r. póz. 593 z późn zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, 0 którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej, c) . Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. póz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 1 rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej. 3). Wykonawca, składając ofertę, złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w załączniku nr 2. 6. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1) . Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2) . Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej opatrzonej własnoręcznym podpisem i umieścić w zabezpieczonej kopercie, opisanej w następujący sposób: nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres Wykonawcy, z adnotacją ,,Wykonanie stałego systemu asekuracji na dachu budynku Urzędu Miejskiego w Żywcu - nie otwierać przed 28.04.2023 godz. 09:15". 3) . Sposób przygotowania oferty: a) . Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym, w języku polskim. b) . Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty. c) . Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą realizację całego przedmiotu zamówienia (zgodnie ze wzorem Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik Nr 1). d) . Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim w jednym egzemplarzu, w przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty, zostaną one odrzucone. e) . Oferta powinna być czytelna. t). Ofertę oraz wszystkie załączniki do oferty podpisuje Wykonawca lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4). Wykonawca pozostanie związany ofertą przez okres 30 dni, a bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 8. KRYTERIA OCENY OFERT 1) . Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%). 2) . Zamawiający wybierze ofertę cenową odpowiadającą wszystkim wymogom postawionym przez niego dla prawidłowej realizacji zamówienia i o najniższej cenie brutto. 9. ZASTRZEŻENIA ZAMAWIAJĄCEGO: 1) . Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2) . Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, pod rygorem odrzucenia oferty. 3) . Zamawiający zastrzega możliwość unieważniania niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku braku wystarczających środków finansowych przeznaczonych na jego realizację. 4) . Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 4. Kontakt: Upoważnionym do kontaktowania się z Wykonawcami jest: - Wiesław Kliś, tel. 33 475 42 49, e-mail: wieslaw.klis@zywiec.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025