Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

PRZEGLĄD ROCZNY I 5 LETNI BUDYNKÓW

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

PRZEGLĄD ROCZNY I 5 LETNI BUDYNKÓW

Data zamieszczenia: 2023-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: SĄD REJONOWY W CHORZOWIE
ul. Dr Józefa Rostka 2
41-500 Chorzów
powiat: Chorzów
tel. 32 34 99 413 lub 416
gospodarczy@chorzow.sr.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Chorzów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 34 99 413 lu
Termin składania ofert: 2023-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
NAZWA ZADANIA: PRZEGLĄD ROCZNY I 5 LETNI BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W CHORZOWIE
SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE PRZEDMIOTU, WIELKOŚCI I ZAKRESU ZAMÓWIENIA (W TYM ZASTOSOTWANIE ASPEKTÓW SPOŁECZNYCH):
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi rocznej i 5 letniej kontroli stanu technicznego budynków obejmujące wykonanie przeglądów stanu technicznego elementów budynków, budowli, i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektów z wyłączeniem badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności i połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji i przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów (badania przeprowadzone zostały w roku 2021 - protokół zostanie udostępniony do wglądu), zgodnie z art. 62
ust. 1 pkt. 1a i pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023r., poz. 682 z późn. zm.) w następujących lokalizacjach:
1. 41-500 Chorzów Ul. Rostka 2
o Powierzchnia ogólna zabudowy: 956,2 m2
o Powierzchnia użytkowa: 4165,97 m2
o Kubatura: 18924 m3
o Ilość kondygnacji: 5
2. 41-600 Świętochłowice, Ul. Pocztowa 20
o Powierzchnia ogólna zabudowy: 217 m2
o Powierzchnia użytkowa: 205 m2
o Kubatura: 1700 m3
o Ilość kondygnacji: 2
WYPOSAŻENIE BUDYNKÓW
o instalacja elektryczna;
o Instalacja odgromowa
o Instalacja wodno-kanalizacyjna i deszczowa
o hydranty wewnętrzne/zewnętrzne;
o system oddymiania
o wentylacja mechaniczna
o klimatyzacja wraz z instalacją odprowadzania skroplin
o dźwig 1 szt.
o instalacja c.o. (kocioł JUBAM, Kocioł gazowy De Dietrich City 1,24/IIFF)
o instalacja przeciwzalaniowa w archiwum
o instalacja teleinformatyczna i telefoniczna
o system sygnalizacji napadu i włamania
o system sygnalizacji pożarowej
o system telewizji dozorowej
o system kontroli dostępu
ZAKRES OPRACOWANIA WYMAGANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DLA PRZEGLĄDU 5-LETNIEGO:
1. Charakterystyka obiektu
o data przeprowadzenia kontroli wraz z podaniem ekipy wykonującej badanie,
o podstawowe informacje o analizowanym obiekcie budowlanym,
o spis wyposażenia w instalację i urządzenia ocenianego budynku.
2. Wykaz okresowych kontroli i posiadanych protokołów z przeprowadzonych prób, przeglądów i badań, które zostaną udostępnione przez Zamawiającego analizowanego obiektu, w szczególności:
o dokonanych prób szczelności i przeglądu urządzeń instalacji gazowej (w tym kotłów itp.),
o przeglądów i okresowej kontroli stanu przewodów kominowych,
o pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej,
o oceny stanu technicznego ogrzewania z uwzględnieniem efektywności kotła;
o poprzedniego przeglądu rocznego,
o poprzedniego przeglądu 5-cio letniego obiektu.
3. Ocena stanu technicznego budynku i urządzeń zewnętrznych
o elementy konstrukcyjne budynku:
o fundamenty,
o ściany konstrukcyjne, filary, gzymsy, balustrady,
o stropy,
o tynki zewnętrzne,
o kominy,
o urządzenia zamocowane do ścian i dachów,
o elementy konstrukcyjne dachu i pokrycia dachowe,
o obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe,
o schody i posadzki,
o tynki wewnętrzne i powierzchnie malarskie,
o stolarka okienna, drzwiowa i ślusarka,
o urządzenia zewnętrzne, w szczególności: śmietniki, chodniki, mury oporowe, schody zewnętrzne, elementy małej architektury, wiatrołap, ogrodzenie
o analiza zieleni w obrębie działki,
o badania kondycji całego budynku, jego funkcjonalności oraz przydatności a nawet jego walorów estetycznych oraz otaczającego go obszaru,
o wszelkie inne elementy wchodzące w skład analizowanego obiektu budowlanego narażonych na szkodliwe działanie czynników atmosferycznych oraz zużycie naturalne,
o instalacja odgromowa,
o ocena stanu technicznego instalacji elektrycznej,
o instalacja wodociągowa,
o instalacja kanalizacji odprowadzającej ścieki z budynku oraz wody deszczowej,
o instalacja C.O., w szczególności:
- stan pomieszczenia węzła i jego zabezpieczenia,
- wyposażenie węzła w aparaturę pomiarowa i kontrolną,
- stan instalacji węzła,
- stan instalacji poziomów, pionów, zaworów itp.
4. Wnioski i zalecenia
Wśród wniosków należy wyszczególnić:
ogólny stan techniczny budynku,
o wartość użytkową obiektu, wyrażoną w %,
o ocenę, czy obiekt użytkowany jest zgodnie z jego przeznaczeniem,
o możliwe odniesienie do poprzedniego przeglądu w celu weryfikacji przeprowadzanych modernizacji i remontów,
o wykaz kolejności robót remontowych na podstawie oceny stopnia pilności.
5. Podstawy prawne
Spis Ustaw, Rozporządzeń oraz Norm na podstawie których wykonano ocenę stanu Technicznego.
6. Załączniki
Wśród załączników w szczególności powinny znaleźć się:
o potwierdzenie wykonanych okresowych kontroli i pomiarów (np. protokół z przeprowadzonych prób, przeglądów badań) na podstawie których bazowano przy ocenie stanu technicznego danego elementu analizowanego budynku,
o zaświadczenia potwierdzające kompetencję i zdolność osób sporządzających przegląd (przeprowadzone wyłącznie przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i o odpowiednim zakresie),
o opisy (jeśli wymagane) przeprowadzonej oceny stanu technicznego danego elementu.
ZAKRES OPRACOWANIA WYMAGANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DLA PRZEGLĄDU ROCZNEGO BUDYNKÓW :
1) Elementy budynków, budowli i instalacji narażone na szkodliwe wpływy warunków atmosferycznych i niszczące działania czynników atmosferycznych podczas procesu użytkowania obiektu, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla bezpieczeństwa osób, środowiska oraz konstrukcji budynków i budowli;
2) Stan konstrukcji budynków i budowli:
a) zewnętrznych warstw przegród zewnętrznych (warstwa fakturowa), elementów ścian zewnętrznych, balustrad itp.
b) urządzeń zamocowanych do ścian i dachu budynku;
c) elementów odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich;
d) pokryć dachowych;
e) instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej;
f) elementów instalacji kanalizacyjnej odprowadzających ścieki z budynku;
g) przejść, przyłączy instalacyjnych przez ściany budynków
3) Stan elewacji budynków i budowli
4) Przeprowadzenie kontroli estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia itp.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należyta starannością wymaganą od profesjonalisty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. Wykonawca ponosi pełną i wyłączna odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie obszaru wykonywanych prac oraz należyte zabezpieczenie osób trzecich przed powstaniem ewentualnych szkód, zaspokojenia roszczeń wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów prawa w szczególności dotyczących BHP, PPOŻ i ochrony środowiska, a także do zastosowania nieuciążliwego dla otoczenia sposobu prowadzenia prac.
Głównym celem przeglądu ma być stwierdzenie czy w/w elementy budynku mogą powodować zagrożenie dla:
a) bezpieczeństwa użytkowania,
b) bezpieczeństwa konstrukcji,
c) bezpieczeństwa pożarowego,
d) bezpieczeństwa środowiska.
Wykonawca użyje do wykonania usługi własnego sprzętu, urządzeń i materiałów.
Wszystkie stosowane przyrządy pomiarowe muszą posiadać aktualne świadectwa wzorcowania/legalizacji.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej budynków oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia.
Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków Wykonawca sporządzi protokoły w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną i dokumentacją fotograficzną na płycie CD.
Wykonawca przekaże do Oddziału Gospodarczego pisemnie informacje o wszelkich zauważonych podczas przeglądu nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować ich awarię.
Usługi wykonywane będą w dni robocze, w godz.ch każdorazowo uzgodnionych z Zamawiającym.
Zamawiający zastrzega, aby wykonawca dysponował co najmniej:
1) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
2) 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
poświadczone aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (kopie powyższych uprawnień wraz z poświadczeniem stanowią załącznik do ,,wykazu osób"..
Zastosowanie aspektów społecznych: Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności objęte przedmiotem zamówienia wykonywali wyłącznie pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę (każda roboczogodz. musi być
wypracowana przez pracownika Wykonawcy w ramach stosunku pracy/umowy o pracę).
W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
- żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów,
- przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia,
- zwrócenie się do Państwowej Inspekcji Pracy, o przeprowadzenie u Wykonawcy lub podwykonawcy kontroli.
Sankcje za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę Zamawiający przewidział we wzorze umowy. Pozostałe warunki realizacji usługi również określono w projekcie umowy.
GWARANCJA: nie dot.
PODWYKONAWCY: Zamawiający nie ogranicza możliwości powierzenia jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcom według wyboru Wykonawcy: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, w przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie powierzy podwykonawcom wykonania żadnej części zamówienia

CPV: 71630000-3

Dokument nr: OG 223-13/2023

Składanie ofert:
VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
TERMIN: 25 kwietnia 2023 godz. 09:00
MIEJSCE: SĄD REJONOWY W CHORZOWIE 41-500 Chorzów, Ul. Dr Józefa Rostka 2, I piętro, pok. 120

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji: 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Prace będą wykonywane po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym uzgodnieniu między Wykonawcą a Zamawiającym:
- w budynku przy Ul. Rostka 2 w Chorzowie oraz w Świętochłowicach przy Ul. Pocztowej 20 od pn.-pt. 08.00-15:00;

Wymagania:
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY:
WARUNKIEM UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA JEST ZŁOŻENIE OFERTY NA KTÓRĄ SKŁADAJĄ SIĘ:
a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 1);
b) wykaz osób (wg załączonego wzoru - załącznik nr 2);
c)
d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Dokumenty i informacje, o których mowa wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
e) parafowany wzór umowy - (wg załączonego wzoru - załącznik nr 3);
f) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą.
UWAGA!
Wykonawcy winni dołożyć wszelkich starań aby złożyć w wymaganym terminie ofertę wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami o których mowa w pkt. IV niniejszego ogłoszenia.
V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
a) Uzupełnienie formularza ofertowego - Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich wolnych pozycji w formularzu ofertowym wskazując odpowiednio cenę ryczałtową netto i brutto.
b) W cenach jednostkowych Wykonawca musi ująć wszystkie koszty jakie będzie ponosił w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
c) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w PROJEKCIE UMOWY stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.
d) Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
e) Ceny określone przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia.
f) Prawidłowe ustalenie podatku VAT, obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
g) Należność za wykonaną usługę będzie regulowana po zrealizowaniu kompleksowo usługi, przelewem na konto Wykonawcy (konto firmowe, założone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą) zgłoszone do ,,Wykazu podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT" (tzw. ,,Biała lista") , pod rygorem odmowy zapłaty, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury VAT. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest podpisany przez obie strony protokół odbioru, po skutecznym odbiorze przedmiotu umowy. Wykonawca wystawi fakturę w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu odbioru. Za datę płatności przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.
VI. KRYTERIA WYBORU OFERTY:
KRYTERIUM OCENY OFERT:
Kryterium oceny ofert - najniższa cena (cena-100%)
CB
Kryterium P = ---------------------------- x 100%
CBB
Gdzie:
CBL - liczba przyznanych punktów
CB - najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
CBB - cena brutto oferty badanej
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów za powyższe kryterium oceny ofert.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
a) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.
b) Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
c) Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
d) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i
wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.
e) Dopuszczalne jest składanie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Razem z ofertą musi zostać złożone pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dot. Wykonawcy. Warunki udziału w postępowaniu, uważa się za spełnione, jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą się ich spełnieniem. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana Zamawiający może przez zawarciem umowy o zamówienie publiczne żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
f) Wykonawca ma możliwość nadesłania- złożenia oferty:
o na adres pocztowy Zamawiającego, wówczas winien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie która będzie zaadresowana na adres Zamawiającego (tj. Sąd Rejonowy w Chorzowie Oddział Gospodarczy ul. Rostka 2, 41-500 Chorzów) oraz będzie posiadać oznaczenie: ,,PRZEGLĄD ROCZNY I 5 LETNI BUDYNKÓW " - OG 223-13/2023
o na adres e-mailowy Zamawiającego (w temacie wiadomości prosimy o wpisanie nazwy postępowania oraz numeru postępowania):
Wykonawca ma możliwość przesłania oferty w formie elektronicznej niezaszyfrowanej, bądź też w zaszyfrowanym pliku. W tym celu Wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat) lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign), lub komercyjnych, W wypadku przesłania oferty w formie zaszyfrowanego pliku należy:
a. Przesłać plik zabezpieczony hasłem w w/w formacie w terminie składania ofert;
b. Hasło do odczytania pliku oferty proszę przesłać oddzielnym mailem najpóźniej do dnia i godziny ich otwarcia, pod rygorem uznania, że oferta została złożona po terminie składania ofert.
o osobiście - w Oddziale Gospodarczym- I piętro, pok. 120.
IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
1. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu złożenia stosownych wyjaśnień (doprecyzowania ofert) z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
2. Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego, Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
3. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.
4. Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert, Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, a także do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
6. Zamawiający nie ma możliwości zaliczkowania.
7. Zamawiający zawrze umowę w sprawie niniejszego zamówienia, bez zbędnej zwłoki. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej ,,RODO", informuję że:
1. Administratorem danych osobowych jest: Sąd Rejonowy w Chorzowie z siedzibą w (41-500) Chorzów, ul. dr Józefa Rostka 2, tel. 32 34 99 445, NIP 6272204010, REGON 000322034
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres: Inspektor Ochrony Danych Sądu Rejonowego w Chorzowie, ul. dr Józefa Rostka 2, 41-500 Chorzów lub wysyłając e-mail na adres: iod@chorzow.sr.gov.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
6. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie zamówienia)
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odmienieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lic c RODO.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.