zachodniopomorskie (Stargard)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
mazowieckie (Domanice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przeglądów technicznych budynków |
Data zamieszczenia: | 2023-04-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Rzezawa ul. Długa 21 32-765 Rzezawa powiat: bocheński Telefon: 14 648 48 00 lub 14 648 48 24, Faks: 14 648 85 50, tel. 14 648 48 22 gmina@rzezawa.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Rzezawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 14 648 48 0 |
Termin składania ofert: | 2023-04-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE NA USŁUGĘ Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę Zamawiającego o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł netto zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych. Nazwa zadania: ,,Wykonanie rocznych i pięcioletnich przeglądów technicznych budynków stanowiących własność Gminy Rzezawa oddanych we władanie poszczególnym jednostkom organizacyjnym oraz wykonanie corocznych kontroli placów zabaw i zielonych siłowni na terenie Gminy Rzezawa na 2023 rok". II. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi na zadanie pn.: ,,Wykonanie rocznych i pięcioletnich przeglądów technicznych budynków stanowiących własność Gminy Rzezawa oddanych we władanie poszczególnym jednostkom organizacyjnym oraz wykonanie corocznych kontroli placów zabaw i zielonych siłowni na terenie Gminy Rzezawa na 2023 rok" zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym: Ustawą Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682 z późn zm.), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 22 grudnia 2022 r. w sprawie dziennika budowy oraz systemu Elektroniczny Dziennik Budowy (Dz.U. 2023 poz. 45). 2. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy: Przeglądy roczne zgodnie z art. 62 ust.l pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682 z późn zm.) polegać będą na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych). Okresowy przegląd roczny obejmować będzie następujące lokalizacje: 1. Budynek Urzędu Gminy w Rzezawie wraz z archiwum, Ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa 2. Budynek Biblioteki i Klubu Senior + w Rzezawie, Ul. Kościelna 6, 32-765 Rzezawa 3. Budynek Wiejski i Remiza OSP w Rzezawie, Ul. Kościelna 8, 32-765 Rzezawa 4. Budynek Wiejski w Krzeczowie, Ul. Sw. Floriana 12, Krzeczów, 32-700 Bochnia 5. Budynek Wiejski i Remiza OSP w Jodlówce, Jodlówka 188, 32-765 Rzezawa 6. Budynek Wiejski i Remiza OSP w Łazach, Łazy 50A, 32-765 Rzezawa 7. Remiza OSP i Świetlica w Bratucicach, Bratucice 12, 32-712 Bratucice 8. Budynek w Bratucicach, Bratucice 35, 32-712 Bratucice 9. Budynek Wiejski w Buczkowie, Buczków 137, 32-712 Bratucice 10. Budynek Wiejski i Remiza OSP w Ostrowie Królewskim, Ostrów Królewski 102, 32-765 Rzezawa 11. Budynek Świetlicy w Okulicach, Okulice 51, 32-712 Bratucice Przeglądy 5 - letnie zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682 z późn zm.) polegać będą na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia. Kontrolą tą powinno być objęte również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. Okresowy przegląd pięcioletni obejmować będzie następujące lokalizacje: 1. Budynek Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rzezawie, Ul. Wiśniowa 68, 32-765 Rzezawa Kontrola coroczna główna placów zabaw polegać będzie na: - ocenie ogólnego poziomu bezpieczeństwa wyposażenia, stan fundamentów, nawierzchni, - ocenie wpływów atmosferycznych, śladu rozkładu lub korozji, - ocenie zmiany w poziomie bezpieczeństwa na skutek wykonanych napraw, - zgodności z normą PN-EN-1176 oraz 1177. Kontrola coroczna główna placów zabaw obejmować będzie następujące lokalizacje: 1. Buczków - Plac zabaw przy świetlicy, nr dz. ewidencyjnej 492/8 2. Bratucice - Plac zabaw przy drodze Bratucice - Wrzępia, nr dz. ewidencyjnej 1259 3. Jodlówka - Plac zabaw i zielona siłownia za przedszkolem, nr dz. ewidencyjnej 833/11 4. Krzeczów - Plac zabaw za szkołą podstawową, nr dz. ewidencyjnej 789/10 5. Łazy - Plac zabaw i zielona siłownia przy remizie OSP, nr dz. ewidencyjnej 589/3 6. Ostrów Królewski - Plac zabaw przy szkole, nr dz. ewidencyjnej 453/1 7. Rzezawa - Plac zabaw za kościołem, nr dz. ewidencyjnej 1214/3, 1215, 1216 Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia w przedmiocie zamówienia jest wynagrodzenie ryczałtowe. CPV: 71356100-9 Dokument nr: RID.ZP.271.2.9.2023 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Rzezawa, Ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa, pok. nr 24 - sekretariat do dnia 28.04.2023 r. do godz. 13:00. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania umowy ustala się na 1 miesiąc od daty jej podpisania. Wymagania: IV. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. V. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) dysponują doświadczeniem zawodowym, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) posiadają zabezpieczenie finansowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Z procedury niniejszego zapytania ofertowego zostanie wykluczony Wykonawca: a) który nie wykazał braku podstaw wykluczenia: - który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tj. występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, - posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji spółki kapitałowej, - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawieniu w związku małżeńskim w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. - który z przyczyn leżących po jego stronie nie wykonywał albo nienależycie wykonywał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania. 4. Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu w oparciu o: - złożone przez Wykonawcę oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia. Niniejsze oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do niniejszego zapytania ofertowego. 5. Oferta powinna zawierać pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynność, do wykonywania, których pełnomocnik jest uprawniony. 6. Inne dokumenty: 1) Formularz ofertowy - ZAŁĄCZNIK NR 1 do zapytania, 2) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). VII. Opis sposobu przygotowania ofert i obliczania ceny. 1. Opakowanie i adresowanie oferty. Ofertę na przedmiot zamówienia należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (koperta) zaadresowanym na Zamawiającego, oznaczonym danymi Wykonawcy i opisane stosownie wg niżej wskazanego wzoru: Nazwa Wykonawcy RID.ZP.271.2.9.2023 adres Urząd Gminy Rzezawa ul. Długa 21,32-765 Rzezawa OFERTA na: ,,Wykonanie rocznych i pięcioletnich przeglądów technicznych budynków stanowiących własność Gminy Rzezawa oddanych we władanie poszczególnym jednostkom organizacyjnym oraz wykonanie corocznych kontroli placów zabaw i zielonych siłowni na terenie Gminy Rzezawa na 2023 rok", nie otwierać przed 28.04.2023 r. - godz. 13:00 - na kopercie złożonej oferty powinien znajdować się NAZWA i ADRES NADAWCY, 2. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do zapytania, b) oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do zapytania, c) oświadczenie, że znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiające prawidłowe wykonanie zamówienia zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do zapytania, d) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do zapytania, e) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do zapytania, t) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do zapytania, g) oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 3 do zapytania, h) oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia, zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do zapytania. i) Oświadczenie o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do zapytania. 3. Podpisy. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez: 1) Osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS - rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej, 2) w przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców przez osobę / osoby posiadające Pełnomocnictwo. 4. Forma dokumentów i oświadczeń. 1) Dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty za wyjątkiem zobowiązania dotyczącego polegania na zasadach innego podmiotu, które musi być w oryginale. 5. Oferty złożone po terminie składania ofert Zamawiający niezwłocznie zwróci bez otwierania. 6. Wykonawca określi cenę oferty podając wartość netto, vat, brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia. Wykonawca obliczy cenę ofertową w oparciu o informacje zawarte w niniejszym zapytaniu. 7. Wykonawca oblicza cenę za realizację zamówienia z dokładnością do 1 grosza (do 2-go miejsca po przecinku). Tak obliczoną / skalkulowaną całkowitą wartość wykonania zamówienia Wykonawca zamieści w swojej ofercie. W cenie brutto Wykonawca uwzględnia obowiązującą stawkę podatku VAT. 8. Wszystkie wartości cenowe będą określone w złotych polskich (PLN), a wszystkie płatności będą realizowane wyłącznie w złotych polskich. Cena ofertowa winna być podana cyfrowo i słownie. 9. Wszystkie oferty złożone przez Wykonawców zostaną zbadane pod względem formalnej i merytorycznej zgodności z procedurą zapytania ofertowego. 10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w tym szczególności wyjaśnień w zakresie kalkulacji ceny. Brak reakcji Wykonawcy w powyższym zakresie w wyznaczonym mu terminie oznacza wyłączenie danej oferty z przedmiotowej procedury zapytania ofertowego. 11. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 12. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie została wyłączona z prowadzonej procedury i została uznana za najkorzystniejszą ofertę (uzyskała największa liczbę punktów). 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert drogą faksową lub e-mailową. 3. Uzupełnianych na żądanie Zamawiającego dokumentów, pełnomocnictw lub oświadczeń nie należy przesyłać drogą faksową ani mailową. Dokumenty winny mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę do tego uprawnioną i powinny być przesłane pocztą tradycyjną lub osobiście dostarczone do Urzędu Gminy. VIII. Kryteria oceny ofert. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria: Cena ofertowa brutto - waga 100 %. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zawierająca wszystkie wymagane załączniki złożona przez Wykonawcę spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zawierająca najniższą cenę ofertową. Podana w ofercie umowna cena za wykonanie usługi objętej przedmiotem zamówienia jest stała na czas trwania realizacji zamówienia. IX. Wynik postępowania. 1) O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę 2) Zamawiającemu przysługuje prawo zamknięcia niniejszego postępowania bez wybierania którejkolwiek z ofert. X. Dodatkowe informacje 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do uzupełnienia treści oferty o brakujące dokumenty lub możliwość poproszenia Wykonawców do wyjaśnienia treści złożonej oferty. Brak uzupełnienia oferty lub brak wyjaśnienia oznacza, że oferta nie będzie brała udziału w dalszym etapie procedury zapytania ofertowego, dalszej ocenie. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia prowadzonej procedury ,,zapytania ofertowego" bez wskazania przyczyny. 3. Zamawiający może wprowadzić modyfikację treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert, mając na uwadze konieczność: - wydłużenia terminu składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego na możliwość dostosowania do wprowadzonych zmian treści ofert Wykonawców -jeżeli będzie taka potrzeba, - upublicznieniu informacji o modyfikacji treści zapytania ofertowego na stronie internetowej oraz wysłania informacji o zmianie zapytania ofertowego do wszystkich potencjalnych Wykonawców, którzy się ujawnili na etapie prowadzonej procedury 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej najniższej cenie do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny w przypadku, gdy cena stanowi jedyne kryterium oceny w zapytaniu ofertowym. Wykonawcy nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach. W przypadku niezłożenia żadnej oferty dodatkowej lub złożenia ofert dodatkowych o takiej samej najniższej cenie albo odrzuceniu wszystkich ofert dodatkowych, Zamawiający kończy procedurę ,,zapytania ofertowego" bez wyboru żadnej oferty w całości. Uznaje się wówczas, że w postępowaniu nie było możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty. 5. O wyniku przedmiotowej procedury zapytania ofertowego Zamawiający powiadomi wszystkich jej uczestników poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej Gminy Rzezawa. Uwagi: XI. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.l 19.1), zwanego dalej ,,RODO" informuje się, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rzezawa z siedzibą: 32-765 Rzezawa, ul. Długa 21, tel. 14 648 48 24, e-mail: gmina@rzezawa.pl 2. W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych Wójt Gminy Rzezawa wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować telefonicznie: nr telefonu: 14 648 48 18, elektronicznie: iod@rzezawa.pl 3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest - udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Wykonanie rocznych i pięcioletnich przeglądów technicznych budynków stanowiących własność Gminy Rzezawa oddanych we władanie poszczególnym jednostkom organizacyjnym oraz wykonanie corocznych kontroli placów zabaw i zielonych siłowni na terenie Gminy Rzezawa na 2023 rok" o numerze RID.ZP.271.2.9.2023 z dnia 19.04.2023 r. prowadzonym w trybie zapytania ofertowego" 4. Podstawa prawna przetwarzania: o art. 6 ust. 1 lit. c - RODO o Ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) o Ustawa z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2020 poz. 164 z późn. zm.). 5. Pani / Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa tj. Ustawy - Prawo zamówień publicznych 6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych tj. 5 lat - licząc od następnego roku, w którym zakończono sprawę. 7. Przysługuje Pani / Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, w przypadkach i na zasadach przewidzianych prawem. 8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, przysługuje Pani / Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 9. Pani / Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. 10. W odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie podlegają profilowaniu. 11. Przysługuje Pani / Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 12. Podanie przez Pana / Panią danych osobowych jest obowiązkowe na podstawie przepisów prawa, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Kontakt: VI. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcą ze strony Zamawiającego jest: - Pani Ewa Szczebak - inspektor Referatu RID, tel. 14 648 48 22 |
© eurobudowa.pl 2004-2025