dolnośląskie (Żarów)
małopolskie (Wola Dębińska)
śląskie (Rybnik)
świętokrzyskie (Samborzec)
podlaskie (Szumowo)
śląskie (Lisów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi sprzątania i koszenia trawników |
Data zamieszczenia: | 2023-04-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "MAZOWSZE" ul. J. Reutta 13 06-400 Ciechanów powiat: ciechanowski tel. 23 672 35 20 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Ciechanów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 23 672 35 20 |
Termin składania ofert: | 2023-05-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot zamówienia: ,,Usługi sprzątania i koszenia trawników dla 35 wielorodzinnych budynków mieszkalnych administrowanych przez SML-W ,,Mazowsze" przy Ul. Jana Reutta 13 w Ciechanowie" I PODSTAWOWE ZADANIA Sprzątanie i utrzymanie w czystości części wspólnych budynków mieszkalnych wielorodzinnych spółdzielni mieszkaniowej oraz terenów przyległych w podziale na: Część 1 - sprzątanie budynków i terenów przyległych Część 2 - koszenie trawników II SZCZEGÓŁOWY ZAKRES CZYNNOŚCI CZĘŚĆ 1 Sprzątanie budynków i terenów przyległych 1. utrzymanie czystości klatek schodowych, wiatrołapów, korytarzy i schodów piwnic oraz wejść do klatek schodowych tj. zamiatanie i mycie na mokro klatki schodowej, usuwanie pajęczyn, usuwanie kurzu z parapetów, szafek elektrycznych, barierek, balustrad drzwi wejściowych do budynku, 2. mycie okien na klatkach schodowych i piwnicach (wyłącznie znajdujących się w częściach wspólnych) w terminach uzgodnionych ze Spółdzielnią, 3. utrzymanie czystości i estetyki tablic ogłoszeniowych i skrzynek pocztowych, 4. bieżące sprzątanie terenów przyległych do budynku (chodników i terenów zielonych) 1) zbieranie papierów i innych nieczystości, sprzątanie i zagrabianie terenów zieleni, parkingów, zamiatanie chodników, czyszczenie krawężników z piasku, odcinanie darni przy krawężnikach w okresie letnim, 2) odśnieżanie chodników, wejść do klatek schodowych, zwalczanie skutków ślizgawicy i gołoledzi, posypywanie materiałami szorstkimi w miarę potrzeby ( piasek dostarczy do rozstawionych pojemników Spółdzielnia ), 5. doręczanie mieszkańcom otrzymanych w Biurze Spółdzielni zawiadomień adresowanych bezpośrednio do lokatora, 6. prowadzenie na bieżąco prac związanych z utrzymaniem porządku na terenach zielonych tj. - wygrabianie trawników po cięciu trawy i pakowanie w worki ( transport zapewnia Spółdzielnia ) - TYLKO W OPCJI - grabienie i załadunek liści, innych nieczystości ( transport zapewnia Spółdzielnia). 7. oczyszczanie systematyczne koszy osiedlowych wolnostojących z nieczystości stałych. 8. usuwanie nieczystości po wybiciu kanalizacji w piwnicy, poprzez staranne zmycie i przeprowadzenie dezynfekcji ( środek dezynfekcyjny zapewnia Spółdzielnia). 9. bieżące usuwanie ulotek i reklam, 10. zgłaszanie do Spółdzielni spostrzeżonych zniszczeń i usterek technicznych, występujących w budynkach, 11. dbanie o ogólną czystość i reagowanie w razie potrzeby, 12. dbanie o drożność kratek odpływowych, 13. informowanie Spółdzielni o wózkach lub rowerach pozostawionych na klatce schodowej i blokujących drogi ewakuacyjne, 14. odstępstwa od w/w zakresu dopuszczalne są w szczególnie uzasadnionych przypadkach po uzgodnieniu ze Spółdzielnią, Opcje realizacji usługi sprzątania RODZAJ PRAC OPCJA 1 OPCJA 2 lato zima lato zima CZĘSTOTLIWOŚĆ (ilość razy w tygodniu) PRACE WEWNĄTRZ BUDYNKÓW zamiatanie klatki do pierwszego piętra 5 5 5 5 zamiatanie całej klatki schodowej 3 3 3 3 sprzątanie wycieraczek do mieszkań nie dotyczy 1 2 mycie klatki schodowej do I piętra 1 2 2 3 mycie klatki schodowej wszystkie kondygnacje 1 2 2 3 mycie balustrad, drzwi wejściowych, lamperii, skrzynek pocztowych raz w miesiącu doręczanie korespondencji do skrzynek/umieszczanie ogłoszeń w gablotach na bieżąco (w zależności od potrzeb) mycie okien w klatkach schodowych (łącznie z parapetami) 1 w roku 2 razy w roku usuwanie skutków wybicia kanalizacji w piwnicach na bieżąco (w zależności od potrzeb) mycie okien w piwnicy (części wspólne) 1 raz w roku 2 razy w roku sprzątanie piwnicy (zamiatanie/kurz/pajęczyny) 2 razy w roku 4 razy w roku PRACE NA ZEWNĄTRZ BUDYNKÓW sprzątanie terenów zielonych (śmieci/zanieczyszczenia) na bieżąco (w zależności od potrzeb) czyszczenie kratek ściekowych i kratek przed drzwiami wejściowymi do budynku na bieżąco (w zależności od potrzeb) opróżnianie koszy osiedlowych na bieżąco (w zależności od potrzeb) zbieranie trawy nie dotyczy w zależności od potrzeb grabienie liści na bieżąco (w zależności od potrzeb) zamiatanie chodników na bieżąco (w zależności od potrzeb) odśnieżanie chodników nie dotyczy na bieżąco (w zależności od potrzeb) odśnieżanie wejść do klatek schodowych na bieżąco (w zależności od potrzeb) posypywanie piaskiem na bieżąco (w zależności od potrzeb) Budynki i tereny przyległe objęte zamówieniem - powierzchnie Lp Adres Pow. Pow. terenu nieruchomości budynku zewnętrznego objętego objętego sprzątaniem sprzątaniem m2 m2 1 2 3 4 os. Płocka 1 Bojanowskiego 1 242,40 2054,00 2 Bojanowskiego 2 242,40 1868,00 3 Bojanowskiego 3 242,40 2270,00 4 Bojanowskiego 4 343,30 2429,60 5 Bojanowskiego 5 242,40 2016,00 6 Bojanowskiego 6 332,60 1180,60 7 Bojanowskiego 7 242,40 1857,00 8 Bojanowskiego 8 332,60 1748,60 9 Graniczna 25 232,80 1711,50 10 Graniczna35 317,10 2435,00 2770,40 19570,30 os Jeziorko 1 Armii Krajowej 31 599,50 3238,50 2 Armii Krajowej 33 473,40 2698,70 3 Armii Krajowej 35 407,60 2457,30 4 Armii Krajowej 37 366,00 3462,00 5 Armii Krajowej 39 407,60 2260,70 6 Armii Krajowej 41 366,00 2619,00 7 Armii Krajowej 43 814,90 4934,50 3435,00 21670,70 os. 40-lecia 1 Ranieckiej 2 468,40 2305,00 2 Ranieckiej 4 351,30 1152,50 3 Ranieckiej 6 468,40 1852,63 4 Reutta 1 351,30 1611,92 5 Reutta 3 481,00 1073,85 6 Reutta 4 351,30 2257,80 7 Reutta 9 468,40 1810,98 8 Reutta 11 585,50 2084,04 9 Reutta 13 351,30 1121,30 10 Szwanke 4 468,40 1635,80 11 Szwanke 6 702,60 4433,60 12 Szwanke 8 468,40 1798,20 13 Szwanke 10 702,60 3742,60 14 Szwanke 14 702,60 3661,83 15 Szwanke 16 585,50 4391,03 16 Szwanke 20 702,60 3441,40 17 Szwanke 22 351,30 1212,70 18 Armii Krajowej 49 351,30 1335,80 8912,20 40922,98 CZĘŚĆ 2 Koszenie trawników Wykonanie co najmniej pięciokrotnego (w okresie kwiecień -wrzesień) koszenia trawy z powierzchni ok. 82000 m? Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego usunięcia skoszonej trawy Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: I. Szczególne wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Wykonawca musi wykonywać wszelkie pracy w taki sposób, aby nie wykluczały one normalnego funkcjonowania mieszkańców na objętym pracami terenie. II. Obowiązki Wykonawcy 1. Prawidłowe zabezpieczenie miejsca wykonywania pracy, w tym zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny przy prowadzeniu prac będących przedmiotem umowy. 2. Należy zwrócić szczególną uwagę na minimalizację uciążliwości związanych z prowadzonymi czynnościami. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i obowiązującymi zasadami, w tym zasadami współżycia społecznego. 4. Przy wykonywaniu prac niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych i bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa. 5. Za wszystkie wynikłe w trakcie realizacji przedmiotu umowy szkody odpowiada Wykonawca. Składanie ofert: termin składania ofert: 05.05.2023r. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji: do 31.12.2024 r. Wymagania: UWAGA! Dostawa wszelkich materiałów i narzędzi niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się po stronie Wykonawcy Zaleca się, aby przed przystąpieniem do określenia wartości przedmiotu zamówienia oraz nadsyłania pytań do zamawiającego na temat zakresu oraz technologii wykonywania robót, Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac w celu zapoznania się z rzeczywistymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia i uzyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne do sporządzenia prawidłowej wyceny robót. 6. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary i ilości mają jedynie charakter informacyjny, nie są obligatoryjne dla Wykonawcy. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego na podstawie złożonej oferty. |
© eurobudowa.pl 2004-2025