Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
3800z ostatnich 7 dni
23841z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa mebli i sprzętu gastronomicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mebli i sprzętu gastronomicznego

Data zamieszczenia: 2023-04-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Geramus Sp. z o.o
Wrocławska 1A
49-200 Grodków
powiat: brzeski (opolski)
biuro@geramus.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/156267
Województwo: opolskie
Miasto: Grodków
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-05-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
RPOP.10.01.02-16-0003/20 - Budowa i wyposażenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku w Grodkowie przez Geramus Sp. z o.o.

Część 1
DOSTAWA mebli i sprzętu gastronomicznego

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA mebli i sprzętu gastronomicznego jako wyposażenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku w Grodkowie.
W zakres zamówienia wchodzi dostawa wraz z montażem (jeśli dotyczy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 - OPZ gdzie podano wymagania jakościowe i ilościowe dla poszczególnego asortymentu.
Ewentualne wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych producentów, typów urządzeń czy oprogramowania, norm, systemów referencyjnych należy traktować jako definiujące minimalne wymagania sprzętowe/oprogramowania czy sposobów wykonania.
Dopuszcza się zmianę producentów urządzeń/podzespołów i oprogramowania na równoważne w stosunku do założonych w ramach opisu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem spełnienia wymagań stawianych im w ramach opisu przedmiotu zamówienia, niepogorszeniu ich parametrów, zachowania celu - funkcji, któremu mają służyć.
Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę urządzenia/oprogramowanie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie poprzez podanie szczegółowych parametrów zaproponowanych urządzeń i funkcji oprogramowania.
Zamawiający może zwrócić się każdorazowo do wykonawcy o uzasadnienie przyjętych rozwiązań alternatywnych i wykazanie, że spełniają one przynajmniej parametry/funkcje wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.

Minimalna gwarancja - 12 miesięcy
Dostawę należy zrealizować do miejsca docelowego: Ul. JÓZEFA ELSNERA 25/--- 49-200 GRODKÓW woj. OPOLSKIE
Oferent zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia.

ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy realizacji projektu w ramach:
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020
10.01 - Infrastruktura społeczna na rzecz wyrównania nierówności w dostępie do usług
Numer projektu:
RPOP.10.01.02-16-0003/20
Tytuł projektu:
Budowa i wyposażenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku w Grodkowie przez Geramus Sp. z o.o.

ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr Zapytania 3/04/2024

NAZWA ZAMÓWIENIA:
,,DOSTAWA mebli i sprzętu gastronomicznego jako wyposażenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku w Grodkowie"

CPV: 39141000-2, 39312000-2, 39314000-6, 39711100-0, 42214100-0, 42214110-3

Dokument nr: 2023-31871-156267, 3/04/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-05-05

I.MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać jako skan podpisanego formularza ofertowego wraz ze skanem wszystkich wymaganych załączników za pośrednictwem portalu - baza konkurencyjności, poprzez e-mail tj. na adres: biuro@geramus.pl lub w formie papierowej.
2. Oferta złożona w terminie to oferta złożona przez Bazę, oferta którą zamawiający otrzyma na skrzynkę mailową przed upływem terminu składania ofert, lub oferta, którą otrzyma zamawiający w formie papierowej - liczy się data i godz. wpływu do siedziby zamawiającego. Adres siedziby firmy: na adres: GERAMUS Sp. z o. o., 50-016 Wrocław, Ul. Piłsudskiego 95/1 (siedziba Wrocławskiego Inkubatora Przedsiębiorczości)
3. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie wskazanym w ogłoszeniu zamieszczonym w bazie konkurencyjności.
4. Ofertę należy wypełnić i przesłać na załączonym do zapytania ofertowego formularzu (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z nazwą i adresem Oferenta.
5. . W ofercie należy podać jej łączną wartość. Oferta może być wypełniona odręcznie lub komputerowo, jednak w przypadku wypełnienia odręcznego należy tego dokonać w sposób czytelny.
6. Oferta musi być podpisana przez osobę do tego upoważnioną.
7. Każdy z Oferentów może złożyć tylko jedną ofertę. Przed upływem terminu składania ofert, Oferent może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert.
Jeśli Oferent złożył ofertę poprzez bazę konkurencyjności, może ją wycofać lub zmienić przed upływem terminu składania ofert poprzez jedną z funkcji bazy konkurencyjności.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
opolskie
Powiat
brzeski
Gmina
Grodków
Miejscowość
Grodków

Termin realizacji dostawy - sierpień 2023 r.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie przewiduje
Warunki zmiany umowy
Z Oferentem, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa pisemna na wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy w okolicznościach określonych poniżej:
1) Zmiana terminu realizacji umowy - w zakresie wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku:
a) zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia na etapie postępowania ofertowego, a mających wpływ na wydłużenie czasu koniecznego do dokonania czynności będących przedmiotem umowy,
b) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy spowodowane jest przez władze publiczne/administracyjne,
c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej - o czas trwania przeszkody.
Opóźnienia lub niewykonanie świadczenia w ramach umowy w wyniku działania siły wyższej bez błędu lub winy zainteresowanej partnera umowy uważa się za usprawiedliwione, dopóki działanie siły wyższej trwa. Zakłada to, że dotknięty skutkiem partner umowy informuje drugiego partnera umowy na piśmie niezwłocznie po wystąpieniu zdarzenia siły wyższej (ale nie później niż 3 dni po zdarzeniu) o rodzaju i zakresie zdarzenia, które miało miejsce i jego skutkach, w tym prawdopodobny czas jego trwania.
Wydarzenia siły wyższej to nieprzewidywalne, nieuniknione i nadzwyczajne zdarzenia, takie jak katastrofy naturalne. Na przykład: powodzie, trzęsienia ziemi, huragany lub inne ekstremalne zdarzenia naturalne, niedobory surowców, energii i pracy, spory przemysłowe, mimowolne lub nieprzewidywalne zakłócenia operacyjne, pożary, wojny, sabotaże, ataki terrorystyczne, a także wybuchy epidemii lub pandemii.
Jeżeli z powodu obecnej pandemii (koronawirusa) i jej konsekwencji, wykonanie umowy jest opóźnione w całości, w części lub staje się niemożliwe (w szczególności niedobór surowców lub komponentów, zakazy wjazdu, zamknięcia obiektów), żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, a wynikająca z tego odpowiedzialność stron jest wykluczona (w tym kary umowne, odsetki za zwłokę, szkody spowodowane opóźnieniem). Jeżeli opóźnienie /niemożność dotyczy jednej ze stron, informuje o tym drugą stronę, podając dane zdarzenie i oczekiwany czas trwania. Wszelkie terminy dostawy lub wykonania - nawet w okresie opóźnienia - zostaną przedłużone o czas trwania zakłóceń spowodowanych tymi okolicznościami; ma to również zastosowanie, jeśli takie okoliczności wystąpią u podwykonawców.
W przypadku przeszkody w działaniu przez okres dłuższy niż 4 miesiące lub powtarzającej się znaczącej przeszkody w wydajności; strony negocjują korektę umowy na pisemny wniosek jednej ze stron.
d) wystąpienia nieprzewidzianych prac mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu, o okres niezbędny do realizacji w/w robót.
2) Zmiana zapisów umowy innych niż zapisy wynikające z oferty, tj. w przypadku:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
b) zmian dotyczące nazwy i siedzibie Wykonawcy i Zamawiającego, jego formy organizacyjno-prawnej, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych w trakcie trwania umowy,
c) zmian mających na celu poprawę oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w umowie,
d) wynikających ze zmian w umowie o dofinansowanie projektu i / lub decyzji jednostki będącej stroną umowy o dofinansowanie Projektu (Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca).
II. KLAUZULA INFORMACYJNA.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
GERAMUS Sp. z o. o.
ul. JÓZEFA ELSNERA 25/---
49-200 GRODKÓW woj. OPOLSKIE
Tel.: +48502626635
E-mail: biuro@geramus.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8,
- Pani/Pana dane osobowe będę przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej akt B5 (tj. co najmniej 5 lat),
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy,
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis
1. Miejsce i sposób złożenia oferty
1.1. Oferty należy składać w wersji elektronicznej (wypełnione, podpisane, zeskanowane)
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, w tym oferty w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
1.2. Oferty w formie elektronicznej należy przesłać na adres poczty elektronicznej biuro@geramus.pl, za pośrednictwem bazy konkurencyjności, w formie papierowej w siedzibie zamawiającego.
1.3. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
1.4. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
1.5. Oferent wyraża zgodę na to, że komunikacja w zakresie wyjaśnień i uzupełnień odbywać się będzie drogą elektroniczną w celu sprawnego przeprowadzenia procedury. Oferent wyraża swoją zgodę na formularzu ofertowym.
1.6. Oferty należy składać z podaną ceną całkowitą zamówienia netto i brutto. Oferty, których wartość wyrażona jest w walucie obcej zostanie przeliczona wg średniego kursu NBP z dnia oceny ofert.
2. Oferent składa następujące dokumenty stanowiące ofertę na niniejsze zapytanie ofertowe:
2.1. Wypełniony poprawnie i kompletny formularz ofertowy, będący załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego, oraz załącznik nr 2 Wycenę szczegółową.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty, w szczególności m.in. jeśli nastąpi przekroczenie planowanego budżetu, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Odrzucenie oferty.
Zamawiający jest uprawniony do odrzucenia danej oferty, jeśli:
-uzna ją za niezgodną z treścią zapytania ofertowego
-ofertę złoży wykonawca, który nie potwierdzi w wymagany sposób spełnienia postawionych w postępowaniu warunki udziału,
- w przypadku uznania, że cena zaoferowana w ofercie jest rażąco niska, tj. taka, która z dużym prawdopodobieństwem jest niższa niż koszt realizacji zamówienia. Za cenę rażąco niską może być w szczególności uznana cena odbiegająca o 30 % od średniej ceny wszystkich złożonych ofert lub szacunkowej ceny obliczonej przez Zamawiającego.
W celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający drogą elektroniczną zwróci się do Oferenta z prośbą o wyjaśnienia i uzupełnienia dotyczące elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Oferent w terminie maksymalnie 3 dni roboczych licząc od dnia następnego od daty wysłania informacji przesyła wyjaśnienia i uzupełnienia również drogą elektroniczną.
Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatności za przedmiot zamówienia nastąpią przelewem bankowym, zgodnie z podpisaną umową na realizację przedmiotu zamówienia. Inna forma płatności niż przelew bankowy nie jest dopuszczalna.
Przewiduje się płatności częściowe, w tym zaliczki.
IV. DODATKOWE WARUNKI DLA OFERENTÓW
Zamówienie zostanie udzielone Oferentowi, który że nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta a Oferentem, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli lub jakiekolwiek inne powiązania mogące skutkować powstaniem konfliktu interesów przy udzieleniu zamówienia i naruszeniem zasady konkurencyjności.
WYKLUCZENIA
1. Z postępowania wyklucza się Oferentów, których:
a) są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. Oferent nie powiązany osobowo/kapitałowo to taki u którego nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta, a Oferentem polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli lub jakiekolwiek inne powiązania mogące skutkować powstaniem konfliktu interesów przy udzieleniu zamówienia i naruszeniem zasady konkurencyjności.
b) Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, wyklucza się z postępowania:
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejsze postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020, 10.01 - Infrastruktura społeczna na rzecz wyrównania nierówności w dostępie do usług.
2. Tytuł projektu: Budowa i wyposażenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku w Grodkowie przez Geramus Sp. z o.o.
3. Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający przejrzystość oraz zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców. Postępowanie o udzielenie zamówienia w ramach projektu jest przygotowane i prowadzone w trybie zasady konkurencyjności w rozumieniu zapisów dokumentu pn. ,,Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020" - dalej ,,Wytyczne".
4. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, z późn. zm.). W niniejszym postępowaniu przepisy tej ustawy stosuje się odpowiednio, o ile Zapytanie ofertowe zawiera odesłanie do tych uregulowań, jak również w celu ustalenia definicji pojęć występujących w Zapytaniu ofertowym.
5. Wartość szacunkowa zamówienia (netto) jest niższa niż progi unijne w rozumieniu art. 3 Pzp.
6. Celem postępowania jest wybór Wykonawcy w postępowaniu: ,,,,Dostawa sprzętu TV i IT jako wyposażenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku w Grodkowie"
7. ,,Wykonawcy" należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która oferuje na rynku wykonanie robót budowlanych, dostawę produktów lub świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert oraz do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie połowy terminu składania ofert lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
10. Zamawiający udzieli wyjaśnień treści Zapytania Ofertowego na wniosek wykonawcy nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosków. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
11. Treść wyjaśnień zostanie zamieszczona na stronie internetowej Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropeiskie.gov.pl
12. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić treść ogłoszenia opublikowanego w Bazie Konkurencyjności lub dokonać modyfikacji treści zapytania ofertowego. Dokonane zmiany Zamawiający zamieści w Bazie Konkurencyjności. W przypadku, gdy zmiana zapytania ofertowego lub ogłoszenia powodować będzie konieczność zmian w przygotowaniu oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia tych zmian.
13. Wynik postępowania zostanie upubliczniony w taki sam sposób w jaki upubliczniono zapytanie ofertowe.
14. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16. Zamawiający przewiduje płatności częściowe w tym zaliczki.

Okres gwarancji
12 miesięcy

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-04-25
Data ostatniej zmiany
2023-04-25 21:35:30

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
cena - 100 %
Ocenie podlega cena brutto z oferty
pkt w kryterium ,,Cena" zostaną obliczone
C1 = Cmin/Cb x 100
C1 - liczba punktów za kryterium ,,Cena " przyznanych ocenianej ofercie,
Cb - cena oferty badanej
Cmin - najniższa cena spośród ocenianych ofert
Maksymalna liczba pkt w kryterium cena = 100 p

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Marek Karaś
tel.:
e-mail: biuro@geramus.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.