wielkopolskie (POZNAŃ)
pomorskie (Gdańsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa, montaż i uruchomienie uzdatniacza wody Stacji Dializ z urządzeniem odwróconej osmozy |
Data zamieszczenia: | 2023-05-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej Ogińskiego 6 58-506 Jelenia Góra powiat: Jelenia Góra przetargi@spzoz.jgora.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/760600 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Jelenia Góra |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-05-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA, montaż i uruchomienie uzdatniacza wody Stacji Dializ z urządzeniem odwróconej osmozy RO2 oraz pętlą dystrybucyjną PE-X i stanowiskami oraz demontaż dotychczasowego systemu Krótki opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie uzdatniacza wody Stacji Dializ z urządzeniem odwróconej osmozy RO2 oraz pętlą dystrybucyjną PE-X i stanowiskami w zabudowie panelowej oraz demontaż dotychczasowego systemu. CPV: 33100000-1, 33181000-2,33181100-3,71315000-9 Dokument nr: 2023/BZP 00198423, ZP/PN/22/04/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-05-18 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/760600 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/760600 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na: https://platformazakupowa.pl/transakcja/745326 w niniejszym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej, a do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się:. txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv, ze szczególnym wskazaniem na .pdf. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Oświadczenie, że wypełniono mobowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (jeżeli nie ma zastosowania oświadczenie należy wykreślić). Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/760600 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-05-18 11:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/760600 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie określonej dla danego pakietu, (przed upływem terminu składania ofert), na cały okres związania ofertą od upływu terminu składania ofert. 2. Kwota wadium: 14 250,00 zł. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK MILENIUM S.A, nr rachunku: 21 1160 2202 0000 0004 7256 1728 z dopiskiem: Wadium do postępowania pn.: ,,Dostawa, montaż i uruchomienie uzdatniacza wody Stacji Dializ z urządzeniem odwróconej osmozy RO2 oraz pętlą dystrybucyjną PE-X i stanowiskami w zabudowie panelowej oraz demontaż dotychczasowego systemu" (nr referencyjny: ZP/PN/22/04/2023) b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079) SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/PN/22/04/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie uzdatniacza wody Stacji Dializ z urządzeniem odwróconej osmozy RO2 oraz pętlą dystrybucyjną PE-X i stanowiskami w zabudowie panelowej oraz demontaż dotychczasowego systemu. 4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej 33181100-3 - Urządzenia do hemodializy 71315000-9 - Usługi budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) - waga 60% (60% = 60,00 pkt) Gwarancja na przedmiot zamówienia (G) - waga 40% (40% = 40 pkt.) 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. W zakresie potwierdzenia spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga wykazu wykonanych 3 zamówień obejmujących co najmniej dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń systemu uzdatniania wody stacji dializ o minimalnej wartości 500 000,00 zł brutto każda, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz dostaw stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ. 2. W zakresie potwierdzenia spełniania warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną sumę 1 000 000,00 zł. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykaz wykonanych 3 zamówień obejmujących co najmniej dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń systemu uzdatniania wody stacji dializ o minimalnej wartości 500 000,00 zł brutto każda, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; 2) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną sumę 1 000 000,00 zł. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie wskazanym w (art. 108 ust. 1 Ustawy PZP), o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie Wykonawca może sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4.1. do SWZ. Dokument lub oświadczenie, sporządzane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 3) Wykaz wykonanych 2 zamówień obejmujących co najmniej dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń systemu uzdatniania wody stacji dializ o minimalnej wartości 500 000,00 zł brutto każda, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; 4) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną sumę 1 000 000,00 zł. 5) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP - Załącznik Nr 4.2 do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający wymaga przesłania wraz z ofertą dokumentów przedmiotowych. Szczegółowe informacje w zakresie przewidywanych przedmiotowych środków dowodowych znajdują się w SWZ. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1) Katalogi, foldery, lub karty techniczne (ze zdjęciami, rysunkami), do każdej pozycji, w języku polskim na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, bądź inny dokument potwierdzający wymogi Zamawiającego wystawiony przez wytwórcę, autoryzowanego przedstawiciela. 2) Deklaracja lub certyfikat zgodności CE dla wyrobów medycznych zgodnie z ustawą o Wyrobach Medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974 z póź zm.) 3) W przypadku gdy element przedmiotu zamówienia nie podlega rejestracji w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o braku istnienia obowiązku rejestracji wyrobu w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wraz ze wskazaniem której pozycji zamówienia z Pakietu nr 1 dotyczy oraz podstawy prawnej. Przedmiotowe środki dowodowe powinny być zgodne z zaoferowanym asortymentem zgodnie z Załącznikiem Nr 1. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Wszystkie przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie określonej dla danego pakietu, (przed upływem terminu składania ofert), na cały okres związania ofertą od upływu terminu składania ofert. 2. Kwota wadium: 14 250,00 zł. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK MILENIUM S.A, nr rachunku: 21 1160 2202 0000 0004 7256 1728 z dopiskiem: Wadium do postępowania pn.: ,,Dostawa, montaż i uruchomienie uzdatniacza wody Stacji Dializ z urządzeniem odwróconej osmozy RO2 oraz pętlą dystrybucyjną PE-X i stanowiskami w zabudowie panelowej oraz demontaż dotychczasowego systemu" (nr referencyjny: ZP/PN/22/04/2023) b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając wspólną ofertę, w takim przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia mogą być: o spółka cywilna - w rozumieniu przepisów art. 860-875 k.c., o wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, nie będący spółką cywilną w rozumieniu przepisów k.c. np.: tak zwane ,,konsorcjum" dwóch lub więcej Wykonawców. 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają ,,Pełnomocnika" do: o reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo o reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W ofercie należy złożyć oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 4. W przypadku, gdy upełnomocnienie osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wynika z treści umowy zawartej pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegających się o zamówienie, w ofercie składa się oryginał umowy lub notarialnie potwierdzoną kopię. 5. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają dokumenty w taki sposób, aby przy ich ocenie wspólnie spełniali w/w warunki. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz poda nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Ponadto Wykonawca uprawniony jest do powierzenia wykonania części przedmiotu umowy nowemu podwykonawcy, zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy. Do powierzenia wykonania części przedmiotu umowy nowemu podwykonawcy, zmiany, wykluczenia lub rezygnacji z podwykonawcy konieczna jest zgoda Zamawiającego w przypadku, o którym mowa w art. 427 ust. 4 ustawy PZP. W pozostałych przypadkach zmiana podwykonawcy następuję za uprzednim poinformowaniem o tym fakcie Zamawiającego, dokonanym co najmniej na 5 dni przed dokonaniem zmiany podwykonawcy. 7.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia które wymaga Zamawiający, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzą okoliczności o których mowa w ustawie PZP lub wystąpi jedna z poniższych okoliczności: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; b) nastąpi zmiana obowiązujących stawek podatkowych (cena brutto umowy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT, na skutek zmiany obowiązujących przepisów, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury); c) wystąpi konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony (lub jedną ze stron) z zastrzeżeniem, że zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy; 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) - waga 60% (60% = 60,00 pkt) Gwarancja na przedmiot zamówienia (G) - waga 40% (40% = 40 pkt.) 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-06-16 |
© eurobudowa.pl 2004-2025