Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
536z dziś
6591z ostatnich 7 dni
24988z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa nowego centralnego systemu chłodzenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa nowego centralnego systemu chłodzenia

Data zamieszczenia: 2023-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: HITEC FILM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Cisowa 9
20-703 Lublin
powiat: Lublin
668 894 548, 668 894 543
m.miaskowski@hitecfilm.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/157621
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: 668 894 548, 668 894
Termin składania ofert: 2023-06-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Powstaje w kontekście projektu
POPW.01.03.01-06-0017/19 - ,,Wdrożenie innowacyjnych rozwiązań technologiczno-produktowych w branży opakowań foliowych"

Część 1
DOSTAWA nowego centralnego systemu chłodzenia

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego centralnego systemu chłodzenia pierścienia i głowicy linii do produkcji folii pięciowarstwowej (1 szt.)
Wszystkie elementy składowe systemu muszą być nowymi środkami trwałymi.
KOD CPV: 42513290-4 - Przemysłowe urządzenia chłodnicze
2. Względem przedmiotu zamówienia oczekuje się spełnienia co najmniej wyszczególnionych cech funkcjonalnych, rozwiązań i parametrów technicznych:
Głównymi pozycjami systemu będą: agregat wody lodowej (tzw. chiller), korpus, parownik, pompa, zawór trójdrogowy oraz wężownice chłodzące.
Chiller, który będzie wyposażony w wentylatory z elektroniczną regulacją prędkości i o szerokim zakresie temperatur, wytwarzać będzie zimną wodę lub mieszankę woda/glikol służącą do schładzania części maszyn i urządzeń wchodzących w skład linii technologicznej. Agregat wyposażony będzie w wydajną sprężarkę z automatyczną rotacją, skraplacz o dużej powierzchni wymiany oraz w parownik. Sterownik PLC, odpowiedzialny za efektywność działania i kontrolę parametrów, będzie regulować pracę wszystkich elementów. Ważną zaletą zintegrowanego agregatu chłodniczego będzie energooszczędne działanie, gdyż różnica między temperaturą powietrza otoczenia będzie niższa niż temperatura wody powrotnej z procesu. Korpus będzie wykonany z blachy ze stali ocynkowanej (lub malowanej proszkowo), co zapewni ochronę przed korozją. Woda wpływać będzie do urządzenia, zawór trójdrożny rozprowadzać będzie strumień do wężownic lub bezpośrednio do parownika. Schłodzona woda będzie pobierana przez pompę, która wysyłać ją będzie do układu odbiorczego.
Szczegółowa charakterystyka podstawowych parametrów:
1. Podstawowe parametry techniczne
Chiller powinien być wyposażony w rozwiązania techniczne m.in.: agregat lub grupę agregatów przemysłowych połączonych w jeden układ do schładzania cieczy;
? wydajność w zakresie 260-320 kW dla parametrów: woda wejście +12°C i wyjście +7°C dla temperatury zewnętrznej +35°C;
? co najmniej dwa układy chłodnicze;
? układ sterowania na sterownikach umożliwiających ich łatwą wymianę/podmianę w przypadku awarii;
? układ sterowana pozwalający na awaryjną pracę co najmniej jednego obiegu chłodniczego;
? układ chłodzenia wody w trybie pracy równoległej lub szeregowej, z automatycznym wyborem odpowiedniego trybu pracy w zależności od aktualnego zapotrzebowania i obciążenia;
? sprężarki typu scroll (sprężarki spiralne);
? system optymalizacji pracy urządzenia w zależności od warunków zewnętrznych i aktualnego obciążenia;
? układ sterowania z możliwością odczytu stanu pracy, zmiany podstawowych parametrów, monitorowania czasu pracy oraz wysyłania wiadomości e-mail oraz wiadomości PUSH;
? układ sterowania z pamięcią wewnętrzną do zapisu alarmów;
? agregat do pracy zewnętrznej;
? pompy obiegowe z płynną regulacją wydajności o przepływie zgodnym z mocą urządzenia, niskie podnoszenie praca na bufor sprzęgło;
2. DOSTAWA i instalacja
1. Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy zapewniające jego samodzielną i bezawaryjną pracę;
2. Względem przedmiotu zamówienia wymagana jest deklaracja CE;
3. Względem przedmiotu zamówienia wymagana jest jego dostawa (na miejsce instalacji), zainstalowanie i bezawaryjne uruchomienie pod nadzorem techników dostawcy;
4. DOSTAWA na warunkach DDP Incoterms 2010.
5. Termin realizacji zamówienia, dostawy i instalacji nie później niż: 30.06.2023 r.
6. Posadowienie na przygotowanej konstrukcji nośnej;
7. W zakresie oferenta wymagane są podstawy antywibracyjne pod urządzenie lub urządzenia;
8. Podłączenie do instalacji hydraulicznej zgodnie z wytycznymi producenta i wymaganiami instalacji Inwestora z uwzględnieniem niezbędnej armatury. Urządzenie będzie podłączone do przygotowanych przyłączy w odległości do 3mb od miejsca posadowienia agregatu;
9. Uzupełnienie zładu urządzenia i instalacji przyłączeniowej glikolem propylenowym 35% zgodnym ze specyfikacją glikolu w instalacji Inwestora;
10. Podłączenie do instalacji elektrycznej do 10mb i montaż zabezpieczeń zgodnych z wytycznymi producenta;
11. Odbiory ciśnieniowe, energetyczne oraz inne niezbędne, wymagane do prawidłowej pracy oraz użytkowania, poświadczone odpowiednimi protokołami;
12. Szkolenie obsługi z zakresu obsługi urządzenia i konserwacji, BHP, pracy w trybie awaryjnym oraz pozostałego zakresu niezbędnego do prawidłowej pracy i użytkowania urządzenia;
13. Dostawca w ramach oferty zobowiązuje się do wykonania wszystkich koniecznych przeglądów wynikających z czasu pracy lub okresu między przeglądami wynikającymi z wytycznych producenta;
14. Dostawca w ramach oferty uwzględnia wszystkie materiały eksploatacyjne niezbędne do wymaganych przeglądów w czasie trwania gwarancji;
15. Dostawca zobowiązuję się do udzielenia co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji;
16. Okres gwarancji (minimum 36 miesięcy) liczony od daty podpisania protokołu odbiorczego przedmiotu zamówienia.
17. Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia dokumentacji techniczno-ruchowej w języku polskim.
Okres gwarancji
od Oferenta oczekuje się zaoferowania minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji

CPV: 42513290-4

Dokument nr: 2023-19424-157621

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-09
Miejsce, termin i sposób składania ofert
1. Kompletną ofertę składaną w formie papierowej należy umieścić w zaklejonej kopercie z adnotacją: ,,Odpowiedź na zapytanie ofertowe z dnia 08.05.2023 r. Otworzyć 09.06.2023 r. po godz. 12:00".
2. Oferta musi zostać złożona Zamawiającemu najpóźniej w dniu 09.06.2023 r o godz. 12:00:
? poprzez bazę konkurencyjności,
? osobiście w siedzibie Zamawiającego lub
? za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres siedziby Zamawiającego.
Adres korespondencyjny Zamawiającego to:
HITEC FILM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Dęblińska 191
08-540 Stężyca
Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do bazy konkurencyjności lub Biura Zamawiającego mieszczącego się w siedzibie firmy. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
rycki
Gmina
Stężyca
Miejscowość
Stężyca

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Po upublicznieniu informacji o wyniku postępowania Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. Oferent, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do zawarcia umowy z Zamawiającym w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty powiadomienia o wyborze oferty.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy musi być tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający dopuści zmianę umowy z następujących powodów:
a) uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, a zaakceptowanych przez Zamawiającego,
b) wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
c) okoliczności siły wyższej,
d) zmian powszechnie obowiązujących regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
e) otrzymania decyzji jednostki finansującej przedmiotowe zamówienie zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji, czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których wykonania Zamawiający zostanie zobowiązany,
f) ustawowej zmiany stawki podatku VAT - Strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostanie stałą.
4. Dostawca może żądać przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu było wynikiem przyczyn zależnych od Zamawiającego lub okoliczności, których nie można było przewidzieć.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Oferenta na etapie składania oferty:
a) Oświadczenie o braku powiązań wskazanych w pkt. VIII niniejszego zapytania
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Sposób przygotowania oferty
1. Ofertę należy przygotować w języku polskim.
2. Oferta powinna spełniać wszystkie wymagania wymienione w zapytaniu ofertowym.
3. Oferta powinna zawierać co najmniej:
? nazwę Wykonawcy oraz jego dane teleadresowe (adres, dane kontaktowe, itp.);
? szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w nawiązaniu do specyfikacji zawartej w zapytaniu ofertowym;
? termin realizacji zamówienia;
? cenę (wartości netto oraz brutto);
? oferowany okres gwarancji w miesiącach (okres gwarancji powinien się rozpoczynać od momentu zaakceptowania odbioru końcowego całości prac będących przedmiotem zamówienia. UWAGA: od Oferenta oczekuje się zaoferowania minimum 3 letniego okresu gwarancji. Oferty z okresem gwarancji krótszym niż wymagany zostaną odrzucone);
? czas reakcji serwisowej;
? terminy, warunki oraz formy płatności;
? wymagane dokumenty wskazane w pkt. X 1 zapytania;
? termin ważności oferty (nie krótszy niż 30 dni od upływu ostatecznego terminu składania ofert). Oferty z krótszym terminem niż wymagany zostaną odrzucone;
? podpis zgodnie ze sposobem reprezentacji Wykonawcy i pieczątkę firmową.
4. Oferta powinna zostać złożona na papierze firmowym Oferenta lub co najmniej opatrzona jego pieczęcią firmową. Oferta musi zostać podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta zgodnie ze sposobem reprezentacji wynikającym z dokumentów rejestrowych lub udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnictwo należy załączyć do oferty).
3. W przypadku wątpliwości związanych z zawartością oferty Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferenta do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty. W takiej sytuacji Oferent zobowiązany jest do jednokrotnego złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty w formie przewidzianej jak dla złożenia oferty w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od zgłoszenia wątpliwości przez Zamawiającego. W sytuacji niezłożenia wyjaśnień lub nieuzupełnienia oferty w wymaganej formie lub terminie lub w sytuacji niewyczerpującego złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty Zamawiający ma prawo odrzucić taką ofertę.
4. Poprzez złożenie oferty Oferent wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych Oferentów szczegółów oferty.
5. W przypadku składania ofert na inne ewentualne, równoległe zamówienia udzielane w trybie postępowania ofertowego, prosimy o składanie oddzielnych ofert do każdego z zamówień.
7. Przez złożenie oferty Wykonawca akceptuje udział w postępowaniu na powyższych warunkach i zasadach.
Termin związania z ofertą
Oferent pozostaje związany ofertą minimum przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zakres wykluczenia
1. W celu uniknięcia konfliktu interesów:
a) w przypadku Zamawiającego, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo;
b) osoby wykonujące w imieniu Zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy, w tym biorące udział w procesie oceny ofert, nie mogą być powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty; powinny być to osoby bezstronne i obiektywne.
2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki udziału w postępowaniu:
2. Oferty, których cena będzie tak niska, że budzić będzie wątpliwości, co do wiarygodności, rzetelności wykonania lub w ogóle wykonalności oferty, mając na uwadze aktualne warunki rynkowe zostaną odrzucone. Zamawiający zawiadomi w takim przypadku w trybie niezwłocznym na piśmie Oferenta, którego oferta zostanie odrzucona z postępowania ofertowego.
3. Oferowane urządzenie musi być nowe i w pełni sprawne oraz musi posiadać wszelkie cechy i funkcjonalności gwarantujące spełnienie parametrów technicznych.
Dodatkowe warunki
1. Oferent musi wykazać spełnienie każdego z warunku wskazanego w pkt. X niniejszego zapytania. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Oferenta z postępowania.
2. W okresie trwania postępowania niedopuszczalne jest prowadzenie negocjacji pomiędzy Zamawiającym, a Oferentem.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-05-08
Data ostatniej zmiany
2023-05-08 11:51:41

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena łączna oferty (PLN netto)
Punktacja: od 0 do 80 pkt
K cena = (C min / C bof) x 80
C min - cena w ofercie z najniższą ceną,
C bof - ceny badanej oferty
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarancja (w miesiącach)
Punktacja: od 0 do 20 pkt
Liczba punktów badanej oferty = stosunek okresu gwarancji w badanej ofercie do okresu gwarancji w ofercie z najdłuższą gwarancją mnożony przez 20.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Marcin Miaskowski
tel.: 668 894 548
e-mail: m.miaskowski@hitecfilm.pl
Grzegorz Rękawek
tel.: 668 894 543
e-mail: produkcja@hitecfilm.pl
6. Pozyskiwanie informacji dotyczących zamówienia jest możliwe w dni robocze w godzinach pracy obowiązujących w Biurze u Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00, tel. 668894548, e-mail: m.miaskowski@hitecfilm.pl oraz 668894543, e-mail: produkcja@hitecfilm.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.