łódzkie (Spała)
łódzkie (Łódź)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest |
Data zamieszczenia: | 2023-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta i Gminy w Międzylesiu ul.Pl. Wolności 1 57-530 Międzylesie powiat: kłodzki +48748126327, faks: +48748126126 d.kosacz@miedzylesie.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Międzylesie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48748126327, faks: |
Termin składania ofert: | 2023-05-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Międzylesie - 2023 wykonywanego w ramach ,,Programu Priorytetowego p. t. ,,SYSTEM - Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW. Część 1) Usuwanie wyrobów zawierających azbest Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania dotyczącego usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Międzylesie, przyjętego Uchwałą nr XXXIV/188/2013 Rady Miejskiej w Międzylesiu z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie przyjęcia ,,Programu usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Międzylesie" I . Szczegółowy zakres zadania obejmuje 1. a) Zadanie nr 1 - demontaż pokrycia dachu z płyt zawierających azbest na budynkach mieszkalnych i gospodarczych, znajdujących się na posesjach na terenie Gminy Międzylesie, zabezpieczenie powstałych odpadów azbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (pakowanie) oraz załadunek, transport i utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych, w ilości około 18,56 Mg b) Zadanie nr 2 - pakowanie oraz załadunek, transport i utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych zdemontowanych/składowanych na nieruchomościach znajdujących się na posesjach na terenie Gminy Międzylesie, w ilości około 41,41 Mg 2. Podana ilość wyrobów azbestowych ma charakter szacunkowy, w związku z tym zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznych ilości odebranych wyrobów zawierających azbest. 3. Prace wymienione w zadaniu nr 1 wykonywane będą na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych dokonanego przez właściciela nieruchomości, zgodnie z art. 29 oraz art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 ze zm.) 4. Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z właścicielami nieruchomości szczegółowy Harmonogram odbioru odpadów zawierających azbest w odniesieniu do nadania nr 1 i zadania nr 2, po uzyskaniu od Zamawiającego wykazu nieruchomości z poszczególnych miejscowości zawierającego dane obejmujące imię i nazwisko, adres oraz ilość wyrobów zawierających azbest wg oświadczenia posiadacza lub i przedłoży go Zamawiającemu w terminie 10 dni od daty podpisania umowy. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Harmonogramu odbioru odpadów w przypadku gdy: a) wystąpią niesprzyjające warunki uniemożliwiające realizację zadań nr 1 i/lub nr 2 b) wystąpią inne okoliczności leżące po stronie właścicieli nieruchomości, użytkowników wieczystych/użytkowników uniemożliwiające wykonanie zadania nr 1 i/lub zadania nr 2, zgodnie z ustalonym wcześniej Harmonogramem. 6. Wykonawca dokona zgłoszenia zamiaru przystąpienia do wykonywania prac demontażowych właściwemu: organowi nadzoru budowlanego, inspektorowi pracy i inspektorowi sanitarnemu zgodnie z § 6 ust. 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest, oraz przekaże niezwłocznie Zamawiającemu potwierdzone za zgodność kserokopie niniejszych zgłoszeń wraz z potwierdzeniem ich odbioru. 7. Wykonawca dokona demontażu, odbioru, pakowania, ważenia i załadunku odpadów przy użyciu własnych maszyn i urządzeń. 8. Ważenia odbieranych odpadów zawierających azbest odbędzie się z każdej nieruchomości oddzielnie w obecności oddającego odpady oraz przedstawiciela gminy, przy czym każdorazowo sporządzony zostanie protokół odbioru. 9. Wykonawca dokona wywozu odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów. 10. Wykonawca przedłoży dokumentację fotograficzną obiektów w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (CD lub DVD) przed rozpoczęciem usuwania z nich wyrobów zawierających azbest, jak i po ich usunięciu (również odpadu składowanego). Każde zdjęcie winno być opisane adresem danej miejscowości. Dopuszcza się umieszczeniu kilku zdjęć na jednej stronie A4 tak, by były one czytelne. 11. Wykonawca przedłoży kserokopie kart przekazania odpadów wraz z wykazem wykonanych usług (wykazem posesji i ilością unieszkodliwionych odpadów, z których przekazano odpady), przy czym dla każdej miejscowości muszą być dostarczone/przekazane Gminie Międzylesie przed przekazaniem protokołu odbioru końcowego zadania. Karty przekazania odpadów winny być wystawione tylko na wyroby unieszkodliwiane w ramach przedmiotowego zadania i tylko na obiekty, które zostały zgłoszone Zamawiającemu przed przystąpieniem do Zapytania ofertowego. 12. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zbiorcze zestawienie wykonanych usług. 13. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w sposób rzetelny, bezpieczny dla ludzi i środowiska w sposób minimalizujący emisję pyłu azbestowego do środowiska - zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa. 14. Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność z tytułu zdarzeń i wypadków a także koszty ewentualnych zniszczeń spowodowanych na szkodę Zamawiającego i osób trzecich, których dopuścił się podczas wykonywania usługi. 15. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia sobie zaplecze do wykonania prac, o ile takie będzie niezbędne oraz organizuje wykonanie usługi przy zachowaniu wszelkich przepisów prawa budowlanego, BHP oraz postępowania z wyrobami zawierającymi azbest. 16. W przypadku wystąpienia różnic pomiędzy podaną szacunkowo w punkcie I.1 zadanie nr 1 i zadanie nr 2 ilością wyrobów zawierających azbest przewidywanych do usunięcia a ilością udokumentowaną faktycznie usuniętych wyrobów zawierających azbest, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie wykonaną usługę zgodnie z zaoferowaną ceną. 17. Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą wszelkich odpadów zawierających azbest powstałych w wyniku prowadzenia prac objętych niniejszym zamówieniem. CPV: 45262600-7, 90650000-8 Dokument nr: ITiG.271.9.2023 Otwarcie ofert: 13 Otwarcie ofert nastąpi 12 maja 2023 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 14) Składanie ofert: VI. Miejsce i termin złożenia oferty: 1. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem: ''Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Międzylesie - 2023" w terminie do dnia 12 maja 2023 roku do godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Międzylesie, Plac Wolności 1, 57-530 Międzylesie (pokój nr 7 - sekretariat) - 1 piętro. 5 Ofertę należy złożyć w formie papierowej. Miejsce i termin realizacji: II. Termin realizacji zadania: Wykonanie całości zadania: od dnia podpisania umowy do dnia 02 października 2023 roku. Wymagania: prowadzone jest zgodnie z zarządzeniem nr 8/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie z dnia 20.01.2021 r. w sprawie zasad postepowania o zamówienie publiczne o wartości nie przekraczającej kwoty 130.000 zł netto w jednostkach gminy Międzylesie. 18. Wszelkie koszty sporządzenia dokumentacji z przebiegu realizacji zadania ponosi Wykonawca. 19. Zadanie będzie współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławia III. Wymagania związane z realizacją zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest: 1/ posiadać uprawnienia do wykonywania zamówienia, tj. posiadać ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych wskazane w przepisach ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, lub posiadać stosowny wpis do rejestru o których mowa w art. 49 ww. ustawy; 2/ posiadać doświadczenie w wykonywaniu podobnego zamówienia, tj. w ciągu 3 lat przed datą składania oferty wykonał co najmniej 2 zadania obejmujące demontaż pokrycia dachu z płyt zawierających azbest na budynkach mieszkalnych i gospodarczych, zabezpieczenie powstałych odpadów azbestowych (pakowanie) oraz załadunek, transport i utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych i ukończył to zadanie prawidłowo; 3/ dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym, sprzętem i wyposażeniem do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami; 4/ znajdować się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, tj. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). IV. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków zamówienia: 1. Formularz oferty wg załącznika nr 1; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 3. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest; 4. Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł. 5. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed datą składania oferty co najmniej 2 zadań obejmujących demontaż pokrycia dachu z płyt zawierających azbest na budynkach mieszkalnych i gospodarczych, zabezpieczenie powstałych odpadów azbestowych (pakowanie) oraz załadunek, transport i utylizację na składowisku odpadów niebezpiecznych wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowe ich wykonanie wg załącznika nr 3; 6. Oświadczenie dotyczące sytuacji finansowej, doświadczenia, uprawnienia do wykonywania zamówienia - załącznik nr 2 V. Kryterium wyboru oferty: 1. Kryterium wyboru oferty jest cena łączna brutto - 100% 2. Sposób liczenia: P = Cn/Cbo x 100 Gdzie: P - ilość punktów Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu Cbo - cena badanej oferty 3. Cenę podaną w ofercie (brutto z VAT) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w PLN 4. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (np. Koszty dokumentacji fotograficznej, stawka VAT itp.) 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 3 Każdy z Oferentów może złożyć tylko jedną ofertę w ramach postępowania. 4 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6 Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. 7 Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 8 Oferty złożone po terminie lub nieodpowiadające wymogom formalnym nie zostaną rozpatrzone. 9 Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego. 10 Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie Oferent zawarł w swojej ofercie. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami. 11 Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Oferentów dokumentów, wykazów, danych i informacji. 12 Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych od daty otwarcia ofert. VII. Warunki płatności: Przelew 30 dni od dnia otrzymania faktury. IX. Pozostałe informacje: 1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić zapytanie ofertowe. 2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od potencjalnych Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują, poza wyjątkami przewidzianymi w treści niniejszego zapytania, faxem, pocztą elektroniczną lub pisemnie. Uwagi: X. OŚWIADCZENIE WYMAGANE OD WYKONAWCY W ZAKRESIE WYKONANIA OBOWIĄZKÓW INFORMACYJNYCH PRZEWIDZIANYCH W ART. 13, ART. 14 RODO - ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH) (DZ. URZ. UE L 119 Z 04.05.2016, STR. 1). 1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4). 2. Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 3. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 4. Oświadczenie w zakresie wykonania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13, art. 14 RODO wymagane przez Zamawiającego od Wykonawcy znajduje się w formularzu ofertowym załącznik 1 do zapytania ofertowego. Kontakt: VIII. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcą: Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami z ramienia Zamawiającego jest: Dariusz Kosacz - tel. 74 8126327 w.27, fax. 74 8 126 12 e-mail: d.kosacz@miedzylesie.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025