Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Okresowy 5- letni przegląd instalacji elektrycznych i odgromowych w budynkach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Okresowy 5- letni przegląd instalacji elektrycznych i odgromowych w budynkach

Data zamieszczenia: 2023-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Marii Dąbrowskiej 8
62-500 Konin
powiat: Konin
tel. (63) 242-82-76, fax (63) 242-82-24
przetargi@pgkim.konin.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (63) 242-82-76,
Termin składania ofert: 2023-05-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Okresowy 5- letni przegląd instalacji elektrycznych i odgromowych w budynkach komunalnych
zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ DODATKOWE WARUNKI.
Przedmiotem zamówienia jest okresowy 5-letni przegląd instalacji elektrycznych i odgromowych
w budynkach komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych, lokalach użytkowych, w pomieszczeniach wspólnych (klatki schodowe, piwnice, strychy) oraz instalacji odgromowych, zgodnie z treścią art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik Nr 4 do niniejszego Ogłoszenia.

CPV: 45310000-3

Dokument nr: ZZN/T/ 97 /2023

Otwarcie ofert: 5. Komisja przetargowa dokona jawnego otwarcia ofert w dniu, w którym upływa termin składania ofert, tj.: 18.05.2023r., godz. 09:30, w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 115.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Ul. Marii Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, pok. Nr 117.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 18.05.2023r., godz. 09:15

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
Przewidywany termin zawarcia umowy: 25.05.2023 r.
Wymagany termin zakończenia: do dnia 30.11.2023r.

Wymagania:
WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
1. Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i ekonomiczny niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że:
1.1. W okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi 2 usługi polegające na wykonaniu pomiarów instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych, zgodnie z treścią art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, o łącznej wartości tych zamówień nie mniejszej niż 25 000,00zł brutto.
1.2. Dysponuje lub będzie dysponował:
? Minimum jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych, uprawniające do wykonywania pomiarów instalacji elektrycznej do 1 kV;
? Minimum jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D, wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych oraz uprawniające do wykonywania czynności kontrolno-pomiarowych do 1 kV;
? Urządzeniami pomiarowymi, posiadającymi aktualne świadectwa wzorcowania (certyfikat kalibracji).
1.3. Posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę min. 100 000,00zł.
2. Potwierdzenie spełnienia wymogów określonych w pkt 1 należy przedstawić na druku - Załączniku Nr 2.
3. Na wykonane usługi wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres 60 miesięcy. Gwarancja ta zobowiązuje Wykonawcę do dokonania w okresie jej trwania ponownej kontroli instalacji elektrycznej, ewentualnych drobnych napraw oraz sporządzenia dokumentacji pokontrolnej w przypadku wyniknięcia błędu, który będzie wskazywał, że kontrola została przeprowadzona w sposób nieprawidłowy lub dokumentacja pokontrolna nie przedstawia stanu rzeczywistego instalacji. Usługi wykonywane w tym zakresie będą przeprowadzane przez Wykonawcę w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (jednak nie dłuższym niż 14 dni od daty powiadomienia Wykonawcy) i będą przeprowadzane na koszt Wykonawcy. Ponadto w ramach gwarancji w przypadku udostępnienia przez użytkowników lokali na potrzeby kontroli po terminie realizacji
zamówienia (30.11.2023r.), Wykonawca zobowiązany jest dokonać kontroli w tych lokalach w okresie trwania gwarancji w terminie uzgodnionym przez obie strony, jednak nie dłuższym niż 14 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego Wykonawcy o dostępności do danego lokalu. Kontrola ta dokonana będzie na warunkach cenowych jak w złożonej ofercie.
VI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.
1. Zamawiający dokona oceny oferty według następującego kryterium i ich wag:
L.p.
Oznaczenie kryterium
Kryterium
Waga kryterium
1.
K1
Cena (brutto)
100%
Punkty w kryterium K1 - Cena (brutto) zostaną wyliczone wg poniższego wzoru:
Najniższa cena wśród ofert
K1 = ----------------------------------------------------------- x 100
Cena oferty ocenianej
Kryterium K1- Cena (brutto) oznacza cenę zaoferowaną przez wykonawcę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.
2. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi powyżej kryteriami Zamawiający będzie się posługiwał następującym wzorem:
WOn = K1 x 100%
gdzie:
WOn - wskaźnik oceny oferty n
K1 - kryterium 1
4. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najwyżej ocenioną ofertę.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
1. Oferta musi odpowiadać treści i wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Aktualny wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wygenerowany ze strony http//prod.ceidg.gov.pl lub aktualny wyciąg z KRS wg stanu na dzień sporządzenia oferty - Załącznik nr 1a do oferty.
4. Oferta musi znajdować się w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie, opatrzonej nazwą i adresem
Wykonawcy, z napisem:
Nazwa i adres Wykonawcy:
..........................................
..........................................
..........................................
Miasto Konin, Plac Wolności 1, 62-500 Konin
w imieniu i na rzecz którego działa:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie
ul. Marii Dąbrowskiej 8
62-500 Konin
Oferta na:
,,Okresowy 5-letni przegląd instalacji elektrycznych i odgromowych w budynkach
komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie.
Nie otwierać przed: 18.05.2023r., godz. 09:30"
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób trwały (np. na komputerze, maszynie do pisania lub czytelnie długopisem). Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu.
6.Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez Wykonawcę lub osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy.
7.Zaleca się, aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być ponumerowane i trwale spięte.
8.Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert. Oferty ze zmianami, oprócz oznaczeń jak w ustępach powyżej, muszą być dodatkowo oznaczone określeniem: ,,ZMIANA". W pierwszej kolejności zostaną otwarte koperty oznaczone w ten sposób. Wykonawca wycofując ofertę zobowiązany jest złożyć w miejscu wyznaczonym na składanie ofert stosowne oświadczenie podpisane przez osobę upoważnioną. Wycofana oferta zostanie zwrócona Wykonawcy bezpośrednio po sesji otwarcia ofert.
9.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
10.W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. jedn. Dz. U. z 2003r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.), Wykonawca powinien to wyraźnie zastrzec w ofercie, odpowiednio oznaczyć zastrzeżone informacje oraz wykazać dlaczego dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Ofertę złożoną bez podziału na część jawną i tajną, Zamawiający uzna za ofertę jawną. Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych do publicznej wiadomości podczas sesji otwarcia ofert (art.86 ust.4 Ustawy).
11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w postaci katalogów elektronicznych.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.
1. Cenę oferty netto oraz brutto zawartą w ofercie należy określić w złotych polskich (PLN) z dokładnością do pełnych groszy, według zasad określonych w załączniku Nr 1 do Ogłoszenia.
Cena ta nie będzie podlegała żadnym negocjacjom.
Zaoferowane ceny muszą zostać wyliczone w formularzu oferty.
2. Cena ofertowa za wykonanie zamówienia podana w ofercie musi być ceną brutto (w tym określony podatek VAT). Cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia winna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, określonego w niniejszym Ogłoszeniu, opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 4).
Wykonawca kalkulując cenę wykonania usługi winien opierać się przede wszystkim na danych w zakresie ilości lokali mieszkalnych i użytkowych w poszczególnych budynkach. Dane te zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 4). Wykonawcy zobowiązani są do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia.
3. Przez cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia, należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 maja 2014 r, o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. 2014 r. poz. 915).
4. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę mającego swoją siedzibę w kraju spoza obszaru Unii Europejskiej, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny różnicę w kwocie należnego podatku VAT oraz pozostałych należności, których obowiązek uiszczenia spoczywa na Zamawiającym, wynikających z innych przepisów, w tym celnych.
5. Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich (PLN).
6. Rozliczenie wykonania przedmiotu zamówienia dokonywane będzie na podstawie kontroli dokonanych w rzeczywistej ilości lokali mieszkalnych/użytkowych w poszczególnych budynkach. Zasady rozliczania zawarte zostały w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 4).
3. Każda złożona oferta otrzyma numer identyfikacyjny.
4. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy, co będzie równoznaczne z niezłożeniem oferty przez Wykonawcę.
X. INNE POSTANOWIENIA.
1. Do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że posiada uprawnienia oraz doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.
3. Zapłata zostanie dokonana po zakończeniu usługi i dokonaniu odbioru końcowego w terminie 30 dni od złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego.
4. Okres związania ofertą - 30 dni od daty terminu otwarcia ofert.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość aneksowania umowy w zakresie zmiany zakresu usług, wynagrodzenia, terminów realizacji zamówienia oraz innych istotnych postanowień umowy.
6. Ogólne postanowienia i zobowiązania stron zawiera projekt umowy - Załącznik Nr 3.
XI. POZOSTAŁE UWAGI.
1. Osobami upoważnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są:
Anna Grajek - sprawy proceduralne;
Dariusz Dobski - sprawy merytoryczne.
2. Wszelkie pytania dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną na adresy wskazane w Części I Ogłoszenia, z dopiskiem zawierającym numer postępowania: ZZN/T/97/2023.
3. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści wpłynął po terminie, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał niniejsze ogłoszenie bez ujawniania źródła zapytania, oraz zamieszcza na stronie internetowej, na której zamieszczona została treść ogłoszenia.
5. Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących złożonych ofert, pytać o rażąco niską cenę oraz inne składowe złożonej oferty.
6. Zamawiający odrzuci ofertę w następujących przypadkach:
6.1. z powodu braku wyjaśnień dotyczących złożonej oferty,
6.2. gdy zachodzi podejrzenie rażąco niskiej ceny, a Wykonawca nie przedłoży Zamawiającemu wystarczających wyjaśnień na piśmie,
6.3. niezgodności oferty z wymogami Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia publicznego konkursu ofert w przypadkach gdy:
7.1.nie złożono żadnej oferty, odpowiadającej warunkom udzielenia zamówienia określonym przez
Zamawiającego;
7.2.cena najkorzystniejszej oferty przewyższa możliwości finansowe zamawiającego;
7.3.wystąpiła istotna zmiana okoliczności udzielenia zamówienia, powodująca, że prowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub jest niecelowe;
7.4.postępowanie obarczone jest wadą skutkującą brakiem możliwości zawarcia ważnej umowy.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
9. Zamawiający ogłasza w Biuletynie Informacji Publicznej zamawiającego:
9.1.wynik postępowania podając nazwę, adres wybranego wykonawcy, cenę najkorzystniejszej oferty oraz warunki wykonania zamówienia, które podlegały ocenie w przyjętych w postępowaniu kryteriach,
9.2.informację o unieważnieniu postępowania z podaniem przyczyn unieważnienia.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.