Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1026z dziś
7081z ostatnich 7 dni
25479z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż wiat rowerowych i altany rekreacyjnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż wiat rowerowych i altany rekreacyjnej

Data zamieszczenia: 2023-05-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego
ul. Jana Matejki 9
07-200 Wyszków
powiat: wyszkowski
297423430
sekretariat@cku-wyszkow.edu.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Wyszków
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 297423430
Termin składania ofert: 2023-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż wiat rowerowych i altany rekreacyjnej oraz innych elementów małej architektury na terenie Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę i montaż elementów małej architektury, w tym:
a) altany rekreacyjnej z elementów prefabrykowanych, o powierzchni 24m2 i wysokości 2,8 m, posiadającej konstrukcję z drewna oblicowanego deskami kompozytowymi i blachą oraz drewniane ażurowe ścianki i pokrycie dachu płytą poliwęglanową,
b) trzech wiat rowerowych z elementów prefabrykowanych o konstrukcji metalowej z zadaszeniem ze szkła hartowanego i ściankami,
c) leżaków ogrodowych o konstrukcji metalowej z siedziskami drewnianymi,
d) ławek o konstrukcji metalowej z drewnianymi siedziskami i oparciami, w tym 4 sztuk zamontowanych w altanie rekreacyjnej,
e) koszy na odpadki o konstrukcji metalowej z drewnianymi listwami i wyjmowanymi wkładami,
f) stołu ogrodowego o konstrukcji metalowej z okrągłym blatem drewnianym,
g) dwóch stołów ogrodowych o konstrukcji metalowej z prostokątnymi blatami drewnianymi, zamontowanych w altanie rekreacyjnej,
h) stojaków rowerowych dwupoziomowych o konstrukcji metalowej zamontowanych w wiatach rowerowych,
i) tablic informacyjnych o konstrukcji metalowej.

CPV: 45233293-9

Dokument nr: 2023/BZP 00212775

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-05-29 12:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14d55a8f-efe1-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej pod adresem sekretariat@cku-wyszkow.edu.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej.
Składanie ofert odbywa się wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa §12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia.
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, określone w Regulaminie Platformy e-Zamówienia i zobowiązuje się korzystając z Platformy e-Zamówienia przestrzegać postanowień ww. regulacji. Regulamin Platformy e-Zamówienia, stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Regulamin został zamieszczony także na stronie internetowej Zamawiającego.
Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych oraz wszelkich innych informacji, dokumentów lub oświadczeń przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich wpływu na platformę e-Zamówienia lub na adres poczty elektronicznej Zamawiającego (nie dotyczy składania ofert).
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, poprzez adres email: sekretariat@cku-wyszkow.edu.pl
Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
o Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora. Z Inspektorem Ochrony Danych w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie można się kontaktować pod adres e- mail: iod@ckziu.ostroleka.pl,
tel. 29 764-66-37 w. 109
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: DOSTAWA i montaż wiat rowerowych i altany rekreacyjnej oraz innych elementów małej architektury na terenie Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie.
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy art. 74 ust 3 z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp", a także inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa;
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan:
1) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (na podstawie art. 15 RODO);
2) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników (na podstawie art. 16 RODO),
3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
1) prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, zgodnie z art. 20 ust. 3 zd. drugie RODO;
3) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-05-29 12:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe".Nie należy zmieniać nazwy formularza ofertowego wygenerowanego z Platformy

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 180000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę i montaż elementów małej architektury, w tym:
a) altany rekreacyjnej z elementów prefabrykowanych, o powierzchni 24m2 i wysokości 2,8 m, posiadającej konstrukcję z drewna oblicowanego deskami kompozytowymi i blachą oraz drewniane ażurowe ścianki i pokrycie dachu płytą poliwęglanową,
b) trzech wiat rowerowych z elementów prefabrykowanych o konstrukcji metalowej z zadaszeniem ze szkła hartowanego i ściankami,
c) leżaków ogrodowych o konstrukcji metalowej z siedziskami drewnianymi,
d) ławek o konstrukcji metalowej z drewnianymi siedziskami i oparciami, w tym 4 sztuk zamontowanych w altanie rekreacyjnej,
e) koszy na odpadki o konstrukcji metalowej z drewnianymi listwami i wyjmowanymi wkładami,
f) stołu ogrodowego o konstrukcji metalowej z okrągłym blatem drewnianym,
g) dwóch stołów ogrodowych o konstrukcji metalowej z prostokątnymi blatami drewnianymi, zamontowanych w altanie rekreacyjnej,
h) stojaków rowerowych dwupoziomowych o konstrukcji metalowej zamontowanych w wiatach rowerowych,
i) tablic informacyjnych o konstrukcji metalowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oceny ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert
i jego wagą:
Cena brutto (C) - 100 pkt
2. Kryterium cena brutto (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
C = ---------------------------------------------- x 100 (Wc)
Cena brutto oferty badanej
gdzie:
C - Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena brutto
Wc - waga punktowa dla kryterium cena brutto = 100
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie
100 punktów.
3. Łączna punktacja
Za najkorzystniejszą ofertę, uznana zostanie ta, która uzyska największą liczbę punktów
w oparciu o przyjęte kryterium ceny
Zamówienie publiczne zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, przy czym jego oferta odpowiadać musi wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ.
Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans oceny ofert (taka sama cena) Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeśli wykaże on, że
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł;
b) posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 100 000,00 zł.
2) zdolności zawodowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeśli wykaże on, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał dostawy wraz z montażem wyposażenia parków, placów zabaw lub mebli ulicznych o wartości łącznej nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; (wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia, tj.:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp, w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
3) Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie ( Dz. U. 2020 poz.1192 ze zm.), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym w Rozdziale XIV ust. 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim każdy z nich wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ).
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ).
6) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dotyczy to również oświadczenia o aktualności informacji (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w załączniku nr 6 do SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian postanowień umowy, zgodnie z warunkami w § 9 umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oceny ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert
i jego wagą:
Cena brutto (C) - 100 pkt
2. Kryterium cena brutto (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
C = ---------------------------------------------- x 100 (Wc)
Cena brutto oferty badanej
gdzie:
C - Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena brutto
Wc - waga punktowa dla kryterium cena brutto = 100
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie
100 punktów.
3. Łączna punktacja
Za najkorzystniejszą ofertę, uznana zostanie ta, która uzyska największą liczbę punktów
w oparciu o przyjęte kryterium ceny
Zamówienie publiczne zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, przy czym jego oferta odpowiadać musi wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ.
Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans oceny ofert (taka sama cena) Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-06-28

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.