dolnośląskie (Wrocław)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Borzęcin)
świętokrzyskie (Kielce)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Robota budowlana w zakresie: remontu budynku nr 126 |
Data zamieszczenia: | 2023-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu Wojska Polskiego 2F 22-400 Zamość powiat: Zamość 261181536, faks 261181607 32wog.zampub@ron.mil.pl https://portal.smartpzp.pl/32wog |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Zamość |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 261181536, faks 2611 |
Termin składania ofert: | 2023-06-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Robota budowlana w zakresie: remontu budynku nr 126 w kompleksie wojskowym w Chełmie - etap I. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie: Remontu budynku nr 126 w kompleksie wojskowym w Chełmie - etap I, numer sprawy ZP/TP/25/2023. 1. Zakres prac: Remont budynku nr 126 w kompleksie wojskowym w Chełmie - etap I. Obejmuje swoim zakresem część prac do wykonania wyodrębnionych z dokumentacji projektowo - koszarowej na remont i zmianę sposobu użytkowania budynku nr 126 (klub wojskowy) w kompleksie wojskowym w Chełmie oraz pełnienie nadzoru autorskiego tj.: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: a) W zakresie branży budowlanej: Roboty rozbiórkowe i demontażowe: - utylizacja żużlu (strop niskiego i wysokiego parteru) - utylizacja gruzu z wywozem; - wywóz złomu z rozbiórek; - rozebranie pokrycia dachowego wraz z rynnami i rurami spustowymi; - rozebranie posadzek z płytek ceramicznych; - demontaż okładzin - poddasze; - demontaż solarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami; - demontaż stolarki okiennej; - demontaż drzwi drewnianych wejściowych zewnętrznych wraz z ościeżnicami; - demontaż drzwi drewnianych ślepych - demontaż istniejących instalacji; - rozbiórka ścian oraz poszerzenie otworów drzwiowych; - odbicie tynków wewnętrznych; Roboty ogólnobudowlane: - nadzór archeologiczny; - montaż stolarki okiennej wraz z obróbką; - montaż drzwi drewnianych wejściowych zewnętrznych wraz z ościeżnicami i obróbką; - montaż drzwi drewnianych ślepych wraz z obróbką - wymiana parapetów zewnętrznych; - montaż nawiewników okiennych; - wykonanie ścianek działowych gipsowo - kartonowych; - naprawa pęknięć na murach budynku; - wykonanie stężeń - wykonanie iniekcji ciekłokrystalicznej; - impregnacja więźby dachowej środkiem impregnacyjnym i grzybobójczym; - impregnacja więźby dachowej środkiem impregnacyjnym p.poż.; - wzmocnienie stropów drewnianych za pomocą belek stalowych oraz wzmocnienie istniejących podciągów drewnianych za pomocą profili metalowych - wymiana wyeksploatowanych belek stropowych - wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych - impregnacja drewnianych elementów stropowych środkiem impregnacyjnym i grzybobójczym; - impregnacja drewnianych elementów stropowych środkiem impregnacyjnym p.poż - wypełnienie stropów keramzytem podsypkowym i izolacyjnym (strop niskiego i wysokiego parteru); - wykonanie warstwy z płyt z suchego jastrychu oraz szprycu cementowego (strop niskiego i wysokiego parteru); - wykonanie izolacji i membrany paroprzepuszczalnej w warstwach stropów; - wymiana ślepego pułapu stropu wraz z wymianą łat oraz wykonanie podłoża (podkonstrukcji) pod tynki sufitowe; - zamurowanie otworów; - wzmocnienie fundamentów pod słupami; - wykonanie deskowania połaci dachowych; - pokrycie dachu; - wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych więźby dachowej; - wykonanie paroprzepuszczalnej izolacji dachu; - wymianę orynnowania dachowego wraz z obróbkami blacharskimi; - udrożnienie komina (wkłady kominowe +wentylator dachowy); - montaż wentylatora kominowego dachowego; - ocieplenie ścian budynku od wewnątrz płytami termoizolacyjnymi (niski i wysoki parter); - wykonanie zabezpieczeń p.poż z płyt OSB na poddaszu; - wymiana sufitu podwieszonego; - wykonanie nowych tynków wewnętrznych ognioochronnych b) Roboty instalacyjnej - branży sanitarnej - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z montażem wpustów podłogowych; - wykonanie podejść kanalizacyjnych; - próba szczelności instalacji kanalizacyjnej; - wykonanie instalacji wodociągowej wraz z płukaniem i wykonaniem próby szczelności; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania tj. rurociągi i studzienka schładzająca c) Roboty instalacyjne - branży elektrycznej - montaż rozdzielnic; - wykonanie tras kablowych - wykonanie instalacji zasilania; - wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych; - wykonanie instalacji oświetleniowej zewnętrznej i wewnętrznej; - wykonanie instalacji odgromowej; - montaż opraw i osprzętu elektrycznego; - badania i pomiary instalacji SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - branża budowlana, branża sanitarna, branża elektryczna - spakowana w programie *zip 7 - stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Inwentaryzacja budynku - spakowana w programie *zip 7 - stanowiąca Załącznik nr 1a do SWZ; 3) Ekspertyza PPOŻ - spakowana w programie *zip 7 - stanowiąca Załącznik nr 1b do SWZ; 4) Projekt budowlany - spakowany w programie *zip 7 - stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ; 5) Projekt techniczny: Architektura-Konstrukcje - spakowany w programie *zip 7 - stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ; 6) Projekt techniczny: Instalacje elektryczne - spakowany w programie *zip 7 - stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ; 7) Projekt techniczny: Instalacje sanitarne - spakowany w programie *zip 7 - stanowiący Załącznik nr 1f do SWZ; 8) Projekt zagospodarowania terenu - spakowany w programie *zip 7 - stanowiący Załącznik nr 1g do SWZ; 9) Uzgodnienia - spakowane w programie *zip 7 - stanowiące Załącznik nr 1h do SWZ; 10)Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ; CPV: 45453000-7, 45000000-7,45421000-4,45223100-7,45111000-8, 45400000-1,45111220-6,45261320-3,45453000-7,45321000-3 Dokument nr: 2023/BZP 00216881, ZP/TP/25/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-01 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/32wog 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/32wog 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu przez Wykonawcę oferty jest platforma zakupowa https://portal.smartpzp.pl/32wog 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://portal.smartpzp.pl/32wog. 2. W sytuacji awarii Systemu lub niedostępności Systemu, uniemożliwiającego komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: 32wog.zampub@ron.mil.pl Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie ani logowania do Systemu. 4. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań w ramach postępowania. 5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce ,,Pytania do postępowania". Po otwarciu ofert, komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem systemu, w zakładce ,,Korespondencja", która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce ,,Oferty", po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. 6. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Wykonawców konieczne jest posiadanie co najmniej jednego podpisu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Ul. Wojska Polskiego 2F, 22 - 400 Zamość; 2) Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iodo@ron.mil.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: robota budowlana w zakresie: remontu budynku nr 126 w kompleksie wojskowym w Chełmie - etap I, numer sprawy ZP/TP/25/2023, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.) 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/32wog TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-01 10:00 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/32wog Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni Wymagania: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł /słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych/ 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: ,,Wadium w postępowaniu nr ZP/TP/25/2023 - ,,Remont budynku nr 126 w kompleksie wojskowym w Chełmie - etap I" 4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 5. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 01.06.2023 r. do godz.: 10:00. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). UWAGA! Dalszy zakres, charakter oraz warunki dotyczące wadium zostały określone w Rozdziale XIV SWZ SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/25/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie: Remontu budynku nr 126 w kompleksie wojskowym w Chełmie - etap I, numer sprawy ZP/TP/25/2023. 1. Zakres prac: Remont budynku nr 126 w kompleksie wojskowym w Chełmie - etap I. Obejmuje swoim zakresem część prac do wykonania wyodrębnionych z dokumentacji projektowo - koszarowej na remont i zmianę sposobu użytkowania budynku nr 126 (klub wojskowy) w kompleksie wojskowym w Chełmie oraz pełnienie nadzoru autorskiego tj.: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: a) W zakresie branży budowlanej: Roboty rozbiórkowe i demontażowe: - utylizacja żużlu (strop niskiego i wysokiego parteru) - utylizacja gruzu z wywozem; - wywóz złomu z rozbiórek; - rozebranie pokrycia dachowego wraz z rynnami i rurami spustowymi; - rozebranie posadzek z płytek ceramicznych; - demontaż okładzin - poddasze; - demontaż solarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami; - demontaż stolarki okiennej; - demontaż drzwi drewnianych wejściowych zewnętrznych wraz z ościeżnicami; - demontaż drzwi drewnianych ślepych - demontaż istniejących instalacji; - rozbiórka ścian oraz poszerzenie otworów drzwiowych; - odbicie tynków wewnętrznych; Roboty ogólnobudowlane: - nadzór archeologiczny; - montaż stolarki okiennej wraz z obróbką; - montaż drzwi drewnianych wejściowych zewnętrznych wraz z ościeżnicami i obróbką; - montaż drzwi drewnianych ślepych wraz z obróbką - wymiana parapetów zewnętrznych; - montaż nawiewników okiennych; - wykonanie ścianek działowych gipsowo - kartonowych; - naprawa pęknięć na murach budynku; - wykonanie stężeń - wykonanie iniekcji ciekłokrystalicznej; - impregnacja więźby dachowej środkiem impregnacyjnym i grzybobójczym; - impregnacja więźby dachowej środkiem impregnacyjnym p.poż.; - wzmocnienie stropów drewnianych za pomocą belek stalowych oraz wzmocnienie istniejących podciągów drewnianych za pomocą profili metalowych - wymiana wyeksploatowanych belek stropowych - wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych - impregnacja drewnianych elementów stropowych środkiem impregnacyjnym i grzybobójczym; - impregnacja drewnianych elementów stropowych środkiem impregnacyjnym p.poż - wypełnienie stropów keramzytem podsypkowym i izolacyjnym (strop niskiego i wysokiego parteru); - wykonanie warstwy z płyt z suchego jastrychu oraz szprycu cementowego (strop niskiego i wysokiego parteru); - wykonanie izolacji i membrany paroprzepuszczalnej w warstwach stropów; - wymiana ślepego pułapu stropu wraz z wymianą łat oraz wykonanie podłoża (podkonstrukcji) pod tynki sufitowe; - zamurowanie otworów; - wzmocnienie fundamentów pod słupami; - wykonanie deskowania połaci dachowych; - pokrycie dachu; - wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych więźby dachowej; - wykonanie paroprzepuszczalnej izolacji dachu; - wymianę orynnowania dachowego wraz z obróbkami blacharskimi; - udrożnienie komina (wkłady kominowe +wentylator dachowy); - montaż wentylatora kominowego dachowego; - ocieplenie ścian budynku od wewnątrz płytami termoizolacyjnymi (niski i wysoki parter); - wykonanie zabezpieczeń p.poż z płyt OSB na poddaszu; - wymiana sufitu podwieszonego; - wykonanie nowych tynków wewnętrznych ognioochronnych b) Roboty instalacyjnej - branży sanitarnej - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z montażem wpustów podłogowych; - wykonanie podejść kanalizacyjnych; - próba szczelności instalacji kanalizacyjnej; - wykonanie instalacji wodociągowej wraz z płukaniem i wykonaniem próby szczelności; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania tj. rurociągi i studzienka schładzająca c) Roboty instalacyjne - branży elektrycznej - montaż rozdzielnic; - wykonanie tras kablowych - wykonanie instalacji zasilania; - wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych; - wykonanie instalacji oświetleniowej zewnętrznej i wewnętrznej; - wykonanie instalacji odgromowej; - montaż opraw i osprzętu elektrycznego; - badania i pomiary instalacji SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - branża budowlana, branża sanitarna, branża elektryczna - spakowana w programie *zip 7 - stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Inwentaryzacja budynku - spakowana w programie *zip 7 - stanowiąca Załącznik nr 1a do SWZ; 3) Ekspertyza PPOŻ - spakowana w programie *zip 7 - stanowiąca Załącznik nr 1b do SWZ; 4) Projekt budowlany - spakowany w programie *zip 7 - stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ; 5) Projekt techniczny: Architektura-Konstrukcje - spakowany w programie *zip 7 - stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ; 6) Projekt techniczny: Instalacje elektryczne - spakowany w programie *zip 7 - stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ; 7) Projekt techniczny: Instalacje sanitarne - spakowany w programie *zip 7 - stanowiący Załącznik nr 1f do SWZ; 8) Projekt zagospodarowania terenu - spakowany w programie *zip 7 - stanowiący Załącznik nr 1g do SWZ; 9) Uzgodnienia - spakowane w programie *zip 7 - stanowiące Załącznik nr 1h do SWZ; 10)Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ; 4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45261320-3 - Kładzenie rynien 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45321000-3 - Izolacja cieplna 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak 4.2.12.) Opis wznowienia ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIENIA POLEGAJĄCEGO NA POWTÓRZENIU PODOBNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH NA PODST. ART. 214 UST. 1 PKT 7) USTAWY PZP. 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Wartość przewidywanego zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych - art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp - stanowi 770 000,00 PLN (netto). 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach: 1) Cena CO (w rozumieniu ceny brutto) - waga 80%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru: Cmin CO = -------- x 80% x 100 punktów, gdzie: CB CO - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 80% Cmin - najniższa cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu CB - cena oferty badanej 2) Gwarancja - waga 20%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru: GB GO = ---------- x 20 % x100 punktów, gdzie: GMAX GO - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium gwarancja 20 % G B - zaproponowany okres gwarancji w ofercie badanej GMAX - najdłuższy zaproponowany okres gwarancji spośród ofert niepodlegających odrzuceniu 2. UWAGA: A. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty, okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w pełnych miesiącach w złożonej ofercie. B. Wskazany w ofercie okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące i dłuższy niż 60 miesięcy. C. W przypadku wskazania w ofercie terminu gwarancji krótszego niż 24 miesiące lub niewskazanie w ofercie terminu gwarancji w ogóle - oferta zostanie odrzucona. D. W przypadku wskazania w ofercie terminu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, do obliczeń w kryterium: gwarancja, zostanie przyjęty okres - 60 miesięcy. 3. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty: Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP LP = CO + GO gdzie: LP - wyliczona ilość punktów badanej oferty. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 3 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące: Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek - jeżeli wykaże, że: posiada: a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie niższej niż 1 500 000,00 PLN brutto. W sytuacji, gdy fakt opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej nie będzie wynikał z samej treści dokumentu, Wykonawca winien załączyć inny dokument potwierdzający jego opłacenie a tym samym potwierdzające jego aktualność. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać powyższy zakres ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy ww. dokument straci ważność w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu. Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek - jeżeli wykaże, że: a) posiada doświadczenie nabyte poprzez realizację robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej objętej przedmiotem zamówienia publicznego, przez co Zamawiający rozumie wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia polegającego na wykonaniu robót remontowych budynków na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł. brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. b) skieruje do realizacji zamówienia: - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego - zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 tekst jednolity); - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego - zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 tekst jednolity); - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego - zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 tekst jednolity); 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych; b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego; c) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu; - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem. 2) Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 3) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp wykonawca winien złożyć - Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie należy złożyć z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie niższej niż 1 500 000,00 PLN brutto. W sytuacji, gdy fakt opłacenia ubezpieczenia nie wynikał będzie z samej treści dokumentu, Wykonawca winien załączyć inny dokument potwierdzający jego opłacenie, a tym samym potwierdzający jego aktualność. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać powyższy zakres ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy w/w dokument straci ważność w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu. 2) Zdolności technicznej lub zawodowej: a) WYKAZ ROBÓT budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, - co najmniej 1 (jednego) zamówienia polegającego na wykonaniu robót remontowych budynków na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł brutto - wzór Wykazu Robót - stanowi Załącznik nr 8 do SWZ; b) DOWODY określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; c) WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, sanitarnymi, elektrycznymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego - zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 tekst jednolity); - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego - zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 tekst jednolity); - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego - zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 tekst jednolity); - wzór Wykazu osób - stanowi Załącznik nr 9 do SWZ 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Oryginał pełnomocnictwa w przypadku, gdy ofertę i załączniki podpisuje ustanowiony pełnomocnik; Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy danego wykonawcy) - zgodnie z art. 123 ustawy Pzp (składa się z ofertą)- Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - Załącznik nr 6 do SWZ; W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy - a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia. (z treści oświadczenia winno wynikać, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł /słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych/ 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: ,,Wadium w postępowaniu nr ZP/TP/25/2023 - ,,Remont budynku nr 126 w kompleksie wojskowym w Chełmie - etap I" 4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 5. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 01.06.2023 r. do godz.: 10:00. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). UWAGA! Dalszy zakres, charakter oraz warunki dotyczące wadium zostały określone w Rozdziale XIV SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy - a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia. (z treści oświadczenia winno wynikać, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XII A pkt 4 ppkt 2) (oświadczenie), ppkt 7) (oświadczenie), XII B pkt 2 ppkt 1) (krk), ppkt 2) (ewidencja), 3) (oświadczenie grupa kapitałowa) składa każdy z wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach: 1) Cena CO (w rozumieniu ceny brutto) - waga 80%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru: Cmin CO = -------- x 80% x 100 punktów, gdzie: CB CO - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 80% Cmin - najniższa cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu CB - cena oferty badanej 2) Gwarancja - waga 20%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru: GB GO = ---------- x 20 % x100 punktów, gdzie: GMAX GO - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium gwarancja 20 % G B - zaproponowany okres gwarancji w ofercie badanej GMAX - najdłuższy zaproponowany okres gwarancji spośród ofert niepodlegających odrzuceniu 2. UWAGA: A. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty, okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w pełnych miesiącach w złożonej ofercie. B. Wskazany w ofercie okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące i dłuższy niż 60 miesięcy. C. W przypadku wskazania w ofercie terminu gwarancji krótszego niż 24 miesiące lub niewskazanie w ofercie terminu gwarancji w ogóle - oferta zostanie odrzucona. D. W przypadku wskazania w ofercie terminu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, do obliczeń w kryterium: gwarancja, zostanie przyjęty okres - 60 miesięcy. 3. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty: Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP LP = CO + GO gdzie: LP - wyliczona ilość punktów badanej oferty. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-06-30 |
© eurobudowa.pl 2004-2024