Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
295z dziś
6350z ostatnich 7 dni
24748z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa istniejących nawierzchni utwardzonych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa istniejących nawierzchni utwardzonych

Data zamieszczenia: 2023-05-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Parzęczew
ul. Południowa 1
95-045 Parzęczew
powiat: zgierski
sekretariat@parzeczew.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/768788
Województwo: łódzkie
Miasto: Parzęczew
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa istniejących nawierzchni utwardzonych w Parzęczewie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zadanie pn. ,,Przebudowa istniejących miejsc postojowych przy Ul. Południowej 1a
w Parzęczewie oraz utwardzenie powierzchni gruntu".
Zakres robót obejmuje m. in. w ramach zadania/części 1:
- roboty rozbiórkowe;
- korytowanie na średnią głębokość 35,00 cm na całej powierzchni parkingu: około 207,00 m2;
- korytowanie na średnią głębokość 15,00 cm na całej powierzchni parkingu: około 1035,00 m2;
- transport urobku z wykopów na odległość 10,00 km w ilości: około 227,70 m3;
- ustawienie krawężników betonowych 100x30x15 cm na ławie betonowej z oporem na długości około 135,00 m;
- ustawienie obrzeży betonowych 100x30x8 cm na posypce cementowo-pisakowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową na długości około 60,00 m;
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20,00 cm na powierzchni parkingu: około 1182,00 m2;
- wykonanie nawierzchni na parkingu z kostki brukowej grubości 8,00 cm na podsypce cementowo-piaskowej na powierzchni: około 1182,00 m2;
- wykonanie nawierzchni na parkingu z kostki brukowej grubości 6,00 cm na podsypce cementowo-piaskowej na powierzchni: około 60,00 m2
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego - oznakowanie miejsca postojowego przeznaczonego dla pojazdu osoby niepełnosprawnej.
Część 2 zadanie pn. ,,Remont istniejącej nawierzchni związanej z obsługą istniejących miejsc postojowych, wykonanie nowych utwardzeń oraz przebudowa istniejących miejsc postojowych przy Ul. Parkowej i Południowej w Parzęczewie"
Zakres robót obejmuje m. in. w ramach zadania/części 2:
- roboty rozbiórkowe;
- korytowanie na średnią głębokość 35,00 cm na całej powierzchni parkingu: około 421,50 m2;
- korytowanie na średnią głębokość 15,00 cm na całej powierzchni parkingu: około 230,00 m2;
- transport urobku z wykopów na odległość 10,00 km w ilości: około 246,60 m3;
- ustawienie krawężników betonowych 100x30x15 cm na ławie betonowej z oporem na długości około 250,00 m;
- ustawienie obrzeży betonowych 100x30x8 cm na posypce cementowo-pisakowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową na długości około 10,00 m;
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20,00 cm na powierzchni parkingu: około 615,00 m2;
- wykonanie nawierzchni na parkingu z kostki brukowej grubości 8,00 cm na podsypce cementowo-piaskowej na powierzchni: około 1570,00 m2;
- wykonanie nawierzchni na parkingu z kostki brukowej grubości 6,00 cm na podsypce cementowo-piaskowej na powierzchni: około 10,00 m2
- dostosowanie wysokościowe istniejącej nawierzchni batonowej, na podsypce cementowo - piaskowej na powierzchni: około 35,00 m2;
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego - oznakowanie miejsca postojowego przeznaczonego dla pojazdu osoby niepełnosprawnej.
Część 3 zadanie pn. ,,Przebudowa chodnika w Ul. Parkowej w Parzęczewie".
Zakres robót obejmuje m. in. w ramach zadania/części 3:
- roboty rozbiórkowe;
- korytowanie na średnią głębokość 15,00 cm na całej powierzchni: około 100,00 m2;
- transport urobku z wykopów na odległość 10,00 km w ilości: około 15,00 m3;
- ustawienie obrzeży betonowych 100x30x8 cm na posypce cementowo-pisakowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową na długości około 55,00 m;
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grubości 6,00 cm na podsypce cementowo-piaskowej na powierzchni: około 95,00 m2

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45233120-6

Dokument nr: 2023/BZP 00222537, R-g.271.6.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-05 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/parzeczew
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/parzeczew
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa inna niż Internet Explorer,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
II. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
III. Wymagania dotyczące formatu dokumentów oraz wymagania techniczne :
1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a. .zip
b. .7Z
3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES.
Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
7) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
9) Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość do zamawiającego", nie za pośrednictwem adresu email.
10) Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
11) Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godz. przed terminem składania ofert/wniosków.
12) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
13) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
14) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
15) Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Parzęczew,
z siedzibą Ul. Południowa 1, 95-045 Parzęczew, telefon 42 / 718-60-66, fax 42 / 718-60-66, adres e-mail: sekretariat_ug@parzeczew.pl;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Parzęczew jest Pan Krzysztof Kawecki, adres e-mail: iod@parzeczew.pl, telefon 503-140-413;
Przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem i spełnia warunki, o których mowa w art. 6 ust. 1 lit.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/768788
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-05 11:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/parzeczew

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.