mazowieckie (Klembów)
pomorskie (Wicko)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa wybiegów i placów zabaw dla psów |
Data zamieszczenia: | 2023-05-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI POW 10/16 97-200 Tomaszów Mazowiecki powiat: tomaszowski (mazowiecki) 44 724 23 11, faks 44 724 23 11 zam.pub@tomaszow-maz.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Tomaszów Mazowiecki |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 44 724 23 11, faks 4 |
Termin składania ofert: | 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa wybiegów i placów zabaw dla psów w Tomaszowie Mazowieckim. Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1: Budowa wybiegów i placów zabaw dla psów w Tomaszowie Mazowieckim - lokalizacja przy Ul. Ametystowej dz nr 787/1 obręb 23. 1) Wykonanie projektu zagospodarowania terenu w zakresie: a) zakup mapy sytuacyjno-wysokościowej, b) wykonanie projektu zagospodarowania terenu zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) uzyskanie w imieniu zamawiającego oświadczenia o braku sprzeciwu wykonania robót budowlanych, d) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz. w wersji papierowej 2) Zakup dostawa i montaż elementów małej architektury: a) kłody okorowane z drewna 3 szt. b) obręcze do przeskoków 3 szt. c) tunel z betonowego kręgu oraz z nasypem ziemnym obsianym trawą - 2 szt. d) głazy kamienne - 3 szt. e) słupki do slalomu - 6 szt. f) pojemnik na torebki - 2 szt. g) kosz na psie odchody - 2 szt. h) kosz na śmieci 1 szt. i) ławka betonowa z drewnianym siedziskiem z drewna litego - 3 szt. j) słupek betonowy - wyznacznik toalety - 1 szt. k) psi parking z miską - 1 szt. l) tablica informacyjna dwustronna - 1 szt. 3) Budowa ogrodzenia systemowego z paneli lekkich ocynkowanych gr. drutu 5 mm wysokość całkowita 168-178 cm dł. 106,5 m oraz z cokołem betonowym prefabrykowanym wys. 25 cm, montaż dwóch furtek z samozamykaczem o wymiarach wysokość: 160-170 cm , szerokość: 100 cm. 4) Wykonanie chodnika z kostki brukowej i obrzeża betonowego powierzchnia 18,75 m2 5) Wykonanie pielęgnacji drzew do 20 szt. i krzewów do 50 m2, 6) Wycinka drzew samosiejek z karczowaniem na powierzchni 400 m2 z usunięciem korzeni i pni. 7) Roboty ziemne niwelacja terenu, humusowanie i obsianie trawą 500 m2 8) Wykonanie nawierzchni z piasku 100 m2 9) Uporządkowanie terenu. 4. W ramach niniejszego zamówienia wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonana zadania m.in.: 1) Oznakowanie terenu robót, 2) Wykonanie prac pomiarowych/geodezyjnych w zakresie PZT, 3) Uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót, 4) Utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m. in. nie dopuszczanie do wynoszenia na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy), 5) Zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 6) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie uporządkowanego terenu zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru. 5. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego projektem zagospodarowania terenu, zaświadczeniem ze Starostwa Powiatowego oraz wytycznymi zamawiającego. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) oraz przedmiar robót. Część 2: Budowa wybiegów i placów zabaw dla psów w Tomaszowie Mazowieckim - lokalizacja przy Ul. R. Mielczarskiego dz nr 382/48 obręb 9. 1) Wykonanie projektu zagospodarowania terenu w zakresie: a) zakup mapy sytuacyjno-wysokościowej, b) wykonanie projektu zagospodarowania terenu zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) uzyskanie w imieniu zamawiającego oświadczenia o braku sprzeciwu wykonania robót budowlanych, d) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz. w wersji papierowej 2) Zakup dostawa i montaż elementów małej architektury: a) kłody okorowane z drewna 6 szt. b) obręcze do przeskoków 3 szt. c) tunel z betonowego kręgu oraz z nasypem ziemnym obłożonym trawą z rolki - 2 szt. d) głazy kamienne - 4 szt. e) słupki do slalomu - 6 szt. f) pojemnik na torebki - 3 szt. g) kosz na psie odchody - 3 szt. h) kosz na śmieci 2 szt. i) ławka betonowa z drewnianym siedziskiem z drewna litego - 4 szt. j) słupek betonowy - wyznacznik toalety - 1 szt. k) poręcze do przeskoków podwójne - 2 zestawy l) psi parking z miską - 1 szt. m) tablica informacyjna dwustronna - 1 szt. 3) Budowa ogrodzenia systemowego z paneli lekkich ocynkowanych gr. drutu 5 mm wysokość całkowita 168-178 cm dł. 167,5 m oraz z cokołem betonowym prefabrykowanym, montaż dwóch furtek z samozamykaczem o wymiarach wysokość: 160-170 cm , szerokość: 100 cm. 4) Wykonanie chodnika z kostki brukowej i obrzeża betonowego 5) Wykonanie pielęgnacji drzew na terenie inwestycji oraz koszenie trawy z zagrabieniem powierzchnia 1500 m2, miejscowa naprawa trawnika. 6) Uporządkowanie terenu. 4. W ramach niniejszego zamówienia wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonana zadania m.in.: 1) Oznakowanie terenu robót, 2) Wykonanie prac pomiarowych/geodezyjnych w zakresie PZT, 3) Uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót, 4) Utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m. in. nie dopuszczanie do wynoszenia na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy), 5) Zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 6) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie uporządkowanego terenu zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru. 5. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego projektem zagospodarowania terenu, zaświadczeniem ze Starostwa Powiatowego oraz wytycznymi zamawiającego. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) oraz przedmiar robót. CPV: 71400000-2, 45111291-4,45342000-6, 45111291-4 Dokument nr: 2023/BZP 00223867, WRI.271.1.17.2023.ZP Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3835bf3-ef15-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający, udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem2016/679". 2. Zamawiający realizuje obowiązki, o których mowa w art. 13 ust. 1 - 2 rozporządzenia 2016/679, przez zamieszczenie wymaganych informacji w SIWZ, zgodnie z poniższym. 3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki w imieniu której działa Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego, Ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Maz., NIP 773-16-56-546, REGON 590648310, 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta w Tomaszowie Mazowieckim jest wyznaczony pracownik Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 4. Zamawiający informuje, iż wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-06 09:30 Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe". Sposób złożenia oferty opisany na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/Otwarcie ofert następuje za pomocą Platformy e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024