dolnośląskie (Wrocław)
mazowieckie (Warszawa)
wielkopolskie (POZNAŃ)
opolskie (Opole)
wielkopolskie (Poznań)
wielkopolskie (Poznań)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont budynku |
Data zamieszczenia: | 2023-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto i Gmina Wysoka Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21 89-320 Wysoka powiat: pilski office@gminawysoka.pl https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Wysoka |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont budynku szatni przy boisku sportowym w Bądeczu Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku szatni przy boisku sportowym w Bądeczu Zakres zamówienia zgodnie z przedmiarem obejmuje: 1. Remont i ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia, 2. Remont cokołu, 3. Wymiana drzwi zewnętrznych w tym: wykucie z muru ościeżnic drewnianych drzwiowych 2 szt; 4. Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych stalowych 1 szt; uzupełnienie ścian z cegły na zaprawie cementowo-wapiennej; uzupełnienie tynków zewnętrznych na zamurowaniach; montaż drzwi zewnętrznych pełnych, jednoskrzydłowe 3 szt. 5. Remont i ocieplenie stropodachu, 6. Elementy zewnętrzne, w tym: konieczna rozbiórka schodów i stopni betonowych na gruncie; demontaż balustrad schodowych i rampy; skucie płytek i podłoża cementowego na tarasie; wykonanie (odtworzenie) stopni betonowych schodowych na gruncie; przygotowanie podłoża i ułożenie płytek na tarasie oraz obłożenie stopnie schodowych płytkami; montaż nowych balustrad stalowych; uzupełnienie opasek betonowych przy budynku i uzupełnienie utwardzeń z kostki betonowej 7. DOSTAWA i montaż zewnętrznego podnośnika dla osób niepełnosprawnych poruszających się również na wózkach inwalidzkich; obejmuje dostawę i montaż typowego, standardowego, zewnętrznego lekkiego podnośnika pionowego z platformą przelotową lub kątową 90 st. dla osób niepełnosprawnych poruszających się również na wózku inwalidzkim. 8. Remont kantorka trenerskiego, obejmujący: wykucie z muru ościeżnicy stalowej 1 szt.; rozebranie/skucie posadzki i okładzin ściennych z płytek; uzupełnienie i naprawy tynków wewnętrznych c-w; ułożenie nowych płytek na ścianach i podłodze z przygotowaniem podłoży; naprawy tynków pozostałych na ścianach i suficie z ich szpachlowaniem; malowanie tynków farbą emulsyjna; osadzenie drzwi 1 szt. 9. Wywóz i utylizacja odpadów i gruzu, tj. wywiezienie gruzu i odpadów w ilości ca 8 m 3 samochodami samowyładowczymi wraz z utylizacją. CPV: 45000000-7, 45210000-2,45421100-5, 45111300-1 Dokument nr: 2023/BZP 00227149, ZP.271.6.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-07 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zawarte w SWZ na stronie postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje są zawarte w SWZ na stronie postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje są zawarte na tronie postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-07 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-16 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku szatni przy boisku sportowym w Bądeczu Zakres zamówienia zgodnie z przedmiarem obejmuje: 1. Remont i ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia, 2. Remont cokołu, 3. Wymiana drzwi zewnętrznych w tym: wykucie z muru ościeżnic drewnianych drzwiowych 2 szt; 4. Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych stalowych 1 szt; uzupełnienie ścian z cegły na zaprawie cementowo-wapiennej; uzupełnienie tynków zewnętrznych na zamurowaniach; montaż drzwi zewnętrznych pełnych, jednoskrzydłowe 3 szt. 5. Remont i ocieplenie stropodachu, 6. Elementy zewnętrzne, w tym: konieczna rozbiórka schodów i stopni betonowych na gruncie; demontaż balustrad schodowych i rampy; skucie płytek i podłoża cementowego na tarasie; wykonanie (odtworzenie) stopni betonowych schodowych na gruncie; przygotowanie podłoża i ułożenie płytek na tarasie oraz obłożenie stopnie schodowych płytkami; montaż nowych balustrad stalowych; uzupełnienie opasek betonowych przy budynku i uzupełnienie utwardzeń z kostki betonowej 7. Dostawa i montaż zewnętrznego podnośnika dla osób niepełnosprawnych poruszających się również na wózkach inwalidzkich; obejmuje dostawę i montaż typowego, standardowego, zewnętrznego lekkiego podnośnika pionowego z platformą przelotową lub kątową 90 st. dla osób niepełnosprawnych poruszających się również na wózku inwalidzkim. 8. Remont kantorka trenerskiego, obejmujący: wykucie z muru ościeżnicy stalowej 1 szt.; rozebranie/skucie posadzki i okładzin ściennych z płytek; uzupełnienie i naprawy tynków wewnętrznych c-w; ułożenie nowych płytek na ścianach i podłodze z przygotowaniem podłoży; naprawy tynków pozostałych na ścianach i suficie z ich szpachlowaniem; malowanie tynków farbą emulsyjna; osadzenie drzwi 1 szt. 9. Wywóz i utylizacja odpadów i gruzu, tj. wywiezienie gruzu i odpadów w ilości ca 8 m 3 samochodami samowyładowczymi wraz z utylizacją. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-16 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na: budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 złotych brutto, 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ; 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Do oferty należy załączyć: 1) Formularz ofertowy o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do SWZ. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udział w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia o treści zgodnej z Załącznikiem nr 3 do SWZ. 3) Pełnomocnictwo (jeśli wymagane) 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli występuje) o treści zgodnej z Załącznikiem nr 4 do SWZ. 5) Oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wymagań określonych w Rozdziale VIII o treści zgodnej z Załącznikiem nr 6 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 6 do SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz w zakresie wskazanym w SWZ i Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-06 |
© eurobudowa.pl 2004-2025