wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa wiat |
Data zamieszczenia: | 2023-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KAŃCZUGA ul. Węgierska 32 37-220 Kańczuga powiat: przeworski kanczuga@krosno.lasy.gov.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/770328 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Kańczuga |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu - ,,Budowa wiat" Krótki opis przedmiotu zamówienia część 1. Budowa wiaty turystycznej Maćkówka Fundamenty: -stopy fundamentowe betonowe. Fundamenty posadowione na głębokości 1,0m poniżej poziomu terenu. Wymiary stóp 50x50x100cm. Beton klasy C12/15. o Konstrukcja wiaty (altany): Szkieletowa drewniana. Słupy okrągłe śr. 30cm, płatwie okrągłe śr. 30cm dwustronnie obrzynane, krokwie o przekroju prostokątnym 8x16cm, całość usztywniona mieczami o śr.15cm. Wszystkie elementy strugane klasy C30. Impregnacja elementów drewnianych preparatem trójfunkcyjnym: ochrona przed działaniem ognia, grzybów domowych i owadów. Impregnacja powinna się odbywać wg wskazań producenta aż do osiągnięcia stopnia nie rozprzestrzeniania ognia. o Dach: Dach drewniany, czterospadowy, o nachyleniu 30° konstrukcji ciesielskiej krokwiowej. Pokrycie z gontów bitumicznych. o Utwardzenie gruntu pod altaną z klińca gr. 15cm część 2 Budowa wiaty na drewno na posesji Leśniczówki Tarnawka Fundamenty: - stopy fundamentowe betonowe. Fundamenty posadowione na głębokości ok. 1,20m poniżej poziomu terenu. Wymiary stóp 50x50x120cm. Beton klasy C16/20. o Konstrukcja wiaty: Szkieletowa drewniana. Słupy o przekroju kwadratowym 16x16cm, płatwie o przekroju prostokątnym 16x18cm, krokwie o przekroju prostokątnym 8x16cm, całość usztywniona mieczami o przekroju 14x14cm. Wszystkie elementy strugane klasy C30. Impregnacja elementów drewnianych preparatem impregnacyjno - dekoracyjnym. Impregnacja powinna się odbywać wg wskazań producenta min. 3 krotna. o Dach: Dach drewniany, jednospadowy, o nachyleniu 15° konstrukcji ciesielskiej krokwiowej. Pokrycie z blachodachówki w kolorze zielonym na łatach. Wszystkie elementy strugane klasy C30. Impregnacja elementów drewnianych preparatem impregnacyjno - dekoracyjnym. Impregnacja powinna się odbywać wg wskazań producenta min. 3 krotna. o Obróbki blacharskie: Obróbki dachu z blachy stalowej, powlekanej, gr. min 0,5mm w kolorze pokrycia dachu. o Rynny i rury spustowe: Rynny i rury spustowe z blachy stalowej powlekanej, w kolorze pokrycia dachu gr. min. 0,5mm. Średnica rur - 90 mm, średnica rynien - 110 mm. o Obicie ścian: Obicie ścian deską elewacyjną o gr. 22mm mocowaną pionowo w odstępach 5cm, rygle poziome o przekroju 12x12cm. Impregnacja elementów drewnianych preparatem impregnacyjno - dekoracyjnym. Impregnacja powinna się odbywać wg wskazań producenta min. 3 krotna. o Utwardzenie: Zaprojektowano utwardzenie gruntu wiaty z klińca układanego na geowłókninie syntetycznej gr. 15cm. Całość ograniczona obrzeżem 6x20x100cm układanym na ławie z zaprawy cementowej, kolor szary. CPV: 45000000-7, 45210000-2,45261100-5 Dokument nr: 2023/BZP 00227000, SA.270.2.10.2022 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu platformy zakupowej Open Nexus - platformazakupowa.pl (dalej: ,,Platforma"): https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga lub przy użyciu poczty elektronicznej: kanczuga@krosno.lasy.gov.pl , z zastrzeżeniem, że złożenie oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą następuje wyłącznie przy użyciu Platformy. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4.Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" oraz w Regulaminie korzystania z Platformy, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. 5.Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub spakowanych folderów, przy maksymalnej wielkości pojedynczego pliku 150 MB. Podczas komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 6.Za datę złożenia oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń lub ich kopii oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 3 lub złożenia na Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga Wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z udostępnianej przez Zamawiającego Platformy 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 8.Ofertę oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 14.Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert): 1) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazane w pkt. 8.), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na Platformie na stronie danego postępowania. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych lub numerem postępowania wskazanym w SWZ. 2)Zamawiający będzie również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej - za pomocą adresu e-mail Zamawiającego oraz adresu e-mail Wykonawcy wskazanego w formularzu oferty. 3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane będą przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy i formularza ,,Wyślij wiadomość" znajdującego się na stronie danego postępowania, jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. - dalej ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Nadleśnictwo Kańczuga z siedzibą przy Ul. Węgierskiej 32, 37-220 Kańczuga, tel./fax 16 640 25 60, e-mail: kanczuga@krosno.lasy.gov.pl. Przedstawicielem administratora jest: Nadleśniczy - Tadeusz Ogonowski. Z administratorem można skontaktować się: osobiście w siedzibie Nadleśnictwa Kańczuga, telefonicznie pod numerem 16 640 25 60, za pomocą poczty elektronicznej e-mail pod adresem: kanczuga@krosno.lasy.gov.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Arkadiusz Kępski, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl lub telefonicznie pod numerem 796 400 911. 2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 18 - 19 oraz 74 - 76 PZP. 6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Niezależnie od postanowień pkt 6. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp. 9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2) do sprostowania swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; 3) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. 11. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP. 12. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: 1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 3) określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 13. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/770328 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-06 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025