Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
782z dziś
6837z ostatnich 7 dni
25235z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami budowlanymi...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami budowlanymi branży elektrycznej

Data zamieszczenia: 2023-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
ul. Wilczak 17
61-623 Poznań
powiat: Poznań
61 64 65 456
oferty@zdm.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: 61 64 65 456
Termin składania ofert: 2023-05-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
W związku z realizowaną przez Zarząd Dróg Miejskich inwestycją pn. Modernizacja drogowej sygnalizacji świetlnej na ulicy Głogowskiej przy Dworcu Zachodnim w Poznaniu zapraszamy do złożenia oferty na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami budowlanymi branży elektrycznej dla przedmiotowej inwestycji.
II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami budowlanymi branży elektrycznej dla inwestycji Modernizacja drogowej sygnalizacji świetlnej na ulicy Głogowskiej przy Dworcu Zachodnim w Poznaniu.
Zakres obowiązków określono w załączniku nr 1.
Inspektor zobowiązuje się pełnić stały i ciągły nadzór inwestorski zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i innymi obowiązującymi przepisami, w zakresie określonym przez dokument: ,,Procedura funkcjonowania nadzoru inwestorskiego w ZDM", która dostępna jest na stronie internetowej https://zdm.poznan.pl/pl/obowiazki-inspektora-nadzoru
W przypadku zawarcia umowy podwykonawczej, jednym z załączników do faktury będzie oświadczenie podwykonawcy o braku zaległości finansowych wynikających z przedmiotowej Umowy.

Dokument nr: RITS.342.5.2023

Otwarcie ofert: Analiza ofert odbędzie się w dniu 31. 05.2023 r.

Specyfikacja:
Dokumentacje projektowe inwestycji, SWZ oraz wzór umowy na roboty budowalne, których nadzór jest przedmiotem zlecenia znajdują się pod adresem www: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d379419-b8dd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

Składanie ofert:
V. Miejsce i termin składania ofert
Oferty można składać osobiście w siedzibie Zamawiającego, w zamkniętej kopercie, opatrzonej nazwą zadania i numerem referencyjnym lub przesłać pocztą elektroniczną na adres oferty@zdm.poznan.pl z zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy zadania i numeru referencyjnego. Wykorzystując drogę elektroniczną oferent winien być świadomy, że nie ma możliwości zagwarantowania tajności jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.05.2023 r. do godz. 14:00.

Miejsce i termin realizacji:
III. Terminy wykonywania zamówienia i
Zleceniodawca ustala następujące terminy realizacji przez Zleceniobiorcę przedmiotu Zlecenia:
1) Data rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia - dzień podpisania umowy.
2) Data zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia -od dnia udzielenia zlecenia do odbioru końcowego i rozliczenia budowy- szacunkowy termin zakończenia inwestycji październik 2022 r.

Wymagania:
Faktury będą płatne przelewem do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na konto wskazane na fakturze.
Jako nabywcę na fakturze należy wskazać:
MIASTO POZNAŃ
Zarząd Dróg Miejskich
ul. Wilczak 17
61-623 Poznań
NIP 209-00-01-440
W przypadku wystawienia faktury elektronicznej, musi ona zostać przesłana za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym oraz zawierać następujące dane:
NABYWCA:
Miasto Poznań
Pl. Kolegiacki 17
61-841 Poznań
NIP: 2090001440
ODBIORCA:
Zarząd Dróg Miejskich
ul. Wilczak 17
61-623 Poznań
NIP 209-00-01-440
GLN: 5907459620368
Faktury elektroniczne można przesyłać na następujący adres mailowy: faktury@zdm.poznan.pl.
W umowach, zamówieniach lub innych dokumentach potwierdzających warunki transakcji zawieranych z wykonawcami będącymi podatnikami VAT należy umieszczać zapisy, w których w razie obligatoryjnej metody podzielonej płatności:
a. Wykonawca oświadczy, że rachunkiem rozliczeniowym będzie wskazany w umowie i na fakturze numer rachunku bankowego,
b. Jeśli wskazany przez wykonawcę numer rachunku bankowego nie będzie rachunkiem rozliczeniowym, zamawiający wstrzyma płatności do czasu wskazania przez wykonawcę prawidłowego numeru rachunku bankowego, o czym zamawiający poinformuje wykonawcę,
c. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności wobec wykonawcy w przypadku zapłaty należności umownych po terminie, spowodowanej nieposiadaniem lub niewskazaniem rachunku rozliczeniowego.
Do faktury należy załączyć dokument potwierdzający wykonanie Umowy - protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy.
IV. Kary umowne
1. Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu kary umowne:
a) za każdy przypadek niestawienia się inspektora w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego lub wykonawcę nadzorowanych robót w wysokości 250 zł,
b) w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w wysokości 1% wynagrodzenia umownego brutto,- za każde naruszenie.
2. z tytułu odstąpienia od umowy przez jedną ze Stron, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto,
3. Suma nałożonych kar umownych na Wykonawcę nie może przekroczyć 20% całkowitego wynagrodzenia brutto,
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych w przypadku niepokrycia przez karę umowną powstałych szkód.
5. Należności z tytułu kar umownych mogą zostać potrącone z dowolnej wierzytelności Wykonawcy, w szczególności z tytułu należnego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszej Umowy.
W przypadku gdy Wykonawca nie wykonuje umowy w całości lub w części w sposób należyty Zamawiający po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy do zaniechania naruszeń, może zlecić ich wykonanie w całości lub w części podmiotom trzecim na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę.
VI. Informacje dodatkowe
1. Oferenci są związani ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
2. Przy wyborze i ocenie ofert, Zleceniodawca kierować się będzie kryterium ceny oferty, które rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
3. Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązuje się pełnić stały i ciągły nadzór inwestorski zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i innymi obowiązującymi przepisami, w zakresie określonym przez dokument, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia. Przez nadzór stały i ciągły rozumie się pobyt na terenie budowy Inspektora nadzoru inwestorskiego w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu.
4. Zleceniobiorca musi być przedsiębiorcą lub osobą prawną.
5. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie i uprawnienia określone w załączniku nr 1. Brak dokumentów związany będzie z odrzuceniem oferty.
6. Zleceniobiorca powinien podpisać umowę w terminie 14 dni od jego wyboru, pod rygorem wybrania kolejnego oferenta.
7. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykonali lub wykonywali w sposób nie należyty, w szczególności niezgodnie z przepisami Prawa budowlanego, wcześniej udzielone zamówienia w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego.
8. Zamawiający dopuszcza częściowe płatności wykonanego przedmiotu umowy.
9. Na pisemny wniosek Inspektora Zamawiający w formie aneksu określi ilość i wysokość płatności częściowych, proporcjonalnie do czasu trwania umowy na roboty budowlane.
10. Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 80%, po odbiorze końcowym nastąpi płatność pozostałych 20%.
11. Celem umożliwienia dokonania płatności częściowych za dany okres rozliczeniowy, Zleceniobiorca ma obowiązek załączenia do faktury częściowej protokół odbioru częściowego.
12. Wykonawca
Zleceniodawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od przeprowadzenia lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Kontakt:
Sprawę prowadzi:
Andrzej Szymanowski 61 64 65 456

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.