Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1116z dziś
3936z ostatnich 7 dni
22990z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie ekspertyzy/opinii biegłego/ specjalisty

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie ekspertyzy/opinii biegłego/ specjalisty

Data zamieszczenia: 2023-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Kamień
Diamentowa 15
22-113 Kamień
powiat: chełmski
FAX (82) 567 15 71, Sekretariat - (82) 567 15 51
sekretariat@kamien.gmina.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Kamień
Wadium: ---
Nr telefonu: FAX (82) 567 15 71,
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie Zarządzenia Nr 9/2021 Wójta Gminy Kamień z dnia 27 stycznia 2021 r. w sprawie realizacji zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę niżej opisanego zamówienia.

II. Przedmiot zapytania ofertowego
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie ekspertyzy/opinii biegłego/ specjalisty w zakresie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych i melioracji wodnych, geodezji oraz budownictwa na potrzeby postępowania administracyjnego w sprawie zmiany stosunków wodnych na gruncie stanowiącym działkę nr 899/5 położonej w miejscowości Kamień, ze szkodą dla gruntu stanowiącego działki nr 899/4 i 899/2, prowadzonego w trybie art. 234 ustawy Prawo wodne.
90713000 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
Do zadań wykonawcy będzie należeć:
1) wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego/specjalisty w zakresie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnej posiadającego stosowne uprawnienia, w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym w sprawie zmiany stanu wody na gruncie.
2) przedmiotem ekspertyzy będzie między innymi określenie, czy działania właściciela działki 899/5, polegające na nawiezieniu mas ziemnych doprowadziły do zaburzenia stanu wody ze szkodą dla gruntów sąsiednich, w myśl art. 234 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne, a jeśli tak, zaproponowanie realnych do wykonania propozycji naprawczych w zakresie ewentualnej konieczności przywrócenia stanu poprzedniego lub wykonania urządzeń zapobiegających szkodom;
3) opracowanie powinno zawierać/określać:
a) opis istniejącego stanu wody na gruncie, wraz z jego graficznym przedstawieniem (w tym dokumentację fotograficzną, mapę z naniesionym kierunkiem spływu wód) w obszarze przedmiotowych działek i terenu sąsiedniego;
b) opis poprzedniego/pierwotnego stanu wody na gruncie przed zaistniałymi zmianami wraz z jego graficznym przedstawieniem (w tym dokumentację fotograficzną, mapę z naniesionym kierunkiem spływu wód) w obszarze przedmiotowych działek i terenu sąsiedniego, sporządzone w oparciu o mapy archiwalne i informacje stron postępowania i świadków;
c) czy i kiedy na przedmiotowych działkach nastąpiła zmiana stanu wody na gruncie (jeżeli tak-to czy została ona wywołana działaniami właściciela działki 899/5, czy innymi czynnikami -wskazać jakimi),
d) czy nastąpiła zmiana kierunku i natężenia odpływu wody opadowej, (jeśli tak, to z jakiej przyczyny, czy z powodu dokonanych zmian),
e) kto jest sprawcą zmiany stanu wody na gruncie, o ile możliwe jest jego określenie,
f) na czym polegała zmiana stanu wody na gruncie,
g) czy z powodu zmiany stanu wody na gruncie dochodzi do zalewania działek sąsiednich i jaka jest tego przyczyna,
h) pomiary sytuacyjno-wysokościowe wraz z niezbędnymi przekrojami, określenie położenia działki 899/5 w stosunku do działek sąsiednich (czy jest położona wyżej bądź niżej, określić o ile);
i) wyszczególnienie konkretnych działań właścicieli działek, które ingerują w ukształtowany w terenie system zasobów wodnych;
j) czy nawiezienie mas ziemi spowodowało zmianę ukształtowanego w terenie systemu zasobów wodnych,
k) czy ewentualna zmiana stosunków wodnych spowodowała szkody na działkach sąsiednich (jeżeli tak, to wyszczególnić jakie),
l) wpływ wód opadowych i roztopowych w najmniej korzystnym okresie,
m) wnioski i zalecenia konieczne do wydania decyzji administracyjnej w toku postępowania, o którym mowa w art. 234 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne. Wnioski, zalecenia powinny być konkretne i w przypadku stwierdzenia, że zasadne jest wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom powinny jednoznacznie określić, jakie urządzenia powinny zostać wykonane, a w przypadku jeżeli wnioski i zalecenia będą wykazywać na konieczność przywrócenia stanu poprzedniego, to powinny jednoznacznie wskazać, jaki był stan poprzedni na działce, który ma zostać przywrócony do stanu poprzedniego.
4) W celu realizacji zamówienia Zamawiający, przekaże Wykonawcy materiały dotyczące postępowania, udzielając informacji niezbędnych do przeprowadzenia badań. Pozostałe materiały Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie, na własny koszt.
5) W ramach przygotowania ekspertyzy/opinii należy przeprowadzić oględziny, które powinny odbyć się w deszczowej porze roku.
6) W trakcie przygotowywania ekspertyzy/opinii należy wziąć pod uwagę prawo stron postępowania do zadawania pytań świadkom i biegłym oraz do czynnego udziału w postępowaniu. W związku z powyższym czynności konieczne do wykonania (tj. wizja lokalna) powinny być wykonane po uprzednim zawiadomieniu stron postępowania oraz
Zamawiającego. Opracowanie zawierać będzie dokumenty potwierdzające prawidłowe powiadomienie stron postępowania o miejscu i terminie przeprowadzenia dowodu przez biegłego w przedmiotowej sprawie.
7) Wykonawca po sporządzeniu i przedstawieniu opinii stronom postępowania w przypadku złożenia przez strony uwag do opinii będzie miał obowiązek ustosunkować się pisemnie do tych uwag, a także udzielać odpowiedzi lub opisów zagadnień stawianych przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze lub Wojewódzki bądź Naczelny Sąd Administracyjny
8) Wraz z podpisaniem umowy Wykonawca zostanie postanowieniem Wójta Gminy Kamień powołany na biegłego.
9) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Urzędu Gminy Kamień opinię/ekspertyzę, o której mowa wyżej w trzech egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej.

Dokument nr: OŚR.6322.7.2021/2022

Składanie ofert:
IV. TERMIN SKŁADANIA ofert i sposób przygotowania oferty
1. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Oferta po podpisaniu i opieczętowaniu przez Wykonawcę, musi być zapisana w formacie PDF.
3. Przygotowaną ofertę Wykonawca dołącza jako niespakowany załącznik do wiadomości e-mail i przesyła na adres: sekretariat@kamien.gmina.pl lub w formie pisemnej na adres: Urząd Gminy Kamień, Ul. Diamentowa 15, 22-113 Kamień w terminie do dnia 7.06.2023 r. do godz. 12:00, (wiążącą jest data Wpływu w formie pisemnej lub elektronicznej).

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 18.09.2023 r.

Wymagania:
4. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia złożenia.
V. Pozostałe ustalenia
1. Zamawiający zastrzega, że może nie wybrać żadnej oferty lub zmodyfikować treść zapytania ofertowego w szczególności:
1) jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższą kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2) ze względu na konieczność usunięcia wad zapytania, dostosowania zapytania do wymagań powszechnie obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących Zamawiającego.
2. Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyny.
3. Po zakończeniu procedury nastąpi podpisanie umowy z wybranym (zgodnie z zasadą konkurencyjności) Wykonawcą. W przypadku gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawcą, który w toku prowadzonego badania ofert otrzymał kolejną najwyższą liczbę punktów.

Uwagi:
iii. Kryteria oceny ofert
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o poniższe kryteria:
Cena -100 %
Informacja o wagach punktowych przypisanym poszczególnym kryteriom oraz sposób przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty
najniższa cena ofertowa brutto
Cena =...........................................x 100 pkt
cena oferty badanej brutto

Kontakt:
2. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcą po stronie Zamawiającego: Grzegorz Mysiak -tel. (82) 567 14 55, e-mail: grzegorz.mysiak@kamien.gmina.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.