Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego budynków mieszkalnych oraz stanu instalacji elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2023-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Słoneczna" w Redzie ul. Łąkowa 29A 84-240 Reda powiat: wejherowski telefon: 516-015-197, (58) 678 35 26 biuro@sm-sIoneczna.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Reda |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon: 516-015-197 |
Termin składania ofert: | 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
KONKURS OFERT NA WYKONANIE 5 - LETNICH PRZEGLĄDÓW STANU TECHNICZNEGO ORAZ INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W 33 BUDYNKACH WIELORODZINNYCH. Ogłaszamy konkurs ofert na wykonanie kontroli stanu technicznego po upływie 5-ciu lat 33 budynków wielorodzinnych, zgodnie z art. 62 ust. 1 punkt 2 ustawy z dnia 07 lipca 1994 roku - Prawo budowlane. Spółdzielnia Mieszkaniowa w Redzie ogłasza konkurs ofert nawykonanie kontroli po upływie 5-ciu lat polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych zgodnie z art. 62 ust. 1 punkt 2 ustawy z dnia 07 lipca 1994 roku - Prawo Budowlane. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1 .Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych oraz stanu instalacji elektrycznej lokali będących w zasobach Spółdzielni. Przegląd zostanie wykonany w zakresie określonym w Rozdziale 6, Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07 lipca 1994 roku (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm), zgodnie z art. 62 ust. 1 punkt 2. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Załącznik ni 1 do niniejszego zapytania ofertowego VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferta powinna zawierać: o cenę brutto wykonania przedmiotu umowy, o dokumenty uprawniające wykonawcę do wykonywania prac będących przedmiotem umowy, @kopię wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty o oświadczenie - Załącznik nr 2 Oferta powinna być: o opatrzona pieczątką firmową, o posiadać datę sporządzenia i datę ważności, o zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, o podpisana czytelnie przez Wykonawcę. Składanie ofert: VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres biuro@sm-sIoneczna.pl. faksem na nr: (58) 678 35 26, pocztą, kurierem lub też dostarczona osobiście na adres: 84-240 Reda, Ul. Łąkowa 29A, do dnia 12 czerwca 2023 r. do godz. 13.00. Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Oczekiwany termin wykonania przedmiotu zamówienia do 30.11.2023 roku. Wymagania: 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia części zamówienia podwykonawcom. IV. ZASADY ZAWIERANIA UMÓW 1. Umowa zostanie zawarta zgodnie z wynikiem konkursu ofert, a oferent przyjmuje zakres Przeglądu zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. 2. Przegląd musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami sztuki budowlanej, normami. 3. Wartość prac związanych z Przeglądem strony ustalają na kwotę wraz z podatkiem VAT. 4. Wszelkie czynności i prace nieprzewidziane w opisie przedmiotu zamówienia, a konieczne do wykonania Przeglądu będą realizowane na podstawie uzgodnienia z Zamawiającym. 5. Wybrany oferent zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. V. ZASADY REALIZACJI ROBÓT ORAZ ICH ROZLICZANIA 1. Odpowiedzialność, za jakość prowadzonego Przeglądu ponosi Wykonawca. 2. O zakończeniu czynności związanych z realizacją Przeglądu Wykonawca jest zobowiązany powiadomić przedstawiciela Zamawiającego. 3. Odbioru dokumentacji Przeglądu dokonuje komisja w skład, której wchodzą przedstawiciel Zamawiającego i przedstawiciel Wykonawcy. 4. Podstawą oceny rzetelności wykonanej usługi będą dostarczone Zlecającemu: o protokoły z przeglądu poszczególnych budynków, o opinie i zalecenia dla lokali i budynków. 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6. Zamawiający może wycofać się z przeprowadzenia konkursu w dowolnym terminie przed podpisaniem umowy. IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Wynik konkursu i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony do dnia 30 czerwca 2023 r. na stronie internetowej pod adresem www.sm-sloneczna.pl. Dodatkowo oferenci mogą uzyskać informację o wynikach telefonicznie. Uwagi: VIII. OCENA OFERT Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: o Cena o Wiarygodność oferenta oceniana na podstawie przedstawionych informacji o usługach o zakresie podobnym jak w zapytaniu, wykonywanych w ostatnich 3 latach, potwierdzonych referencjami. Kontakt: X. DODATKOWE INFORMACJE, PRZEDSTAWICIEL ZAMAWIAJĄCEGO o Dodatkowe informacje udzielane są przez specjalistę ds. technicznych p. Adam Grubba telefon: 516-015-197, (58) 678 35 26, adres email: biuro@sm-sloneczna.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025