Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa wewnętrzna kawiarni (segment A) z tarasami zewnętrznymi - etap 5 oraz oddymianie klatki schodowej w segmencie B (wraz z robotami wspólnymi i nierozdzielnymi dla segmentu B) - etap 3 |
Data zamieszczenia: | 2023-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dolnośląskie Centrum Kształcenia Ustawicznego i Językowego Kadr w Legnicy pl. Zamkowy 1 59-220 Legnica powiat: Legnica zamowienia@centrumzamek.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Legnica |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa wewnętrzna kawiarni (segment A) z tarasami zewnętrznymi - etap 5 oraz oddymianie klatki schodowej w segmencie B (wraz z robotami wspólnymi i nierozdzielnymi dla segmentu B) - etap 3. Krótki opis przedmiotu zamówienia przebudowa wewnętrzna kawiarni (segment A) z tarasami zewnętrznymi - etap 5: roboty hydroizolacyjne - iniekcje ciśnieniowe, roboty rozbiórkowe, roboty murowe, stolarka aluminiowa, stolarka drewniana, tynki renowacyjne, posadzki, malowanie, sufity podwieszane o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi - montaż, montaż grzejników, odtworzenie kanału C.O., posadzki pełne o grubości 3 cm z elementów prostokątnych kamiennych - taras i schody, instalacje niskoprądowe: system sygnalizacji pożaru, system telewizji RTV/SAT, system okablowania strukturalnego, system sygnalizacji włamania i napadu, system telewizji dozorowej i monitoringu wewnętrznego, instalacje elektryczne wysokoprądowe: instalacja oświetlenia podstawowego z osprzętem, instalacja oświetlenia awaryjnego z osprzętem, osprzęt montażowy i rozprowadzenie instalacji, instalacje sanitarne: roboty budowlane instalacji wody użytkowej z armaturą, instalacja kanalizacyjna z armaturą, wentylacja kawiarni - nawiew i wywiew, kurtyny powietrzne wyposażenie kawiarni (po konsultacji z Zamawiającym), wyposażenie zaplecza. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących dokumentach SWZ: Rozdział 4 SWZ - dokumentacja oraz Rozdział 3 SWZ - projekt umowy część nr 2 - oddymianie klatki schodowej w segmencie B (wraz z robotami wspólnymi i nierozdzielnymi dla segm. B) - etap 3 parter, I, II i III piętro: a. wykonanie robót budowlanych, w planowany zakres zamierzenia budowlanego wchodzą między innymi: - roboty rozbiórkowe, - odgrzybianie stropów i ścian ceglanych metodą smarowania, - roboty murarskie, - schody żelbetowe, - stolarka drewniana i aluminiowa, - tynki renowacyjne, - malowanie, - posadzki, - sufity podwieszane o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi - montaż, - instalacje niskoprądowe: - system sygnalizacji pożaru z czujnikami dymu (w całym segmencie B), - system oddymiania (w całym segmencie B), - system okablowania strukturalnego, - system telewizji dozorowej i monitoringu wewnętrznego, - system multimedialny, - instalacje elektryczne wysokoprądowe: - instalacja oświetlenia podstawowego z osprzęte - instalacja oświetlenia awaryjnego z osprzętem, - osprzęt montażowy i rozprowadzenie instalacji, - wewnętrzne linie zasilające. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących dokumentach SWZ: Rozdział 4 SWZ - dokumentacja oraz Rozdział 3 SWZ - projekt umowy. W części nr 2 wycenić roboty w zakresie oddymiania klatki schodowej w segmencie B (wraz z robotami wspólnymi i nierozdzielnymi dla segm. B) - etap 3 - z dokumentacji jaką załączył Zamawiający. CPV: 45453000-7, 45111300-1,45000000-7,45262500-6,45410000-4,45442100-8,45331000-6, 45331210-1,45332000-3,45311000-0 Dokument nr: 2023/BZP 00231505, DA.340.62.23 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 12:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.platformazakupowa.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego". 2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany swz, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". 3. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez zamawiającego bezpośrednio na platformazakupowa.pl, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.4. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne 1) stały dostęp do sieci Internet gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) www.platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowejkodowanieUTF8, 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z www.platformazakupowa.pl, w szczególności, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert Taka oferta nie będzie brana pod uwagę - narusza art. 221 uPzp.6. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie formatów: pdf, .doc, .docx, .rtf,. .odt.,jpg; ods; xls; xlix; .csv - ze szczególnym wskazaniem na .pdf 7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: zip, 7Z. 8. Zamawiający nie dopuszcza formatów np.: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach-formatach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 8. Pliki w innych formatach niż .pdf zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. 9. Wszelkie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa, które Wykonawca zastrzeże prawidłowo - zgodnie z prawem - jako tajemnice przedsiębiorstwa powinny zostać złożone w osobnym pliku nazwanym ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa", a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum ZIP. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zleceniodawca informuje, że: 1. administratorem danych osobowych jest Dolnośląskie Centrum Kształcenia Ustawicznego Językowego Kadr w Legnicy, Ul. Zamkowa 1, 59-220 Legnica, email: ido@centrumzamek.pl, 2. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 3. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust. 2 pkt 1) i zgodnie z art 74 ust. 4 uPzp 4. z dnia 11 września 2019r. (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 - tj. z późniejszymi zmianami), 5. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 - 80 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 6. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 7. konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 8. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 9. na podstawie art. 15 RODO Wykonawcy przysługuje: a. prawo dostępu do danych osobowych, b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania,że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-12 12:00 Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025