Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5617z ostatnich 7 dni
23070z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-05-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Mykanów
ul. Samorządowa 1
42-233 Mykanów
powiat: częstochowski
Tel 34 3288019
zamowienia@mykanow.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Mykanów
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel 34 3288019
Termin składania ofert: 2023-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 12/2023 O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA DO 130 000 złotych na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn.
,,Przebudowa dróg gminnych nr. 599 012S Ul. Szkolna w Czarnym Lesie 599 040S - Ul. Leśna w Starym Cykarzewie i 599 051S - Ul. Kasztanowa w Rusinowie"

II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na realizowanym zadaniu: ,,Przebudowa dróg gminnych nr. 599 012S Ul. Szkolna w Czarnym Lesie 599 040S - Ul. Leśna w Starym Cykarzewie i 599 051S - Ul. Kasztanowa w Rusinowie"
Roboty budowlane, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski współfinansowane jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Wartość inwestycji - 1409 447,42 zł

IV. Obowiązki ogólne:
1. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez Wykonawcę obejmuje w szczególności:
a) Nadzór nad robotami budowlanymi w pełnym zakresie zgodnie z dokumentacją/ załącznik nr. 8 do SWZ/
b) Przeprowadzenie odbioru końcowego.
c) Rozliczenie finansowe przedmiotu umowy.
2.Czas pracy inspektora nadzoru inwestorskiego powinien być dostosowany do czasu pracy Wykonawcy robót budowlanych.
3.Wymagana jest obecność na placu budowy/ miejscu prowadzenia robót w odstępach czasu:
- zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór jednak z częstotliwością nie mniejszą niż 1 wizyta w tygodniu. Wizyty te, winny być odnotowane na liście obecności znajdującej się w siedzibie Zamawiającego,
- na każde wezwanie Zamawiającego w sytuacjach problematycznych ( w ciągu 24 godzin - dotyczy dni roboczych)
- nagłych, awaryjnych oraz w trakcie odbioru końcowego, a także w sytuacjach, gdy obecność
inspektora nadzoru inwestorskiego jest niezbędna dla zapewnienia właściwego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi pracami.
4. Zamawiający wymaga organizowania oraz prowadzenia minimum 1 raz w miesiącu rad budowy dotyczących realizacji zadania. W naradach udział brać będą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron tj. Wykonawca, Nadzór Inwestorski, Zamawiający oraz inni zaproszeni przedstawiciele, w celu podejmowania bieżących decyzji, dotyczących wszystkich zagadnień mających wpływ na postęp robót.
5. Sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu, Wykonawcy Robót i ich uczestnikom,
6.Pisemnego zatwierdzania materiałów (wnioski materiałowe) budowlanych przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania, żądania i kontroli dokumentów, jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, itp., w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w Polsce,
7. Dbanie o realizacje prac zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym.
8.Monitorowania postępu robót pod względem technicznym, organizacyjnym i czasowym, poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót.
9. Sporządzania na żądanie lub wniosek Zamawiającego informacji, dokumentów, raportów o stanie realizacji inwestycji włącznie z prowadzeniem dokumentacji fotograficznej przebiegu realizacji robót z pisemnym komentarzem przedstawionych zdarzeń.
Obowiązki na etapie budowy i rozliczenia:
1) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego;
2) działanie w imieniu Zamawiającego w ścisłej z nim współpracy i na podstawie nadanych upoważnień mając zawsze na względzie pomyślne ukończenie zadania inwestycyjnego
w sposób poprawny jakościowo i w przewidzianych terminach;
3) zapoznania się z dokumentacją techniczną oraz umową zawartą z Wykonawcą robót nadzorowanego zadania;
4) udostępnienia numeru telefonu komórkowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego umożliwiającego szybki i bezpośredni kontakt w razie konieczności codzienny telefoniczny kontakt z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji;
5) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją zamówienia, .
6) prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi objętymi przedmiotem umowy w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane łącznie z robotami koniecznymi do wykonania, a nie ujętymi w dokumentacji projektowej niemożliwymi do przewidzenia na etapie podpisywania umowy;
7) monitorowania postępu robót poprzez sprawdzenie rzeczywistego zaawansowania i zgodności z obowiązującym przy realizacji przedmiotu umowy harmonogramem robót;
8) prowadzenia regularnych (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów zgodnie z
dokumentacją projektową oraz praktyką inżynierską;
9) w przypadku wykonywania robót przez podwykonawców ciągłe monitorowanie wykonywanych przez nich robót, a w szczególności posiadanie wiedzy na temat wykonywania robót przez podwykonawców i nadzorowanie dokonywania wpisu do dziennika budowy o wykonywaniu robót przez konkretnego podwykonawcę;
10) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości zobligowanie Wykonawcy wpisem do dziennika budowy do naprawy sytuacji;
11) udzjelenia Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizowanego zadania inwestycyjnego;
12) podejmowanie decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót w przypadku nieprawidłowości oraz powiadomienie o takich zdarzeniach Zamawiającego;
13) wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót budowlanych, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna;
14) czuwania nad realizacją elementów robót związanych z ochroną środowiska, współpracy z organizacjami ekologicznymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
15 ) sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, nie ujęte w dokumentacji projektowej oraz zamienne po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego, sprawdzanie wycen robót dodatkowych, zamiennych i podobnych oraz kontrola rozliczeń wykonywanych robót budowlanych, w uzgodnieniu z Zamawiającym, negocjowanie z Wykonawcą robót budowlanych wynagrodzenia za roboty nie objęte umową podstawową, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy
16) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych/zamiennych bezzwłoczne, pisemne wystąpienie w tej sprawie do Zamawiającego przy zachowaniu następujących zasad:
- inspektor przygotowuje dla Zamawiającego protokół konieczności spisany przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy Robót, zawierający opis powstałych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji oraz opis niezbędnych do wykonania robót dodatkowych w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
- inspektor przedstawia Zamawiającemu kalkulację kosztów na wykonanie robót budowlanych dodatkowych. Wartość i zakres robót dodatkowych wymaga każdorazowej weryfikacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego,
- inspektor przygotowuje protokół z negocjacji zawierający uzgodnione z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym ceny lub stawki dla robót dodatkowych w oparciu o zapisy umowy na roboty budowlane i przedkłada go Zamawiającemu, wraz z własnym uzasadnieniem faktycznym i prawnym, dowodzącym bezspornie, że zachodzą przesłanki do udzjelenia zamówienia dodatkowego zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych,
- wydanie polecenia wykonania robót dodatkowych może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że roboty dodatkowe zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych traktowane są jako zamówienie dodatkowe,
- w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, inspektor będzie je nadzorował bez roszczeń do dodatkowego wynagrodzenia;
17) kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów;
18) nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych;
19) udział w komisyjnym pobieraniu próbek do badań oraz powiadomienia Zamawiającego na 3 dni przed o zamiarze ich pobierania;
20) zlecania Wykonawcy po uzgodnieniu z Zamawiającym robót budowlanych wykonania
dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości;
21) zlecenia, po uzgodnieniu z Zamawiającym, sporządzenia wszelkich koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, które mogą okazać się konieczne lub zalecane w trakcie budowy;
22) weryfikacja dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę robót budowlanych;
23) odbioru, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu;
24) sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych Zamawiającego z Wykonawcą robót, w oparciu o obowiązujący harmonogram rzeczowo - finansowy i dokumenty przedstawione przez Wykonawcę robót;
25) sprawdzenia zgodności faktury Wykonawcy robót budowlanych z dokumentami odbioru i wcześniejszymi dokumentami rozliczeniowymi;
26) sprawdzenia wykonywanych robót i powiadomienia Wykonawcy robót budowalnych o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad;
27) przygotowanie odbioru końcowego robót sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do odbioru (w szczególności sprawdzenia harmonogramu finansowo - rzeczowego) oraz uczestnictwa w odbiorze robót podstawowych i dodatkowych;
28) sprawdzenia i dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych po zakończeniu robót;
29) zapobiegania roszczeniom Wykonawcy robót budowlanych;
30) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót budowlanych oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy i podania Zamawiającemu sposobu ich rozwiązania;
31) w przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych dotyczący realizacji zadania inwestycyjnego, reprezentowania Zamawiającego w zakresie technicznym, poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego, co do przedmiotu sporu;
32) rozliczenia umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia.
33) wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie zadań, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji umowy na roboty budowlane (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego) oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego

CPV: 45111200-0, 45233120-6, 45233200-1, 45450000-6, 45233290-8

Dokument nr: 12/2023

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć bezpośrednio w siedzibie Urzędu Gminy Mykanów przy Ul. Samorządowej 1 ( punkt obsługi interesanta budynek A niski parter ) w Mykanowie lub listownie na adres Zamawiającego. Dopuszcza się również złożenie ofert w formie elektronicznej .
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 31 maja 2023r. o godz. 9.00.

Miejsce i termin realizacji:
III.Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia inwestycji objętej nadzorem (data podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych), lecz nie później niż 5 miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą robót - umowa z Wykonawcą została podpisana 24.05.2023

Wymagania:
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia na roboty budowlane, nad którymi pełniony będzie Nadzór Inwestorski, w szczególności z opisem przedmiotu zamówienia oraz załącznikami dotyczącymi opisu robót budowlanych do wykonania. Zakres obowiązków inspektora nadzoru określa szczegółowo opis przedmiotu zamówienia, tj. załącznik nr 8 do SWZ oraz projekt umowy, tj. załącznik nr 7 do SWZ.
Link do postępowania na roboty budowlane:
https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/754458
2. Wykonawca nadzoru inwestorskiego wykaże że dysponuje jedną osobą , która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności drogowej .
Inspektor nadzoru powinien posiadać uprawnienia budowlane, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
3. Obowiązki inspektora określa art. 25 ustawy Prawo Budowlane ( tj. Dz.U.2021.0.2351 z późn.
zm.)
4. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego reprezentuje interesy Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, warunkami wynikającymi z zezwoleń na przeprowadzenie robót budowlanych, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych.
V. Warunki ubiegania się o wykonanie zamówienia
Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - oświadczenie składane w druku oferty
1. Wymagania w stosunku do Wykonawcy odnośnie osób ,które będą wykonywać usługę :
- a) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej dot. robót budowlanych (do kierowania robotami budowalnymi) koordynator - uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robotami budowlanymi w specjalności -budowlanej bez ograniczeń lub drogowej bez ograniczeń - upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych- uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
Inspektorzy nadzoru powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
2. Zamawiający ponadto wymaga od osób, które będą pełnić funkcje inspektorów spełnienie warunku doświadczenia.
1)Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba wskazana kierowała lub nadzorowały przynajmniej 1 robotą budowlaną tożsamą z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, podmiotu zlecającego oraz załączy dowody dotyczące kierowanych lub nadzorowanych robót budowlanych.
Przez roboty tożsame z przedmiotem zamówienia rozumie się wykonane kierowanie, nadzorowanie robót drogowych , odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu przedmiotowi zamówienia .
Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły ,,spełnia - nie spełnia". Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania.
3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1
2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty, (pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie) .
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie wykonawca przedstawia następujące dokumenty:
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego spełniających wymagania określone w punkcie V.2. wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami , zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ,
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, na etapie
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom.
4. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA/ Spółki jawne)
- Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału
Wykonawcy muszą spełnić łącznie, co wykazują wspólnie.
5. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów:
1)Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez jedną z osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy z dopiskiem ,, za zgodność z oryginałem"
2) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
3)Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz zawierać odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści i formy dokumentów.
4)Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane prze upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.
5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
6) Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik niniejszego postępowania, stanowi podstawę do wykluczenia z postępowania
7) W razie braków w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty lub błędach Zamawiający dopuszcza jednokrotne wezwanie do uzupełnienia , poprawienia tych dokumentów. Jednocześnie informuje iż druk oferty musi być wypełniony poprawnie.
6.Informacja o sposobie porozumiewania się Stron oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
Strony w toku postępowania przedmiotowego, zapytania i odpowiedzi, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują sobie w formie pisemnej lub drogą elektroniczną. Otrzymanie dokumentu drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza.
Zapytania można kierować na adres: Gmina Mykanów, ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów lub adres poczty elektronicznej wskazany w punkcie ,,osoba o kontaktu"
8. Termin związania ofertą
Składający ofertę jest nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert.
9. Opis sposobu przygotowania ofert
1). Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie do pisania,
komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. 2). Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania.
3). Zaleca się, aby wszystkie dokumenty tworzące ofertę były spięte (zszyte) oraz posiadały kolejno ponumerowane kartki.
4). Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
5). Cena ofertowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, określona przez Wykonawcę w Formularzu oferty, musi być podana cyfrowo i słownie oraz być wyrażona w PLN. 6). Zaleca się złożenie oferty opisanej w następujący sposób:
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu: ,,Przebudowa dróg gminnych nr. 599 012S ul. Szkolna w Czarnym Lesie 599 040S - ul. Leśna w Starym Cykarzewie i 599 051S - ul. Kasztanowa w Rusinowie"
Zamawiający dopuszcza również złożenie oferty pocztą elektroniczną na adres mailowy:
bok@mykanow.pl . Ofertę złożoną elektronicznie składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej ( opatrzomnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7).Wykonawca może zwracać się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa wyznaczony termin składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści po upływie terminu składania wniosku o którym mowa w tym punkcie lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
Ewentualne przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w tym punkcie.
8).Wykonawca może złożyć jedną ofertę, zarówno indywidualnie, jak również jako partner
w podmiocie występującym wspólnie. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert, w które strona będzie zaangażowana.
9). Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
10.1.
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem polskiej placówki operatora publicznego lub innej firmy kurierskiej po wyznaczonym terminie, będą zwracane bez otwierania.
11. Opis sposobu obliczenia ceny
11.1. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu dla każdego zadania oddzielnie oraz łącznie dla całego zamówienia określone w druku OFERTA .
Te formę wynagrodzenia określa art.632 Kodeksu cywilnego.
,, § 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia , chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę."
W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej jak również z opisu w zapytaniu.
Kalkulując cenę należy uwzględnić : podatek VAT w wysokości 23 % - wszelkie koszty związane z realizacją tego zamówienia.
11.2. Cena musi zawierać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną .
11.3. Wszelkie upusty udzielone przez Wykonawcę, o ile występują, muszą być ujęte w Cenie Oferty podanej w Formularzu Oferty. Żadne wymienione upusty nie będą brane pod uwagę.
11.4. Ceną oferty jest suma wymieniona w Formularzu Oferty z uwzględnieniem ewentualnych zmian wynikających z omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny .
11. 6. Jeżeli złożona zostanie Oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub
świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
12. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Stronami
12.1.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą wyłonionym do wykonania zamówienia prowadzone będą wyłącznie w PLN.
14. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dopełnienia następujących formalności w celu zawarcia umowy
Wybranemu Wykonawcy , zamawiający określi termin i miejsce podpisania umowy.
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do:
a) dostarczenie dokumentów ( oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają uprawnienia wymagane ustawą Prawo budowlane
15. Zamawiający dopuszcza podwykonawców, wykonawca w ofercie musi wskazać jaki zakres prac zamierza zlecić podwykonawcy oraz podwykonawców .
Usługi objęte przedmiotem zamówienia mogą być powierzone podwykonawcom na zasadach
określonych w projekcie umowy.
Za działania i zaniedbania podwykonawców, wykonawca ponosi odpowiedzialność jak za postępowanie własne.
16. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
3) została złożona przez wykonawcę nie spełniającego warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
4) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
5) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki,
6) wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą
7) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
17. Do niniejszego postępowania nie ma zastosowania ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych- wyłączenie zgodnie z brzmieniem art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy.

Uwagi:
13. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny
13.1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena ryczałtowa brutto 100 %
Oferta nie podlegająca odrzuceniu z najniższą ceną uzyska 100 punktów Pozostałe oferty będą punktowane wg wzoru podanego poniżej.
Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom będzie się odbywać wg następujących zasad:
13.2. Cena
Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację całego zamówienia ,obliczona przez wykonawcę zgodnie z przepisami prawa - podana w ,,Formularzu oferty" . Liczba punktów , którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty ilość punktów = -----------------------------------------................................x 100 x 100%
cena brutto oferty badanej
13.3. Oferty, które nie będą spełniać wymogów zapytania zostaną przez zamawiającego odrzucone. Ocena ofert dotyczy ofert nieodrzuconych.
18. RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Mykanowie jest Wójt Gminy Mykanów z siedzibą: ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów;
2) We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Gminy Mykanów pod adresem e-mail: ewa.olejarz@mykanow.pl lub na adres siedziby Urzędu Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1 42-233 Mykanów;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z procedurą udzjelenia zamówienia, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 r. ze zm.), prowadzoną w formie zapytania ofertowego , zwanego ,,procedurą" na na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa dróg gminnych nr. 599 012S ul. Szkolna w Czarnym Lesie 599 040S - ul. Leśna w Starym Cykarzewie i 599 051S - ul. Kasztanowa w
Rusinowie"
4) Procedura jest prowadzona w celu zapewnienia wydatkowania środków publicznych w sposób oszczędny i z zachowaniem zasad uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, co stanowi obowiązek Urzędu, jako jednostki sektora finansów publicznych, określony w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. Poz. 869, ze zm.);
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu, którzy w procedurze dokonują wszystkich czynności prowadzących do wyboru najkorzystniejszej oferty, w
sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie wykonawców oraz zgodnie z zasadami proporcjonalności i przejrzystości, tym samym realizując generalne zasady udzielania zamówień publicznych;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w Urzędzie przez cały czas obowiązywania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia procedury oraz w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej;
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących wynika z Pani/Pana dobrowolnego uczestnictwa w procedurze oraz jest warunkiem zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożliwość weryfikacji spełniania warunków udziału w procedurze i dokonania oceny ofert, a także niemożność zawarcia umowy;
8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane;
9) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
10) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
** wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Kontakt:
7.Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Ewa Olejarz - tel. (034) 3288019, w godz. 7:30- 15:00, e-mail: zamowienia@mykanow.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.