Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1156z dziś
5617z ostatnich 7 dni
24289z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zaprojektowanie i zainstalowanie ciągu komunikacyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zaprojektowanie i zainstalowanie ciągu komunikacyjnego

Data zamieszczenia: 2023-05-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Małopolska Uczelnia Państwowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu
ul. Maksymiliana Kolbego 8
32-600 Oświęcim
powiat: oświęcimski
nr tel.: 33 842 98 56, 33 842 98 56
oferty.dzp@uczelniaoswiecim.edu.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Oświęcim
Wadium: ---
Nr telefonu: nr tel.: 33 842 98 5
Termin składania ofert: 2023-05-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem Rektora Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu nr 3/2021 z dnia 1 lutego 2021r. w sprawie: wprowadzenia Regulaminów udzielania zamówień publicznych w Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu. Do niniejszego postępowania nie będą miały zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022, poz. 1710
z późn. zm.).

Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto. W kwestiach nieuregulowanych powyższą ustawą stosuje się przepisy ustawy z dnia 23.04.1964 r.- Kodeks cywilny.

II. Nazwa przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i zainstalowanie ciągu komunikacyjnego do Biura Pełnomocnika, Biura Obsługi Studentów Niepełnosprawnych (BOSN) w budynku Collegium Primum Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego
w Oświęcimiu realizacja w ramach projektu "Małopolska Uczelnia Państwowa - Uczelnia dostępna".

III. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i zainstalowanie ciągu komunikacyjnego do Biura Pełnomocnika, Biura Obsługi Studentów Niepełnosprawnych (BOSN) w budynku Collegium Primum Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego
w Oświęcimiu realizacja w ramach projektu "Małopolska Uczelnia Państwowa - Uczelnia dostępna".

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do Zapytania ofertowego.

Realizacja usługi do dnia 30.06.2023 r.

Wykonawca do składanej oferty cenowej dołączy uprawnienia wymagane do realizacji w/w usługi.

CPV: 71220000-6, 45450000-6, 45430000-0

Dokument nr: ZO/26/2023

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert oraz badanie odbędzie się w dniu 30.05.2023 r. o godz. 09:15 w Małopolskiej Uczelni Państwowej w Oświęcimiu im. rotmistrza Witolda Pileckiego, Ul. Maksymiliana Kolbego 8, 32-600 Oświęcim, sala 1.06 budynek Collegium Primum.

Składanie ofert:
Oferty należy przesyłać Zamawiającemu na adres do korespondencji wskazany w pkt. I drogą pocztową lub składać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Kancelaria ogólna, pokój nr 1.13) lub wysyłać na adres e-mail Zamawiającego (oferty.dzp@uczelniaoswiecim.edu.pl ), zgodnie z instrukcjami zawartymi w pkt. VII i VIII, do dnia 30.05.2023 r. do godz. 09.00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Terminy wykonania zamówienia:

Realizacja usługi do dnia 30.06.2023 r.

Wymagania:
V. Warunki udziału w postępowaniu:
Kryteria merytoryczne
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania(Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca, wraz z ofertą, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie; oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego),
b) akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń oraz wypełnią i złożą w terminie ofertę - Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

VII. Informacja o dokumentach jakie należy załączyć do oferty:
Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Wypełniony wzór oświadczenia Wykonawcy o braku powiązań osobowych i kapitałowych
z Zamawiającym oraz inne - Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

VIII. Opis sposobu przygotowania oferty:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zawierającą jedną - jednoznacznie opisaną propozycję, obejmującą całość zamówienia. Ofertę składa się w formie drukowanej lub w formie elektronicznej zgodnie z zapisami niniejszego punktu
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Oferta winna być kompletna tzn. ma zawierać wszystkie dokumenty wymagane w zapytaniu ofertowym.
Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą ofertę.
Wszystkie dokumenty wymagane w zapytaniu ofertowym muszą być załączone do oferty i podpisane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. W przypadku, gdy dokumenty są podpisane przez osobę inną niż uprawniona do reprezentacji i widniejąca we właściwym rejestrze, niezbędne jest dostarczenie Zamawiającemu wraz z ofertą pełnomocnictwa dla tej osoby. W przypadku załączenia kopii musi znaleźć się na dokumencie napis ,,potwierdzam za zgodność z oryginałem" lub równoważny i podpis osoby uprawnionej do podpisania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii.
Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty oraz jej złożeniem ponosi wykonawca.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
Zamawiający zaleca, aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były jednoznacznie ponumerowane i złączone w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.
Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę - zmiany lub wycofanie złożonej przez siebie oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostaną dokonane przed upływem terminu składania ofert.
Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez wykonawcę lub umocowanego na piśmie przedstawiciela Wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną kopertę zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem ,,WYCOFANE". Natomiast w przypadku powiadomienia złożonego elektronicznie, w tytule maila należy wpisać ,,WYCOFANE".
Zamawiający może unieważnić postępowanie jeśli oferty złożone przez Wykonawców przewyższą kwotę jaką Zamawiający ma zamiar przeznaczyć na realizację zadania.

W przypadku złożenia oferty w formie drukowanej Wykonawca zamieszcza ofertę w nieprzezroczystej kopercie z adresem do korespondencji Zamawiającego podanym w pkt. I, z dopiskiem ,,Oferta ZO/26/2023"- nie otwierać przed 30.05.2023 r. przed godz. 9.15. Na kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić jej zwrot bez otwierania, w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie określonym w pkt. X.
W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej Wykonawca wysyła wiadomość e-mail na adres oferty.dzp@uczelniaoswiecim.edu.pl , z ,,Oferta ZO/26/2023"- nie otwierać przed 30.05.2023 r. przed godz. 9.15. i załączonymi skanami podpisanych niezbędnych dokumentów.
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Oferty przesłane po terminie, o którym mowa w Rozdziale X nie będą rozpatrywane.

15. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
3) w przypadkach, o których mowa w pkt. 9, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
5) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

X. Informacje dotyczące miejsca, terminu składania oraz otwarcia ofert a także ich badania:
Oferty otrzymane przez Zamawiającego w formie drukowanej lub elektronicznej po terminie składania ofert zostaną zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.

XI. Istotne postanowienia umowy:
Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

XIII. Postanowienia końcowe:
Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczona w siedzibie Zamawiającego
oraz na stronie internetowej Zamawiającego z podaniem nazwy i adresu wyłonionego Wykonawcy.
Załącznikami do niniejszego zapytania ofertowego są:
- Wzór formularza oferty - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
- Wzór oświadczenia - Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego ,
- Wzór umowy - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego ,
- Opis przedmiotu zamówienia- Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,
- Rysunek poglądowy ciągu komunikacyjnego- Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego,

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania/unieważnienia przedmiotowego postępowania na wybór wykonawcy na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

Uwagi:
2. Kryteria formalne

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w terminie składania ofert złożyli ofertę w niniejszym postępowaniu, w sposób poprawny pod względem formalnym i merytorycznym, zgodną z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca przedłożył Zamawiającemu ofertę na realizację Zamówienia sporządzoną i złożoną zgodnie z punktami VII i VIII.

IX. Kryteria wyboru oferty i oceny oferty:

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100%;
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie warunki określone w niniejszym zaproszeniu i z najniższą ceną.
Wykonawca w ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną. Ryzyko błędnej kalkulacji ceny w ofercie obciążą Wykonawcę.
Cenę oferty netto, stawkę VAT i cenę oferty brutto należy podać cyfrowo i słownie w formularzu ofertowym. (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
Stawkę podatku VAT określa Wykonawca.
Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Rozliczenia nie mogą być prowadzone w walutach obcych.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty i opłaty niezbędne dla realizacji zamówienia.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia (w wyznaczonym terminie) ofert dodatkowych (Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach).
W trakcie weryfikacji i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa, o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;

2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;

3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

14. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:

a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, chyba że Zamawiający będzie mógł dokonać poprawienia omyłki niepowodującej istotnych zmian w treści oferty;

b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

c) Wykonawca nie udzieli wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, albo oferta jest niezgodna z zapytaniem ofertowym;

d) zawiera błędy w obliczeniu ceny;

e) Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;

XII. Klauzula RODO

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, zwanego: RODO (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, poz. 1, z późn. sprost.) niniejszym informujemy, że przetwarzanie danych osobowych opiera się o przesłanki to legalizujące, które są określone w art. 6 ust 1. lit. b) RODO (niezbędność do wykonania umowy), art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze), art. 6 ust. 1 lit. e) RODO (wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym) czy w art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora), jak również:

1) administratorem Pani / Pana danych osobowych, wskazanych w pkt 4), jest Małopolska Uczelnia Państwowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu, z siedzibą przy ul. Maksymiliana Kolbego 8, 32 - 600 w Oświęcimiu, zwana dalej: ,,administratorem / zamawiającym";

2) administrator / zamawiający powołał inspektora ochrony danych, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych, dostępnego pod adresem e - mail : iod@uczelniaoswiecim.edu.pl;

3) przetwarzane są u administratora / zamawiającego dane osobowe kategorii osób: stron / ich przedstawicieli / wykonawców / ich przedstawicieli / podwykonawców / ich przedstawicieli;

4) niezbędne dane osobowe kategorii osób, wskazanych w punkcie 3), są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i należą do nich m. in.: imię, nazwisko, nazwa, adres, siedziba, nr PESEL lub seria i nr dowodu osobistego, nr NIP, nr REGON, nr KRS, nr CEIDG, podpis, dane kontaktowe oraz inne wymagane obowiązującymi przepisami prawnymi dane osobowe niezbędne do ich przetwarzania, które są konieczne do realizacji celów, określonych w pkt 6);

5) podanie danych osobowych, które są wymagane obowiązującymi przepisami prawnymi jest obligatoryjne oraz niezbędne do realizacji celów, wskazanych w pkt 6) a w pozostałych przypadkach podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym odmowa podania określonych danych osobowych może oznaczać brak realizacji przedmiotowych celów;

6) Pani / Pana dane osobowe, wskazane w pkt 4), są przetwarzane m. in. w określonych celach: udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, negocjacji, rozpatrzenia oferty /zapytań, zawierania i realizacji przedmiotowej umowy z administratorem / zamawiającym, kontaktów bezpośrednich / biznesowych, wymiany korespondencji w związku z udziałem wykonawcy / podwykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, w zakresie określonym obowiązującymi przepisami prawnymi (w tym m. in. prawa zamówień publicznych, prawa cywilnego, ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego czy prawa finansowego), wykonania przez administratora / zamawiającego obowiązków informacyjnych, statystycznych i archiwizacyjnych, ochrony interesów administratora / zamawiającego (w tym ewentualnego dochodzenia roszczeń mogących powstać w związku z realizacją przedmiotowych celów lub obrony przed takimi roszczeniami), ponadto realizacji wszelkich niezbędnych czynności związanych z przedmiotowymi celami czy prowadzenia dokumentacji wymaganej obowiązującym prawem;

7) posiadanie przez administratora / zamawiającego Pani / Pana danych osobowych, wskazanych w pkt 4), stanowi wymóg wynikający z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa oraz z realizacji celów, wskazanych w pkt 6);

8) nie przewidziane jest przetwarzanie danych osobowych, wskazanych w pkt 4), w celu innym niż określony cel, w którym dane osobowe zostały zebrane a który jest wskazany w pkt 6);

9) wykonawca jest zobowiązany do spełnienia obowiązku informacyjnego, który wynika z RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną administratorowi / zamawiającemu w związku z przedmiotowym postępowaniem oraz zawarciem umowy i które administrator / zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy;

10) odbiorcami Pani / Pana danych osobowych, wskazanych w pkt 4), są: upoważnieni pracownicy / współpracownicy administratora / zamawiającego, ewentualne podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora / zamawiającego czy podmioty upoważnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa;

11) Pani / Pana dane osobowe, wskazane w pkt 4), są przetwarzane i przechowywane do momentu ustania obowiązku prawnego, który wynika z obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie, tj. przez okres niezbędny do realizacji celów, wskazanych w pkt 6) oraz przez okres czasu przewidziany obowiązującymi przepisami prawnymi dla wystąpienia z ewentualnymi roszczeniami;

12) posiada Pani / Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, wskazanych w pkt 4) i prawo do ich: sprostowania, usunięcia (o ile to jest prawnie dopuszczalne), ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i wniesienia sprzeciwu, jak również prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, jeżeli podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest wyrażenie zgody osoby, która taką zgodę wyraziła;

13) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 - 3 RODO (prawo dostępu przysługujące osobie, której dane dotyczą), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, administrator / zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu czy mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia;

14) skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą prawo zamówień publicznych;

15) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;

16) ma Pani / Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących, wskazanych w pkt 4), narusza postanowienia RODO;

17) Pani / Pana dane osobowe, wskazane w pkt 4), nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jak również w formie profilowania;

18) Pani / Pana dane osobowe, wskazane w pkt 4), nie będą przekazywane do państwa trzeciego czy organizacji międzynarodowej, o ile tego nie będą wymagały prawne obowiązki administratora / zamawiającego.

Kontakt:
VI. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie i przekaże treść wyjaśnienia jednocześnie wszystkim Wykonawcom, którzy skontaktowali się z Zamawiającym w zakresie niniejszego zapytania ofertowego.

2. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami, dostępna w godzinach 8.00 - 15.00 w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku:

- p. Aleksandra Łacek, zamowienia.publiczne@uczelniaoswiecim.edu.pl, tel. 33 842 98 56.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.