wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
pomorskie (Gdynia)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup maszyn i urządzeń |
Data zamieszczenia: | 2023-05-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A ul. Towarowa 1 44-330 Jastrzębie-Zdrój powiat: Jastrzębie-Zdrój (+48) 71 787 35 34, tel.: 32 756 4968, tel.: 32 756 2522, tel.:32 756 2229 dokumentacja@zwp.jsw.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Jastrzębie-Zdrój |
Wadium: | 40 000,00 PLN |
Nr telefonu: | (+48) 71 787 35 34, |
Termin składania ofert: | 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup maszyn i urządzeń ,,małej mechanizacji" oraz maszyn i urządzeń do podnoszenia i przesuwania maszyn i materiałów dla potrzeb JSW S.A. KWK Pniówek 6. Lista produktów Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary 1. Wciągarka łańcuchowa WŁG 15 typu WŁG 15B 40 szt. 2. Wciągarka łańcuchowa WŁG 32 typu WŁG 32B 40 szt. 3. Wciągarka łańcuchowa WŁG 60 typu WŁG 60B 10 szt. 4. Wiertarka hydrauliczna typu Spitznas 2 3054 0010 6 szt. 5. Wiertarka hydrauliczna typu HWG/SM 0,7 5 szt. 6. Wiertarka hydrauliczna typu HWGS/SM 0,5 2 szt. 7. Wiertarka pneumatyczna górnicza typu Spitznas 2 3010 0010 6 szt. 8. Wiertarka pneumatyczna udarowa typu WUP-22 8 szt. 9. Zakrętak udarowy hydrauliczny typu Spitznas 6 1517 0010 6 szt. 10. Zakrętak udarowy hydrauliczny typu ZH-3500 nowy typ 8 szt. 11. Zakrętak udarowy hydrauliczny typu ZH -1700 12 szt. 12. Klucz udarowy Pneumatyczny typu Spitznas 6 1411 0010 2 szt. 13. Piła taśmowa hydrauliczna typu MCHH 15 szt. 14. Piła taśmowa pneumatyczna typu MCHP 12 szt. 15. Piła taśmowa hydrauliczna typu PTH- 230H 5 szt. 16. Piła taśmowa pneumatyczna typu PTP-230P 5 szt. 17. Piła łańcuchowa pneumatyczna typu PPR-35N 10 szt. 18. Podciągarka typu PHT-50 20 szt. 19. Podpora typu P-62A L-800 MM 4 szt. 20. Podpora typu P-62A L-1300 MM 12 szt. 21. Młotek z napędem pneumatycznym typu MP -9K 15 szt. 22. Wiertarka pneumatyczna typu PV- 16K 4 szt. 23. Wzmacniacz momentu typu HERCULES 2880 4 szt. Dokument nr: 190/INW/23, 7257 Otwarcie ofert: Data i godz. rozpoczęcia licytacji: 2023-06-15 godz 11:00 9. Terminy Termin rozpoczęcia licytacji: 2023-06-15 11:00 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-02 23:59 Ofertę można złożyć w jednej z następujących form: - w formie pisemnej - przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, Ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. - w formie wiadomości e-mail, jest składana jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji. - w formie elektronicznej, składana jest w formie plików pdf obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji. Miejsce i termin realizacji: 15. Termin dostawy/wykonania do 8 tygodni od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do 29.12.2023 r. 16. Sposób dostawy/wykonania DOSTAWA do magazynu JSW S.A. ZWP przy KWK Pniówek. DOSTAWA przedmiotu postępowania w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godz.ch od 7.00 do 13.00. DOSTAWA jednorazowa Wymagania: 1. Języki Język polski 2. Opis Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. 3. Informacje dodatkowe Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r., dalej: Regulamin. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4968. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: dokumentacja@zwp.jsw.pl Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: dokumentacja@zwp.jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu. 4. Waluta PLN 7. Kryteria oceny Lp. Nazwa kryterium 1. Cena 8. Reguły Licytacja otwarta Aukcja japońska multiobiektowa Aukcja zniżkowa Cena dotyczy jednej jednostki Czas na decyzję: 60 sekund 10. Widok Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów 11. Informacje o ofertach 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pozycje, nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pozycji. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny- najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 7. Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji. 14. Warunki płatności 1. Zapłata ceny za przedmiot umowy nastąpi w formie przelewu w terminie do 60 dni od daty doręczenia Odbiorcy prawidłowo wystawionej faktury VAT. 2. Odbiorca uiszcza cenę przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze. 3. Strony uznają, że zapłata ceny następuje w dniu obciążenia rachunku bankowego Odbiorcy. 4. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 5. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: JSW S.A. KWK ,,Pniówek", ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice 6. Wykonawca każdorazowo zobowiązuje się do dostarczenia faktury wraz protokołem odbioru na adres jednostki organizacyjnej Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. CUW, ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości fakturowania częściowego. 8. Potwierdzeniem dostawy i wydania przedmiotu umowy będzie opatrzony datą sporządzenia protokół zdawczo-odbiorczy (protokół odbioru) podpisany przez każdą ze Stron. 9. Ww. protokół będzie podstawą do wystawienia faktury za dostarczenie przedmiotu umowy 10. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. 17. Warunki udziału I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert. Wysokość wadium: 40 000,00 PLN (Podział wadium zgodnie z zał. nr 6 do ogłoszenia.) Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form: 1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 190/INW/23". Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium. 2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert: - w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. - oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl. - oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl. W szczególności treść gwarancji powinna zawierać: a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 ,,Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r., b) wskazanie sumy gwarancyjnej, c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji, d) określenie terminu ważności gwarancji. Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu. Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30. 3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe: - w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto, - w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW JSW S.A.) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik do ogłoszenia). Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. - Sekcja Obsługi Zobowiązań). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: blokady-wadium@jsw.pl. Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW. III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej: 1. Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do ogłoszenia), 2. Dokumenty Wskazane w Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 2 do ogłoszenia). 3. Potwierdzenie wniesienia wadium, 4. Dostawca (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum) przedłoży: a) Wykaz zamówień (co najmniej jednego) wskazujący, że Wykonawca (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum) wykonał w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia ogłoszenia postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) dostawę urządzeń oferowanego typu (min. 1 urządzenie w zakresie, którego składana jest oferta). Ww. wykaz winien zawierać wartość i przedmiot wykonanej dostawy oraz datę wykonania i dane podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana. b) Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez upoważnione osoby podmiotu, na rzecz którego wskazane w wykazie dostawy były wykonane, potwierdzające, że przedmiot zamówienia został wykonany należycie. 5. Instrukcja stosowania lub DTR przedmiotu aukcji. 6. Wzór deklaracji zgodności WE/UE. Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. 18. Prawa i obowiązki zamawiającego 1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: dokumentacja@zwp.jsw.pl do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu. 19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej - 20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna 21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna 22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna Uwagi: Operator aukcji: JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o. ul. Armii Krajowej 56 44-330 Jastrzębie-Zdrój NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl Kontakt: Pomoc techniczna dla uczestników aukcji: (+48) 71 787 35 34 helpdesk@logintrade.net 12. Kontakt w sprawach formalnych Dział Zamówień Niepublicznych Inwestycje, Roksana Gołofit nr tel.: 32 756 4968; e-mail: dokumentacja@zwp.jsw.pl 13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Janusz Mertens nr tel.: 32 756 2522, Daniel Pukowiec nr tel.:32 756 2229 |
© eurobudowa.pl 2004-2025