Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych

Data zamieszczenia: 2023-05-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubliniec
ul. Myśliwska 1
42-700 Lubliniec
powiat: lubliniecki
tel. 34 351 33 38
lubliniec@katowice.lasy.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Lubliniec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 34 351 33 38
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis przedmiotu zamówienia:
,,Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych stanowiących wyposażenie podwójnej kancelarii dla Leśnictw Sieraków i Rędziny" w oparciu o załączniki do Program Funkcjonalno-Użytkowy budowy kancelarii dla Leśnictw Sieraków Rędziny - dotyczące mebli i wyposażenia - zał nr 7, oraz dokumentację projektową dotyczącą budowy kancelarii Leśnictw Sieraków, Rędziny wraz z zagospodarowaniem działki w formule zaprojektuj i wybuduj - dotyczące mebli i wyposażenia - zał. nr 8, oraz istniejącą realizację wyposażenia kancelarii Leśnictwa Lubliniec i Solarnia przy Ul. Myśliwskiej 1 - w załączeniu zdjęcia - zał. nr 6. Wszystkie wymiary mebli do uzgodnienia na gruncie.

Dokument nr: SA.2301.32.2023

Składanie ofert:
.Miejsce i termin składania ofert: 07.06.2023 r. do godz. 08:00 (decyduje data wpływu oferty do sekretariatu Nadleśnictwa Lubliniec) w jeden z podanych sposobów:
a. pocztą na adres Nadleśnictwa Lubliniec 42-700 Lubliniec ul Myśliwska 1 w zaklejonej kopercie
b. osobiście na dzienniku podawczym w zaklejonej kopercie- sekretariat Nadleśnictwa Lubliniec
c. e mail na adres lubliniec@katowice.lasy.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia; 31.08.2023 r.

Wymagania:
4. Warunki gwarancji; 24 miesiące
5.Opis sposobu przygotowania oferty: Oferty należy złożyć na formularzu sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
a/.Wymagania podstawowe:
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
- Ofertę należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego- Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
b/.Oferta musi być podpisana czytelnie lub opatrzona dodatkowo pieczątkami imiennymi przez osoby zdolne do czynności prawnych w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych, w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Oznacza to, że jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, że do reprezentowania
Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, oferta musi być podpisana przez wszystkie te osoby;
c/.Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane.
Na ofertę składają się;
-wypełniony formularz oferty - zgodnie z zał.nr 1 do zapytania ofertowego
-podpisany projekt umowy - zgodnie z zał. nr 2 do zapytania ofertowego
-zaakceptowany (podpisem) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego
- pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
- klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych - zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego
- wykaz wykonanych usług - zgodnie z załącznikiem nr 5 do zapytania ofertowego
6.Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny
-kryterium oceny ofert jest najniższa cena - 100%
Zamawiający dokona oceny ofert biorąc pod uwagę najkorzystniejszą cenowo spośród złożonych ważnych ofert.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie ):
1.wykonał minimum dwie usługi dostawy mebli biurowych dla budynków użyteczności publicznej
2. posiada referencje i potwierdzenia, że usługi te wykonane zostały należycie
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie wykazu zrealizowanych zamówień i dokumentów potwierdzających że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do zapytania ofertowego
8.Dodatkowe informacje;
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych
wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie;
1/. oczywiste omyłki pisarskie,
2/. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3/. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- o czym niezwłocznie Zamawiający pisemnie informuje Wykonawcę.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli;
1/. zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert,
2/. jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na
jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia,
3/. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4/. Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust.1 nie złożył stosownych wyjaśnień,
5/. wpłynęła po terminie składania ofert.
Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w ostatnim lub przedostatnim dniu poprzedzającym składanie ofert.
Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełnią wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli;
1/. nie wpłynęła żadna oferta lub żadna z ofert nie spełnia warunków postępowania,
2/. cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na realizację zmówienia,
3/. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa,
4/. zapytanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.