wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
dolnośląskie (Wrocław)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI PRZEDSZKOLNYCH, BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA DLA PRZEDSZKOLA |
Data zamieszczenia: | 2023-05-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Nadarzyn Mszczonowska 24 05-830 Nadarzyn powiat: pruszkowski gmina@nadarzyn.pl https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-nadarzyn |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Nadarzyn |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI PRZEDSZKOLNYCH, BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA DLA PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W WOLICY ULICA ZŁOTEGO KŁOSA Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli przedszkolnych dla Przedszkola Publicznego w Wolicy ulica Złotego Kłosa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i ilości dostawy zawiera Specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami. Wszystkie meble i wyposażenie ujęte w specyfikacji Wykonawca dostarczy w miejsce ich docelowego użytkowania własnym transportem i na własny koszt - 05-830 Wolica Ul. Złotego Kłosa 6. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Przedszkola Publicznego w Wolicy ulica Złotego Kłosa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i ilości dostawy zawiera Specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami. Wszystkie meble i wyposażenie ujęte w specyfikacji Wykonawca dostarczy w miejsce ich docelowego użytkowania własnym transportem i na własny koszt - 05-830 Wolica Ul. Złotego Kłosa 6. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż zabawek i pomocy dydaktycznych przedszkolnych dla Przedszkola Publicznego w Wolicy ulica Złotego Kłosa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i ilości dostawy zawiera Specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce docelowego użytkowania własnym transportem i na własny koszt - 05-830 Wolica Ul. Złotego Kłosa 6. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa wyposażenia do budynku przedszkolnego dla Przedszkola Publicznego w Wolicy ulica Złotego Kłosa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i ilości dostawy zawiera Specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami. Wyposażenie ujęte w specyfikacji Wykonawca dostarczy w miejsce docelowego użytkowania własnym transportem i na własny koszt - 05-830 Wolica Ul. Złotego Kłosa 6. CPV: 39161000-8, 39130000-2, 39162100-6, 39150000-8 Dokument nr: 2023/BZP 00233466, ZPiFZ.271.8.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-02 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-nadarzyn 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-nadarzyn 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Skład.ofert odbywa się przez portal pzp, dostępny po zalogowaniu na stronie app.sidaspzp.pl 2.Koresp.przy użyciu środków komun.elektr. odbywa się w nast.sposób:Przed upł.terminu skł.ofert:1)za pośred. portalu pzp, gdzie po zalogowaniu się na uprzednio założone swoje konto,użytkownik wskazuje postęp.Po wejściu w szczegół wskazanego postęp.przechodzi do zakładki ,,Komunikacja",która dotyczy wybranego postęp.W celu przygotowania nowej wiadomości wybiera opcje ,,Utwórz wiadomość".Następnie wskazuje ,,Kategorię wiadomości"i wprowadza treść w polu ,,Wiadomość".W ramach korespondencji można dodać załącznik poprzez opcję ,,Dołącz plik",2)bezpośrednio na adres poczty elektronicznej:przetargi@nadarzyn.pl lub mciarka@nadarzyn.pl Po upł. terminu skł. ofert-za pośrednictwem portalu pzp-analogicznie jak w przypadku korespondencji przed upł. terminu skł.ofert.3.Komunikacja za pośred. portalu pzp:1)Wykonawca przystępując do postęp.tj. rejestrując się bezpłatnie lub w przypadku posiadania konta w portalu,logując się akceptuje warunki korzystania z portalu, określone w regulaminie dostępnym pod adresem:https://app.sidaspzp.pl/static/media/regulamin-SIDAS-PZP.1353d0f3b6aaf676dd38.pdf oraz uznaje go za wiążący,2)Szczegółowa instrukcja obsługi portalu Sidas PZP,zawierająca instrukcję korzystania z portalu przez wykonawcę jest zamieszczona pod adresem https://sidaspzp.pl/instrukcje Każdy załączany plik zawierający dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa musi być uprzednio opatrzony podpisami kwalifikowanymi,a w przypadku postęp. o wartości mniejszej niż progi unijne, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez upoważnione osoby reprezentujące odpowiednio wykonawcę, wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, inny podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art.118 ustawy PZP lub wykonawców.Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę wysłania wiadomości wraz z załącz. z poziomu zakładki ,,Komunikacja", która prezentowana jest również w wysłanej wiadomości.4.Zamawiający zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES.Zamawiający infor.,że:1)pliki podpisane przy pomocy podpisu zewn. XAdES należy zał. wraz z plikiem podpisu,2)formularz oferty podpisany przy użyciu podpisu zewnętrznego XAdES należy dodać w jeden z poniższych sposobów: a)z poziomu zakładki ,,Moje pliki" w miejscu do dodania pliku oferty należy umieścić plik, który był podpisywany, a plik z podpisem należy dodać oddzielnie jako załącznik,b)spakować jako plik oferty i plik z podpisem do paczki ,,zip" i dołączyć z poziomu zakładki ,,Moje pliki" w miejscu do dodania pliku oferty.4.Niezbędne wymag.sprzęt.-aplik. umożliwiające pracę na portalu tj.:1)Niezbędne wymagania sprzęt.-aplikac.:a)dostęp do sieci Internet o gwar. przepustowości nie mniejszej niż 1Mb/s b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć ram min. 3GBRAM, procesor 1500MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel4.0, Windows7 i MacOS10.12-lub nowsze wersje;c)zainstalowana przeglądarki internetowe w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome, Opera,d)włączona obsługa JavaScript,e)Zainstalowany program do obsługi formatów .pdf np. Acrobat Reader,f)Dopuszczalne formaty przesłanych danych tj.plików to:png,jpg,jpeg,gif,doc, docx,xls,xlsx,ppt,pptx, odt,ods,odp,odf,pdf,zip,7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z, eml, msg g)Dopuszczalna łączna wielkość plików przesyłanych do systemu to 1000MB.2)Informacja odnośnie kodowania i czasu odbioru danych:a)Plik załączony przez wykonawcę na portalu i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ w systemie występuje jako plik zaszyfrowany,b)Jako czas złożenia oferty przez portal pzp przyjmuje się moment otrzymania żądania przez serwer po kliknięcia w opcję ,,Złóż ofertę".Czas jest prezentowany w (hh:mm:ss) zgodnie ze str. czas. ustawioną na komputerze.Czas serwera jest synchron. z czasem udostęp.przez Główny Urząd Miar 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO), Urząd Gminy Nadarzyn informuje, że: - Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Nadarzyn zwana dalej administratorem, reprezentowana przez Wójta Gminy Nadarzyn, Ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, tel. 227298185, fax. 227298175, e-mail: gmina@nadarzyn.pl, ePUAP: /8420yasifl/SkrytkaESP - Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych - rodo@nadarzyn.pl - Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, - Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny ciążący na administratorze, wynikający z przepisów prawa, nakładający obowiązek realizacji konkretnego zadania, - Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji celu ich przetwarzania, a konsekwencją ich niepodania będzie niemożliwość realizacji zadania, - Dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji danego zadania oraz zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji, - Przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od osoby, której dane dotyczą, a także ze źródeł publicznie dostępnych oraz od organów administracji publicznej, innych podmiotów i osób fizycznych zobowiązanych do przekazania danych osobowych, - Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora posiadających uprawnienia do ich przetwarzania. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora: - dostępu do swoich danych osobowych, - ich sprostowania, - ograniczenia ich przetwarzania, - usunięcia, - przeniesienia danych do innego administratora danych osobowych, - wniesienia sprzeciwu. - W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania. - Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. - Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-02 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina -nadarzyn Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025