Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
885z dziś
6940z ostatnich 7 dni
25338z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomości

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomości

Data zamieszczenia: 2023-05-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego ,,Administrator" sp. z o. o. w Radomiu
ul. Starowolskiej 11A
26-600 Radom
powiat: Radom
tel. (48) 384-75-04 wew 320
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (48) 384-75-04
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
działając w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości Wspólnej przy ulicy:

zapraszamy do złożenia oferty na:

Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomości

II.

INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

1.

Przedmiot zamówienia:

Powierzchnia wewnętrzna budynku -- 916,99 m2

Powierzchnia zewnętrzna budynku -- 7442,00 m2

Sprzątanie części wspólnych

Codziennie ( poniedziałek - piątek ) w godz.ch od 07:00 do 12:00

zamiatanie i zmywanie klatek schodowych w wiatrołapie i na parterze każdej klatki.

mycie drzwi wejściowych (szyby, ramy) do budynków, klatek schodowych i korytarzy.

czyszczenie mat wejściowych.

czyszczenie kratek przed wejściami do klatek.

Dwa, trzy razy w tygodniu ( poniedziałek - środa - piątek ) w godz.ch od 07:00 do 12:00 lub częściej jeżeli zajdzie taka potrzeba.

usuwanie kurzu i pajęczyn z parapetów, grzejników, skrzynek pocztowych oraz gablot.

Raz w tygodniu ( piątek ) w godz.ch od 07:00 do 12:00 lub częściej jeżeli zajdzie taka potrzeba.

mycie stopni schodowych na całej klatce.

mycie korytarzy na każdym piętrze.

mycie balustrad oraz parapetów.

mycie drzwi do suszarni, wózkowni oraz innych pomieszczeń gospodarczych.

Raz w miesiącu ( ostatni tydzień miesiąca ) w godz.ch od 07:00 do 12:00 lub częściej jeżeli zajdzie taka potrzeba.

mycie ścian/lamperii.

Zamiatanie oraz mycie korytarzy piwnicznych,

Dwa razy w roku lub częściej jeżeli zajdzie taka potrzeba.

mycie okien na klatkach schodowych oraz w pomieszczeniach wspólnych.

Sprzątanie obejmuje także wszystkie niezbędne czynności przywrócenia normalnego stanu po wykonanym remoncie, usunięciu awarii i malowaniu.

Według potrzeb.

doręczanie właścicielom/lokatorom lokali zawiadomień seryjnych (np. informacji o podwyżkach, rozliczeniach).

wywieszanie i zdejmowanie obwieszczeń i zawiadomień w budynkach po upływie okresu, na który zostały wywieszone, a także ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków itp. wywieszonych bez zgody Zamawiającego.

wywieszanie flagi

usuwanie ulotek i naklejek z części wspólnych nieruchomości ( drzwi, okna, parapety, korytarze, rury spustowe itp. ) wywieszonych bez zgody Zamawiającego lub po upływie okresu, na który zostały wywieszone.

Opieka i serwisowanie dekoracji roślinnej:

- przycinka drzew i krzewów 2 razy w sezonie

- wyrywanie chwastów z rabat kwiatowych i żywopłotów na bieżąco,

- koszenie trawników co najmniej 7 razy w sezonie.,

- nawożenie, opryski, uzupełnienie kory, uzupełnienie trawy (materiał zakupiony przez zamawiającego).

- areacja i rekultywacja trawników

- wywieszenie ogłoszeń o opryskach i nawożeniu co najmniej 24 godz. przed wykonaniem prac,

- podlewanie nowych nasadzeń w okresie suszy

- dokonywanie nasadzeń drzew i krzewów zakupionych przez zamawiającego

Śmietniki, place postojowe kontenerów i pojemników:

- zamiatanie raz dziennie,

sprzątanie obejmujące wszystkie niezbędne czynności przywrócenia normalnego stanu po wykonanym remoncie, usunięciu awarii i malowaniu.

Plac zabaw:

wymiana piachu w piaskownicy,

usuwanie przerostów trawy na placu zabaw,

co najmniej raz w tygodniu przegrabienie terenu placu zabaw celem usunięcia kamieni, kory czy innych nieczystości.

Utrzymanie czystości podwórza, przejść i chodników:

usuwanie co najmniej 1 raz dziennie nieczystości z powierzchni nieruchomości (podwórza, przejść, bram chodników),

usuwanie przerostów oraz chwastów na chodnikach oraz miejscach postojowych,

usuwanie śmieci ze śmietników będących na posesji,

usuwanie śniegu oraz lodu i usypywanie go w pryzmy,

zabezpieczenie piachu na zimę, zamiast soli drogowej ma być stosowany chlorek magnezu zakupiony przez Zamawiającego,

likwidacja skutków gołoledzi,

odśnieżanie dróg wewnętrznych,

sprzątanie obejmujące wszystkie niezbędne czynności przywrócenia normalnego stanu po wykonanym remoncie, usunięciu awarii i malowaniu.

2.

Zakres i warunki robót objętych niniejszym zapytaniem

2.1.

Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia.

2.2.

Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy na wykonania zamówienia.

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty:
Oferty należy składać w siedzibie RTBS "Administrator" Sp. z o.o. w Radomiu przy Ul. Starowolskiej 11A, parter Biuro Obsługi Klienta do dnia 12.06.2023r. z dopiskiem: ,,SPRZĄTANIE -DASZYŃSKIEGO 9,9A,9B"

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
Na czas nieokreślony od 01.07.2023 r.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.