łódzkie (Piotrków Trybunalski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie projektów uproszczonych wymiany nawierzchni dróg |
Data zamieszczenia: | 2023-05-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIASTO RUDA ŚLĄSKA Plac Jana Pawła II 6 41-709 Ruda Śląska powiat: Ruda Śląska 32 244 90 94 zamowienia@ruda-sl.pl https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,129456,3aa9adb5d996b52f57173125d2e7ca9d.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Ruda Śląska |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 32 244 90 94 |
Termin składania ofert: | 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opracowanie projektów uproszczonych wymiany nawierzchni dróg na terenie miasta Ruda Śląska (9 części) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej: a) projektu budowlanego i wykonawczego wymiany warstwy ścieralnej nawierzchni Ul. Dworcowej na rondzie Unii Europejskiej w Rudzie Śląskiej (około 3.000 m2) wraz z miejscową wymianą warstwy wiążącej i miejscowym uzupełnieniem krawężników w zakresie zgodnym z załącznikiem mapowym, ze wszystkimi załącznikami - opiniami, uzgodnieniami, raportami, decyzjami, porozumieniami i pozwoleniami oraz informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Projekt budowlany powinien być opracowany tak, aby umożliwiał uzyskanie przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych, b) opracowanie dokumentacji w celu przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zawierającej: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiary, kosztorys inwestorski, c) skuteczne zgłoszenie robót budowlanych, d) aktualizację kosztorysu inwestorskiego na podstawie opracowanej dokumentacji przed rozpoczęciem procedury przetargowej na roboty budowlane (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), e) przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie, podczas prowadzenia postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności). 2) Pełnienie nadzoru autorskiego, w trakcie realizacji zadania w oparciu o przygotowaną dokumentację projektową. 1) Opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej: a) projektu budowlanego i wykonawczego wymiany nawierzchni Ul. 1 Maja w zakresie zgodnym z załącznikiem mapowym (około 290 mb.), ze wszystkimi załącznikami - opiniami, uzgodnieniami, raportami, decyzjami, porozumieniami i pozwoleniami oraz informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Projekt budowlany powinien być opracowany tak, aby umożliwiał uzyskanie przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych, b) opracowanie dokumentacji w celu przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zawierającej: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiary, kosztorys inwestorski, c) skuteczne zgłoszenie robót budowlanych, d) aktualizację kosztorysu inwestorskiego na podstawie opracowanej dokumentacji przed rozpoczęciem procedury przetargowej na roboty budowlane (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), e) przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie, podczas prowadzenia postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności). 2) Pełnienie nadzoru autorskiego, w trakcie realizacji zadania w oparciu o przygotowaną dokumentację projektową. 1) Opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej: a) projektu budowlanego i wykonawczego wymiany nawierzchni Ul. Obrońców Westerplatte w zakresie zgodnym z załącznikiem mapowym (około 1 030 mb.), ze wszystkimi załącznikami - opiniami, uzgodnieniami, raportami, decyzjami, porozumieniami i pozwoleniami oraz informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Projekt budowlany powinien być opracowany tak, aby umożliwiał uzyskanie przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych, b) opracowanie dokumentacji w celu przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zawierającej: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiary, kosztorys inwestorski, c) skuteczne zgłoszenie robót budowlanych, d) aktualizację kosztorysu inwestorskiego na podstawie opracowanej dokumentacji przed rozpoczęciem procedury przetargowej na roboty budowlane (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), e) przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie, podczas prowadzenia postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności). 2) Pełnienie nadzoru autorskiego, w trakcie realizacji zadania w oparciu o przygotowaną dokumentację projektową. 1) Opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej: a) projektu budowlanego i wykonawczego wymiany nawierzchni Ul. Kłodnickiej wraz z częściowym remontem chodników w zakresie zgodnym z załącznikiem mapowym (około 450 mb.), ze wszystkimi załącznikami - opiniami, uzgodnieniami, raportami, decyzjami, porozumieniami i pozwoleniami oraz informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Projekt budowlany powinien być opracowany tak, aby umożliwiał uzyskanie przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych, b) opracowanie dokumentacji w celu przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zawierającej: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiary, kosztorys inwestorski, c) skuteczne zgłoszenie robót budowlanych, d) aktualizację kosztorysu inwestorskiego na podstawie opracowanej dokumentacji przed rozpoczęciem procedury przetargowej na roboty budowlane (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), e) przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie, podczas prowadzenia postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności). 2) Pełnienie nadzoru autorskiego, w trakcie realizacji zadania w oparciu o przygotowaną dokumentację projektową. 1) Opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej: a) projektu budowlanego i wykonawczego wymiany nawierzchni wraz ze stabilizacją podbudowy Ul. Lecha w zakresie zgodnym z załącznikiem mapowym (około 130 mb.) ze wszystkimi załącznikami - opiniami, uzgodnieniami, raportami, decyzjami, porozumieniami i pozwoleniami oraz informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Projekt budowlany powinien być opracowany tak, aby umożliwiał uzyskanie przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych, b) opracowanie dokumentacji w celu przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zawierającej: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiary, kosztorys inwestorski, c) skuteczne zgłoszenie robót budowlanych, d) aktualizację kosztorysu inwestorskiego na podstawie opracowanej dokumentacji przed rozpoczęciem procedury przetargowej na roboty budowlane (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), e) przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie, podczas prowadzenia postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności). 2) Pełnienie nadzoru autorskiego, w trakcie realizacji zadania w oparciu o przygotowaną dokumentację projektową. 1) Opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej: a) projektu budowlanego i wykonawczego wymiany nawierzchni wraz z uzupełnieniem podbudowy Ul. Chmielnej w zakresie zgodnym z załącznikiem mapowym (około 190 mb.) ze wszystkimi załącznikami - opiniami, uzgodnieniami, raportami, decyzjami, porozumieniami i pozwoleniami oraz informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Projekt budowlany powinien być opracowany tak, aby umożliwiał uzyskanie przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych, b) opracowanie dokumentacji w celu przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zawierającej: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiary, kosztorys inwestorski, c) skuteczne zgłoszenie robót budowlanych, d) aktualizację kosztorysu inwestorskiego na podstawie opracowanej dokumentacji przed rozpoczęciem procedury przetargowej na roboty budowlane (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), e) przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie, podczas prowadzenia postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności). 2) Pełnienie nadzoru autorskiego, w trakcie realizacji zadania w oparciu o przygotowaną dokumentację projektową. 1) Opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej: a) projektu budowlanego i wykonawczego wymiany nawierzchni wraz z wyprofilowaniem w celu odprowadzenia wód opadowych Ul. Grodzkiej w zakresie zgodnym z załącznikiem mapowym (około 355 mb.), ze wszystkimi załącznikami - opiniami, uzgodnieniami, raportami, decyzjami, porozumieniami i pozwoleniami oraz informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Projekt budowlany powinien być opracowany tak, aby umożliwiał uzyskanie przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych, b) opracowanie dokumentacji w celu przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zawierającej: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiary, kosztorys inwestorski, c) skuteczne zgłoszenie robót budowlanych, d) aktualizację kosztorysu inwestorskiego na podstawie opracowanej dokumentacji przed rozpoczęciem procedury przetargowej na roboty budowlane (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), e) przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie, podczas prowadzenia postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności). 2) Pełnienie nadzoru autorskiego, w trakcie realizacji zadania w oparciu o przygotowaną dokumentację projektową. 1) Opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej: a) projektu budowlanego i wykonawczego wymiany nawierzchni Ul. Pakuły w zakresie zgodnym z załącznikiem mapowym (około 520 mb.), ze wszystkimi załącznikami - opiniami, uzgodnieniami, raportami, decyzjami, porozumieniami i pozwoleniami oraz informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Projekt budowlany powinien być opracowany tak, aby umożliwiał uzyskanie przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych, b) opracowanie dokumentacji w celu przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zawierającej: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiary, kosztorys inwestorski, c) skuteczne zgłoszenie robót budowlanych, d) aktualizację kosztorysu inwestorskiego na podstawie opracowanej dokumentacji przed rozpoczęciem procedury przetargowej na roboty budowlane (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), e) przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie, podczas prowadzenia postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności). 2) Pełnienie nadzoru autorskiego, w trakcie realizacji zadania w oparciu o przygotowaną dokumentację projektową. 1) Opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej: a) projektu budowlanego i wykonawczego wymiany nawierzchni Ul. Leśnej w zakresie zgodnym z załącznikiem mapowym (około 910 mb.), ze wszystkimi załącznikami - opiniami, uzgodnieniami, raportami, decyzjami, porozumieniami i pozwoleniami oraz informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Projekt budowlany powinien być opracowany tak, aby umożliwiał uzyskanie przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych, b) opracowanie dokumentacji w celu przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zawierającej: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiary, kosztorys inwestorski, c) skuteczne zgłoszenie robót budowlanych, d) aktualizację kosztorysu inwestorskiego na podstawie opracowanej dokumentacji przed rozpoczęciem procedury przetargowej na roboty budowlane (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), e) przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie, podczas prowadzenia postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności). 2) Pełnienie nadzoru autorskiego, w trakcie realizacji zadania w oparciu o przygotowaną dokumentację projektową. CPV: 71320000-7, 71322000-1,71248000-8 Dokument nr: 2023/BZP 00233816, AP.271.27.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-05 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,129456,3aa9adb5d996b52f57173125d2e7ca9d.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,129456,3aa9adb5d996b52f57173125d2e7ca9d.html adres e-mail: zamowienia@ruda-sl.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy: 1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub 2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - wyłącznie poprzez Platformę przetargową. 2. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) - zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html 3. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 2. 4. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej - wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html 5. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., Ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00. 6. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej. 7. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej ,,zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2023 r. poz. 57), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe postanowienia zgodne z SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezydent Miasta Ruda Śląska z siedzibą władz w Urzędzie Miasta Ruda Śląska, pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska; Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: o pod adresem poczty elektronicznej: iod@ruda-sl.pl; o w postaci papierowej na adres siedziby Administratora; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej ,,ustawa PZP" w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jego archiwizacji; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: o osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP; o firma PZP24.pl Sp. z o.o. oraz Logintrade S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy Ul. Legnickiej 57D. lok. B/J, z którą administrator zawarł umowę na obsługę Platformy Przetargowej, na której prowadzone są postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; o podmioty, z którymi administrator zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych w Urzędzie Miasta systemów informatycznych; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane, a następnie w celach archiwalnych przechowywane będą przez 5 lat, chyba, że przepisy szczególne będą stanowić inaczej; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem, iż skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,129456,3aa9adb5d996b52f57173125d2e7ca9d.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-05 10:30 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,129456,3aa9adb5d996b52f57173125d2e7ca9d.html Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025