dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Topólka)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa dróg powiatowych |
Data zamieszczenia: | 2023-05-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SZAMOTUŁACH ul. Bolesława Chrobrego 6 64-500 Szamotuły powiat: szamotulski 612932152 zdp@zdp-szamotuly.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Szamotuły |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 612932152 |
Termin składania ofert: | 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa dróg powiatowych polegająca na wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni dróg z podziałem na części. Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 - ,,Wzmocnienie konstrukcji drogi powiatowej nr 1852P Ostroróg - Przystanki w m. Wielonek." Celem zadania jest: wzmocnienie drogi powiatowej nr 1852P Ostroróg - Przystanki w m. polegające na wykonaniu nowej nakładki z betonu asfaltowego na odcinku od km 0+000 do km 0+200. Dokładny opis zadania jest opisany w dokumentacji technicznej tj. zał. nr 1a do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach: nr 1a - Przedmiar robót Część 1 (OPZ) nr 1b - Przedmiar robót Część 2 (OPZ) nr 1c - Przedmiar robót Część 3 (OPZ) nr 1d - Dokumentacja projektowa Część 1(OPZ) nr 1e - Dokumentacja projektowa Część 2 (OPZ) nr 1f - Dokumentacja projektowa Część 3 (OPZ) nr 1g - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (OPZ) nr 2 - Projekt umowy dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213, z późn. zm.) oraz innych przepisów - rozporządzeń wykonawczych do ww. przepisów, w zakresie w jakim mają zastosowanie. UWAGA: Wyłoniony wykonawca po podpisaniu umowy ma obowiązek przed przystąpieniem do prac opracować i przedstawić do zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699, późn. zm.) Wywóz odpadów budowlanych i ich utylizacja odbywa się bez dodatkowego wynagrodzenia. Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 2) Gwarancja GWARANCJA Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę na przedmiot zamówienia w każdej części zamówienia wynosi minimum 36 m-cy (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert) 3) Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45233140-2 Roboty drogowe 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Część 2 - ,,Wzmocnienie konstrukcji drogi powiatowej nr 1875P Nojewo - Buszewo." Celem zadania jest: wzmocnienie drogi powiatowej nr 1875P Nojewo - Buszewo polegające na wykonaniu nowej nakładki z betonu asfaltowego na odcinku od km 0+000 do km 0+500. Dokładny opis zadania jest opisany w dokumentacji technicznej tj. zał nr 1b do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach: nr 1a - Przedmiar robót Część 1 (OPZ) nr 1b - Przedmiar robót Część 2 (OPZ) nr 1c - Przedmiar robót Część 3 (OPZ) nr 1d - Dokumentacja projektowa Część 1(OPZ) nr 1e - Dokumentacja projektowa Część 2 (OPZ) nr 1f - Dokumentacja projektowa Część 3 (OPZ) nr 1g - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (OPZ) nr 2 - Projekt umowy dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213, z późn. zm.) oraz innych przepisów - rozporządzeń wykonawczych do ww. przepisów, w zakresie w jakim mają zastosowanie. UWAGA: Wyłoniony wykonawca po podpisaniu umowy ma obowiązek przed przystąpieniem do prac opracować i przedstawić do zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699, późn. zm.) Wywóz odpadów budowlanych i ich utylizacja odbywa się bez dodatkowego wynagrodzenia. Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 2) Gwarancja GWARANCJA Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę na przedmiot zamówienia w każdej części zamówienia wynosi minimum 36 m-cy (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert) 3) Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45233140-2 Roboty drogowe 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania c) Część 3 - ,,Wzmocnienie konstrukcji drogi powiatowej nr 1865P Kaźmierz - Mrowino." Celem zadania jest: wzmocnienie drogi powiatowej nr 1865P Kaźmierz - Mrowino polegające na wykonaniu nowej nakładki z betonu asfaltowego na odcinku od km0+000 do km 0+300. Dokładny opis zadania jest opisany w dokumentacji technicznej tj. zał nr 1c do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach: nr 1a - Przedmiar robót Część 1 (OPZ) nr 1b - Przedmiar robót Część 2 (OPZ) nr 1c - Przedmiar robót Część 3 (OPZ) nr 1d - Dokumentacja projektowa Część 1(OPZ) nr 1e - Dokumentacja projektowa Część 2 (OPZ) nr 1f - Dokumentacja projektowa Część 3 (OPZ) nr 1g - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (OPZ) nr 2 - Projekt umowy dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213, z późn. zm.) oraz innych przepisów - rozporządzeń wykonawczych do ww. przepisów, w zakresie w jakim mają zastosowanie. UWAGA: Wyłoniony wykonawca po podpisaniu umowy ma obowiązek przed przystąpieniem do prac opracować i przedstawić do zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699, późn. zm.) Wywóz odpadów budowlanych i ich utylizacja odbywa się bez dodatkowego wynagrodzenia. Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 2) Gwarancja GWARANCJA Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę na przedmiot zamówienia w każdej części zamówienia wynosi minimum 36 m-cy (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert) 3) Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45233140-2 Roboty drogowe 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania CPV: 45000000-7, 45233140-2,45233222-1 Dokument nr: 2023/BZP 00234336, ZDP.272.3.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a864d572-fb96-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Komunikacja w postępowaniu 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty, e-mail: kosickas@zdp-szamotuly.pl lub Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Mateusz Kaczmarek - Inspektor ds. dróg, tel. +48 612924032, email: kosickas@zdp-szamotuly.pl 3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne; 4) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy"; 5) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania; 6) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 7) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 8) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. 9) W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 10) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 11) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny); CAŁOŚĆ ZAWARTA W SWZ. OGRANICZENIE FORMULARZA 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych zebranych przez zamawiającego w toku postępowania 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 2) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych, Ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotuły. 3) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: kaczmarekm@zdp-szamotuly.pl, lub pisemnie: Ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotuły. 4) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Przebudowa dróg powiatowych polegająca na wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni dróg powiatowych z podziałem na części" 5) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, jak również inne podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora. 6) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 7) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w pkt 4) powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w pkt 4) powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO. CAŁOŚĆ ZAWARTA W SWZ. OGRANICZENIE FORMULARZA Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-12 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024