Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż zestawów hydroforowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż zestawów hydroforowych

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ
50-141 Wrocław
powiat: Wrocław
wzp.dz@um.wroc.pl
https://portal.smartpzp.pl/umw
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż zestawów hydroforowych do podnoszenia ciśnienia w istniejących instalacjach p.poż w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, przy Ul. Kotlarskiej 41 oraz Sukiennicach 9, 10 we Wrocławiu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż jednego zestawu hydroforowego w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia
przy Ul. Kotlarskiej 41 i 2 szt. pomp do podnoszenia ciśnienia w istniejących instalacjach p.poż. w obiektach Urzędu
Miejskiego Urzędu przy Sukiennicach 9, 10 we Wrocławiu, w celu zapewnienia odpowiedniego (zgodnie obecnie
obowiązującymi przepisami i normami) ciśnienia w instalacji p.poż. w tym hydrantów ww. budynkach. W ramach jednego
zadania i w jednej procedurze zamówienia przetargowego, przewiduje się wykonać:
1) dokumentację projektową, która winna zawierać dokładne opisy zawierające potrzebne informacje dotyczące dostawy i
montażu zestawu hydroforowego i pomp wraz z niezbędną armaturą i instalacją do wykonania zadania, w tym uzyskanie
wymaganych prawem pozwoleń;
2) dostarczenie i zamontowanie wg opracowanej dokumentacji projektowej zestawu hydroforowego i pomp oraz wykonanie
prób wraz z rozruchem instalacji

CPV: 42122000-0

Dokument nr: 2023/BZP 00234706, ZP/TP/26/2023/WOU

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-02 12:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/umw
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne opisano w
Specyfikacji Warunków Zamówienia w dziale XII
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/umw
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-02 12:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej zamieszczonej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/umw

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/26/2023/WOU
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż jednego zestawu hydroforowego w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia
przy ul. Kotlarskiej 41 i 2 szt. pomp do podnoszenia ciśnienia w istniejących instalacjach p.poż. w obiektach Urzędu
Miejskiego Urzędu przy Sukiennicach 9, 10 we Wrocławiu, w celu zapewnienia odpowiedniego (zgodnie obecnie
obowiązującymi przepisami i normami) ciśnienia w instalacji p.poż. w tym hydrantów ww. budynkach. W ramach jednego
zadania i w jednej procedurze zamówienia przetargowego, przewiduje się wykonać:
1) dokumentację projektową, która winna zawierać dokładne opisy zawierające potrzebne informacje dotyczące dostawy i
montażu zestawu hydroforowego i pomp wraz z niezbędną armaturą i instalacją do wykonania zadania, w tym uzyskanie
wymaganych prawem pozwoleń;
2) dostarczenie i zamontowanie wg opracowanej dokumentacji projektowej zestawu hydroforowego i pomp oraz wykonanie
prób wraz z rozruchem instalacji
4.2.6.) Główny kod CPV: 42122000-0 - Pompy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 35,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub
zawodowej, jeśli wykaże on, że:
w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną dostawę, w ramach której dostarczył i zamontował w ramach jednej
umowy:
- 1 (jeden) zestaw hydroforowy w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, o wartości zamówienia co najmniej 90 000
złotych brutto
lub
- wykonał montaż instalacji p.poż. lub wodnej w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, o wartości zamówienia co najmniej
90 000 złotych brutto
UWAGA: W przypadku złożenia przez Wykonawcę (w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu)
oświadczeń lub dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy
tej waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień
Publicznych
b) dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi, bez
ograniczeń i wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.), ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach
zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1117);
- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania, bez ograniczeń i wpisaną na listę
członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane
(t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.), ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz
inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1117);
Zamawiający dopuszcza, że jedna osoba może posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej, w zakresie
do projektowania i kierowania robotami budowlanymi.
- jedną osobę posiadającą uprawnienia energetyczne Grupa 1, urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne
wytwarzające, magazynujące, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną w zakresie eksploatacji: do
1KV, w zakresie urządzeń elektrycznych i energetycznych i wykonywania prac kontrolno-pomiarowych;
- jedną osobę posiadającą uprawnienia energetyczne Grupa 1, urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne
wytwarzające, magazynujące, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną w zakresie dozoru: do 1KV, w
zakresie urządzeń elektrycznych i energetycznych i wykonywania prac kontrolno-pomiarowych;
Zamawiający dopuszcza, że jedna osoba może posiadać uprawnienia energetyczne Grupy 1, w zakresie eksploatacji jak i
dozoru
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana treści Umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 455 ust. 1 ustawy Pzp i pod rygorem
nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, po podpisaniu przez obie Strony.
2. Okoliczności umożliwiające zmiany umowy określone zostały w § 17 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 1B do
SWZ.
3. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną przedmiotu umowy;
2) zmiany danych teleadresowych
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 35,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-01

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.