wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa energii elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2023-05-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
STAROSTWO POWIATOWE W GIŻYCKU Aleja 1 Maja 14 11-500 Giżycko powiat: giżycki Tel.: +48 874285958, Faks: +48 874285506 archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/772551 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Giżycko |
Wadium: | w uwagach |
Nr telefonu: | Tel.: +48 874285958, |
Termin składania ofert: | 2023-06-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Giżycka Grupa Zakupowa. DOSTAWA energii elektrycznej w okresie od 01.08.2023 r. do 31.12.2024 r. Numer referencyjny: WO.272.2.2.2023 II.1.2)Główny kod CPV 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2023r. do 31.12.2024r. do 1 014 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie 14 618,34 MWh, z tego: 1) DOSTAWA energii elektrycznej w roku 2023 (Część 1 zamówienia) - 4 300,20 MWh - szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik 1a/1b do SWZ 2) DOSTAWA energii elektrycznej do lokali i obiektów w roku 2024 - 5 634,46 MWh - szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik 1c do SWZ 3) DOSTAWA energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego w roku 2024 (Część 3 zamówienia) - 4 683,68 MWh - szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik 1d . Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Ilość energii elektrycznej oszacowana została na podstawie danych historycznych o zużyciu energii elektrycznej w ostatnich 12 miesiącach oraz z uwzględnieniem podjętych przez zamawiających działań, o których mowa w art. 37 ustawy z dnia 07 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej. Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru energii elektrycznej. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii. Usługi dystrybucyjne są/będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy zamawiającymi (odbiorcami energii elektrycznej) a OSD. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 3 II.2)Opis II.2.1)Nazwa: DOSTAWA energii elektrycznej w roku 2023. Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL623 Ełcki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Powiat Giżycki, Gmina Miejska Giżycko, Gmina Giżycko, Gmina Gołdap, Gmina Kruklanki, Gmina Mikołajki, Gmina Miłki, Gmina Pozezdrze, Gmina Ryn, Gmina Wydminy. II.2.4)Opis zamówienia: 1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 1 014 szt. 2. Szczegółowy opis punktów poboru (PPE) zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1a/1b do SWZ. 3. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy - 4 300,20 MWh, z tego: o dla potrzeb lokali i obiektów 2 348,07 MWh, o dla potrzeb oświetlenia drogowego 1 952,13 MWh Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii. 4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.08.2023r. do 31.12.2023r., szczegóły dotyczące terminów dostaw w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru opisano w Załączniku nr 1a/1b do SWZ kolumna ,,Okres dostaw". 5. W związku z przepisami Ustawy o cenach maksymalnych do rozliczeń energii pobranej w roku 2023 przez odbiorców, o których mowa w art. 2 pkt 2 tej ustawy, zastosowanie będzie mieć cena nie wyższa niż cena maksymalna, pod warunkiem złożenia przez odbiorców Oświadczeń odbiorcy uprawnionego, o którym mowa w art. 5 Ustawy o cenach maksymalnych. W Załączniku nr 1a/1b do SWZ wskazano w odniesieniu do których odbiorców (oraz w jakim zakresie) zastosowanie będzie mieć cena maksymalna. 6. Zamawiający Gmina Ryn będzie posiadać status Wytwórcy w obiekcie numer PPE PL_ZEBB_2806033635_06 w Załączniku nr 1a do SWZ. Zamawiający w czerwcu 2023r. planuje przyłączyć do sieci OSD instalację paneli fotowoltaicznych o mocy 9,00 kWp i uzyskanie statusu Wytwórcy. Zamawiający przewiduje (po uruchomieniu instalacji) zawarcie z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, umowy na odsprzedaż i bilansowanie energii wytworzonej w mikroinstalacji OZE i nie wykorzystanej w miejscu jej wytworzenia (około 0,50 MWh w skali roku), która obowiązywać będzie przez cały okres dostaw. Zamawiający wyrazi zgodę na zawarcie umowy na odsprzedaż energii na wzorcu stosowanym przez wykonawcę. 7. Obowiązujące obecnie umowy na dostawy energii elektrycznej wygasną lub ulegną rozwiązaniu ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (kolumna ,,Okres dostaw"). Obowiązek wypowiedzenia umów leży po stronie zamawiających (odbiorców). II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/08/2023 Koniec: 31/12/2023 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem narzędzia platformazakupowa.pl. Link do postępowania: https://www.platformazakupowa.pl/pn/powiatgizycki/proceedings II.2)Opis II.2.1)Nazwa: DOSTAWA energii elektrycznej do lokali i obiektów w roku 2024. Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL623 Ełcki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Powiat Giżycki, Gmina Miejska Giżycko, Gmina Giżycko, Gmina Gołdap, Gmina Kruklanki, Gmina Mikołajki, Gmina Miłki, Gmina Pozezdrze, Gmina Ryn, Gmina Wydminy II.2.4)Opis zamówienia: 1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 476 szt. 2. Szczegółowy opis punktów poboru (PPE) zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1c do SWZ. 3. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy 5 634,46 MWh. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii. 4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r., szczegóły dotyczące terminów dostaw w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru opisano w Załączniku nr 1c do SWZ kolumna ,,Okres dostaw". 5. Zamawiający Gmina Ryn będzie posiadać status Wytwórcy w obiekcie numer PPE PL_ZEBB_2806033635_06 w Załączniku nr 1c do SWZ. Zamawiający w czerwcu 2023r. planuje przyłączyć do sieci OSD instalację paneli fotowoltaicznych o mocy 9,00 kWp i uzyskanie statusu Wytwórcy. Zamawiający przewiduje (po uruchomieniu instalacji) zawarcie z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, umowy na odsprzedaż i bilansowanie energii wytworzonej w mikroinstalacji OZE i nie wykorzystanej w miejscu jej wytworzenia (około 0,50 MWh w skali roku), która obowiązywać będzie przez cały okres dostaw. Po przyłączeniu do sieci OSD instalacji PV zamawiający poinformuje Wykonawcę celem zawarcia umowy na odsprzedaż energii. 6. Obowiązujące obecnie umowy na dostawy energii elektrycznej wygasną lub ulegną rozwiązaniu ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (kolumna ,,Okres dostaw"). Obowiązek wypowiedzenia umów leży po stronie zamawiających (odbiorców). II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/01/2024 Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem narzędzia platformazakupowa.pl. Link do postępowania: https://www.platformazakupowa.pl/pn/powiatgizycki/proceedings II.2)Opis II.2.1)Nazwa: DOSTAWA energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego w roku 2024. Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL623 Ełcki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Powiat Giżycki, Gmina Miejska Giżycko, Gmina Giżycko, Gmina Gołdap, Gmina Kruklanki, Gmina Mikołajki, Gmina Miłki, Gmina Pozezdrze, Gmina Ryn, Gmina Wydminy II.2.4)Opis zamówienia: 1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 538 szt. 2. Szczegółowy opis punktów poboru (PPE) zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1d do SWZ. 3. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy 4 683,68 MWh. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii. 4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r., z zastrzeżeniem że szczegóły dotyczące terminów dostaw (rozpoczęcia i zakończenia) w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru opisano w Załączniku nr 1d do SWZ kolumna ,,Okres dostaw". 5. Obowiązujące obecnie umowy na dostawy energii elektrycznej wygasną lub ulegną rozwiązaniu ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (kolumna ,,Okres dostaw"). Obowiązek wypowiedzenia umów leży po stronie zamawiających (odbiorców). II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/01/2024 Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem narzędzia platformazakupowa.pl. Link do postępowania: https://www.platformazakupowa.pl/pn/powiatgizycki/proceedings CPV: 09300000 Dokument nr: 315722-2023, WO.272.2.2.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 28/06/2023 Czas lokalny: 11:05 Miejsce: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pok. 6 Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Otwarcie ofert na Platformie dokonywane jest poprzez kliknięcie przycisku "Odszyfruj oferty". Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/pn/powiatgizycki/proceedings Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/772551 TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 28/06/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Powiat Giżycki, Gmina Miejska Giżycko, Gmina Giżycko, Gmina Gołdap, Gmina Kruklanki, Gmina Mikołajki, Gmina Miłki, Gmina Pozezdrze, Gmina Ryn, Gmina Wydminy. Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Powiat Giżycki, Gmina Miejska Giżycko, Gmina Giżycko, Gmina Gołdap, Gmina Kruklanki, Gmina Mikołajki, Gmina Miłki, Gmina Pozezdrze, Gmina Ryn, Gmina Wydminy Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 25/09/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22/05/2023 Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:1) W przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia: 30.000,00 zł 2) W przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia: 70.000,00 zł 3) W przypadku składania oferty na Część 3 zamówienia: 50.000,00 zł W przypadku składania oferty na więcej niż na jedną część wykonawca wnosi wadium stanowiące równowartość sumy wadiów na dane części. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kontakt: STAROSTWO POWIATOWE W GIŻYCKU Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 790670830 Aleja 1 Maja 14 Giżycko Kod NUTS: PL623 Ełcki 11-500 Polska Osoba do kontaktów: Anna Bykowska E-mail: archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl Tel.: +48 874285958 Faks: +48 874285506 |
© eurobudowa.pl 2004-2025